Jump to content
BulForum.com

Искам пък да ви се оплача


Recommended Posts

решението е само едно....... ПРЕЗ ТЕРАСАТА...........

 

Edit by Midex: За една котка да караш PSYCHOSIS да се трепе...тц...тц...тц...Васко, не е хубава тази работа, да знаеш... :bgrin:

Чичо ми така постъпи - котката постоянно му пикаеше в чехлите, нарочно явно. Накрая я люшна през терасата. После му беше мъчно, де... Ако живееха един етаж по-надолу можеше и да оцелее животното, ама знае ли човек.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

.....................Ако живееха един етаж по-надолу можеше и да оцелее животното, ама знае ли човек.

На баба ми котката два пъти литна от 7-ия етаж и нищо и няма.Верно че погледа и помътня малко,като на дърт алкохолик, ама още бушува из тях.Пък и вече е на около 15 години.

Link to comment
Share on other sites

Корава котка - в природата не всички от един вид са с еднакви възможности (справка - Бойко Борисов).

Едни съседи пък постоянно си купуваха котки, които постоянно падаха през терасата им защото не бе остъклена, а те ги пускаха да се разхождат по нея. На един от случаите брат ми е бил свидетел как пада животното. От 13-тия етаж котката паднала, тупнала на тревното пространство зад блока, станала, направила 2-3 крачки и умряла. Пак за няколкото етажа малшанс явно :)

Link to comment
Share on other sites

Вече ще стане два месеца откакто карам мотор, а още съм на полигона.. Сигурно и слон щеше да се научи по-бързо.. Да не говорим, че днес се завъртях два пъти, защото за да избегнеш препятствие с 50 км/ч се изискват и някакви умения, които не ми е ясно кога точно ще постигна.. Добре, че разбрах от какво се случва това завъртане. Като натиснеш и двете спирачки (за да избегнеш препятствието), трябвало да се поразхлабят преди маневрата за да не блокира задното колело. Добрата новина е, че при засичане понякога успявам да покрия норматива, но лошата, че на изпити винаги се панирам и давам "най-доброто" от себе си :cry Да не говорим, че вече си изгубих една обица при свалянето на каската и инструкторът ми я намери на кристали :cry А ми носеше късмет :cry 13+

Забравих си и чорапи и за първи път през живота си обух ботуши без чорапи и то посред лято :confus

На иструкторите трябва да им плащат вредни, като обучават момичета! Щом успя да ме накара да карам в проливен дъжд без да се оплача и да се върна пак след първото падане :sayjin

Link to comment
Share on other sites

Понеже съм уникално тъп си забравих очилата в кафето до античния театър в Стария град....МРАЗЯ СЕ.Тия очила 1-во са ми нужни - на слънце не мога да стоя без поляризирани очила, 2-ро ми бяха любими, 3-то нямам никаква нужда от допълнителни разходи в размер на поне 40-70лв за поляризирани очила (въобще нямам намерение да взимам пък някакви "маркови).

 

Мразя си тъпото забравяне, толкова забравям, че ми пречи!!!!Трябва някакви мерки вече да взимам.

Link to comment
Share on other sites

Понеже съм уникално тъп си забравих очилата в кафето до античния театър в Стария град....МРАЗЯ СЕ.Тия очила 1-во са ми нужни - на слънце не мога да стоя без поляризирани очила, 2-ро ми бяха любими, 3-то нямам никаква нужда от допълнителни разходи в размер на поне 40-70лв за поляризирани очила (въобще нямам намерение да взимам пък някакви "маркови).

 

Мразя си тъпото забравяне, толкова забравям, че ми пречи!!!!Трябва някакви мерки вече да взимам.

И ти ли кат мен с астигматизъм...

Link to comment
Share on other sites

УРАааааааааааааааааааааааааа

http://plovdiv.zavedenia.com/162/%D0%90%D1...B5%D0%BD%D0%B0/

звънах и се уговорих да си ги прибера утре :) :) :) УРааааааааааааааааааа...

1-во любимите очила са спасени (не знаете какво стана за един шал, който ми подари една приятелка - все едно се бях депресирал (ама и той се намери))

2-ро няма да ме болят очите

3-то спестени миниму 30-40 лева

 

Нищо, че тук няма как да стигне - Благодарности на персонала и утре също ще ги изкажа.

 

_______________________

 

При 2-те ми ходения на лекар (офталмолог) не установиха.Не знам поради каква причина.Като седя без поляризирани стъкла (независимо дали очила, автомобилни или фасадни) на пряка светлина или да се отразява от нещо слънчевата ми се зачервяват очите, вечер получавам тъмни петна в зрителното поле и т.н.Идея нямам защо ми изписваха капки за почистване на очите - от както нося целогодишно очила (без оглед сезона) нямам никакъв проблем.

 

_______________________

 

Аз по инерция за слънцето си дрънках, не за астигматизма.Грешка.То астигматизма не е ли друго?

 

Моите симтоми са много сходни с >

отлепване на ретината - случва се при нараняване - удар, катастрофа и - запомнете! - при скокове с бънджи. Симптомите: виждате тъмни сенки, светкавици, тъмни или светли петна в очите. Не чакайте, а веднага идете на лекар. Поправимо е, особено с лазерните операции.

 

Но само след излагане на слънчева светлина или много силна и пряка изкуствена от крушки с нажежаема жичка.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

То и на мен все ми се зачервяват . Вечер съм като вампир или алкохолик на 1л. алкохол . Ако нямаш други оплаквания може заради това да не ти я поставил .

Link to comment
Share on other sites

Но само след излагане на слънчева светлина или много силна и пряка изкуствена от крушки с нажежаема жичка.

 

Да бе и аз като зяпам в някоя крушка и после виждам едни петна такива... дали да не ида на лекар?

Link to comment
Share on other sites

Взех и от тях, а днес отидох в първия магазин да помоля да купя за същата сума каквото и да е от тях, но ми отказаха категорично, защото нямало как да ги върнат в склада. :blink:

Комисия за защита на потребителите

Потърси си правата. Препоръчвам ти обаче да се обадиш на националния телефон и да ги попиташ как да процедираш. Тези които са в офиса в Пловдив не са толкова компетентни. Търси си правата. Не оставяй нещата така.

Link to comment
Share on other sites

Съгласен съм с бай Ваньо. Вече 3 пъти съм имал работа с комисията/един от които - жалба срещу фирмата/ - ако те не помогнат, няма кой.

Link to comment
Share on other sites

но ми отказаха категорично, защото нямало как да ги върнат в склада. :blink:

 

Това последното обикновено го казва някоя касиерка която "не може" да ги върне в склада защото програмата на нея и дава достъп единствено да продава. И на мен така в Техномаркет ми обясняваше един човек как не може да стане една замяна и че няма начин при което аз го попитах е как така да не може - от моя гледна точка може защото стоката е взимана от тях, кашона не е отаврян, аз му го подавам и взимам другото като му доплащам разликата в цената според актуалната цена на това което му връщам (то да беше минало и месец ами и толкова нямаше). И какво се оказа - проблема е с достъпа - ТОЙ ЛИЧНО не можел да го направи защото системата не му разрешавала (което си го мислех още от началото но чаках да ми потвърди). Оттам насетне разговори тръгна в друга посока а именно кой аджеба може да го направи и да вземе такова решение. След 10 минути убеждения че мисли в грешна посока той реши че по-добре да се обади на шефа си който ако го отреже да ми каже че няма как да стане, само че аз държах да присъствам на разговора за да видя как ще му поднесе той информацията и когато се обади пред мен и го попита дали може да върне нещо купено преди 2 седмици и да купя нещо друго на същата или по-висока цена отговора беше "ЕСТЕСТВЕНО, какъв е проблема", и като разбра човека че проблема е че онзи няма право да го върне следващите бяха - "ок аз ще го оправя после - остави ми бележка на бюрото". Но естествено много е важно да върнем клиента защото не ни се занимава с трудни неща и главно с неща които не сме правили и ни е страх да ги правим че случайно да не объркаме нещо. Ако искаш викни ме следващия път като се разправяш с тях за адвокат :)

Link to comment
Share on other sites

Ако все още някой из Форум се съмнява - ЧИЧО ви Пламен е най-пламенният защитник на правата на

Човека.... Редовно обаче забравя своите :laughing:

Link to comment
Share on other sites

.... Редовно обаче забравя своите :laughing:

Абе за тебе уж все е лесно... ;) ...ай' върни ми някъде плочките, пък аз ще те черпя каса бира...всъщност ти си имаш beer-машина и няма да имаш интерес.

Не става бе бат' Видене, пробвах да купя неща за стойността на плочките - и това не стана, че били ги поръчвали не от своя склад, а от склада на фирмата производител и след това нямало какво да ги правят, тъй като самата фирма нямало да иска да и им ги върнат от магазина... :(

Link to comment
Share on other sites

Не става бе бат' Видене, пробвах да купя неща за стойността на плочките - и това не стана, че били ги поръчвали не от своя склад, а от склада на фирмата производител и след това нямало какво да ги правят, тъй като самата фирма нямало да иска да и им ги върнат от магазина... :(

Теб това какво те интересува? Те са магазин и си носят отговорността. Обърни се към комисията в най - кратки срокове.

Link to comment
Share on other sites

....Те са магазин и си носят отговорността. Обърни се към комисията в най - кратки срокове.

И за какво да се жалвам - че са си сложили бяло луминисцентно осветление ли? Ти май не прочете по-горе каква е историята - вината си е моя, че не отидох през деня на светло и да видя цвета на дневна светлина... ;)

Link to comment
Share on other sites

Да, ама не търси вината в себе си. Обясняваш, че плочките не са ти по вкуса и искаш да ги смениш, пък те ти отказват. Ела да гледаш след това какво ще ги направят от комисията...

Link to comment
Share on other sites

И за какво да се жалвам - че са си сложили бяло луминисцентно осветление ли? Ти май не прочете по-горе каква е историята - вината си е моя, че не отидох през деня на светло и да видя цвета на дневна светлина... ;)

Имаш право до 3 дни след като купиш нещо да го върнеш без обяснение.

Edited by Vetim
Link to comment
Share on other sites

искаш да кажеш че са перфектно изработен и транспортирани? нямат кривини при изрязването или изливането? нямат отчупвания на ръбчета при транспорта? или дори картонената поставка е била неомачкана като са ти ги давали?! няма за кво да се заядеш?!

 

и в краен случай дори цвета ако не е описан на опаковката/етикета правилно - това е разлика спрямо договора ви. все едно да си купиш зелен автомобил, а в талона му да пише "син".

Link to comment
Share on other sites

Имаш право до 3 дни след като купиш нещо да го върнеш без обяснение.

 

 

Пълни ГЛУПОСТИ... Цитирай ми закон в които е записано това... подсказвам -Закон за защита на потребителите... Намери къде пише, че имаш право да върнеш стока без обяснение и търговеца е длъжен да ти възстанови пари или да ти я замени.

Link to comment
Share on other sites

Пълни ГЛУПОСТИ... Цитирай ми закон в които е записано това... подсказвам -Закон за защита на потребителите... Намери къде пише, че имаш право да върнеш стока без обяснение и търговеца е длъжен да ти възстанови пари или да ти я замени.

Всъщност, по новия закон срокът е по-дълъг. Наскоро ми се наложи да рекламирам климатик и трябваше да мина по този път. Само че тук става въпрос за рекламация.

 

Чл. 126. (1) Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. Рекламацията на услуги може да се предяви до 14 дни от откриване на несъответствието на услугата с договореното.

 

Може да направиш справка - http://www.bcnl.org/doc.php?DID=61 :smile:

 

В ситуацията на Midex аз бих говорила с управителя на магазина и ако се наложи, бих заплашила с жалба до Комисията, обикновено това е достатъчно да се съгласят стоката да бъде върната и заменена за друга на същата или по-голяма стойност.

 

Едитче: Хост, ами аз нали за това я подчертах тая думичка по-горе. Щото я правя разликата. Не четеш, а бързаш с категоризирането на хората. Айде пък като се дипломираш, все на теб ще се осланяме.

Edited by Malkata Veshtica
Link to comment
Share on other sites

Пълни ГЛУПОСТИ... Цитирай ми закон в които е записано това... подсказвам -Закон за защита на потребителите... Намери къде пише, че имаш право да върнеш стока без обяснение и търговеца е длъжен да ти възстанови пари или да ти я замени.

 

 

Всъщност, по новия закон срокът е по-дълъг. Наскоро ми се наложи да рекламирам климатик и трябваше да мина по този път. Само че тук става въпрос за рекламация.

 

Чл. 126. (1) Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. Рекламацията на услуги може да се предяви до 14 дни от откриване на несъответствието на услугата с договореното.

 

Може да направиш справка - http://www.bcnl.org/doc.php?DID=61 :smile:

 

В ситуацията на Midex аз бих говорила с управителя на магазина и ако се наложи, бих заплашила с жалба до Комисията, обикновено това е достатъчно да се съгласят стоката да бъде върната и заменена за друга на същата или по-голяма стойност.

 

По сериозно, моля ;) Не че искам да ви спирам правните амбиции, но все пак.Не говорим за домати, говорим за лук в случая.

Link to comment
Share on other sites

искаш да кажеш че са перфектно изработен и транспортирани? нямат кривини при изрязването или изливането? нямат отчупвания на ръбчета при транспорта? или дори картонената поставка е била неомачкана като са ти ги давали?! няма за кво да се заядеш?!

 

и в краен случай дори цвета ако не е описан на опаковката/етикета правилно - това е разлика спрямо договора ви. все едно да си купиш зелен автомобил, а в талона му да пише "син".

Мобо, изкривяваш действителността...за каква омачкана картонена опаковка ми говориш, при положеие, че тя служи само до момента. в който изкараш плочките да ги лепиш? Посочи ми един единствен случай в БГ, в който някъде някой е купил плочки в омачкана картонена опаковка и 3 дена след това е отишъл да ги върне, заради омачкания картон... :ph34r:

Единствения дефект беше една счупена плочка в единия кашон, за която изобщо не смятах да правя въпрос, тъй като ако ми бяха паснали по цвят, щях да изхабя повече бензин до магазина и обратно, отколкото да я прежаля, а и откъде да са сигурни, че аз не съм си я счупил?

За цвета - казах, виновен съм си аз и белия луминисцент. На кашоните си пише този цвят, който съм си поръчал да ми доставят от склада...друг е въпросът, че в интерес на истината имаха много слаба разлика с мострата от магазина, но всяка различна партида може да има минимални отклонения от предишната...само не ми препоръчвай заради тази слаба разлика да започна да съдя завода производител.

Както и да е, смятам случая за приключен...просто се оплаках в темата, защото е за споделяне на неприятни случки, а то вече половин страница се занимаваме с моите плочки... ;)

 

@Malkata Veshtica, в случая мога да рекламирам само собственото си невнимание и предоверяване - дефект в стоката няма. Управителят на магазина би могъл да ми помогне само при добро желание и човешко отношение от негова страна, а не защото аз имам право по закон. ;)

Link to comment
Share on other sites

Всъщност, по новия закон срокът е по-дълъг. Наскоро ми се наложи да рекламирам климатик и трябваше да мина по този път. Само че тук става въпрос за рекламация.

 

Чл. 126. (1) Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. Рекламацията на услуги може да се предяви до 14 дни от откриване на несъответствието на услугата с договореното.

 

Може да направиш справка - http://www.bcnl.org/doc.php?DID=61 :smile:

 

В ситуацията на Midex аз бих говорила с управителя на магазина и ако се наложи, бих заплашила с жалба до Комисията, обикновено това е достатъчно да се съгласят стоката да бъде върната и заменена за друга на същата или по-голяма стойност.

 

Едитче: Хост, ами аз нали за това я подчертах тая думичка по-горе. Щото я правя разликата. Не четеш, а бързаш с категоризирането на хората. Айде пък като се дипломираш, все на теб ще се осланяме.

 

 

Всъщност това което ми цитираш не ти дава право да върнеш стоката БЕЗ ОБЯСНЕНИЕ и да очакваш да ти върнат пари или да ти я заменят... Мааалка разлика... ама фундаментална. Трябва ти основателна причина.

Хубаво е да е мисли, преди да се цитира и отговаря....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...