Jump to content
BulForum.com

Тема за кратки въпроси


tankis

Recommended Posts

Имам човек, утре като се видим ще говорим. Ти да не би да ....  :bgrin:

Шшшшт.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 45.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaptoR

    3760

  • w00x

    2882

  • djadomraz

    1772

  • Midex

    1497

Top Posters In This Topic

Posted Images

Колко добър ти трябва? :D

Ъъъ... Примерно да може по-добре да борави с мокуме (благородни метали) от мен... А аз се справям доста добре вече. Трябва ми такъв човек за нещо наистина специално.

Link to comment
Share on other sites

Мишо Кочев. Ако не държиш да е от Пловдив. Мога и към пловдивчанин да те пратя, ма той от бая време не работи с мокуме, та не знам... Има и бургазлия опитен...

Link to comment
Share on other sites

Последно максималната скорост по магистралите на 140 ли остана, понеже нали говореха,че пак искали да я върнат на 130, ама май не го направиха... :confused

Link to comment
Share on other sites

Последно максималната скорост по магистралите на 140 ли остана, понеже нали говореха,че пак искали да я върнат на 130, ама май не го направиха... :confused

140 :f1:

Link to comment
Share on other sites

За новите части :) Пробвай по старите със 140...Ако имаш излишни пари за окачване.

Link to comment
Share on other sites

Окачването ми е доста твърдо, но пък седалката ми е мека. :)) Попрочетох малко и установих, че всъщност връщането на 130 засега е само на етап 'предложение', а 140-те са били предложени в началото само за новопостроените участъци, но впоследствие тази скорост е влязла в сила за всяка магистрала без значение каква.

Link to comment
Share on other sites

Напоследък доста често ходя до София и нарушавам закона, като седя в лява лента на лошите участаци, като при Пазарджишка област, лявата там е 100 пъти по-добре от другата. Карам 140 точно, може в такива моменти да попадам, но единици са тези, за които се прибирам в дясно. Но, не съм и отркил топлата вода, дооооста хора го практикуват това.

Link to comment
Share on other sites

Не е само той. Аз също държа лява лента в тоя участък. Състоянието му е безобразно.

Link to comment
Share on other sites

Абе като няма срещу тебе движение, прескачащи мантинелата деца и баби или тичащи по магистралата крави и овце - няма проблем да си я държиш, стига да хвърляш от време на време поглед в огледалото и да се прибираш ако някой иска да минава напред.

Link to comment
Share on other sites

Преди месец, след тунелите в посока София, за пръв път попаднах на такава луда тапа.. колите се дижеха около 100-110, в далеченита напред се виждаже военен кордон, който се движеше в аварийната лента, в средна караше тир с чужда регистрация и в ляво друг тир, който го изпреварваше. Явно и двата са ограничени в скороста и то доста еднаква. Изпреварването траеше около 7-8 километра, и се зачудих на тоя мурук, който го изпреварваха, защо не вдигна малко педала, че да отпуши колоната. Пълен цирк...

Link to comment
Share on other sites

Аз попаднах зимата на по-гадна колона.Точно след ихтиман 2 снегорина чистеха и караха с 60км/ч за броени минути стана доста голяма колона.

Link to comment
Share on other sites

Попрочетох малко и установих, че всъщност връщането на 130 засега е само на етап 'предложение', а 140-те са били предложени в началото само за новопостроените участъци, но впоследствие тази скорост е влязла в сила за всяка магистрала без значение каква.

Познай от кой дойдоха и двете предложения. Първоначалната идея беше Рапона да може да се самоизтъкне и затова му хрумна да има различно ограничение за участъците които той е открил. Разбира се той и идея си няма от закони. Трудно му обясниха, че няма как да се въведе такова нещо в закон. В последствие решиха да вдигнат на 140 ограничението с идеята да сложат ограничение от 130 на старите участъци. Така и не се появиха тези ограничения. Между другото е планирано тази и до края на следващата година изцяло да се смени настилката по старите части на магистрала Тракия.
Link to comment
Share on other sites

В посока Сф карането само в ляво аз не го практикувам ама и ходя чак толкова често.

 

Винаги ме било странно защо понякога дори като има трафик си го правят някои, че даже със 100км/ч си седят в лявата.

Link to comment
Share on other sites

Щото в посока към и от Сф участъкът от Церово до Пазарджик е ниво третокласен път. По стария път настилката е в пъти по-добра.

Link to comment
Share on other sites

Поръчах Нокия 220 Dual SIM за един човек, но сега виждам, че няма български език. Как можеше да се налее друга версия с български. Помня, че се сменяше продуктов код на старите Нокии и ставаше номера. Някой да знае?

Link to comment
Share on other sites

В ония участък и аз единствено се махам от лява лента за да пусна някой рацер с над моите 130-140.. Дясната е... мечтата на механика...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...