Jump to content
BulForum.com

Тема за кратки въпроси


tankis

Recommended Posts

9 minutes ago, w00x said:

 

Направи му един low level format, сканирай го за лоши сектори и го закачи да видиш дали ще прави проблеми. Качвай някаква ненужна информация на него. Аз имам един диск, който постоянно правеше някакви парчета, информацията върху него се губеше и т.н. Успях да го клонирам върху нов преди да умре изцяло, занулих го, сканирах го по всякакъв начин и си работи така вече около 5 години.

 Да, използвайки го са сваляне и качване на торенти. 

Как да му направя формат, като не тръгва PC когато е закачен?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 45.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaptoR

    3760

  • w00x

    2882

  • djadomraz

    1772

  • Midex

    1497

Top Posters In This Topic

Posted Images

15 minutes ago, vikktorpenchev said:

 Да, използвайки го са сваляне и качване на торенти. 

Как да му направя формат, като не тръгва PC когато е закачен?

 

Изобщо не тръгва компютъра или не ти зарежда уиндоуса? Сигурен ли си, че проблемът е в HDD, а не в друг компонент, като захранването например? Лошо захранване може да причинява това постоянно включване/изключване на диска, а в последствие и да го убие напълно. Това беше и причината моят да прави парчета, и да се прецака така. В миналото захранването ми е било толкова на ръба, че при закачени 4 диска е трябвало да разкачам CD-то, за да тръгне компютъра. Иначе не искаше.

 

Може да пробваш да го заредиш през едно Live Ubuntu CD и да го форматираш от там. Или пък да го закачиш на друг компютър и да пробваш там.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, w00x said:

 

Изобщо не тръгва компютъра или не ти зарежда уиндоуса? Сигурен ли си, че проблемът е в HDD, а не в друг компонент, като захранването например? Лошо захранване може да причинява това постоянно включване/изключване на диска, а в последствие и да го убие напълно. Това беше и причината моят да прави парчета, и да се прецака така. В миналото захранването ми е било толкова на ръба, че при закачени 4 диска е трябвало да разкачам CD-то, за да тръгне компютъра. Иначе не искаше.

 

Може да пробваш да го заредиш през едно Live Ubuntu CD и да го форматираш от там. Или пък да го закачиш на друг компютър и да пробваш там.

 

Спира на чека.

След логото на дънната платка. 

Не съм 100% сигурен, но мисля че дъното поддържа Plug n play на хардове. Това е единственото, което мога да направя. 

 

Live Ubuntu мога, но пак се съмнявам да тръгне. 

Мога да изключа други компоненти, които хабят ток и да пробвам, но захранването е сравнително хубаво. Или поне на пари изглеждаше хубаво. 

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, vikktorpenchev said:

 

Спира на чека.

След логото на дънната платка. 

Не съм 100% сигурен, но мисля че дъното поддържа Plug n play на хардове. Това е единственото, което мога да направя. 

 

Live Ubuntu мога, но пак се съмнявам да тръгне. 

Мога да изключа други компоненти, които хабят ток и да пробвам, но захранването е сравнително хубаво. Или поне на пари изглеждаше хубаво. 

 

Изключи други хардове ако имаш. Остави само този и зареди Live Ubuntu CD.

И го пробвай на друго място ако имаш възможност. Също може да пробваш и с HDD кутия/четец на USB.

Link to comment
Share on other sites

Ся гледам са много актуални месарниците на Южен полъх, но не съм ги пробвал още. Едната е на полиграфията, другата е на Кукленско шосе или поне тея знам аз.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, earache said:

Препоръчвам Орион в Тракия с/у Матевски.

 

Училишето ли?

Мапс го показа на ул. Съединение" №26 пък там не виждам училище. Живял съм в района (срещу Каъфланд във военния блок), ако може да споделиш спрямо него долу-горе къде се намира,  да взема някакви паржоли или шишчета, че са ми се дояли.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, earache said:

Пред 93 блок е (един висок такъв) в нещо като търговски център.

 

Аримаг?

Виждам на google maps там има Ритон 38, но сигурно на негово място има Орион (или са едно и също).

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, djaba said:

Е там де, Ориона е третия вляво от Ритон, и двата си ги има.

Магазин Орион май е на тия от месокомбината във Варвара, всичко им е хубаво.

Аз често си вземам един бабек. Явно е някава пазарджишка рецепта, че има вътре някаква странна подправка. 

Може би копър, но мен ме кефи и си мезя с кеф

 

Благодаря, ще го посетя.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, djaba said:

 Явно е някава пазарджишка рецепта, че има вътре някаква странна подправка. 

Може би копър, но мен ме кефи и си мезя с кеф

Не е пазарджишка рецепта.

Семе от див копър е. И аз го ползвам доста в моите мръвки. Ама трудно се намира и цената му хич не е приятна.

 

Иначе и аз препоръчвам месарниците на Южен полъх.

Link to comment
Share on other sites

Какво ще рече - Какво препоръчваш!?

Във всеки случай няма да ти препоръчвам лекарства против дизентерия и прочее благинки.  ;)

Edited by gado
Link to comment
Share on other sites

Някой може ли да ме насочи към сервиз за автоклиматици в Пловдив?
Нямам предвид ония мобилните станции за пълнене с фреон, защото при такива ходих вече 2 пъти (2-ма различни) и двата пъти уж тестваха за течове, налягания и тн, напълниха фреон, казаха "всичко е точно" и след 4-5 месеца климатика отново започва да вие "на сухо" и спира да духа студено.
Търся човек, наистина специализиран в климатиците, които да намери къде е теча на фреон и да го оправи. Колата е Passat B6 TDI, в случай че има значение.

Link to comment
Share on other sites

При надуване с газ в статично положение повечето системи държат супер. Обаче... пустия му компресор, все се върти. И то на загрят двигател. И то с фреон.

Сега сериозно. Обикновено проблема се решава в по-дългосрочен план с ремонт на компресора и обслужване на системата. Но малцина се хващат да го правят, а още по-малка е бройката на онези, на които им е ясно, че има тънка разлика между стационарен и автомобилен климатик и каква е тя. Отделно цената може никак да не ти хареса. Съвети и конкретика може да внесе @gado, ако не му е писнало вече. 

Link to comment
Share on other sites

Тея оцветител не слагат ли? То и да слагат на някой модели компресори почва да изпуска от челното съединение и не се вижда от шайбата. Кой обаче ще се хване да го разглоби и да ги смени, не знам. Ако е на моята кола, сам ще си го правя. 

Link to comment
Share on other sites

Ще намериш, ама дали ще си свърши качествено работата е друг въпрос. За това не ти и препоръчвам, къде да ходиш. Мога да ти кажа къде да НЕ ходиш, в Импас 56 на Кукленско.

Ако кара 4 5 месеца, намираш къде пълнят най-тънко, сипват ти газ и караш.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, alchemy said:

При надуване с газ в статично положение повечето системи държат супер. Обаче... пустия му компресор, все се върти. И то на загрят двигател. И то с фреон.

Сега сериозно. Обикновено проблема се решава в по-дългосрочен план с ремонт на компресора и обслужване на системата. Но малцина се хващат да го правят, а още по-малка е бройката на онези, на които им е ясно, че има тънка разлика между стационарен и автомобилен климатик и каква е тя. Отделно цената може никак да не ти хареса. Съвети и конкретика може да внесе @gado, ако не му е писнало вече. 

Малко бъркаш за компресора, дето се върти непрекъснато. Паразитната шайба се върти, да, но не е зацепена ако не е включена системата. Другият мариант на компресори е механиката наистина да се върти непрекъснато, но чрез байпас клапан върти на късо в самия компресор. Поест с налягане, равно на статичното в системата.

31 minutes ago, deus_pld said:

Т.е. няма да намеря човек, който да ми оправи климатика, така ли излиза работата?

 

Пиши ми на лично и ще видя дали ще мога да ти свърша работа.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, gado said:

Другият мариант на компресори е механиката наистина да се върти непрекъснато, но чрез байпас клапан върти на късо в самия компресор. Поест с налягане, равно на статичното в системата.

В момента ми е с такъв компресор колата. Кое е по - добрият вариант? Не че мога да направя нещо, но ми е интерсно плюсовете и минусите.

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, jozo said:

Ако кара 4 5 месеца, намираш къде пълнят най-тънко, сипват ти газ и караш.

Е точно това е нещото, което най не ми се иска да правя. От чисто екологична гледна точка, най-малкото.

 

21 minutes ago, gado said:

Пиши ми на лично и ще видя дали ще мога да ти свърша работа.

Писах ти, благодаря.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, netrootbg said:

В момента ми е с такъв компресор колата. Кое е по - добрият вариант? Не че мога да направя нещо, но ми е интерсно плюсовете и минусите.

Вариантът с непрекъснато зацепване е доста по-тъп. Вярно, че щади ремъка и при малолитражки не се усеща рязкия спад на мощност при включване. Но решението е крайно не щадящо за самия компресор.

В другия вариант (с паразитната шайба) механиката на компресора има доста повече ресурс, но пък износва ремъка по-бързо. А и се усеща самото включване и изключване.

Изобщо, непрекъснатото зацепване е тъпотия. На времето за малолитражки и спортни коли масово се използваха ротационни, вместо револверно-бутални компресори. Не знам защо ротационните ги оставиха само за наистина скъпи коли, при условие, че са с доста по.малко компоненти и съответно, движещи се части. Тоест, и по-евтини за производство.

Но пък марката на колата, прави и цената на компресора съответна.

 

Преди години шефчето ми каза да му профилктирам две годишната 7-ца. Съответно вътрешният комплек филтри си му беше Ок, а филтърът за външен въздух беше тотален кенеф. Та изпрати един колега до М-кар да купува филтър. Цената, дето му обявиха, по спомен, беше нещо от рода на 180 лева. А размерът съответстваше на два филтъра за MAN, всеки от по 12 лева тогава.

Същата работа после и за избочения Мерц, на човек, чийто син сме коментирали тук преди години. Пак бяха едни цифромании за парче нагъната хартия.

Та смятай.

 

П.п. Ей ся се плеснах по челото, че по въпроса за мръвките не споменах култувия магазин „Мръвката“ на 6-ти Септември. Има за всеки джоб по нещо, включително и зряло телешко. Е... зрял рибай стек (телешки) е на цена от 45лв за кило, ама за феновете, кефът цена няма. Всичко им е от охладено трупно, съвсем прясно заклано.

Edited by gado
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...