Jump to content
BulForum.com

host

Members
  • Content Count

    9806
  • Joined

  • Last visited

About host

  • Rank
    Депутат
  • Birthday 09/21/1988

Contact Methods

  • ICQ
    230111088

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Plovdiv
  1. По-добре би било целия охладител или вентилатор да се смени. Освен ако не е отдавна спряна от производство серия. Или да се види какво точно му има на вентилатора. Обикновено ги има като резервна част самите вентилатори. Ако имаш точния модел мога да ти го проверя.
  2. host

    BulForum

    Ахм, за това е добре дори да ти искат съвет да знаеш кога е по-добре да си премълчиш и подминеш, вместо да се занимаваш. Тва го казвам нямащо нищо общо с IP TV-то и "скандалната тема"
  3. ахм, всеки който предлага готови решения е добре дошъл ама за съжаление имат патент хората... пари се правят все пак
  4. Без проблем може да се извърши ремонта, но кой гарантира, че няма друг елемент от дефектна серия/твърде слаб по веригата в тази ревизия на дъното? Все ми е тая кой какво ремонтира, въпроса е хората накрая могат ли или не могат да си ползват спокойно техниката, а това дали им е изгодна цената на ремонта... всеки сам преценя, за едни може да е скъпо, за други може да е евтино.
  5. host

    Formula 1

    Чефо е прав, даже Мишлен нямат отговор на последното поколение P-zero, брутални са. Мишлен и всеки друг производителите, цялата им гама гуми - дори "спортните" - са пълна трагедия от 4-5г насам. Всички производители се усетиха и изместиха наистина добрите си за сериозно каране гуми в нов още по-висок клас, без да правят корекция в цените и имената на предишните си продукти. Обикновените гуми поне трябва да са комфортни, а Пирели не са... факт, за това и почти всеки е недоволен, другите може да не държат много в определени ситуации ама поне са тихи и е приятно да се возиш. Но откакто са купени от китайците Пирели напредват, и чрез другите марки на същите собственици... та нещата при автомобилните гуми са доста динамични в момента. f1 не гледам, но сезона на Formula E завърши вчера, равни точки на първите 2ма,удар в 1ви завой, взеха 2рите коли, и сезона се реши от бонификацията за най-бърза обиколка на последния старт.
  6. Пешо е разбрал, и има защо да знае ... аз не държа на външния вид на колите, но що се отнася до нормалното им функциониране съм непримирим, че е нужно винаги да са в състояние да си свършиш работата.Кола, която не мога да ползвам, когато ми е нужна е непотребна вещ. И не го казвам да се заяждам, ами дори имам и други познати така които не си карат колите и винаги съм реагирал с опулени очи.
  7. иначе съм напълно съгласен с това, че ако не е сигурен човек в МПС-то ... по-добре да не се залага на него за транспорт, дядо ми днес една кола която от поне 10г съм му казал да изхвърли и го увещавам ....днес пак в сервиз като е тръгнал на извънградски път
  8. host

    ЕВРО 2016

    Нз дългия сезон ли, напрежението, че навсяка цена трябва да се продължи, че е за последно ... но и поляците ме разочароват ... ако бяха изкарали още 15мин като първите на 1вото полувреме щеше да е волейболен резултата.
  9. host

    ЕВРО 2016

    Е, тази вечер вече наистна Роналдо им е виновен ... то бива да пропускаш ама чак толкова
  10. виждам, че бая рацери има из форума, такова нещо като пилота да кара колата до там дето можела само, а не до прекъсвача... моля ви се да не се излагаме... при смяна на предавки да не удря прекъсвача... може, ама повечето рейсинг коли имат no lift shift, секвенции, и какво ли още не... ама на правата достатъчно дълга на последната предавка се кара точно до прекъсвача и на него по правата, как е изпълнен прекъсвача, не ни интересува... кара се на WOT - wide open throttle за звука нищо няма да коментирам всеки чува сам за себе си това което му харесва болт под педала имат повечето автомобили в жилно предаване да движението на педала, досещате се защо 328i e36 има ел прекъсвач на 6500 оборота, доста груб при това, предполагам за такова бмв горе си говорите, и болт има защото дроселовата клапа е жилна
  11. двете неща с една и съща функция, нз защо ги споменаваш все вседно са различни - метода е различен само http://www.w8ji.com/rpm_limiters.htm а това дали си личи прекъсването е от вида на прекъсвача и скоростта му
  12. това не е вярно, на 8хил оборота в клипа се активира ел прекъсвач
  13. ей вярно не го помня това... ама тогава аз се бях присетил за тониране и след тва съм забравил, а сега жената е поръчал, че много и напичало извънградско през стъклото... та тоя път няма бягане... Щом е издадена заповед :d
  14. и на Нюрбургринг карат сериозно в състезания за издръжливост... от години, но силата на Субару не е нито на ринга, нито на което и да е друго асфалтирано място, но тва не прави по-малко внушително постижението на екипа им и пилота
×
×
  • Create New...