Jump to content
BulForum.com

JDFU

Members
  • Content Count

    3211
  • Joined

  • Last visited

About JDFU

  • Rank
    Депутат
  • Birthday 05/29/1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    229009224

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Пловдив/София

Recent Profile Visitors

686 profile views
  1. JDFU

    Integrated Amplifiers

    Ако говорим единствено за аналоговата схемотехника, отговора е "цялата схема" вкл. толерансите на всеки един компонент играят до най-тъпия резистор т.е "не, няма такъв компонент". Моите наблюдения са, че в класовете от среден нагоре, общо взето на сходна цена получаваш сходно качество. Това не е cutting edge технология и отдавна всичко е измислено и общо взето решенията са базирани на бизнес сценарий, а инженеринга следва заданието.
  2. JDFU

    Integrated Amplifiers

    Като човек с инженерен бекграунд с 5 години опит в индустрията на най-високо ниво, и потребител на доста ниско ниво мога да потвърдя наблюденията ти за снобарството на аудиофилите. Огромна част от тях са ирационално претенциозни (т.е. нулево разбиране на физиката на нещата). Като всяка система и тук важи правилото за всяка система, че най-слабото място на системата определя общото и качество. Отношението между последните промили на качеството и цената, която трябва да платиш е брутално и като аматьор консуматор бих казал, че далеч не си струва. Всяка една модерна аудио
  3. Моите 50ст по темата са, че хубав DAC дава осезаема разлика, спрямо вграденото аудио. Все пак няма смисъл от колосално изхъврляне, предвид че като всяка система - качеството се определя от най-слабия компонент, а в случая такива бол, започвайки от входния сигнал. Колкото до лампите и прочие глупости - напълно безсмислено в този контекст. Хората си ги взимат само щото са секси и хипстърски.
  4. Иначе народната мъдрост е, че гумите се сменят на Гергьов ден и на Димитров ден. Аз съм се уверил, че е вярна, с условността "ако пътуваш из цяла България".
  5. В единия случай ползваш ЦАП-а на усилвателя, в другия - на слушалката.
  6. Аз поех втория сезон една седмица след началото. Даже наскоро намерих цялата "оперативна информация", координати на всяка планета на всички, и други подобни, ако ви е интересно ще пусна да си припомните нещата
  7. Суперлукса е супер. Аз лично не бих взел моделите с b, защото са повече бас, което мен не ме кефи. В рейнджа до 300лв са най-добрия вариант (предвид, че 99% то хората не могат да направят разлика, а и слушат смотани сорсове).
  8. То и в БГ няма университети с добро ниво на компютърни науки и инженеринг, ама не пречи да има много добри програмисти и инженери А, това което ти казвам е базирано на това, което лично съм видял от кандидати от там. Статистически, там има най-много свободен "ресурс" по темата и най-често от там се появяват хора, които покриват изискванията.
  9. Търси в Украйна! Ние търсим много сходен профил хора - от Германия до Иран съм гледал кандидати. В БГ на практика няма...освен ако си преувеличил с "богат опит".
  10. Същото важи в другата посока (особено в БГ където качествените хора намаляват прогресивно) - като искаш качествен персонал - плащаш и после доказваш, че го заслужаваш (т.е. работиш върху задържането на хората). Под качествен персонал нямам предвид само високи умения (все пак говорим за позиция неизискваща такива), а за трудова дисциплина и пр.
  11. За такъв тип позиция (не особено квалифициран труд) трябва да се целите в топ нивата на заплащане, защото дистрибуцията при хората е нещо от сорта на 95% дебили, 5% качествени. Със средно за позицията заплащане, ще е чист късмет да се появи някой от тези 5% дори на интервю. Освен това, по абсолютна стойност, разликата между "средно" и "високо" ниво на заплащане е малка.
  12. Фирма дето не може да избие четирицифрена заплата на средно ниво произволен служител си е за затваряне, камо ли пък на инженер. Освен, ако пък всъщност не се търси баш инженер, ами човек със знания и умения на ниво техникум. То и за това нивото кандидатите е такова - каквото търсенето, такова и предлагането. Съответно истинските гурута тук, едвам се намират и трябва да им се плаща повече от средна европейска заплата.
  13. За какво да го обучават, като след 3-6 месеца ще духне при първите 100лв отгоре. Аз също режа тия без опит, понеже няма инструменти, чрез които те да останат, а инвестицията се избива след доста време.
  14. Първата ми работа ще е да забраня на хората да карат по обществени пътища! Само машини. M+S е по-скоро идентификация на грайфера и тези гуми са основно за високо-проходими автомобили. Има я на доста "всесезонни" също (те нали уж са изключени от закона). Планината я има в няколко форми, което ме кара да смятам, че това не е сертификационен, а маркетинг символ.
  15. С това не съм съгласен, щото това какво е написал китаеца нищо не значи. Да не говорим, че стара зимна гума не става за нищо, камо ли пък за зимата. А това с леда пък е тотален абсурд. ПП Мисля, че няма официална маркировка за "зима" или "сняг" (освен M+S, което е неприложимо за леки коли).
×
×
  • Create New...