Jump to content
BulForum.com

Искам пък да ви се оплача


Recommended Posts

  • Replies 5.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

На мен за evoque ми ги разправяха тези неща инак на вид много ме кефи

Бягай надалече от Evoque. Колегата ми още се псува, че си взе буквално от първите бройки, които докараха. За две години чисто нов Evoque за $70 хилки не излезе от сервиза. Едва ли не през месец таблото му светкаше като коледна елха. Смениха му една камара изпаткали електроники, водна помпа и още нещо по двигателя, което съм забравил, имаше някакви проблеми и с окачването, когато колата му стоя почти месец в сервиза. Изобщо пълна издънка, не знам дали след това са успяли да оправят проблемите в по-новите модели. Не искам да си представям как тази бракма се държи извън пътя.
Link to comment
Share on other sites

Бягай надалече от Evoque. Колегата ми още се псува, че си взе буквално от първите бройки, които докараха. За две години чисто нов Evoque за $70 хилки не излезе от сервиза. Едва ли не през месец таблото му светкаше като коледна елха. Смениха му една камара изпаткали електроники, водна помпа и още нещо по двигателя, което съм забравил, имаше някакви проблеми и с окачването, когато колата му стоя почти месец в сервиза. Изобщо пълна издънка, не знам дали след това са успяли да оправят проблемите в по-новите модели. Не искам да си представям как тази бракма се държи извън пътя.

Тя и цената е една отказваща...

Спрямо всичко Suv-есто различно от Нива.

Нивата не е SUV. Има смисъл да я сравняваш с G-класата на мерцедес ако държиш...

Link to comment
Share on other sites

Абе нямаше ли си друга тема за коли?

По темата - днес пак ще ходя да се боря с английската банкова система. За да ти открият банкова сметка, искат от 9 кладенеца вода, доказателство, че живееш на посочения адрес( при което някои държавни документи явно не са доказателство - искат сметки за ток, за вода, предишни банкови извлечения..), като при някои банки искат срок от 3 години, че си бил на тоя адрес. На всичкото отгоре, заплатата ми я изплащат в чекове, които никъде не можеш да осребриш, ако нямаш банкова сметка. Ако имаш банкова сметка, въвеждаш чековете, от които сумата става видна и достъпна в сметката чак след седмица. А ако супер много си закъсал, отиваш в специална фирма, където осребряват чекове без банкова сметка и те дерат 10% или 15% от общата сума... Няям думи, честно.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

За пореден път оставам СИЛНО разочарован от интелектуалното ниво на продавачите на части в БГ - употребявани.

 

Говориш с някого за конкретна част:

 

А: Имате ли частта?
Б: Имам я.
А: Цената е ок, монтаж?
Б: И монтаж за още Х пари ако искате.
А: Искам. Кога може да се сложи частта и къде?
Б: В деня У в сервиза Т.

А: Ок в деня У ще се видим.

 

идва уреченият ден... 10 позвънявания до откат ... никой ... отиваме на уреченото място, питаме разни случайни хора къде е тоя сервиз посочват ни го, намираме човека

А: Действаме ли, да слагаме частта?
Б: Абе... тя тая част няма да стане на тая кола твоята...
А: Брат... колата в МОМЕНТА е с такава същата част. Нали часта е с парт номер "чччччччч"
Б: Ами виж сега, аз като купувах цялата кола за части само я докарах на ход и разглобих и са ми на друго място частите, нз честно казано с какъв номер е тая част."
А: К'ВО? Нали говорихме че е точно тая част с тоя номер.
Б: Ами нз , като се прибера ще разровя да я видя и ще се обадя.
А: Аз си тръгвам като измислиш нещо ми се обади.

 

и какво получаваме като съобщение ... "колега частта е зе" ...КВО!? зе какво... ЗЛЕ... ВЗЕХ .... или човека просто е неграмотен...

 

Говорим за едрогабаритна обемиста част за доста пари, която механик (какъвто е продавача) би трябвало дори само с поглед да различи от друг тип част. 

 

Та така, смешно ли е, тъжно ли е... нз

Link to comment
Share on other sites

Не просто не е изчистил хубаво планката която на която пише целия парт номер. Абе мани, все едно услуги искам някой да ми прави а не да давам пари за дадено нещо. Тоя манталитет бая хора го имат като се общува при бизнес с тях (говоря без да се познвате и т.н.) и се държат все едно всеки им е длъжен или трябва кански усилия да влага заради тях.

 

_________________

Да не ме помисли някой за тотален идито, знам че днес е неделя ама не аз съм предлагал деня. Знам, че тва че някой хвърля някакви пари за нещо не го прави господар едва ли не ОБАЧЕ , говорим за елемнтарни проблеми в комуникацията и липса на информация за това какво и как се купува. И аз мисля , че човека няма никакви лоши помисли или нещо ... а просто така си продава нещата.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Като си търсех дебитомер, попаднах на няколко такива. С фаровете - пак... Някъв ориенталски манталитет, да ги еба...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

След ДВА месеца чакане имам банкова сметка. А за да мога да си използвам онлайн банкирането, сега трябва да се обадя, за да ми издадат секретен код, който не знам още колко време ще се чака. А, да. Самата карта и пина към нея ще си ги получа след още една седмица....

 

:Facepalm:

Link to comment
Share on other sites

След повече от седем години само смяна на масло и наливане на бензин, най-накрая ми се появи първия проблем в колата - bluetooth hands-free модула нещо се прецака и сега работи когато си поиска. Все не ми остава време да извадя въпросния модул и да видя дали няма някаква оксидация на контактите. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Чисто информативно казвам, че еМаг-а ми отказаха гаранция на тел на 2м с обясненията, че бил залят (което е трагично не реалистично). Да си имате едно на ум. Апарата държан една седмица в сервиз, никъде освен до сим картата не е е залят... Абе класика стил К&К Сервиз... ама от румънския Данте сервиз. Кеффф, 400лв вътре. Не можеш да говориш с сервиза. Директно ти си виновен.

 

Мнооо съм доволен. И не играе комисия за потребителите... Щот нали са в Румъния, и не мога да се оплача на представителите на марката в Бг, щото телефона е Xiomi.

 

Имайте едно на ум.

Link to comment
Share on other sites

Еми чакам да го върнат апарата и да се разкарвам пак до КЗП ... не че ще стане нещо, но просто да им се трупат жалбичките там. 

Link to comment
Share on other sites

xiaomi доклкото знам нямат представител, в гаранционната карта пишеше, че е към ЕМАГ-а гаранцията ако помня правилно, попълних си заявката за гаранция.... дадох на куриер телефончето и почти две седмици и 6-7 работни дни ми пратиха едни не много качествени снимки (след скандал по телефона - знам че няма за кво да крещя на момичето дето ми казва че ми отказват гаранцията ама като няма на кой друг) - как има 2 петна от преполагам вода (щото има бЕло (предполагам варовик). Никъде телефона не е наранен, водата на никъде не е текла .... разбираш ли... само там ... и за тва не искал да пали грам и се беше изгасил сам... Номера от селски вечеринки... слушал съм ги вече безброй пъти... още повече НИКЪДЕ дори под батерията няма следи от течност ... ама аз съм би залял (сигурно със спирнцовка) телефона и те тва.

 

Предния път така като се дърлихме с Германос , поне си имах гаранция към Самсунг и за 1 (ЕДИН) работен ден след контакта със Самсунг България апарата беше заменен. Мисля да пиша на xiaomi през сайта им... знам че няма да ме отразят ама кво ми остава.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Представителят (уж официален) е micenter, но не ми се е налагало да ги ползвам. Може да пробваш.

Edited by JDFU
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...