Jump to content
BulForum.com

Искам пък да ви се оплача


Recommended Posts

На мен акумулатора ми издъхна, се ядосвам защо още не съм събрал пари и не съм си купил нов... :angry1

Утехата е поне, че няма аварийни режими и всякакви простотии...

Edited by jjjjjk
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...двигателят влязъл в авариен режим... Можело да пътувам. Сега се чудя каква изненада ме чака (нещо споменаха за ламбда сонда, каквото и да е това)...

 

Успокой топката...от април месец досега много неща ми минаха през главата и трябваше да изтрепя половината свят ако се връзвах на всяка неприятност. ;)

Карай си спокойно и без ламбдите, нищо няма да й стане на колата - малко повече ще ти гори и толкова. Неприятното е, че не са много евтини....аз моята кола я взех със светеща лампа "Check Engine" (като я засякохме с лаптопа се оказаха 2-те ламбди, които си бяха оригиналните още от завода), но си я карах безпроблемно така няколко месеца докато се наканя да ги сменя.

Link to comment
Share on other sites

Днес е просто един кошмарен ден... Не стига че ме мотаха по 40 минути на което място да отида да плащам/изпращам и т.н. и тръгнах от Пловдив чак към 16.30, в село заварих 35 см мокър сняг, смазал чимшира и кипарисите ми. Поболях се направо.... Оттам тръгвам за Банкя, малко преди Карловско както си карах и колата издъхна.... Изкарах си акъла. Спирам, звъня в Еуратек - двигателят влязъл в авариен режим... Можело да пътувам. Сега се чудя каква изненада ме чака (нещо споменаха за ламбда сонда, каквото и да е това)... В момента съм способен съсвсем спокойно да убия някой, без да ми мигне окото.... angry1.gif

Ламбда-сондата е предназначена за определяне на концентрация на кислород в изгорелите газове. На свободна ако ти държи един път 2000 един път 1500 оборота(примерно) може и да е заминала. Виж си и разхода и по това също се усеща. Най-вероятно ти се намира преди катализатора.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Днес е просто един кошмарен ден... Не стига че ме мотаха по 40 минути на което място да отида да плащам/изпращам и т.н. и тръгнах от Пловдив чак към 16.30, в село заварих 35 см мокър сняг, смазал чимшира и кипарисите ми. Поболях се направо.... Оттам тръгвам за Банкя, малко преди Карловско както си карах и колата издъхна.... Изкарах си акъла. Спирам, звъня в Еуратек - двигателят влязъл в авариен режим... Можело да пътувам. Сега се чудя каква изненада ме чака (нещо споменаха за ламбда сонда, каквото и да е това)... В момента съм способен съсвсем спокойно да убия някой, без да ми мигне окото.... angry1.gif

Неприятна работа, ама карай ти да си жив и здрав. Както са казали хората "Всяко зло за добро". Което значи, че утре може да ти е един хубав ден който ще компенсира днешния лош. :rolleyes:

На мен точно преди седмица, за един ден ми изгоря микровълновата печка, прахосмукачката, ютията и на жена ми телефона се развали. Всичките тези работи се наложи да ги купя на другия ден на веднъж. :confused

Link to comment
Share on other sites

Успокой топката...от април месец досега много неща ми минаха през главата и трябваше да изтрепя половината свят ако се връзвах на всяка неприятност. ;)

Карай си спокойно и без ламбдите, нищо няма да й стане на колата - малко повече ще ти гори и толкова. Неприятното е, че не са много евтини....аз моята кола я взех със светеща лампа "Check Engine" (като я засякохме с лаптопа се оказаха 2-те ламбди, които си бяха оригиналните още от завода), но си я карах безпроблемно така няколко месеца докато се наканя да ги сменя.

 

И ти много препати, знам добре. Колко пари ти взеха да се подготвя психически, ако изобщо е това?

 

Ламбда-сондата е предназначена за определяне на концентрация на кислород в изгорелите газове. На свободна ако ти държи един път 2000 един път 1500 оборота(примерно) може и да е заминала. Виж си и разхода и по това също се усеща. Най-вероятно ти се намира преди катализатора.

 

Когато двигателя мине в авариен режим, нищо не може да видиш. Той работи с ограничени параметри.

 

Неприятна работа, ама карай ти да си жив и здрав. Както са казали хората "Всяко зло за добро". Което значи, че утре може да ти е един хубав ден който ще компенсира днешния лош. :rolleyes:

На мен точно преди седмица, за един ден ми изгоря микровълновата печка, прахосмукачката, ютията и на жена ми телефона се развали. Всичките тези работи се наложи да ги купя на другия ден на веднъж. :confused

 

Колега, още едно предимство на модела - тази електроника не се монтира на всички коли. Така в подобен момент ако не се включи аварийния режим, турбото може да си изпляска спокойно.

 

Пуспокои ме един пост на колегите от форума на Шкода:

 

Няма да видиш лампи, ако ти е "гръмнало" турбото... Ако тръгне да се пренадува, колата ще ти влезе в сервизен/авариен режим и тогава ще изгубиш мощност и евентуално лампа да видиш, а ако е гръмнало - няма да можеш и да я запалиш - ще блика масло и т.н... Вероятно може да е от дебитомера, защото не й влиза достатъчно количество въздух, за да върви но... на мен ми идва друга идея --> Филтри-ала-бала, как са? Погледни си задължително въздушен, както и горивния, от него пак може да имаш проблем с вървенето.

На колко км си? И отиди някъде за по-обстойна диагностика.
Link to comment
Share on other sites

Аз имам някакви спомени че прецакана ламбда сонда с ремонта и т.н. отива към 2 бона ама дано да се бъркам....

 

Пфффф, цялото турбо да сменя е по-евтино. laughing.gif

Link to comment
Share on other sites

Видене, като отиваш към Банкя, да земеш да се обадиш, па и да минеш през София, че твойта кожа.

 

По темата - пеераси, пак никой не ще да пие с мен!

 

Ред. Дедо, една ламбда сонда е около 100 кинта. Максимум толкова и за ремонт.

Edited by Grimjaur
Link to comment
Share on other sites

ако още е жив и на мястото си кат нищо може катализатора да е затлачен и от там да цака показанията на ламбдата.

така че без посещение в сервиз никой не може да каже дали проблема е 1, 2 или 200.

Link to comment
Share on other sites

Така е, затова в сряда - на лекар. И все ак малкия дявол и добре, че съм платил повече пари навремето, че мовеяе да нямам турбо и да съм нейде из снеговете със семейството.

Link to comment
Share on other sites

На свободна ако ти държи един път 2000 един път 1500 оборота(примерно) може и да е заминала.

 

Това не е задължителен симптом при заминала ламбда. Промяната на обороти на празен ход може да се дължи и на още няколко други причини.

 

Аз имам някакви спомени че прецакана ламбда сонда с ремонта и т.н. отива към 2 бона ама дано да се бъркам....

 

Бъркаш, дедо - това беше при S-класата и за на Чефо ферарито. :))

 

 

 

 

И ти много препати, знам добре. Колко пари ти взеха да се подготвя психически, ако изобщо е това?

 

Далеч не знаеш всичко...знанията са ти от миналата година по това време до към март...след това какъвто зор беше...та чак досега...;)

 

Ти вероятно си с една сонда, моите са две. За по-сигурно ги поръчах от щатите и ми излезнаха $170 (без смяната, която не беше много). Ако излезе, че и твоята е за смяна, търси оригинална (специално за модела ти), а не универсална, която е по-евтина и в повечето случаи вероятно ще работи без проблеми, но пък може да й трябва преработка, защото е с 1-2 кабела по-малко от оригиналната. Гледайки цените на сондите за различните разновидности Октавии, виждам, че са съпоставими с цената на моите сонди.

Link to comment
Share on other sites

В авариен режим, моторът се държи перфектно, НО - ускорение йок. Освен че липсва турбото. Оборотите са перфектни, нормални в ниските зони, но педала до дупка не разрешава над 2500. Скоростта е ограничена на 120 км/ч.

Link to comment
Share on other sites

Може и дебитомера да е, може и лабда'та да е, и дано имаш една, има модели и с две сонди, локализирай ги и ги изключи електрически, веднага ще има ефект. И двете не са скъпи датчици..100-150 лв. Дизел ли беше? Колеги с фокуси имат подобен проблем, в не малко случей се оказава подгревните свещи, които пренудително вкарват колата в авариен режим. При БМВ'то от дебитомера прави това и ограничава мощноста на колата...

 

Дядо много са те лъзнали с тия 2000лв за ламбда...труда е 10 минути с подходящия инструмент.

 

Опа Пламене сега видях какво си писал, по-малкото жици или повечето са от наличие на подгрев на самата сонда, в повечето случей има прекъснат кабел на подгрева и оттам следва смяна на сондата, може и твоя случей да е бил такъв.

Edited by vinyl_master
Link to comment
Share on other sites

Серията продължава... Днес тукашният лаптоп ме застрелва вече трети път със син екран BAD_POOL_CALLING. Сега разучавам подробностите около него... angry1.gif

 

mobo сигурно вече отваря шампанско laughing.giflaughing.giflaughing.gif

Link to comment
Share on other sites

Серията продължава... Днес тукашният лаптоп ме застрелва вече трети път със син екран BAD_POOL_CALLING. Сега разучавам подробностите около него... angry1.gif

 

mobo сигурно вече отваря шампанско laughing.giflaughing.giflaughing.gif

закачката приета, но невярна.

имам си собствена серия от която да си търся начини да излизам.

успех с твойта - теоретично след 3тото трябвало да има обръщане.

Link to comment
Share on other sites

Серията продължава... Днес тукашният лаптоп ме застрелва вече трети път със син екран BAD_POOL_CALLING. Сега разучавам подробностите около него...

mobo сигурно вече отваря шампанско...

Не го разучавай. Качи дъмпа на паметта тук, а ако мога, ще помогна с нещо конкретно.

А аз искам да се оплача, че нямам месечна заплата от 1,000,000лв, а искааамммм.... :ph34r:

Отгоре на всичкУто и батерията на лаптопя умре...

Edited by jjjjjk
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Насилват ме да пия уиски. И на всичкото отдолу не ми дават ракия.... cry.gif Лоши хора. Поне уискито е малцово и е чисто.

Link to comment
Share on other sites

Пий ти уиски, като има 15-годишна сливова. Да те видя, няма ли да се оплакваш. Че и в дъбови бурета отлежавала.

Link to comment
Share on other sites

Няма такава каръщина.

Миналия петък, проблем с колата в София (падна ми задна гума в движение, барабар с барабана и си легна на главината), от 8 и половина вечерта до 11 и половина съм мръзнал (да поясня тва беше точно преди да затворят магистрала хемус). Та към 11 и половина успешно сме успяли с колегата да закараме колата до офиса и да взема друга. Имам близки роднини в София и реших, че е по-добре да спя в София и на другия ден да пътувам към Пловдив. Не мога да се оплача от решението си и ракия сипаха и хапване сложиха пък и мохабет направихме, даже ми изпраха и изсушиха панталона. Само човек дето се е борил в криво и студено време с кола в официални дрехи знае как се бях омазал.

Направи ми впечатление, за 1 час, преди да се появи колегата само 1 кола спря и попита с нещо да помогнем.

 

Та мина шибания петък, в понеделник съм пак на път и ми се налага да катеря балканите по горски пътеки, всичко добре докато джипа не легна по корем в една кал и няма вадене. Хвани пак 2 часа мъчене да се измъкна сам (отново съм с официални дрехи и отново омазан до ушите с кал, а работата ми беше за 15 минути да отключа и да седя на топло в колата).

Наложи се да викам трактор да ме вади, добре че кмета се оказа пич и помогна с намирането на трактор, а ако не беше педерастията от петъка и кмета с неговия джип можеше да ме измъкне, но въжетата за теглене са ми в другата кола.

Edited by naka_g
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...