-
Content Count
8347 -
Joined
-
Питам за махане, ти почваш да ми развиваш теории, колко хората го искали. Да офтопици са. И не, нищо не учиш. Щото - Беше ма най-в темата.
-
Ще го пробвам това. Поне да умори голямата част, останалото ще го мъкна. Само да не тръгне пак...
-
Ти ако искаш и салата си прави от него. Мен въпроса ми беше друг. Имаш ли някакво решение по въпроса или влезе само да праскаш офтопици?
-
На село, покрай неходенето заради ковид-а и разните ограничения, половината каменна ограда я е завладял бръшлян. Няколко пъти го чистя, но с тези дъждове пак плъзва на всякъде. С какво да го напръскам, че да го уморя? Или нещо друго да приложа, че да изчезне тая гнас.
-
Вече няма кой да завива шоколада със станиол
-
Ей така да разчупите малко
-
Току що, за 6 мин превод от Уникредит към сметка на КК в ПИБ се появи. Явно забързват нещата
-
То повече като функционалност на сайта са това, не н априложението. Освен ако не се е появила и в приложението възможност за пренареждане. Но в Гугъл плей няма нова версия. Още пише, че е от април.
-
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1118080165725896&set=a.127732048094051
-
Кое точно е от 20 век? Аз пиша точно тези неща, които и ти - електронни менюта поръчки през телефони и т.н., много езичност и т.н Даже една от базите, която с която тествам имаме и неща на Японски Това са неща, които сега са в процес на разработка за Хепи. Точно със сканиране на qr меню. Подобни неща бяхме направили още преди 4-5 години за наши клиенти, но типично по български не искат да плащат, почват мрънканици, че трябвало да си оправят менютата, едно друго, защото то не може да си вкараш нещата в базата с гъза и после що на клиентите излизат такива неща.
-
И покрай едно пилотно приложение за корпоративните им клиенти за момента имам 20% отстъпка. Та може и да боднем в Хепи
-
Голяма част от клиентите на нашия софтуер са ресторант и заведения. От няколко години Хепи работят с нашия модул за маркиране на поръчки. Постоянно се искат някакви неща. Шефа ми ми каза - от всички клиенти, тези са единствените, които правят нещата така, че клиента е в центъра. Всякакви неща, които искат като функции, доработки са свързани с това да обслужват клиентите максимално бързо и качествено. Електронни менюта, поръчки през телефон/таблет, викане на сервитьори с тези бутониери, които са по-масите, така, че да известяват сервитьора, който отговаря. Затова и постоянно
-
Че Байдън е сенилен, е ясно. Но в случая с падането - крака му се закачи на педала - в онова от горе, дето го слагат да не им се изплъзва крака. Нямам идея как се казва, вижда се, че не си беше изкарал крака и губи равновесие.
-
По този случай: https://9gag.com/gag/aKmngm3
-
Сложих 2 4к програми в списъка, който гледам. Ако пусната първо една от двете, без значение коя - работи. И каро сменя н другата, картината е като снимката. В случая оърво love nature, след рова zen tv. На снимката долната част е от love nature. Преди време май имаше такъв проблем, даже мисля писах за него. Но май тогава го оправихте. Не помня.