Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата


Recommended Posts

  • Replies 107k
  • Created
  • Last Reply

Ако е Сутиен, хеле пък с 2.2 HDi, ще имаш да страдаш...... На мен външно не ми допада изобще, вътре е друга бира.

 

Инак като стана дума за Ситроени, от вчера имам и баничарка Берлинго 2.0 HDi 90 катъра. Вече имам со Мачка, со Борче и со П*тка, пълен комплект. :D

Честито за Берлингото! Точно с това ако ти е за работа, направо ще се наакаш от кеф, гарантирам!  :))

 

П.п. Разход по магистралата натоварено със 300 кила багаж и двама човека, средна скорост 130 и пуснат климатик.... 6.5 - 7 литра нафтичка...

Компонентите по окачването с изключение на торсиона са си направо еФтинийка и предполагам си запознат, че от тях няма нещо, което да не можеш да си подмениш и сам пред блока.

А, да... И хич да не се шашкаш от проблемната работа на потенциометъра за вентилатора, проблем си е при всички баби от модела, но пък се решава много лесно, пък и евтинко.

Link to comment
Share on other sites

Заменяш алфа за ситроен?! Боже :lol:

 

Що не...само дето мисля, че вместо C6, по би му подхождал 2CV, но това си е мое мнение. :laughing:

...и понеже jozo спомена, че от вчера кара баничарка, а знам че Ангел много харесва баничарките, 2CV го има и в такъв вариант. :lol:

 

220px-1978.citroen.2cv.750pix.jpg

Link to comment
Share on other sites

Месинговата капа съм я взел предвид.

Вземи предвид и медната дифтунга, щото в повечето случаи е проблем :)

 

Какъв ти е проблема на теб?! Че не споделям мнението ти че е необходимо да набия 1000лв за 'вечни' инструменти които да ползвам 3 пъти на година?! Ама тука сте една група 'велики майстори' дето си налагате мирогледите без да слушате хората какво питат конкретно. Следващия път преди да си продам колата, поради факта че няма кой да отремонтира елементарно тропане което ме дразни, ще Ви посетя да видим дали Вие ще успеете. И то с 'елементарния' за обслужване френски дизел, на който подгревните свещи са на 'удобно' за работа място. Елементарен консуматив! Сравнявам с дизели на Нисан ако те интересува и които съм притежавал.

Аз проблем нямам. Не ти налагам мнението си, просто е смешно да си развил един болт с великия лидълски комплект и да му даваш положителна оценка. На никой не му давам наклон на кура за какво да си харчи парите, просто отбелязвам, че базата на която правиш оценката си е смешна, меко казано. Френските дизели, колкото и да ти е мъчно, са в хиляди и хиляди пъти по-разпространени от японските. Това би трябвало да ти говори нещо. Самите Нисан използват дизелите на Рено за повечето си дизелови модели. Френски дизелови и бензинови двигатели се влагат и в немски и в италиански и в японски автомобили. Така че, моля, като правиш разни генерални изводи, гледай да има стабилна база за сравнение. Колкото до тропането, не е ясно колко е елементарно, но гарантирам, че в нашия сервиз ще установим проблема. Друга тема дали ще ти хареса цената на решението. 

 

Заменяш алфа за ситроен?! Боже :lol:

По-добре Ситроен , вервай ми :) Но 2.2 HDi-то наистина не е най-добрия вариант. 

Link to comment
Share on other sites

Не оспорвам качествата на френските дизели. Говоря за удобство при работа по двигателя. А това че Нисан ги слагат след 2002ра в колите си е по-скоро икономическо или на алианса решение. Да не говорим че 2.2дци на нисан няма нищо общо като здравина с 2.2 на Рвно. Цитирания от мен случай за акумулатора беше във връзка с набора от инструменти в комплекта. Бяха на 'криви' места, за късмет имаше необходимите приставки. А за сериозна работа си има сериозни инструменти. С достатъчно упорство можеш да се претрепеш и с най-качествения инструмент!

Link to comment
Share on other sites

Честито за Берлингото! Точно с това ако ти е за работа, направо ще се наакаш от кеф, гарантирам!  :))

 

П.п. Разход по магистралата натоварено със 300 кила багаж и двама човека, средна скорост 130 и пуснат климатик.... 6.5 - 7 литра нафтичка...

Компонентите по окачването с изключение на торсиона са си направо еФтинийка и предполагам си запознат, че от тях няма нещо, което да не можеш да си подмениш и сам пред блока.

А, да... И хич да не се шашкаш от проблемната работа на потенциометъра за вентилатора, проблем си е при всички баби от модела, но пък се решава много лесно, пък и евтинко.

 

Благодаря. За работа ми трябва естествено, аз съм казвал имам и Пежо Експерт, но тя е голяма в някой случаи, а няма и климатик. За това решихме, да вземем по-малък вариант, който ще влиза в употреба и за ежедневни нужди.

 

Иначе Експерта го признах като страшна машина за 4-тата година в която, го имам. 1500 кила джибри вътре и в ремъркето ги отнася като бръмбар сламка. Само в каросерията 900 кила грозде, ги носи без да се замисля. Носил съм с нея каквото ми дойде на акъла, мъкне без да спира. Работна машина от всякъде, отделно се кара и по къра, а окачването не мръдва. Той обаче е с 1.9 дТурбо, който също не е никак лош дизел. Само не е толкова икономичен като HDi.

 

На Берлингото моста е слаба част, ама тея дни влиза за обслужване и ще го видим, най-малкото лагери ще сменя, ако не втулки и т.н. Ще го наредим. Моята е 2003-та с "големия фар", ще го видим тоя потенциометър ако направи проблем.

 

 

Що не...само дето мисля, че вместо C6, по би му подхождал 2CV, но това си е мое мнение. :laughing:

...и понеже jozo спомена, че от вчера кара баничарка, а знам че Ангел много харесва баничарките, 2CV го има и в такъв вариант. :lol:

 

220px-1978.citroen.2cv.750pix.jpg

 

Баничарката е само една от 5-те коли, най-много си карам Сценика. Другите са за работа.

 

 

Относно двигателите на Рено-Нисан, там се ползва някаква много странна политика. Тая година на тест драйв на Талисман, тоя от Рено ми обясняваше колко здрав бил 2.0 16В на Нисан и за това Рено вече ползвали него. На Нисан дизелите били боклук, за това слагали такива от Рено. Иначе за 2.0 бензин, страхотен е Нисанския, слагаш газ и започваш да сменяш клапани като топъл хляб. А моята бензинова двойка прави по 500 000 на газ без да пипаш нищо.

 

Отделно, Инфинити са също с мотори Рено. Проектирани и произведени в заводите на Рено в Ду Франция. Друг е въпроса, че в Рено не се монтират, но в някой Нисани за северна и южна Америка се ползват също.

Link to comment
Share on other sites

На Берлингото моста е слаба част, ама тея дни влиза за обслужване и ще го видим, най-малкото лагери ще сменя, ако не втулки и т.н. 

 

Кви втулки има там ?? Осите огледайте много добре, че да не сменяш лагери без време. Ако се направи качествено, моста изобщо не е толкова слабо място на баничарките :) Задните амортисьори е хубаво да са у ред също, за по-дългия живот на моста. 

Link to comment
Share on other sites

Може и аз нещо да не съм разбрал от целия диалог...Ама ти за Ситроен C6 ли говориш???

  

Заменяш алфа за ситроен?! Боже :lol:

Няма такива буквалисти. :D Следете разговора бе. :D

 

Alfa-та, като ѝ дойде времето, ще я сменя с Jaguar XF, щото се надявам до тогава да имам нижда от по-голяма. Ако нямам, значи положението е сериозно и ще я сменя с Infiniti G37. :D

Link to comment
Share on other sites

 

Относно двигателите на Рено-Нисан, там се ползва някаква много странна политика. Тая година на тест драйв на Талисман, тоя от Рено ми обясняваше колко здрав бил 2.0 16В на Нисан и за това Рено вече ползвали него. На Нисан дизелите били боклук, за това слагали такива от Рено. Иначе за 2.0 бензин, страхотен е Нисанския, слагаш газ и започваш да сменяш клапани като топъл хляб. А моята бензинова двойка прави по 500 000 на газ без да пипаш нищо. Отделно, Инфинити са също с мотори Рено. Проектирани и произведени в заводите на Рено в Ду Франция. Друг е въпроса, че в Рено не се монтират, но в някой Нисани за северна и южна Америка се ползват също.
Ако говориш за дизелите в Инфинити, вероятно си прав. Бензините обаче са 100%нисан VQ серия. Не знам колко са калпави последните комън рейл дизели на Нисан докато се правеха, но в марковия форум хората препоръчват да се бяга от 1.9дци Примера П12 и да се търси 2.2дци по възможност 139к.с. Първия е 100% Рено втория си е Нисан. А мисля и присъстваш в Рено форума, да кажеш там кой Рено дизел препоръчват хората? 1.9 2.0 или 2.2дци? Особенно в Лагуна монтиран :-) А че политиката на алианса е странна съм съгласен на 100% с теб. А че 2.0 на нисан не е добре на газ го знам, мисля говориш за QG20 със слаби клапани и легла е доколкото съм запознат. Старите държат и повече от 500хил, за GA16 и SR20 говоря.
Link to comment
Share on other sites

Ако говориш за дизелите в Инфинити, вероятно си прав. Бензините обаче са 100%нисан VQ серия. Не знам колко са калпави последните комън рейл дизели на Нисан докато се правеха, но в марковия форум хората препоръчват да се бяга от 1.9дци Примера П12 и да се търси 2.2дци по възможност 139к.с. Първия е 100% Рено втория си е Нисан. А мисля и присъстваш в Рено форума, да кажеш там кой Рено дизел препоръчват хората? 1.9 2.0 или 2.2дци? Особенно в Лагуна монтиран :-) А че политиката на алианса е странна съм съгласен на 100% с теб. А че 2.0 на нисан не е добре на газ го знам, мисля говориш за QG20 със слаби клапани и легла е доколкото съм запознат. Старите държат и повече от 500хил, за GA16 и SR20 говоря.

 

 

В Инфинити ползват 3.5 V6, който го има и в Лагуна и той наистина е на Нисан. Новия обаче бензинов V6 в Инфинити е на Рено. 1.9 ДЦИ 120 коня наистина е калпав, но новата версия дето е 131 коня на Лагуна 2 фаза 2 и Сценик не е проблемен. В Лагуна 3 1.9 и 2.2 няма, там са само 1.5 и 2.0 ДЦИ. За сега никой не се е оплакал от нито един от двата, като втория го хвалят адски много....

Относно проблемния мотор на Нисан за газ, в Лагуна, Меган и Сценик се води MR20DE, на Нисан не знам как е маркировката. На Рено F4R е в пъти по-добър според мен, не случайно го карам на Сценик. Отделно тоя мотор в турбо версията (F4Rt) все още го ползват при Меган РС, като в момента е до 275 коня, в новия РС ще е 300+ к.с.

Link to comment
Share on other sites

MR20 е и при Нисан, но са новите турбо мотори мисля. Този който споменаваш на Сценика не е ли стара генерация? За Инфинити четох че новите V6ци са наследници на VQ моторите. И пише че се правят в Япония. По стечение на обстоятелсвата и аз съм с 1.9дци 130кс в Меган 3 :-) От сервиза ме успокоиха че няма общо със стария 120кс :-) А за 2.0дци в Лагуна 3 и аз чета добри отзиви. Мисля е някаква съвместна разработка на алианса. Едно е ясно, старите двигатели са с по-голям ресурс от сегашните. Икономика, няма какво да се прави.

Благодаря за спокойния тон с който разискваме темата! Рядко се среща.

Link to comment
Share on other sites

Спомня ли си някой онзи проблем с тоците дето го имах, където пеи включването на лампата в съседната стая ми прекъсваше музиката?

 

Днеска разкачих всичко и го закачих към ЮПС, като проблема продължи.

 

Смених ХДМИ кабела, който свързва телевизора към ресивера, защото ако музиката си свиреше от телевизора, проблема го нямаше - и проблема изчезна.....

 

..........

..........

..........

Link to comment
Share on other sites

Форд карачите даже да не се обаждат като говорят хората за коли :)

Моето е по задължение и финансово състезание. Иначе фокуса е тотална пръчка и пълната й цена не бих платил никога. ;)
Link to comment
Share on other sites

Спомня ли си някой онзи проблем с тоците дето го имах, където пеи включването на лампата в съседната стая ми прекъсваше музиката?

 

Днеска разкачих всичко и го закачих към ЮПС, като проблема продължи.

 

Смених ХДМИ кабела, който свързва телевизора към ресивера, защото ако музиката си свиреше от телевизора, проблема го нямаше - и проблема изчезна.....

 

Изобщо нямам идея как са организирани сигналите по HDMI, обаче явно става дума за лоша екранировка на кабела и някаква защита от пренапрежение на аудио входа, която се задейства от преходния процес при светване на лампата.

Link to comment
Share on other sites

От форума ли ? :D

 

:D :D

 

-----

 

Пак са ме глобили, че съм спрял ПРЕД БЛОКА. БЕЗ ДА БЛОКИРАМ НИЩО И НИКОЙ. В 02:15 сутринта!

Като е за неправилни глоби за неправилно паркиране са първи, ама като им се обадя за пиян шофьор, който се качва в колата - никакви ги няма.

Link to comment
Share on other sites

Пак са ме глобили, че съм спрял ПРЕД БЛОКА. БЕЗ ДА БЛОКИРАМ НИЩО И НИКОЙ. В 02:15 сутринта!

 

Може да си заел на някой мястото :) Спирай някъде другаде и следи кой ще спира там :) Ако видиш, че една и съща кола спира там и няма глоба ще знаеш кой е виновника и може да му направиш същия номер :)

Link to comment
Share on other sites

Някой съсед те долюбва много добре :)

 

Не е съсед. Аз съм ги виждал тия и друг път. От патрула са. Обикалят си ей така и на произволен принцип слагат фишове на колите, спрели пред блока.

 

Може да си заел на някой мястото :) Спирай някъде другаде и следи кой ще спира там :) Ако видиш, че една и съща кола спира там и няма глоба ще знаеш кой е виновника и може да му направиш същия номер :)

 

Не, не е това. Живея тук от 30 години. Никой не спира там. А аз спирам там само ако няма място за спиране другъде.

 

Дори не мога да разбера по кой член са ме глобили!

 

чл. 3, ал. 3, т. 2 от НСППППСТР(Г)П на общ. съвет гр. П-в.

паркира пред вход/изход на жилищна сграда.

 

Входа/изхода на жилищната сграда е на 4 метра от колата, а в дясно от колата има поне 4 метра за минаване на пешеходци. Дори още една кола може да паркира там до мен.

Link to comment
Share on other sites

  • Veno locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...