Jump to content
BulForum.com

Искам пък да ви се изфукам с.....


Recommended Posts

  • Replies 11.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Аз пък си зарадвах душата с едно такова дзверче: VOX MINI3 v2 classic

Обажда убийствено както с електрическа, така и с електро-акустична китара и микрофон. Сингли, хъмбъкер, дори пиезото може да цепят бичкии или да звучат сочно - каквото се сетиш да сетнеш. Трети ден си играя докато ми се проточи лигата.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, HEMO said:

Честито,много добре изглежда,на първо четене виждам стойка за истински теглич това е голяма екстра да знаеш:P

Тук това се прави масово в дилършиповете при купуването на нов автомобил почти от всеки. Основно заради пренасяне на колелета.

 

2 hours ago, kotora said:

Знам ама явно остатъка от теглича го няма хаха. 

Теглича се използва не толкова за теглене, щото с това Ауди няма как да теглиш нещо по-тежко от двуколка, а основно за разни байк ракове и така хората си пренасят велосипедите. Иначе самата приставка за теглене е евтина.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Godfather said:

....Теглича се използва не толкова за теглене, щото с това Ауди няма как да теглиш нещо по-тежко от двуколка...

Как си личи,че никога не си теглил нищо...Това Ауди без абсолютно никакъв проблем ще тегли всичко до разрешените 3.5 тона за композиция(колата+ремъркето) влизащи в тукашната "Б" категория,че и нагоре.Самия теглич е готин с това че е доста по-масивен от европейските "сгъваеми" и може да му се слагат лесно различни принадлежности,влизащи в квадратното сечение.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, HEMO said:

Как си личи,че никога не си теглил нищо...Това Ауди без абсолютно никакъв проблем ще тегли всичко до разрешените 3.5 тона за композиция(колата+ремъркето) влизащи в тукашната "Б" категория,че и нагоре.Самия теглич е готин с това че е доста по-масивен от европейските "сгъваеми" и може да му се слагат лесно различни принадлежности,влизащи в квадратното сечение.

Не искам да се заяждам, но точно в това, което си написал личи, че никога не си теглил в реална ситуация, която включва катерене или слизане със сериозен товар. Тия данни са за идеални условия на равен път и то единствено при положение, че трейлъра ти е с действащи спирачки. С 3.5 тона ремарке ще запецнеш на всеки градски мост тук, който минава над морски трасета. За катерене на всеки стандартен маршрут в планината изобщо даже и няма да те напъвам, защото съм абсолютно сигурен, че това Ауди с 3.5 тона ремарке посмъртно няма да се качи до ски курорта в близката планина зад къщата ми. И тук говорим за празен автомобил, щото натоварен с пет души и багаж в багажника, с такова ремарке даже няма и да помръдне на прав път, а трансмисията ще му замине със сигурност. Но иначе всеки е свободен да си троши колата както си иска. :)

Link to comment
Share on other sites

Това ауди е 272 коня с 400нм въртящ момент. За скикурорта, еми ще го видя тая зима до Боровец и Пампорово, а може и до Италия, ако намеря някоя добра оферта :) 

 

Честно казано и със сегашната ми кола не съм имал проблеми зимата, а тя е само на предно. 

 

edit: дават му 2400kg ремарке със спирачки, иначе без е към 700кг. Но кой луд би теглил нещо без спирачки :D 

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Godfather said:

...защото съм абсолютно сигурен, че това Ауди с 3.5 тона ремарке 

Четеш по диагонала,колата+ремаркето до 3.5т не самото ремарке.До 3.5 т общо тегло в Ес се кара с "Б" категория.Изобщо не иде реч само ремарке 3.5т....

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, HEMO said:

Четеш по диагонала,колата+ремаркето до 3.5т не самото ремарке.До 3.5 т общо тегло в Ес се кара с "Б" категория.Изобщо не иде реч само ремарке 3.5т....

Да, уморен съм след доста тежък ден и е нормално, щото си мислех за towing capacity (което се използва почти винаги поне тук на този континент), пък цитирах цифрите, които си пуснал. Всъщност тази "мярка" е супер идиотска и не знам защо се използва в Европа. Супер малоумно е всеки път да търсиш колко ти тежи колата и да вадиш от общата сметка. Та мисълта ми е, че с тия 2.5 тона ремарке, дето Котора ги цитира по-горе, хич няма да вървят нещата по баирите, като тук дори не визирам тормоза над трансмисията и потенциалното й потрошване. Тези машини по принцип не се ползват за теглене, това е азбучна истина. Качваш пътници и багаж плюс някой и друг велосипед отзад на теглича и това е. Ако искаш да имаш автомобил за дълго време де, иначе експерименти с неприятни последствия са винаги възможни. :)

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Godfather said:

 С 3.5 тона ремарке 

 

3.5 тона тегло на КОМПОЗИЦИЯТА, мисир с мисира ти вселенски! Какви ремаркета 3.5 тона те преследват?!?!?! Всичко четеш ей така през просото ако изобщо четеш, а ние се хабим да пишем...

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Godfather said:

Всъщност тази "мярка" е супер идиотска и не знам защо се използва в Европа. Супер малоумно е всеки път да търсиш колко ти тежи колата и да вадиш от общата сметка.

Всъщност в Европата нищо не трябва да смяташ и да се чудиш. Всичко е описано в талона, който ти е в джоба докато караш колата. И в големия също така. Има си колко е макс тегло на ремарке със и без спирачки. Моята кола например е 750 без и 1660 със спирачки

Link to comment
Share on other sites

секции о1 и о2

Друг е въпроса ако си още от старите и там това го няма. Но пък винаги може да си извадиш нов малък талон за колата с всички данни. Хем в Гърция няма да има риск да ти конфискуват колата или да те глобят. Не помня какво точно правеха ако те хванеха със стария малък талон.

Edited by mIRCata
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, kotora said:

Значи реално за да теглиш 2400 ти трябва друга категория :D


Реално да. Има си общо тегло на композицията, както много правилно бе казано горе. Правиш си сметката. Всяка кола и всяка каравана имат описание на параметрите си. Членувам в една група за кемпери и каравани и там редовно стават панаири по темата. 

Link to comment
Share on other sites

Честито за колицата. Съседите ни карат същата с дизелов агрегат и им служи безпроблемно. 
 

И ще се радваме да споделиш на какво ниво е сервиза на Порше Пловдив. :)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ferante said:

И ще се радваме да споделиш на какво ниво е сервиза на Порше Пловдив. :)


Изключително бързо и рязко ти откачат главата от кръста :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

Абе малко са митове това с поддръжката в официалния сервиз. Аз в Порше София ходя, за VW обаче, не е нещо кой знае колко по-скъпо - 480 лв за маслото, филтрите и спирачна течност за 2г или 30 мегаметра. В шано сврвиз беше малко над 200 за 1г или 15 мегаметра.

Link to comment
Share on other sites

Бе кеф цена няма. Колкото толкова, щом му е кеф да си джитка с колата, нямам какво да го мислим. Голям човек е.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, earache said:

Абе малко са митове това с поддръжката в официалния сервиз. Аз в Порше София ходя, за VW обаче, не е нещо кой знае колко по-скъпо - 480 лв за маслото, филтрите и спирачна течност за 2г или 30 мегаметра. В шано сврвиз беше малко над 200 за 1г или 15 мегаметра.


Абсолютно никакви митове не са. Докато бях прикован към официалния сервиз на Еуратек от лизинг и гаранция ме драха подобаващо. Откак съм се откопчил - ТРИ ПЪТИ по-евтини са ми тези режийни операции. Същото в Опел, същото в Пежо. Изобщо да не почвам да споменавам какво става ако е нещо извън тези елементаризми какви са разликите. Отиваме на ПЕТ пъти и нагоре. 
От любопистство да попитам - какви са тия мегаметри, понеже такава мярка за пъв път чувам? 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, RaptoR said:

какви са тия мегаметри,

Така като гледам, говори за хиляди километра

1 километър -> 1000 метра, 1000 километра -> 1 000 000 метра. Кило, мега, гига, тера :)

Edited by mIRCata
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, mIRCata said:

Така като гледам, говори за хиляди километра

1 километър -> 1000 метра, 1000 километра -> 1 000 000 метра. Кило, мега, гига, тера :)


То това е ясно, но откога има разлика в пробега между официалния и другите сервизи?!?!? 

Link to comment
Share on other sites

Слага фалшиви части :) де да знам. На мен колата ми мрънка на 1 година да сменя, че заложените 30К км с пълна синтетика масло не ги правя.

Преди и на Меривата беше така - компютъра ѝ беше настроен на 30К, но ги сменях на 15. Знам ли - по-лоши горива, кофти въздух. Не знам. А въздушния филтър сменях по средата на 7.5. Като почнеше да качва разхода, гледах километрите и все около средата на тия 15К се случваше. Та на една смяна на масло, 2 пъти въздушен филтър сменях. Разхода веднага падаше надолу след смяната на филтъра.

Edited by mIRCata
Link to comment
Share on other sites

Пълни глупости с фалшивите части.... Аре да не казавам как в Пежо наливат в чисто нови коли бог знае какво от едни варели да не казвам на какви цени. За оня сервиз в София от вътрешни хора чух неща, които правят всеки гаражен сервиз рай за колата. 
Масло се сменя знаем на 10000, макс 15000 или веднъж годишно. Маслото не само мога да кажа аз какво да бъде, но мога и да си го купя сам ако реша. Филтрите също. На практика всичко мога да избирам и всичко мога да видя на място, но в моя случай сед 20 години не се съмнявам в хората си. За всичко ме питат и ми дават опции. Бастуните с претенции в официалните сервизи няма да ги коментирам. Колата ти влиза и излиза - какво става вътре - само те си знаят. Абе изобщо не подлежи на коментар

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...