Jump to content
BulForum.com

gado

WRZRU Moderators
  • Content Count

    9909
  • Joined

  • Last visited

About gado

  • Rank
    hairball
  • Birthday 08/18/1972

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Жълтата подводница
  • Interests
    The life, the universe and everything

Recent Profile Visitors

2159 profile views
  1. Окачването по принцип е консуматив. Или поне в моите коли винаги съм го приемал за такъв. А лафа за бабата германка, дето с тая кола ходила само на пазар в петък и на църква в събота и дето даже бастунът и още седял в багажника са... Аре нЕма нужда. Вземи си с тебе някой вещ по двигателите и общите болежки на Мазда, ако ще ходиш на оглед. От там нататък е на чист късмет работата
  2. Забелязано е. Но пък подобни гледки са твърде характерни за вехтите машини, та не означават непременно текущ проблем. Като сменяш твоя мултак, можеш да му огледаш платките. Ще Ахнеш как изглеждат след толкова години служба. По тревожното в случая на колегата е почти директното късо на компресора (между витков пробив вероятно) и съмнителното (на половина на 220-240) напрежение, което отчита на изходите към компресора. При условие, че не би трябвало да има никакво без команда.
  3. Аре, бе. Някой няма ли да отговори на човека, че мислих и аз да го задавам този въпрос. Инак като първи впечатления от Приятелската Мента, доволен съм. Наистина е супер като за домашен уиндоус потребител. И само заради ограниченото дисково пространство, което съм заделил за двата и дяла все още не съм се втурнал да експериментирам с инсталация на игри.
  4. Имам твърде тежкото подозрение, че е време да помислиш за нов климатик! Мъртъв компресор, плюс скапан силов модул.Цената за ремонта в никакъв случай няма да ти хареса, като за машина на R22. Тоест, отработила своето си отдавна....
  5. Тоест, напрежението, което мериш е някаква утечка. Пробва ли да завъртиш на 180 градуса щепсъла в контакта и пак да замериш за напрежение? А сега измъкни тези бял, червен и черен кабел от компресора. Или от платката, ако нямаш достъп до компресора. И премери съпротивлението директно между клемите на компресора. Или ако си ги измъкнал от платката, мери между самите жици. Със замерването на съпротивлението ще стане ясно дали компресорът е наред.
  6. Това, че силовият модул изглежда визуално добре не означава нищо. Не е нормално още с включването в контакта, на изходите към компресора да се появява напрежение. Колко време се задържа тази стойност, без да е подадена команда от дистанционното? Как го мериш? Между изводите или спрямо контролна точка на платката? За съпротивлението на компресорния статор също не каза как е мерено. А компресорът няма как без специализирано управление да го задействаш самосиндикално.
  7. А можеха и да ти спукат дупето от целувки. Били са на кеф просто. Мен примерно два пъти ме хващат да карам без книжка и син талон в мене. И двата пъти ми се размина. Аверче обаче го хванаха така (за шофиране общо от 200 в двете посоки) и си плати глобата като поп.
  8. Нищо не бъркам. Олигофрените вече се мъкнат с едни таблетчета, на които им излиза всичко за връчване или за плащане. Та ако имаш връчено за плащане, пък не си го платил в срок, правят те пешак на момента.
  9. Половин ом е нищо като съпротивление. Ако си сигурен в мултисетът си и си мерил копресорът при свалени клеми, тези стойности говорят, че той е много мъртъв. Имай в предвид, че доста често силовата част на IPM се скапва, когато компресорът даде фира.
  10. При следващото му спиране ще му излезе и ще му я връчат, стига да са им работили камерите в момента. Аз тази есен така си получих две снимки за превишена скорост от несебърските менти. Като едната беше на почти година и половина отлежаване, а другата на само четири месеца. При това спирането ми беше за рутинна проверка, когато ми излязоха и ми ги връчиха.. А още по-забавната част беше, че в Изипей в следващите 15 дни не ми излизаше нищо, та платих си на сто процента. Преди винаги си ми излизаха нещата там на време. Дали е случАеноС.... Не вярвам Тия шибани маясъли правят всичко възможно за да накарат хората да се мотаят по опашки. И да оправдават кражбата на част от парите ни, за заплати на и без това раздутата им администрация. Щот нали, хората им работят. Я глей кви опашки са се заточили пред гишетата им....
  11. Не е конкретен език. Смесица е. Което обаче изобщо не пречи на парчето да е наистина ВЕЛИКОЛЕПНО като звучене. Принос за което, имат единствено Ханс и Лиса. П.п. В тубата има вариант и с участието на самия Ханс в оркестъра (свири на различни инструменти), където чичето яко се размазва от кеф и се раздава.
  12. Абе вие се ебавате. Ама за една жена не съществува проблем или драма, ....които да не може да създаде... И то умеят такива да ги създават, че творенията на Тарантино пред техните, седят леко като поредният епизод на Телетъбис.
  13. Елементарно бе, Ватсон! Човек трябва да е бохем в този живот, пък и обичам да ми е гадно Тук нещата не опират до лесно и трудно.
  14. Визирам букетът от пичи въшки, трипер и кондиломи, плюс подозрително намирисващ флор, дето се опитват да пробутват малко меките хитреци, барабар с кошницата лекарства срещу тях. А като си говорим за TLC, помислиси какво се изпърдяха гръмко джамджиите, още в момента, в който анонсираха Вирус 10! Аре да няма нужда, а! E6aл съм им майката недоклатена. Аз на хората, дето са ми давали пари не съм робувал, какво остава, на тия, дето ми искат.
  15. Оо... И аз си предпочитам VLC. Проблемът е обаче, че като се опитам да свържа андроидското си ВЛЦ на телевизора с това, на десктопа. Започва да ми иска някакви пароли, а аз такива не съм задавал никъде. Но в момента медия центъра ми е на по-заден план. Водещото е истинският бяс, до който ме докараха малко меките, с наглите си опити да ме опънат през потника, без да сме се поцелували поне малко преди това. Аз самият работя с крайни клиенти и ми е леко смешно някой да се опитва да ме лъзга така, по тънката лайсна, като ми пробутва ситно написан текст.
×
×
  • Create New...