Jump to content
BulForum.com

Тема за кратки въпроси


tankis

Recommended Posts

3 minutes ago, RaptoR said:


Логика, сър....

 

Нещо не си съгласен? Ти как ще се чувстваш ако си купиш Бентли и те набутат за ремонт редом с Дачиите в прашното хале? При скъпите стоки не се плаща само за продукт, а и за обслужването в последствие.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 45.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaptoR

    3760

  • w00x

    2882

  • djadomraz

    1772

  • Midex

    1497

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, w00x said:

 

Нещо не си съгласен? Ти как ще се чувстваш ако си купиш Бентли и те набутат за ремонт редом с Дачиите в прашното хале? При скъпите стоки не се плаща само за продукт, а и за обслужването в последствие.


Що за глупости говориш, Ангеле? 

Link to comment
Share on other sites

Що да са глупости. Аз съм съгласен с @w00x - всяка марка си има специфики.  Няма как 2ма човека, които работят в България Сервиз, да са наясно с всичко относно уредите, които обслужват. Те не са малко. 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, vikktorpenchev said:

Що да са глупости. Аз съм съгласен с @w00x - всяка марка си има специфики.  Няма как 2ма човека, които работят в България Сервиз, да са наясно с всичко относно уредите, които обслужват. Те не са малко. 


Аз знам на места и по един човек, дето знае повече за много неща от прехвалени пръдляри по официални сервизи. Между другото точно там са най-големи некадърници, но това е друга тема. И как по-точно мислите някой добива капацитет и способности да работи с по-специални уреди? От въздуха? От техникума? От 5 годишна специализация в чужбина? Или точно от това, че е започнал от А и Б и е минал през уредите за 50 лева? Най-голяма помощ съм видял точно от такива хора без фирмени фланелки и натруфени офиси. Между другото подобен човек е и нашият Галин. Не съм го намерил началник смяна в сервиза на Миеле. Мога още поне 4-5 да спомена по същата линия. Та нека не си говорим глупости. 

Link to comment
Share on other sites

Не. Аз съм го обяснил. Ти просто така си го изтълкувал.

Като си платиш за бизнес класа в самолета не се редиш на опашката с останалите хора, нали?

Тук точно така се получава. Прахосмукачка на цената на една пералня среден клас се третира по същия начин като продукт с продажна цена от 30лв. Не става така. Или поне не трябва да става така. Не знам как ще реагирам ако съм си купил кафе машина на Миеле за 4000лв и си я получа след ремонта цялата омазана в машинно масло и разни други мръсотии.

 

Скъпите продукти по цял свят се третират различно. Това е и част от цената, която се плаща. Обслужване. Можеш да погледнеш автомобилите например. Сигурен съм, че при вкарване на автомобила в сервиз, собствениците на VW Passat и Rolls Royce Phantom имат различни преживявания. Дори при телефоните е така, когато се купува продукт на Apple (в чужбина). Развален продукт се заменя с нов в по-голяма част от случаите. На другите марки всичко се вкарва за отремонтиране, без значение дали е 400 или 2400лв.

Link to comment
Share on other sites

Жалко, че Бентли не правят прахосмукачки специално за woox :popcorn-and-drink-smiley-emotic

Предлагам Миеле да направят един ВИП сервиз на центъра до пощата някъде или на мястото на фонтаните.

С един червен килим отпред и маникенки по моникини да посрещат с бъклица и дрян хората, които са дали по 1000лв за прахосмукачка :bowdown:

 

Link to comment
Share on other sites

Може ли на външен хард да има 2 бекъпа на Windows на 2 различни компютъра? И евентуално ако трябва да се ресторне някой от тях дали ще има проблем или може да се получи някакво омазване?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Walter White said:

Жалко, че Бентли не правят прахосмукачки специално за woox :popcorn-and-drink-smiley-emotic

Предлагам Миеле да направят един ВИП сервиз на центъра до пощата някъде или на мястото на фонтаните.

С един червен килим отпред и маникенки по моникини да посрещат с бъклица и дрян хората, които са дали по 1000лв за прахосмукачка :bowdown:

 

 

Предложи го на тях. Тук няма кой да те чуе.

 

Манекенките по монокини може и да впечатлят хора като теб. На мен ми е достатъчно да не ми серат по уредите, когато ги вкарам в сервиз.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Lucky Luciano said:

Мен гаранцията не ме грее много. Въпросът е дали Gorenje е надеждно или да преглътна 450лв. горница и да взема Бош...

 

Вкъщи имам 5 уреда Беко, еми доволен съм, а специално сушилнята ми е 1:1 копие на БОШ. Та взимай смело Беко няма какво да се чудиш.

 

Скоро ремонтирах готварска печка Горение, не видях да е по-качествено изпълнена в сравнение с на майка ми Краун. Та според мен специално печките им не струват.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Fibaman said:

Може ли на външен хард да има 2 бекъпа на Windows на 2 различни компютъра? И евентуално ако трябва да се ресторне някой от тях дали ще има проблем или може да се получи някакво омазване?

 

Няма проблем да имаш 2 или повече бекъпа от различни компютри. При ресторване зависи какъв тип бекъп си избрал. Ако са само файловете, няма никакъв проблем да ги качиш и на друг компютър/нова инсталация.

Link to comment
Share on other sites

On 3/3/2020 at 10:37 PM, w00x said:

Не. Аз съм го обяснил. Ти просто така си го изтълкувал.

Като си платиш за бизнес класа в самолета не се редиш на опашката с останалите хора, нали?

Тук точно така се получава. Прахосмукачка на цената на една пералня среден клас се третира по същия начин като продукт с продажна цена от 30лв. Не става така. Или поне не трябва да става така. Не знам как ще реагирам ако съм си купил кафе машина на Миеле за 4000лв и си я получа след ремонта цялата омазана в машинно масло и разни други мръсотии.

 

Скъпите продукти по цял свят се третират различно. Това е и част от цената, която се плаща. Обслужване. Можеш да погледнеш автомобилите например. Сигурен съм, че при вкарване на автомобила в сервиз, собствениците на VW Passat и Rolls Royce Phantom имат различни преживявания. Дори при телефоните е така, когато се купува продукт на Apple (в чужбина). Развален продукт се заменя с нов в по-голяма част от случаите. На другите марки всичко се вкарва за отремонтиране, без значение дали е 400 или 2400лв.


Няма не - глупостите са си глупости. Не напразно те бъзикат хората. Абсолютно нищо не си платил в цена или гаранция, че да се дуеш за специално обслужване (каквото и да значи това в главата ти, щото ти си 95% наопъки, та не мога да предположа). Точно в разни велики фирмени сервизи са най-големите лайна и некадърници.  Точно там лъжат ей такива като тебе с шарени чорапи и се смеят после какъв балък си. Точно на такива места най-често са се опитвали да ме мамят и добре, че не съм вчерашен, жал ми е за други хора, които не се усещат. Защото така се опитаха да ми откраднат турбото и да ми продадат рециклирано на двойна цена, а се оправих за общо 400 лева. Така се опитаха да ми свият и климатика на колата и да ми продадат друг за 800 лева, а Галин ме спаси за 60 без фреона. И така нататък и така нататък до безкрай мога да говоря. Направен нескопосано уред ВСЕКИ може да ти върне. Случва се - трябва да се внимава. А както могат да ти го начукат в официален и лъскав сервиз, така и в Столипиново не могат ти го нацепи.

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, RaptoR said:


Няма не - глупостите са си глупости. Не напразно те бъзикат хората. Абсолютно нищо не си платил в цена или гаранция, че да се дуеш за специално обслужване (каквото и да значи това в главата ти, щото ти си 95% наопъки, та не мога да предположа). Точно в разни велики фирмени сервизи са най-големите лайна и некадърници.  Точно там лъжат ей такива като тебе с шарени чорапи и се смеят после какъв балък си. Точно на такива места най-често са се опитвали да ме мамят и добре, че не съм вчерашен, жал ми е за други хора, които не се усещат. Защото така се опитаха да ми откраднат турбото и да ми продадат рециклирано на двойна цена, а се оправих за общо 400 лева. Така се опитаха да ми свият и климатика на колата и да ми продадат друг за 800 лева, а Галин ме спаси за 60 без фреона. И така нататък и така нататък до безкрай мога да говоря. Направен нескопосано уред ВСЕКИ може да ти върне. Случва се - трябва да се внимава. А както могат да ти го начукат в официален и лъскав сервиз, така и в Столипиново не могат ти го нацепи.

За жалост това са официалните сервизи в България. Това, че го правят не означава че е правилно. Има логика в думите на Ангел. 
Същото е като милите ни хотели. Плащаш 1 шапка пари и не получаваш нищо насреща, даже в 1-2 звезди може да получиш по-добро обслужване и база от 3-4 звездни хотели. 
Тава криво разбрано обслужване мисля е само при нас.
Налагало ли ти се е  да ползваш официален сервиз в западна Европа? 

Edited by UzITo
Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, RaptoR said:


Няма не - глупостите са си глупости. Не напразно те бъзикат хората. Абсолютно нищо не си платил в цена или гаранция, че да се дуеш за специално обслужване (каквото и да значи това в главата ти, щото ти си 95% наопъки, та не мога да предположа). Точно в разни велики фирмени сервизи са най-големите лайна и некадърници.  Точно там лъжат ей такива като тебе с шарени чорапи и се смеят после какъв балък си. Точно на такива места най-често са се опитвали да ме мамят и добре, че не съм вчерашен, жал ми е за други хора, които не се усещат. Защото така се опитаха да ми откраднат турбото и да ми продадат рециклирано на двойна цена, а се оправих за общо 400 лева. Така се опитаха да ми свият и климатика на колата и да ми продадат друг за 800 лева, а Галин ме спаси за 60 без фреона. И така нататък и така нататък до безкрай мога да говоря. Направен нескопосано уред ВСЕКИ може да ти върне. Случва се - трябва да се внимава. А както могат да ти го начукат в официален и лъскав сервиз, така и в Столипиново не могат ти го нацепи.

 

Ти нямаш никаква идея какво коментираш отново. Хората не бъзикат мен. Хората бъзикат предимно теб. Това твоето е просто скандално. ВСЕКИ път не си разбрал, но ВСЕКИ път си със силните коментари.

Аз имам нестандартен въпрос.

Видене, какво изобщо?!

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, w00x said:

 

Ти нямаш никаква идея какво коментираш отново. Хората не бъзикат мен. Хората бъзикат предимно теб. Това твоето е просто скандално. ВСЕКИ път не си разбрал, но ВСЕКИ път си със силните коментари.

Аз имам нестандартен въпрос.

Видене, какво изобщо?!


Ти май съвсем си изфирясал, брат... Seek help. Как па толко години не вдяна, че ти си наопъки се чудя... 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, RaptoR said:

 

До някъде и аз имам такива наблюдения. И мен ме спаси Галин. По - точно от Стефанов твърдяха как всичко е наред, а се оказа, че просто фреона е под половината. Следна е случката. Имах малък инцидент и се наложи да се сменя "радиатор" на климатика. После са заредили системата само на половина с фреон. На всичкото отгоре го правят с машина и уж не би трябвало да стават каквито и да е грешки. Малоумници. Ходих да се оплача, че не работи като хората. Гледаха колата няколко часа и твърдяха как е наред. Галин огледа системата и реши да източи фреона да види колко е. Беше под половината... Зареди го и всичко се оправи.

Под теб някои спомена за хотели. Аз от много години по нашето море ходя в един определен хотел. Всъщност вече ~14 години ходя в него. Не знам дали има някакви звезди, но като обслужване и чистота е по - добре от всякакви други хотели в които съм бил.

Колите си ги поддържам в сервиз който на пръв поглед може да се стори неугледен. Само дето каквото са ми ремонтирали не се е наложило да се връщам за рекламация или нещо да са пропуснали.

Сещам се и за друг случай наскоро. Имах едни нещата които ме дразнят по "новата" кола. Препоръчаха ми да отида при Кольо рокера. Уж бил цар на автомобилните компютри. Рядко срещано некадърни се оказаха в сервиза му. Нищо не успяха да направят и ми обясняваха как даже нямало такава опция... Отидох при един друг и за няма и 10 минути ми направи всичко и без да ми твърди как нямало такава опция...

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, RaptoR said:


Ти май съвсем си изфирясал, брат... Seek help. Как па толко години не вдяна, че ти си наопъки се чудя... 

 

Не мисля, че си квалифициран да ми поставяш диагнози и да ме пращаш на специалисти.
Гледай себе си и е крайно време да се научиш да четеш това, което пишат хората, участници в дискусиите, в които се опитваш да се намесваш.

 

Комично е да се обсъжда едно нещо и изведнъж да връхлети Виден, светилото по всяка тема, и да започне да обсъжда собствените си идеи, без значение дали те имат някаква връзка с първоначалната тема, а като му се каже, че не е разбрал, да започне да обижда.. Всеки. Път. Без. Изключение.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, netrootbg said:

До някъде и аз имам такива наблюдения. И мен ме спаси Галин. По - точно от Стефанов твърдяха как всичко е наред, а се оказа, че просто фреона е под половината. Следна е случката. Имах малък инцидент и се наложи да се сменя "радиатор" на климатика. После са заредили системата само на половина с фреон. На всичкото отгоре го правят с машина и уж не би трябвало да стават каквито и да е грешки. Малоумници. Ходих да се оплача, че не работи като хората. Гледаха колата няколко часа и твърдяха как е наред. Галин огледа системата и реши да източи фреона да види колко е. Беше под половината... Зареди го и всичко се оправи.

Под теб някои спомена за хотели. Аз от много години по нашето море ходя в един определен хотел. Всъщност вече ~14 години ходя в него. Не знам дали има някакви звезди, но като обслужване и чистота е по - добре от всякакви други хотели в които съм бил.

Колите си ги поддържам в сервиз който на пръв поглед може да се стори неугледен. Само дето каквото са ми ремонтирали не се е наложило да се връщам за рекламация или нещо да са пропуснали.

Сещам се и за друг случай наскоро. Имах едни нещата които ме дразнят по "новата" кола. Препоръчаха ми да отида при Кольо рокера. Уж бил цар на автомобилните компютри. Рядко срещано некадърни се оказаха в сервиза му. Нищо не успяха да направят и ми обясняваха как даже нямало такава опция... Отидох при един друг и за няма и 10 минути ми направи всичко и без да ми твърди как нямало такава опция...


Галин има една весела приказка - почнат ли да се дуят със скъпите компютри и техника, най-вероятно нищо не разбират от това, което правят :laughing1:
 

1 hour ago, w00x said:

 

Не мисля, че си квалифициран да ми поставяш диагнози и да ме пращаш на специалисти.
Гледай себе си и е крайно време да се научиш да четеш това, което пишат хората, участници в дискусиите, в които се опитваш да се намесваш.

 

Комично е да се обсъжда едно нещо и изведнъж да връхлети Виден, светилото по всяка тема, и да започне да обсъжда собствените си идеи, без значение дали те имат някаква връзка с първоначалната тема, а като му се каже, че не е разбрал, да започне да обижда.. Всеки. Път. Без. Изключение.


Всъщност просто трябва да те оставя да тънеш в невежество - така ще спестя и собственото си време и нерви. 

Link to comment
Share on other sites

On 3/4/2020 at 12:57 PM, w00x said:

 

Предложи го на тях. Тук няма кой да те чуе.

 

Манекенките по монокини може и да впечатлят хора като теб.

Недей, че пак ш'ти тръгне име!  :effemine2:

 

Инак в сервизната дейност (то май в цялата сфера на услугите) има един термин, наречен - `албене. 

Няма как да върнеш на клиента уред, дето макар и вече работещ, да е в осран или още по-осран вид! Кофти е за бизнеса, кофти е и за граденото с години име. Та мисълта ми е, че когато няма да коства много време или допълнителни пари, добре е да се излъскват нещата. Да се преглеждат допълнително. Да се потегне това и онова. Щото клиентът няма как да е на нивото ти като специалист. Следователно няма как да осъзнае какви лупинги и флик-флаци си правил. Та хем да му спестиш някой лев, хем да си вземеш твоето в пълен размер, без пестенето да е за сметка на качеството. А от там и конкурентната крайна цена на услугата. Него го интересува да му се свърши работа. Да си получи нещото в упрятен или по-добър вид, освен дето е и работещо. И когато се постараеш с 'албенето и видиш човека как се е ухилил като бебе на цица, можеш спокойно да му обясниш точно колко е тъп, понеже е допуснал едиквоси. И в крайна сметка този клиент ще доведе клиент ;)

 

П.п. Та... Видене.... Аз Ангел го разбрах де го стяга чепика. А ти дали мен ме разбра?

 

П.п.2 Инак бая сте се постарали в акането кат ва гледам  :lol:

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, RaptoR said:


 


Всъщност просто трябва да те оставя да тънеш в невежество - така ще спестя и собственото си време и нерви. 

 

Сакън! Недей! Кой ще ми обяснява всеки път колко съм тъп и объркан без да казва нищо съществено, с което да ме вкара в правия път?!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...