Jump to content
BulForum.com

Тема за кратки въпроси


tankis

Recommended Posts

  • Replies 45.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaptoR

    3760

  • w00x

    2882

  • djadomraz

    1772

  • Midex

    1497

Top Posters In This Topic

Posted Images

Баш то си е!

Ако свалиш целият пласмасов корпус на тялото и отвориш капака на електрониката, Очуден ще останеш що кабел в аванс има този датчик....

Вади го от там и го покажи отстрани или отдолу на корпуса.

 

Май ще трябва да си даваш адреса :D

Колкото и нереално да ми се виждаше, ще се окаже че има ефект. Нереално, защото при предната ми проба на другия климатик (друга марка), температурата която показваше, че е в стаята, автоматично скочи с няколко градуса (а всъщност си беше пак толкова студено) и си помислих, че ефекта ще е обратен. Еми да ама при този Нипон май ще се получи (или поне снощи беше ОК).

 

П.С. Мерси ;)

Edited by exabyte
Link to comment
Share on other sites

Няма как да е обратен.

На страшно много от климатиците въздушните им датчици са хванати върху топлообменниците с идеята да стоят във входящия въздушен поток. До тук нищо лошо, обаче конвенционалните климатици в режим отопление при постигане на заданието спират и вътрешната си турбина (с оглед на комфорта). Проблемът е, че в топлообменниците на ниските класове климатици винаги остава остатъчна топлина, която един вид лъже датчика, че температурата в стаята продължава да бъде висока. Ето за това и го имаш този проблем. Впрочем, ако вътрешното ти тяло е монтирано и на височина над 2.2 - 2.3 метра, положението става още по-кафяво ;)

 

П.п. Та предполагам схвана, че идеята на това вадене е датчикът да следи температурата директно на околното пространство и без да се влияе от други топлоизточници.

 Това лечение се предписва за абсолютно всички марки и модели климатици, които страдат от този проблем

Edited by gado
Link to comment
Share on other sites

Ясно :) Като височина мисля е точно около 2.2м.

Така и така сме на темата: на другия климатик, перката на външното тяло трака/резонансира (само при едни специфични обороти, около ниски) и си мисля, че трябва да е лагер. Философия ли е да се свали и смени или да си търся хора които да го направят като хората?

Edited by exabyte
Link to comment
Share on other sites

Търси хора.

 

П.п. Имам едни доста тежки съмнения, че този резонанс ти иде точно от перката.

Edited by gado
Link to comment
Share on other sites

Ок.

 

По-скоро при вибрирането което може и да е от компресора, перката като че ли зацикля в ниските :) Иначе му шиб*ах един гумени тампони на стойката, че беше още по-зле.

Link to comment
Share on other sites

Видене, какво ще кажеш за тази прахосмукачка:

http://www.banggood.com/Dibea-ZN609-Automatic-Robot-Vacuum-Cleaner-Household-Sweeper-p-955744.html

 

Непозната и нечувана от мен лично марка. Цената й е почти като на iRobot, така че лично мое мнение - БЕГАЙ....

 

Някой от многознаещите ше ми помогне ли за гумите? 185/65R15

 

Да - не купувай боклуци, не ползвай "всесезонни" тъпотии, купи си два комплекта GOOD YEAR или MICHELIN и в следващите 6-7 години спокойно може да не се замисляш. 

Link to comment
Share on other sites

Абе носят се разни слухове, че доста хора от Либхер са напуснали заради строяща е фабрика за части тук някъде.

Говорят и за заплати от рода на 1000лв стартово. Някой да има идея коя е въпросната фабрика?

Edited by exabyte
Link to comment
Share on other sites

"Сензор-Найт Индастриъл" - част от Sensata Technologies Holding,е предприятието.А че Либхер отдавна трябваше да почнат да го напускат с тези мерзавци за началници е нещо,което се случи макар и късно.Около Либхер се създадоха такива митове,че им се чудя на хората за наивността.Никога средната заплата на производствения персонал не е минавала 800 лева чисти освен броени месеци около разширението с второто хале и то БЛАГОДАРЕНИЕ НА ПОЛОЖЕНИЯ ИЗВЪНРЕДЕН ТРУД.Еле пък 1000 лева...

А пък да не говорим за насаденото отношение към служителите от 100 % ръководен БЪЛГАРСКИ персонал.

Edited by galaxi
Link to comment
Share on other sites

Ясно, май те ще да са:

 

"Сензор-Найт Индастриъл" е част от Sensata Technologies Holding - световен лидер в производството на сензорни и електрозащитни устройства с приложение в автомобилната индустрия, самолетостроенето, строителната техника и др. Компанията произвежда около 1,4 млн. артикула за целия свят. Българският завод до Пловдив ще е вторият по големина след този в Мексико. Инвеститорът планира да открие завода през май 2015 г., като се очаква да бъдат разкрити 3200 нови работни места.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Да - не купувай боклуци, не ползвай "всесезонни" тъпотии, купи си два комплекта GOOD YEAR или MICHELIN и в следващите 6-7 години спокойно може да не се замисляш. 

За всичко съм съгласен, ама гуми на 6-7 години :wtf:  Трябва да минава годишно много малко километри и пак накрая ще е с остаряла и изпечена гума.  

Bridgestone и Continental също са хубави. Летните са ми Continental  Conti Premium contact 5 и съм доволен. 

Link to comment
Share on other sites

Никому не връзвам ръцете - моите летни са седми сезон и ги хвърлям. Много правилно каза - малко километри. За 11 години - 155к. А качествена гума не се напуква от седене... В смисъл първите 10 години  :grin:

Link to comment
Share on other sites

Това е все едно да отвориш бутилка бира и да я изпиеш утре по същото време. Нека да е от най-качествените...

Тая гума след 3тата година става за Сирни заговезни. Отделен е въпроса, че ние караме по 5. А 7 си е шитсторм.

Link to comment
Share on other sites

Да - не купувай боклуци, не ползвай "всесезонни" тъпотии, купи си два комплекта GOOD YEAR или MICHELIN и в следващите 6-7 години спокойно може да не се замисляш.

 

Това беше толкова неграмотно изказване, че искам да се напия за да го забравя.

 

Някой от многознаещите ше ми помогне ли за гумите? 185/65R15

Да. Гледай скоростния индекс и вземи такива с възможно най-високия! И като изключиш разни куча марка гуми си харесай нещо с по-висок скоростен индекс. А приказките "ами ти нали няма да караш бързо - защо са ти" им кажи да си ги заврат отзад. Дори с моето пенсионерско каране и моята доста "инертна" тойота се усеща разликата в завоите.

 

Другото за максимум 3-4 години също важи. Имах 3 годишни които последната година преди да ги сменя яко свиреха по завоите а бяха на малко километри. След смяната усетих коренна разлика.

 

А да - другото, което е хубаво да гледаш е какъв е индекса за сцепление на мокра настилка. Икономията аз я гледам в обратна посока - колкото е по-икономична, обикновенно е толкова по-пластмасова гумата и по-кофти държи на завоите.

 

В има един индекс UTQG - гледай и него - колкото по-близо до 100 толкова по-добре (но пък ще се изхабяват по-бързо). Над 500 са си чиста проба пластмаса и силикон.

 

А да - и бягай от runflat-ки. Возят доста по-твърдо (освен че са и по-скъпи) а за нормална семейна кола това мисля е повече от излишно.

 

Надявам се да съм ти бил полезен.

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Вие какви съвети очаквате от човек който не си сменя редовно маслото на колата? Гумата се карам макс 3-4 години. На 5-тата ще е много компромисен вариант.

Link to comment
Share on other sites

+1 Всяка нова гума е по-добра от  най-хубавата и скъпа 4-5 годишна.

 

И аз съм съгласен с това, но знаете ли колко малко хора карат като нас с нови гуми. Повечето си купуват "нови" гуми втора ръка с дот на 5-6 че и повече години, ама имали грайфер, да имат ама вече са станали пластмасови а не гумени.

Аз миналата година по това време си взех зимни ТIGAR не мога да кажа колко са добри понеже минала година с тях да съм минал 2-3км на сняг като гледам и тая май няма да е. А тази година на пролет си взех летни FULDA и съм доволен. От дияната с отстъпките ми излизат точно на половин цена (-50%)

Надявам се да ме изкарат 5г и след това сменям гумите барабар с Рендето.  :grin:

Link to comment
Share on other sites

Тъй като бях решил да продавам колата, което и стана, последно купих най-евтините нови гуми, които имаше - Dayton. Супер бяха! И зимните и летните. Меки, стабилни, като недостатък - зимните бяха малко шумни, но като цяло зимната гума е по-шумна заради грайфера. За почти същите пари, ми предлагаха втора употреба на 3 или 4 години Continental, който бил "супер"...

Новата гума си е нова гума, ако ще и най-евтината да е. Последно, като си видях колата случайно на един паркинг, си беше обута със същите гуми.

Link to comment
Share on other sites

Втора употреба гуми не купувам. Все едно да си купя втора ръка бельо. Засега съм си заплюл Lassa Snoways 3, за летни ще го мисля. Не мога да намеря всесезонни, които да ми отговарят на изискванията. Имайте предвид, че освен семейна, това е и пещерняшка кола и доста често и се налага да минава кал, чакъл и баири. В краен случай мога да избутам още 3-4 месеца до пролетта и направо летни да взема.

Link to comment
Share on other sites

Това е все едно да отвориш бутилка бира и да я изпиеш утре по същото време. Нека да е от най-качествените...

Тая гума след 3тата година става за Сирни заговезни. Отделен е въпроса, че ние караме по 5. А 7 си е шитсторм.

 

Няма такова нещо, освен ако не е тотален боклук по производство и колата не гние отвън. Аз си имам гараж и както подчертах - ДВА комплекта за съответните сезони. Сега само да не тръгне някой да обяснява как се развалят седейки в чували в гаража...

 

+1 Всяка нова гума е по-добра от  най-хубавата и скъпа 4-5 годишна.

 

Винаги е по-добре да си млад, красив и богат. 

 

 

Това беше толкова неграмотно изказване, че искам да се напия за да го забравя.

 

Опитай поне това да свършиш професионално...  :laughing:

 

Иначе всичките други работи, които си ги написал, никога не си ги ползвал и/или усетил реално. Освен ако не си карал Тойотата на някое рали. 

 

Вие какви съвети очаквате от човек който не си сменя редовно маслото на колата? Гумата се карам макс 3-4 години. На 5-тата ще е много компромисен вариант.

 

Младеж, предвид, че караш около пет пъти, че и повече на километраж от мене, какво ли мязат твоите гуми след 4 години? 100000% по-зле от моите на 6. Проста математика. 

 

Втора употреба гуми не купувам. Все едно да си купя втора ръка бельо. Засега съм си заплюл Lassa Snoways 3, за летни ще го мисля. Не мога да намеря всесезонни, които да ми отговарят на изискванията. Имайте предвид, че освен семейна, това е и пещерняшка кола и доста често и се налага да минава кал, чакъл и баири. В краен случай мога да избутам още 3-4 месеца до пролетта и направо летни да взема.

 

И правилно. НИКОГА не бих купил гуми втора ръка за моята си кола. За някоя, която ползвам като каруца може да направя компромис, но иначе не. Отново те съветвам да си осигуриш два комплекта - ще се родиш.  

Link to comment
Share on other sites

Аз искам да питам раздадени ли са подаръците на всички деца щото виждам, че Дядо Мраз цяла вечер е писал във форума?!?

 

Дядо Коледа раздава подаръците бе :-)

 

Втора употреба гуми не купувам. Все едно да си купя втора ръка бельо. Засега съм си заплюл Lassa Snoways 3, за летни ще го мисля. Не мога да намеря всесезонни, които да ми отговарят на изискванията. Имайте предвид, че освен семейна, това е и пещерняшка кола и доста често и се налага да минава кал, чакъл и баири. В краен случай мога да избутам още 3-4 месеца до пролетта и направо летни да взема.

Те зимните са основно за сняг и поледица. Ако няма да караш в такива условия даже е по-добре да си с летните.

Няма такова нещо, освен ако не е тотален боклук по производство и колата не гние отвън. Аз си имам гараж и както подчертах - ДВА комплекта за съответните сезони. Сега само да не тръгне някой да обяснява как се развалят седейки в чували в гаража...

Ами качествата на гумата се променят с течение на времето. Ако през цялото време са стояли в гаража - ти защо изобщо си ги купил след като не ги караш?

 

 

Винаги е по-добре да си млад, красив и богат.

И скромен! Не забравяй, че скромността краси човека :P

 

 

Опитай поне това да свършиш професионално...

Аз съм любител-ценител бе. Не съм професионалист :P

 

Иначе всичките други работи, които си ги написал, никога не си ги ползвал и/или усетил реално. Освен ако не си карал Тойотата на някое рали.

Ти ще ми кажеш аз какво усещам. Разликата я усетих като минавах Шипка. Ти ако щеш вярвай

 

 

 

Младеж, предвид, че караш около пет пъти, че и повече на километраж от мене, какво ли мязат твоите гуми след 4 години? 100000% по-зле от моите на 6. Проста математика.

Гумите освен с грайфер се характеризират и с други неща, едно от които е твърдост на каучука, което пък влияе на сцеплението. Колкото е по-мек каучука толкова е по-добро сцеплението, но пък по-бързо се изхабяват. Затова е най-добре да вземеш гуми, които на 3тата година дори при моето каране ще са се изхабили, но междувременно да държат добре на пътя и да е стабилна колата в завоите, вместо такива, които могат да изкарат 3 петилетки и пак да имат грайфер. Capiche?

Link to comment
Share on other sites

Искам да конвертирам едни видео файлове от mkv към avi,но не мога да намеря такава програма :( Предложете някаква,ако знаете :) 

 

 

Аз карах с гуми втора ръка до преди 1 седмица.Сега съм с чисто нови зимни мишелин от тази година.

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...