Jump to content
BulForum.com

Онлайн пазаруване


samkijot

Recommended Posts

Амазон са велики!Имам проблем с една част от един комплект който е закупен от тях. Разбира се е закупен от Англия. От Амазон ще ми изпратят целият комплект чисто нов и връщането на старият е за тяхна сметка директно от Бг...
И всичко пристига доста бързо.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

И всичко пристига доста бързо.

Това което съм поръчал е от преди много месеци. Мисля септември беше, просто не беше ползвано до момента. Иначе покрай черният петък поръчвах от Амазон пак. Бяха ми казали едни срокове за доставка, а успяха да ги изпревярат с много... да повторя: да ги изпреварят сроковете(беше малко сложна поръчка). Тук следва иконка с намигане към купувачите от emag ;).
Link to comment
Share on other sites

От Амазон пазарувах за пръв път в този черен петък поради простата причина, че цените им са брутално завишени и всичко, което съм видял там е по-евтино в ибей (няма нужда от иконки). В смисъл който има излишни пари - да дава. Иначе за пръв път наистина се падна жестока оферта и буквално за 48 часа както бе обещано, стоката бе доставена на адрес в Лондон безплатно.   

Link to comment
Share on other sites

Ти просто не знаеш как да пазаруваш в Амазон. Някога, ще ти обясня, по-скоро жена ми ще ти обясни. От години пазаруваме доста неща от там, ама като ти казвам доста, разбирай от плотове за вграждане, до батерии за баня, чайове, шоколадови бонбони и какво ли още не. В момента се оглеждам и осъзнавам, че дори дрехите, с които съм, са от Амазон.

 

Ся се сещам, че батерията, която взех за кухнята на новия апартамент е от там. Батерията е Franke, която тук е в официалния им сайт беше 200+ лева, а аз я поръчах за 20 паунда.

 

Нали не гледаш в amazon.com? Гледа се в co.uk, de и .es

 

Последно поръчах робот на LG, който тук е 1200лв., а на мен с доставката ми излезе точно 602лв.

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Бих добавил и fr. Аз чат пат и там гледам. Има някои сайтове, които намират най-евтината цена измежду всички. Но и в amazon има доста неща от aliexpress.

Link to comment
Share on other sites

От Амазон пазарувах за пръв път в този черен петък поради простата причина, че цените им са брутално завишени и всичко, което съм видял там е по-евтино в ибей (няма нужда от иконки). В смисъл който има излишни пари - да дава. Иначе за пръв път наистина се падна жестока оферта и буквално за 48 часа както бе обещано, стоката бе доставена на адрес в Лондон безплатно.

В голяма грешка си. Честно казано в последно време повече поръчвам от amazon отколкото от ebay. Много е дълго да ти обяснявам всички неща. Всяко нещо си е от различни места, зависи какво търсиш.
Link to comment
Share on other sites

Честно казано не съм обърнал внимание в кой Амазон гледам, но каквото и когато да съм проверявал винаги е най-скъпо от всички други опции. Принципно купувам лиготии и дреболии предимно. За сериозни работи всичко минавам през фирмата си и ми трябва читава фактура, за да си прибера ДДС-то. Освен това много трудно бих взел нещо сериозно без да имам опция да хвана отсрещния за гушата ако ме гъбарка. 

Link to comment
Share on other sites

И кое не е читаво на фактурата на Амазон?

 

Минавал ли си някога пълна данъчна ревизия? Амазон не знам каква фактура ще ми издадат, но в момента и Гугъл и Фейсбук ми взимат парите нон стоп без да мога да ги отчета макар да съм заявил документи. Хайде ФБ плащам с кредитната карта, защото не виждам друг удобен и гъвкав начин, но от Гугъл вече втора година не съм получил ни една фактура, дип че съм дал всички данни на старта като поп. А всеки месец ми взимат по 100 лева. 

Link to comment
Share on other sites

Честно казано не съм обърнал внимание в кой Амазон гледам, но каквото и когато да съм проверявал винаги е най-скъпо от всички други опции. Принципно купувам лиготии и дреболии предимно. За сериозни работи всичко минавам през фирмата си и ми трябва читава фактура, за да си прибера ДДС-то. Освен това много трудно бих взел нещо сериозно без да имам опция да хвана отсрещния за гушата ако ме гъбарка. 

Рапторе, не знам къде си гледал, ама и аз скоро пазарувах от британския Амазон и намерих неща и примерно тениски Under Armour, намалени след черния петък на 10 паунда, които тук на черен петък струваха 62-3 лв! Поръчах си и други неща и едните дойдоха на 6тия ден, другите на 7мия с DHL. Другото предимство като пазаруваш от Амазон пред Ebay е, че има доста по-малко ментета, защото ако те хванат да продаваш такива направо ти банват акаунта, докато в Ebay просто свалят обявата.

Edited by NEO_DDT
Link to comment
Share on other sites

Другото предимство като пазаруваш от Амазон пред Ebay е, че има доста по-малко ментета, защото ако те хванат да продаваш такива направо ти банват акаунта, докато в Ebay просто свалят обявата.

 

Ментета има навсякъде. Обаче връщането на пари в ибей е много бързо. И може да плащаш през пейпал.

В амазон е кошмар да си върнеш парите - отива над 2 седмици. И на всяка транзакция ти взимат по два-три пъти по един паунд уж да проверят картата ти. И ти ги връщат поне след 15 дена. Ами аз ако купувам всеки ден по 2-3-4 неща и ми взимат по 2-3 паунда на нещо? Кво прайм? Аз не съм безплатна кредитна институция, нито спонсор на еврейския шибек.

Вярно, понякога има неща, които като цена са непостижими за други онлайн търговци и тогава си струва.

Ето пример от преди два дена. Купувам си нещо от амазон юк, доставка за един ден с prime, нещото отива за един ден, обаче счупено (каквото и да значи това). От амазон ми пишат, че ще ми върнат парите. Познай за колко време? Днес водих чат със съпорта и ми ги върнаха в гиф картата, иначе отиде половин месец. Щото макар да не съм получил нещото, то трябва да се върне в амазон и чак тогава стартират процедура по връщането, която е минимум 5-7 работни дни!

Шибана история ако се опре до връщане на пари. В ибей не е така. До 3-4 дни парите са ти върнати.

Но, всеки си знае.

Edited by biodesign
Link to comment
Share on other sites

Амазон са велики!

Имам проблем с една част от един комплект който е закупен от тях. Разбира се е закупен от Англия. От Амазон ще ми изпратят целият комплект чисто нов и връщането на старият е за тяхна сметка директно от Бг...

Абсолютно.Купих си преди време блутут Anker за колата,пристига,единия канал не работи при стрийминг на музика.Купувал съм доста неща на марката,няма фал до сега.Викам си нормално,китаец майната му ще го преживея беше някви смешни пари.Пиша отрицателен отзив и като се почна,затрупа ме с мейли няква мома от обслужване на клиенти,Сузане незнамкояси.Като краен резултат ми пратиха ново устройство че и парите плюс доставката ми върнаха...Нямат грешка.От както имам акаунт в Габиели и Донесими почти само от Англия влача :-)

Link to comment
Share on other sites

Ама дишай дълбоко, моля ти се - мен за негативен коментар едни китайци също ме подлудиха докато не го коригирах, като имаш предвид и че ги бях шибнал хем да взема стоката, хем да ми върнат парите. По същия начин една мома цяла седмица се моли и ме увещава, веключително предложи да им върна стоката, което есстествено е безумие.  

Относно другото - ето ти пресен случай буквално от последните три дни. Става дума за едни светещи обувчици за малката ми дъщеря. Едната спря да свети още първата вечер:

 

Your previous message

WHAT THE HELL!!! Right shoe stopped working after one night! What kind of shit are you selling????

 

==========================================

 

Thanks for contacting us,many apologies for that problem. sorry for that you are not satisfied with the item we sent.

Do you think the item is still useful? And we would like to refund 50% to you for compensation . 

do you think it is a solution please?

Sorry again for this matter, we will make every effort to work it out. 
best regards

 

===========================================================================

 

It is not about money!!! The child is disappointed and I do not know what to tell her! The shoe stopped working less than hour after putting them on! And it is not the batteries - we checked! What you should do is send the child another pair because she is crying now.

 

=====================================================

 

Thank you for your message.

Dear, here I can confirm resend will be longer than reorder, so how about we refund you in full and you reorder there? it will be faster.

Best Regards

 

=============================================================

 

Ok, agreed. As I said this is not about money, but about my disappointed daughter. You should have seen her eyes after the shoe stopped working... Terrible... 

So refund and I will order the shoes again - you have my word. I just want my baby girl to be happy.

 

===============================================================

 

Thanks for your message,many apologies for that problem. 

We would arrange refund to your PayPal within the next 48hours, the refund will be returned to your card or PayPal balance (may take a few days). 
Again we apology for this problem, hope you can forgive us , we will pay more attention in the future.

We will send you a link to close the transaction, please click and accept in the link.
Again apologies for this matter.
Sincerely

 

=================================================

 

 

И всичко това е при положение, че аз прибързах и дадох положителен фийдбек и китаецът спокойно можеше да ми каже да си завра обувките отзад. 

 

Така че не се превъзбуждайте толкова по тоя Амазон. Между другото в ибей действително парите се възстановяват моментално. 

Link to comment
Share on other sites

не се превъзбуждайте толкова по тоя Амазон. Между другото в ибей действително парите се възстановяват моментално.

Не се "превъзбуждаме" а споделяме опит ;) От ибей пазарувам части доста често,та имам наблюдения и там как се случват нещата.Конкуренцията е хубаво нещо,просто не трябва да търсиш само на едно място.

Link to comment
Share on other sites

Ама дишай дълбоко, моля ти се - мен за негативен коментар едни китайци също ме подлудиха докато не го коригирах, като имаш предвид и че ги бях шибнал хем да взема стоката, хем да ми върнат парите. По същия начин една мома цяла седмица се моли и ме увещава, веключително предложи да им върна стоката, което есстествено е безумие.  

 

Относно другото - ето ти пресен случай буквално от последните три дни. Става дума за едни светещи обувчици за малката ми дъщеря. Едната спря да свети още първата вечер:

 

Your previous message

WHAT THE HELL!!! Right shoe stopped working after one night! What kind of shit are you selling????

 

И всичко това е при положение, че аз прибързах и дадох положителен фийдбек и китаецът спокойно можеше да ми каже да си завра обувките отзад. 

 

Така че не се превъзбуждайте толкова по тоя Амазон. Между другото в ибей действително парите се възстановяват моментално. 

 

Много лош маниер за комуникация с customer service.

Такива клиенти като теб ги обслужват с "приоритет". И може да си сигурен, че ако може да те прецакат, ще те прецакат. Не защото искат да те прецакат, а заради начинът, по който комуникираш. И тоя guilt trip с плачещото дете... Мале, мале. Classic. Само заплахите, че ще се свържеш с адвокат и ще разпространиш всичко в социалните мрежи липсваха.

Link to comment
Share on other sites

Много лош маниер за комуникация с customer service.

Такива клиенти като теб ги обслужват с "приоритет". И може да си сигурен, че ако може да те прецакат, ще те прецакат. Не защото искат да те прецакат, а заради начинът, по който комуникираш. И тоя guilt trip с плачещото дете... Мале, мале. Classic. Само заплахите, че ще се свържеш с адвокат и ще разпространиш всичко в социалните мрежи липсваха.

 

Това е в този случай и точно такъв е заслужения маниер. Не ме учи как да комуникирам, далеч си от нивото ми, вярвай ми. Още в началото бях отписал всичко, тъй като вече бях дал положителен фийдбек и ми оставаше единствено утехата да ги напсувам. Хората се оказаха обаче изключително любезни и съответно аз също веднага промених тона и споделих в детайли какъв е проблема. На човешко отношение (в случая крайно изненадващо) отговарям с човешко отношение като човек. На мошеници и дебили - ритници и псувни. Защо и как съм казал отдавна, че няма да обяснявам. Да речем че имам 24 години опит. 

 

Като те гледам така какъв си ми отворен customer service, тебе вероятно ще те псувам всеки ден в такива ситуации. Вземи пример от китаеца в тоя случай и не се прави на интересен.

Link to comment
Share on other sites

Няма как да ти вярвам, че съм ти далеч от нивото, защото аз никога няма да си позволя такава комуникация. А това само по себе си е доста показателно.

Аз не ти уча, а ти говоря като човек, който от 7 години е от другата страна и мога да ти кажа, че такива като теб са обект на присмех в средите, заради ненужно грубият начин на комуникация. Да не мислиш, че някой ще се жегне повече защото си бил по-груб? На никой не му пука за теб и твоя проблем. Ти си поредния. Напротив. ЕДИНСТВЕНИЯТ ефект, който може да има от подобно започване на комуникация е НЕГАТИВЕН.

Само споделях мнение, за което ти трябва да си отворен щом публикуваш нещо в публично пространство.

Ако искаш следващия път може да започнеш разговора със смъртни заплахи направо. Все ми е тая.

Твърдиш, че на човешко отношение отговаряш с човешко отношение, но не те са тези, които започват разговора, а ти. А твоят първоначален контакт далеч не е човешки. Ако и те имаха твоята логика и отговаряха на каквото повикало, щяхте да имате един много по-различен разговор, а според случая, дори можеше и да нямате разговор, тъй като си оставил положителен feedback.

 

Напълно излишно пишкомерене отново.

24 годишен опит ежедневна работа с клиенти? Да кажем, че аз имам доста повече опит от теб, нищо, че е натрупан за по-кратък период.

По последни справки, само в работата си (изключвам външна комуникация, която съм водил като клиент), съм комуникирал с над 80 000 различни клиента. Това са средно по 50 човека дневно. И това при положение, че от 4 години не се занимавам активно с клиенти, а оправям само по-проблемните случаи. Ти имаш ли толкова за 24 години? Риторичен въпрос.

 

Никой не е там, за да ти търпи грубия тон и неумението за започване на нормална комуникация.

Хората са там, за да ти помогнат при проблем.

Мислиш ли, че щеше да има различен краен резултат ако беше написал "Здравейте, имам проблем с едната обувка. Спря да свети след час. Какво предлагате като решение?", вместо "КАКВИ СА ТИЯ ГОМНА ДЕТО ГИ ПРОДАВАТЕ УЕ, ВИЕ ЛУДИ ЛИ СТЕ?"

 

Няма какъв пример да взимам аз от Китаеца. Ти такъв customer service като тоя, който аз предлагам - не си срещал през животът си. Можеби само Амазон се приближават и разните корпоративни клиенти, които имат по 1 човек зачислен само за обслужването на техния акаунт. Като започне някой да ти отговаря адекватно на проблема в рамките на 5 минути след пускане на оплакването - ела ми се обади.

Link to comment
Share on other sites

Някой може ли да ми каже колко % прибира ибей при осъществена продажба. Блаходаря

 

За компютърните боклуци беше около 11%. Последно, като си гледах фактурите, кавалите нагли бяха почнали да слагат такса и на шипинга.. И ги отсвирих. Алчни и нагли.. Да не говорим за съпорта..

Ама дишай дълбоко, моля ти се - мен за негативен коментар едни китайци също ме подлудиха докато не го коригирах, като имаш предвид и че ги бях шибнал хем да взема стоката, хем да ми върнат парите. По същия начин една мома цяла седмица се моли и ме увещава, веключително предложи да им върна стоката, което есстествено е безумие.  

 

Относно другото - ето ти пресен случай буквално от последните три дни. Става дума за едни светещи обувчици за малката ми дъщеря. Едната спря да свети още първата вечер:

 

......

 

Невероятен начин за водене на комуникация. Типично, с рогИте напред! Ей такива купувачи в Ибей като ми пишат с такъв тон още на първото съобщение и ми вдигат нервите до небесата и заминават в трета глуха :)

Какво щеше да стане, ако беше почнал с тона от по-следващите съобщения?

Link to comment
Share on other sites

Няма как да ти вярвам, че съм ти далеч от нивото, защото аз никога няма да си позволя такава комуникация. А това само по себе си е доста показателно.

 

Аз не ти уча, а ти говоря като човек, който от 7 години е от другата страна и мога да ти кажа, че такива като теб са обект на присмех в средите, заради ненужно грубият начин на комуникация. Да не мислиш, че някой ще се жегне повече защото си бил по-груб? На никой не му пука за теб и твоя проблем. Ти си поредния. Напротив. ЕДИНСТВЕНИЯТ ефект, който може да има от подобно започване на комуникация е НЕГАТИВЕН.

Само споделях мнение, за което ти трябва да си отворен щом публикуваш нещо в публично пространство.

Ако искаш следващия път може да започнеш разговора със смъртни заплахи направо. Все ми е тая.

 

Твърдиш, че на човешко отношение отговаряш с човешко отношение, но не те са тези, които започват разговора, а ти. А твоят първоначален контакт далеч не е човешки. Ако и те имаха твоята логика и отговаряха на каквото повикало, щяхте да имате един много по-различен разговор, а според случая, дори можеше и да нямате разговор, тъй като си оставил положителен feedback.

 

Напълно излишно пишкомерене отново.

24 годишен опит ежедневна работа с клиенти? Да кажем, че аз имам доста повече опит от теб, нищо, че е натрупан за по-кратък период.

По последни справки, само в работата си (изключвам външна комуникация, която съм водил като клиент), съм комуникирал с над 80 000 различни клиента. Това са средно по 50 човека дневно. И това при положение, че от 4 години не се занимавам активно с клиенти, а оправям само по-проблемните случаи. Ти имаш ли толкова за 24 години? Риторичен въпрос.

 

Никой не е там, за да ти търпи грубия тон и неумението за започване на нормална комуникация.

Хората са там, за да ти помогнат при проблем.

Мислиш ли, че щеше да има различен краен резултат ако беше написал "Здравейте, имам проблем с едната обувка. Спря да свети след час. Какво предлагате като решение?", вместо "КАКВИ СА ТИЯ ГОМНА ДЕТО ГИ ПРОДАВАТЕ УЕ, ВИЕ ЛУДИ ЛИ СТЕ?"

 

Няма какъв пример да взимам аз от Китаеца. Ти такъв customer service като тоя, който аз предлагам - не си срещал през животът си. Можеби само Амазон се приближават и разните корпоративни клиенти, които имат по 1 човек зачислен само за обслужването на техния акаунт. Като започне някой да ти отговаря адекватно на проблема в рамките на 5 минути след пускане на оплакването - ела ми се обади.

 

 

За компютърните боклуци беше около 11%. Последно, като си гледах фактурите, кавалите нагли бяха почнали да слагат такса и на шипинга.. И ги отсвирих. Алчни и нагли.. Да не говорим за съпорта..

 

Невероятен начин за водене на комуникация. Типично, с рогИте напред! Ей такива купувачи в Ибей като ми пишат с такъв тон още на първото съобщение и ми вдигат нервите до небесата и заминават в трета глуха :)

Какво щеше да стане, ако беше почнал с тона от по-следващите съобщения?

 

 

Пак не разбрахте нещо много важно и за последен път го казвам - аз вече съм ОТПИСАЛ нещата като негатив за мен в създалата се ситуация, няма нито какво да се моля, нито да любезнича, тъй като съм го броил фира след фийдбека. Отново опитът доказва, че в такъв случай си го издухал и освен да ги напсуваш друго не остава. Това е първата случайност за мен да попадна на някой, който да се поинтересува. Което бе приятна изненада. А като си поговорихме в крайна сметка съм с напълно възстановена сума, някак си ей така случайно. 

 

Ангеле, ако ще и със 100000 клиента да си говорил, ти си оставаш младежът на слушалката, който има основна задача да служи на клиента отсреща. Моят опит е в международен бизнес и сделки (на хай х♚й не моа си запала телефона) на ниво CEO и хора, които няма да ти вдигнат телефона, камо ли да те пуснат в кабинета си - надявам се да усетиш тънката разлика като служител някому. Но наистина, нека не навлизаме надълбоко в тая тема, че пак ще тръгне вентилацията. Просто накратко го казах - не си ми на нивото. Което естествено не значи, че си на нивото на индийците например.

 

Знам, че не сте там да търпите грубо отношение, но В СЛУЧАЯ аз нямам нищо друго освен една псувня в джоба. Това се надявам и двамата с другия да го разберете. Аз не очаквам комуникация, нито считам, че има някакво значение какво ще напиша. Платил съм - дал съм положителен фийд = духам супата и се спасявам. Специално за мен бе уникално, че изобщо някой ми отговори - не съм го очаквал. И между другото доста културно съм почнал, предвид какво беше настроението и ситуацията. Можеше да съм много по-детайлно графичен. 

 

А сега след като успешно ремонтирах една много забавна играчка на децата, проведох много приятен, макар и служебен дълъг разговор с Галицин и си сипнах една каничка мерло с пушено сиренце отстрани, ви оставям да продължавате с дълбокия анализ. 

Link to comment
Share on other sites

Значи просто си искал да псуваш някой. Поредното свидетелство за доста извисено и професионално ориентирано отношение.

 

Не съм ти на нивото в този аспект. Доста над него съм. Без значение с кой и как комуникираш. Ранкът на човека няма абсолютно никакво значение в случая.

Нещо елементарно като постове в този форум са достатъчно показателни за уменията ти в невербалната комуникация.

Link to comment
Share on other sites

Значи просто си искал да псуваш някой. Поредното свидетелство за доста извисено и професионално ориентирано отношение.

 

Не съм ти на нивото в този аспект. Доста над него съм. Без значение с кой и как комуникираш. Ранкът на човека няма абсолютно никакво значение в случая.

Нещо елементарно като постове в този форум са достатъчно показателни за уменията ти в невербалната комуникация.

Бахти коравата тиква си честно!!! Верно ли ГРАМ не вдяваш какво ти говоря? 

 

Опции:

 

1. Духаш супата мълчаливо като мурук

 

2. Духаш супата, но поне си теглил една на мошеника отсреща

 

Ти как би постъпил? Аз избирам вариант две

 

Относно невербалната ми комуникация - добре се посмях...

Link to comment
Share on other sites

На мен като ми се е налагало, са ми връщали парите в рамките на ден на картата, която съм използвал за плащането.

 

Няма начин, освен ако не си някой крупен корпоративен клиент.

Освен това, няма банка в България (поне не съм чувал), която да ти осчетоводи сума отвън (от онлайн магазин) в рамките на няколко часа. Говоря за частен клиент.

При мен поне, сумите от ПейПал ми се заверяват по сметката поне след 2 работни дни.

Имал съм за няколко години точно три случая за връщане на пари от Амазон и винаги е така, без значение от кой Амазон е: com, de, uk

Edited by biodesign
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...