Jump to content
BulForum.com

Онлайн пазаруване


samkijot

Recommended Posts

Рапидо, винаги си е била част от Спиди. Един от акционерите в Спиди е главен акционер в Рапидо, както и в Омникар Ауто и за това и бусовете са им Рено. Общо взето трите фирми бяха едно, Спиди дали го продадоха или го преструктурураха не знам, за това и от там минава и Рапидо.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Спийди бяха закупени от френската ДПД, а Рапидо си бяха оглавени от баш Спийди мастъра...както и да е. Чува се, че Рапидо приключват курса, но се сещам за десетки фирми, които действат активно в състояние на (не)будна кома  :bgrin: 

Link to comment
Share on other sites

Пратката ми от немския DHL вече е в България, по немския тракинг е предадена е на българския куриер (било той българския DHL, Рапидо или Спиди), а все още никой от тях (било той служител от въпросните фирми или автоматичните им системи) не може да я намери. :laughing1:

 

А що се отнася до Спиди и Рапидо - проверих кой е на-близкият до нас офис на Рапидо. Оказа се, че е на същото място където е най-близкият офис на Спиди, а като знам, че офисът на Спиди е с големина 10 квадрата, със сигурност ще ме обслужи един и същ служител, в един и същ офис. ;)

 

RAPIDO

S79 Офис ПЛОВДИВ - ОФИС
4000 гр. ПЛОВДИВ
ул. КОНСТАНТИН СТОИЛОВ 19
0 7001 6006
office@rapido.bg

SPEEDY

ПЛОВДИВ - ОФИС [79]
Телефон:0 7001 7001
Адрес:
гр. ПЛОВДИВ, ул. КОНСТАНТИН СТОИЛОВ № 19

r@speedy.bg

Link to comment
Share on other sites

В момента провеждам един малоумен чат със служителка на Rapido - имам чувството, че си пиша на английски с китаец....да видим как ще завърши този диалог...

С няколко думи - писах, че чакам пратка от Германия чрез DHL, на която пише че като стигне тук...ще я прехвърлят на Рапидо, понеже имат договор с тях. Проблемът е, че са ми объркали телефона и искам да го сменят с правилния. Чакам...чакам...онази вика - дайте товарителница (давам), давам име, адрес, тракинг и т.н. и добавям "а правилният телефон е 088хххххххх" ; пак чакам...чакам...и преди малко онази ми пише "По тоя номер не намирам никаква пратка", викам й "Няма как и да намерите, нали обясних, че точно телефонът е сгрешен, дал съм всички останали данни, ако искате да дам и сгрешения номер, но какъв е смисълът...". И сега пак съм на изчакване...да видим докога...имам чувството, че в момента чати с още стотина човека, тъй като всеки отговор идва средно през 10-15 минути, то даже и на чат не прилича, а на разменяне на имейли...

 

Едит: След като й дадох и сгрешения номер, 2 минути преди края на работното време ми написа, че не открила никаква пратка - и това при положение, че в друг таб ми седи отворено проследяването в немския DHL и указанието как пратката ще бъде получена тук чрез Рапидо....такава интеграция между базите си данни имат, че не е за приказване...

Пратката ми от немския DHL вече е в България, по немския тракинг е предадена е на българския куриер (било той българския DHL, Рапидо или Спиди), а все още никой от тях (било той служител от въпросните фирми или автоматичните им системи) не може да я намери. :laughing1:

 

 

 

06-07-2018 17:11:17 Транспорт между офиси ПЛОВДИВ СКЛАД РАПИДО

07-07-2018 09:01:17 Пратката е пристигнала в депо за доставка PLOVDIV-4000

07-07-2018 09:01:18 В куриер за доставка ПЛОВДИВ СКЛАД РАПИДО

07-07-2018 09:04:22 В куриер за доставка ПЛОВДИВ СКЛАД РАПИДО

07-07-2018 09:04:23 В куриер за доставка PLOVDIV-4000

07-07-2018 09:04:23 Пратката е натоварена от куриер за разнос PLOVDIV-4000

07-07-2018 11:06:32 Неуспешна доставка ПЛОВДИВ СКЛАД РАПИДО

07-07-2018 11:06:32 Неуспешна доставка, некоректен адрес. Ще бъде оставена до уточнение PLOVDIV-4000

07-07-2018 14:07:33 В офис на Рапидо ПЛОВДИВ СКЛАД РАПИДО

09-07-2018 08:53:15 В куриер за доставка PLOVDIV-4000

09-07-2018 08:53:15 Пратката е натоварена от куриер за разнос PLOVDIV-4000

09-07-2018 08:53:15 В куриер за доставка ПЛОВДИВ СКЛАД РАПИДО

09-07-2018 10:17:47 Неуспешна доставка, некоректен адрес. Ще бъде оставена до уточнение PLOVDIV-4000

09-07-2018 10:17:47 Неуспешна доставка ПЛОВДИВ СКЛАД РАПИДО

 

 

 

Пълна подигравка - пратката ми е в Пловдив в Рапидо още от събота и 2 пъти са звънели на грешния телефон, веднъж в събота и веднъж днес сутринта. Преди това пак бях говорил с Рапидо, пак не могат да я открият нито по име, нито по тракинга на DHL, нито по грешен или верен телефонен номер. Преди малко звъннах на DHL - една любезна служителка ми обясни, че всички клиенти на Рапидо звънели на тях, защото също не можели да им открият пратките и думите й бяха "Ако в Рапидо имаха Интернет, щяха да видят това, което виждам аз когато ми дадохте тракинга."! :wtf:  След това ми даде номера на товарителницата, с която Рапидо да намерят по-лесно пратката ми и в момента съм на почасово изчакване да ми отговорят в "чата" им, който по прилича на размяна на имейли.

Link to comment
Share on other sites

Мда, поредно потвърждение, че Рапидо са най-малоумната куриерска фирма в северното полукълбо...

 

Въпрос: може ли да се има вяра на този китайски сайт: https://allwaystore.com/ , или е пълна измама? 

Link to comment
Share on other sites

По-скоро второто. Имай предвид, че в Ибей има "Perfect smile" за по $2, но тъй като са само горните, задължително е твоите долни да са достатъчно бели по дефолт, иначе се получава ужасна визия. ;)

Link to comment
Share on other sites

Мда, и аз попаднах на горните линкове през гугъл, но реших да питам все пак, понеже съвсем като истински изглежда. Усъмних се по-скоро заради нереално ниските цени. 

Явно жена ми и този път няма да я огрее за робо-прахосмукачка :lol: 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

...имам чувството, че си пиша на английски с китаец...

 

Пак провеждам една китайска кореспонденция "изгубени в превода"...това долу е само есенцията от всичкото...

 

- Hi, is it possible to buy this item with 2 separate invoices....?

- Yes ,we can.

- .........

- .........

- Do I understand that I can not buy it with 2 separate invoices, right?

- Yes.

Link to comment
Share on other sites

Мани...същият малоумен диалог сега провеждам с друг продавач - гледам да се изразявам без съкращения и максимално ясно и пак срещам греда. :notify:

 

- Hi, is it possible to buy this item with 2 separate invoices which I will pay at once.? (...следва дълго обяснение от моя страна защо искам с 2 фактури)

- Hi, have you pay for the item?

- Not yet, just asking first to know if it is possible.

- thank you.

 

Сега това 'кажи баба тенкю' не знам как да го тълкувам - като благодарност, че първо го питам или че не става с 2 фактури...

 

Link to comment
Share on other sites

Мани...същият малоумен диалог сега провеждам с друг продавач - гледам да се изразявам без съкращения и максимално ясно и пак срещам греда. :notify:

 

 

В краен случай може да ползваш google translate и да ги питаш на китайски. Примерно:  " 嘿,是否可以购买两件带有单独发票的物品,我会立即付款。?" :D

Link to comment
Share on other sites

Мани...като знам как превежда по-дълги текстове от английски на български и обратно, предпочитам да не рискувам с китайския. :lol:

 

А иначе с тоя втория китаец си продължаваме писанията и след 'кажи баба тенкю'. :P

 

(Аз) - I didn't understand whether it is possible to send me two invoices?

(Той) - thank you

 

...явно тенкюто най го знае...сега съм го попитал разбира ли добре това, дето го питам и как е с английския, но не знам защо подозирам че пак ще получа същото...мъкааааа... :popcorn:

 

Edit: Не познах - просто започнахме отначало. :laughing1:
 

(Аз) - Do you understand English well?

(Той) - Hello,what can we do for you?

 

 

Тук вече ми писна и му написах, че всичкото това, вкл. и какво съм искал, го има малко по-долу в кореспонденцията ни и спокойно може да си го прочете сам, но няма смисъл, тъй като просто ще си го купя от друг продавач.

Edited by Midex
Link to comment
Share on other sites

И в тоя ред на мисли как го правят от ЛЕГО, ако на някой му се чете:

 

 

 

 

 Live Chat    transcript
CHAT STARTED AT 5:13 PM, 19 Jul 2018.
CUSTOMER
I need to get some missing parts for my set as per my order 3007135709. This is the third time I am wasting hours to fill out your forms and the third time I receive a refusal!!! I am furious with your service! I cannot order from pick a brick as it states the number of parts is too high. I tried ordering with the signed paper form and got refusal as there is a minimum of 200 pieces of a kind! HOW CAN I ORDER AND PAY FOR MY MISSING PARTS!!! You service is TERRIBLE wasting people's time like this!!! 5:13 PM
 
You are now chatting with Mary
 
MARY
 
Hello, thank you for contacting The LEGO® Group. My name is Mary and I'll be helping you today. 5:14 PM
 
MARY
 
Hi Viden, I'm sorry for the frustration with this and I'm happy to take a look and see what's going on 5:14 PM
 
CUSTOMER
I need to get my parts delivered to me in Bulgaria. I will pay for them of course 5:15 PM
 
MARY
 
Were these pieces missing from a new set or ones you're looking to add to your collection? 5:16 PM
 
CUSTOMER
I bought a second hand set from ebay and the seller sent me a number of wrong parts instead of the original ones 5:17 PM
 
CUSTOMER
I am guessing he mixed the sets he was selling 5:17 PM
 
CUSTOMER
I need to get me the missing parts now 5:17 PM
 
MARY
 
Ok, and it sounds like you have already placed the order and it was rejected by our system. If that is the case, I can re-place the order for you and send the parts. I'm afraid we are not able to charge for the parts since Bulgaria isn't one of the countries we typically ship to. Can can send replacement parts free of charge so although we would usually charge for the parts, I will make the exception to help complete your set. Can you confirm the name, address, phone number and email address we have associated with the order you placed 5:19 PM
 
CUSTOMER
Sure I can but it is a lot of parts... 5:20 PM
 
CUSTOMER
Address is xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
VIDEN IVANOV IVANOV 5:21 PM
 
CUSTOMER
email is videnivsrrrgsdgsdgsdgf 5:22 PM
 
CUSTOMER
my cell is +359 888 xxxxxx 5:22 PM
 
MARY
 
Thank you! I do want to give you the heads up that since this is a very large order I can't guarantee that it won't get cancelled again. I will do my best to help make sure that it doesn't however for future orders you may need to purchase them through another website such as BrickLink.com or BrickOwl.com since we are unable to charge you for these parts 5:24 PM
 
CUSTOMER
Can't I pay with my credit card? 5:25 PM
 
CUSTOMER
Or upon receival? I do not get it...  5:25 PM
 
MARY
 
We don't typically ship to Bulgaria but let me check with my support team just in case 5:26 PM
 
MARY
 
Just a moment while I check on this 5:26 PM
 
CUSTOMER
Ok then. I could give you an address in London, England 5:26 PM
 
MARY
 
If you prefer to go that route then we can certainly take your credit card information over the phone to finish up the order 5:27 PM
 
CUSTOMER
I could do this and send the parts to my brother who lives in London.  5:27 PM
 
MARY
 
Absolutely! In that case we would just need to update the shipping address 5:28 PM
 
CUSTOMER
I would also like to know how much it would cost 5:28 PM
 
CUSTOMER
Let me see if I have his exact address with me 5:28 PM
 
MARY
 
Ok, if you don't I can put the order on hold until you can get back in touch. 5:29 PM
 
MARY
 
I'm checking on the cost now, just a moment 5:29 PM
 
CUSTOMER
Please keep this chat open until I get the address. I am messaging my brother now.  5:31 PM
 
MARY
 
I appreciate your patience. The cost of the order will depend on the shipping address so at the moment this is £12.53 however the flat rate of shipping has not yet been applied 5:32 PM
 
CUSTOMER
Ok it is excellent for me. Home shipping is not a bitch... Please wait for the address and let's do this. For over a year my child wants to build the Falcon and I really want to complete the set 5:34 PM
 
MARY
 
I completely understand and I'm happy to wait until you get the address. Just in case you want to write the order reference number down it's 3007139388 5:35 PM
 
CUSTOMER
This is the new one you sent? 5:36 PM
 
MARY
 
This is the new order I have set up, we just need to update the shipping address and you are welcome to call in to provide the payment. You will also receive an email once the parts have shipped and that will also include the order number 5:37 PM
 
CUSTOMER
Ok then, let's just wait for the address. I will write as soon as i get it. Please keep the chat open 5:38 PM
 
MARY
 
Of course! If you think it might be longer than ten minutes it might be best to get back in touch but I will wait until then 5:40 PM
 
CUSTOMER
Ok so address is
 
15xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
MIHAIL IVANOV IVANOV
  5:42 PM
 
MARY
 
Great! Thank you! You can reach us at 00800 5346 5555 to provide payment for the order and we will get these parts sent out as soon as possible. I appreciate you reaching out to us so that we could help straighten this out for your son to complete his set. 5:44 PM
 
CUSTOMER
It is a girl actually :)
Is that the full number with prefixes and stuff? What shall I say?  5:44 PM
 
MARY
 
That's awesome! I hope she enjoys building! That is the full number, if you provide the order number 3007139388 we can access your order right away and take the payment :) 5:45 PM
 
CUSTOMER
How do we make a payment over the phone :) 5:46 PM
 
CUSTOMER
Will you pick up or someone else? 5:46 PM
 
MARY
 
It will likely be someone else, I'm a chat advisor so I'm not on the phone often :) 5:47 PM
 
MARY
 
Any one will be happy to help though! 5:47 PM
 
CUSTOMER
So what shall I say? And can we get an estimate on postage? 5:47 PM
 
MARY
 
The total for the order is no £15.45 as there was a £2.00 shipping cost. If you provide the order number, we will confirm the information for the order and ask for the payment information as well 5:48 PM
 
CUSTOMER
GREAT!!! I am calling now 5:49 PM
 
MARY
 
Awesome! It was great chatting with you today Videl! I'm glad we got this all worked out. Is there anything else I might be able to help with today? 5:50 PM
 
CUSTOMER
Wait 5:50 PM
 
MARY
 
Sorry  Viden* my autocorrect got me :) 5:50 PM
 
CUSTOMER
I cannot dial that number 5:50 PM
 
CUSTOMER
Says incorrect code 5:50 PM
 
CUSTOMER
Is this an US number? 5:50 PM
 
MARY
 
I have another number you can try 00800 5346 1111 5:51 PM
 
MARY
 
That is the number for the UK would you prefer the US number instead? 5:51 PM
 
CUSTOMER
No - but UK is +44 5:51 PM
 
CUSTOMER
So how do I dial? 5:51 PM
 
CUSTOMER
The code is wrong 5:51 PM
 
CUSTOMER
It has to be 044 xxxxxxxxxxxx 5:51 PM
 
MARY
 
It's possible you may need to take off the 0's in the front of the number and try again. 5:52 PM
 
CUSTOMER
So like 044 800 xxxxx 5:52 PM
 
MARY
 
Yes, I would try that and if that doesn't work remove just one of the 0's. I'm in the US and I have the same issue sometimes 5:53 PM
 
CUSTOMER
I tried everything 5:56 PM
 
CUSTOMER
I cannot reach that number - always says wrong number 5:56 PM
 
MARY
 
Are you able to call our US number? 5:57 PM
 
CUSTOMER
I do not know. US is  001 5:57 PM
 
CUSTOMER
I get either wrong code or wrong number 5:58 PM
 
CUSTOMER
It is better to call UK as the order is there or it is not relevant? 5:58 PM
 
MARY
 
We handle calls from the UK in the US as well so either phone number will work. This is our US number 1-800-835-4386. Can you let me know if you also get the same error message? 5:59 PM
 
CUSTOMER
Ok let's try 5:59 PM
 
MARY
 
Thank you! 6:00 PM
 
CUSTOMER
 We didi it!!!! 6:06 PM
 
CUSTOMER
I just spoke with Matt in the US and all is ok.  6:07 PM
 
MARY
 
Yay!!!
 
6:07 PM
 
CUSTOMER
THANK YOU MARY!!! 6:07 PM
 
MARY
 
Of course! I'm glad we got to the bottom of this :) 6:07 PM
 
CUSTOMER
You made a little girl very happy :) 6:07 PM
 
MARY
 
I'm happy I could help out! Is there anything else I might be able to help with today, Viden? 6:08 PM
 
Live Chat by eGain

 

 

Link to comment
Share on other sites

Мари си е за черпене в йегара, пък после кот такоа....

 

Уникална... И след като влезнах с бутоните, понеже бях им набрал яко... 

Link to comment
Share on other sites

На 16.07 малко преди края на работното време на пощата пуснах едни препоръчани пратки до различни щати в USA - днес гледам тракинга и почти не повярвах, че на 18.07 вечерта вече са пристигнали в разпределителния център в Ню Йорк! :blink:

Това са си чисти 2 дена - определено доста по-бързо от DHL, които последно ми доставиха една пратка от Германия за 9 дена.

Link to comment
Share on other sites

Ново двайсе от ePay...

Бях платил ваучер в Грабо през ePay.

По-късно, при преглеждане на транзакциите, открих към същата транзакция едни 50 ст. от допълнителна такса "Комунално плащане".

След няколко тел. разговора и имейли се установи, че ePay умишлено подават невярна информация за вида транзакция към банките.

 

Поствам кореспонденцията, която водих с ePay:

 

 

 

to: office@epay.bg, *******@*********

date: Sun, Jul 22, 2018

subject: такса UTILITY PAYMENT

 

Здравейте,

 

На 18.07.2018 чрез ePay.bg, заплатих заявка ****** към Грабо Медиа АД на стойност ****** лв., което е видно от приложената разписка.

Сумата беше платена от VISA кредитна карта No ************, издадена от ******.

На 21.07.2018, преглеждайки списъка с транзакциите (прилагам скрийншот), установих, че това плащане е отразено като "Комунално плащане" (UTILITY PAYMENTS -EASYPAY EASYPAY SOFYA BG) и ми е начислена допълнителна такса (UTILITY PAYMENT FEE) от 0.50 лв.

В телефонен разговор, от служител на банката ми беше обяснено, че отчитането на вида на транзакцията и съответното прилагане на такса, при тях става автоматично въз основа на подадения Merchant Category Code (MCC).

Считам, че категоризирането на тази транзакция като "Комунално плащане" е неправилно, следователно и начислената допълнителна такса, тъй като не съм заплатил за комунална услуга, а и Грабо Медиа АД дори не е регистриран доставчик на комунални услуги.

В тази връзка, бих искал да получа информация, какво е необходимо да направя, за да бъде "прекатегоризирана" транзакцията и допълнителната такса да ми бъде възстановена.

 

Поздрави,

******* *********

 

-----------

 

From: office@epay.bg <office@epay.bg>

Date: 2018-07-24

Subject: Re: [Ticket#*****] такса UTILITY PAYMENT

To: *****

Cc: *****

 

Здравейте,

 

При плащане чрез ePay.bg системата удържа само и единствено таксите, публикувани в уеб сайта на ePay – меню Клиенти, Такси при плащане.

Плащанията с банкови карти чрез ePay.bg се извършват на виртуален ПОС терминал. В зависимост от типа на платежната операция, плащането с карта се извършва по различен виртуален ПОС, дефиниран с различен код за съответния тип плащане, както следва:

-- плащане на битова сметка ( което включва и уеб търговци )- виртуалният ПОС терминал е дефиниран с код за “ютилити плащания”- “utility payments”.

-- захранване на микросметка“ - виртуалният ПОС терминал е дефиниран с код за парични преводи – “money transfers”.

-- превод на пари към друга банкова сметка (вносна бележка) - виртуалният ПОС терминал е дефиниран с код за парични преводи – “money transfers”.

 

Обръщаме Ви внимание, че ПОС терминал - “utility payments” включва плащания към уеб търговци с цел да се избегне или намали таксата за клиента. В случая ePay.bg не Ви удържа такса при плащане с Вашата банкова карта към *****, нито за плащане на битова сметка, нито при плащане към уеб търговец. Таксата от 0,50 лв. е такса от обслужващата Ви банка, а не от страна на ePay.bg.

 

При възникнали допълнителни въпроси, оставаме на Ваше разположение.

 

Поздрави,

******* *********

"Център за Работа с Клиенти" / "Customer Support Center"

"Ипей" АД / "ePay JSC"

 

-----------

 

to: merchant@epay.bg

cc: office@epay.bg, *******@*********

date: Tue, Jul 24, 2018

subject: Re: [Ticket#*******] такса UTILITY PAYMENT

 

Здравейте,

 

В разговор с ******* *********, ми беше препоръчано да се обърна към вас за доизясняване на случая.

Заради умишленото категоризиране на плащанията към уеб търговци като “ютилити плащания”- “utility payments” и предоставяне на невярна информация, на практика ме натоварвате с допълнителна такса "Комунални плащания" от банката издадел.

Бих искал да получа информация, какво е необходимо да направя, за да бъде "прекатегоризирана" транзакцията и към банката издател да бъде подаден правилен код.

 

Поздрави,

******* *********

 

 

 

 

Все още нямам отговор от ePay на последното писмо, но от банката (бяха копирани в кореспонденцията) сами се задействаха и ми върнаха таксата.

 

Проверявайте си транзакциите!

Link to comment
Share on other sites

Дребни тарикатлъци умножени по хиляди клиенти и транзакции...то е ясно, че в тая държава сумати народ се издържа от всякакви такси и таксички, ама на човек вече му писва по някое време.

Link to comment
Share on other sites

Ново двайсе от ePay...

Бях платил ваучер в Грабо през ePay.

По-късно, при преглеждане на транзакциите, открих към същата транзакция едни 50 ст. от допълнителна такса "Комунално плащане".

След няколко тел. разговора и имейли се установи, че ePay умишлено подават невярна информация за вида транзакция към банките.

 

Поствам кореспонденцията, която водих с ePay:

 

 

 

to: office@epay.bg, *******@*********

date: Sun, Jul 22, 2018

subject: такса UTILITY PAYMENT

 

Здравейте,

 

На 18.07.2018 чрез ePay.bg, заплатих заявка ****** към Грабо Медиа АД на стойност ****** лв., което е видно от приложената разписка.

Сумата беше платена от VISA кредитна карта No ************, издадена от ******.

На 21.07.2018, преглеждайки списъка с транзакциите (прилагам скрийншот), установих, че това плащане е отразено като "Комунално плащане" (UTILITY PAYMENTS -EASYPAY EASYPAY SOFYA BG) и ми е начислена допълнителна такса (UTILITY PAYMENT FEE) от 0.50 лв.

В телефонен разговор, от служител на банката ми беше обяснено, че отчитането на вида на транзакцията и съответното прилагане на такса, при тях става автоматично въз основа на подадения Merchant Category Code (MCC).

Считам, че категоризирането на тази транзакция като "Комунално плащане" е неправилно, следователно и начислената допълнителна такса, тъй като не съм заплатил за комунална услуга, а и Грабо Медиа АД дори не е регистриран доставчик на комунални услуги.

В тази връзка, бих искал да получа информация, какво е необходимо да направя, за да бъде "прекатегоризирана" транзакцията и допълнителната такса да ми бъде възстановена.

 

Поздрави,

******* *********

 

-----------

 

From: office@epay.bg

Date: 2018-07-24

Subject: Re: [Ticket#*****] такса UTILITY PAYMENT

To: *****

Cc: *****

 

Здравейте,

 

При плащане чрез ePay.bg системата удържа само и единствено таксите, публикувани в уеб сайта на ePay – меню Клиенти, Такси при плащане.

Плащанията с банкови карти чрез ePay.bg се извършват на виртуален ПОС терминал. В зависимост от типа на платежната операция, плащането с карта се извършва по различен виртуален ПОС, дефиниран с различен код за съответния тип плащане, както следва:

-- плащане на битова сметка ( което включва и уеб търговци )- виртуалният ПОС терминал е дефиниран с код за “ютилити плащания”- “utility payments”.

-- захранване на микросметка“ - виртуалният ПОС терминал е дефиниран с код за парични преводи – “money transfers”.

-- превод на пари към друга банкова сметка (вносна бележка) - виртуалният ПОС терминал е дефиниран с код за парични преводи – “money transfers”.

 

Обръщаме Ви внимание, че ПОС терминал - “utility payments” включва плащания към уеб търговци с цел да се избегне или намали таксата за клиента. В случая ePay.bg не Ви удържа такса при плащане с Вашата банкова карта към *****, нито за плащане на битова сметка, нито при плащане към уеб търговец. Таксата от 0,50 лв. е такса от обслужващата Ви банка, а не от страна на ePay.bg.

 

При възникнали допълнителни въпроси, оставаме на Ваше разположение.

 

Поздрави,

******* *********

"Център за Работа с Клиенти" / "Customer Support Center"

"Ипей" АД / "ePay JSC"

 

-----------

 

to: merchant@epay.bg

cc: office@epay.bg, *******@*********

date: Tue, Jul 24, 2018

subject: Re: [Ticket#*******] такса UTILITY PAYMENT

 

Здравейте,

 

В разговор с ******* *********, ми беше препоръчано да се обърна към вас за доизясняване на случая.

Заради умишленото категоризиране на плащанията към уеб търговци като “ютилити плащания”- “utility payments” и предоставяне на невярна информация, на практика ме натоварвате с допълнителна такса "Комунални плащания" от банката издадел.

Бих искал да получа информация, какво е необходимо да направя, за да бъде "прекатегоризирана" транзакцията и към банката издател да бъде подаден правилен код.

 

Поздрави,

******* *********

 

 

 

 

Все още нямам отговор от ePay на последното писмо, но от банката (бяха копирани в кореспонденцията) сами се задействаха и ми върнаха таксата.

 

Проверявайте си транзакциите!

 

После пак да ми говорят за ъпаъ!!! Като ви казвам аз , че са ШИБАНИ МОШЕНИЦИ, слушайте ме.

Link to comment
Share on other sites

Само една корекцийка:

стотици хиляди клиенти и милиони транзакции

Точно поради тая и няколко други причини не ползвам нищо различно от банкиране.На времето може и да са били актуални но сега...Иначе евала за труда да ги накажеш за дребните тарикатлъци :-)

Link to comment
Share on other sites

Ти пък... 
Нали видя как се стараят и какво пишат хората.
Всичко е "с цел да се избегне или намали таксата за клиента"  :lol:


Всъщност, въвеждането на такси "Комунални плащания" от някои банки, е точно опит да се спрат тарикатлъците, но от ePay са пропуснали да го отчетат.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

 

информативно за съфорумците, които пазаруват активно и все още държат на най-нормалните търговски отношения - помислете добре преди да пазарувате от Офис Експрес, Столче и останалите им подразделения. Всичките ми опити през последните две години с тази фирма (няколко поръчки) се развиват абсолютно комично и трагично, с елементарно допуснати грешки и пропуски, дълги срокове на доставка, след извършването на която винаги има пропуск - друг цвят, друг модел, забравена част...обратна връзка нулева и много забавни оправдания. Принципно не съм от хората, които се занимават с негативни мнения и създаване на лош имидж на някого, но поне в този форум виждам достатъчно разбрани и съвестни хора - просто ще се вкарате в голямо приключение и излишни абсурдни ситуации.

Edited by Samo_minava
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...