Jump to content
BulForum.com

Онлайн пазаруване


samkijot

Recommended Posts

Ангеле, някакси не ме предразполагаш да ти повярвам - прекалено интелигентно се обясняваш, никога не ползваш капс лок, а накрая завършваш изреченията си с една банална точка, вместо да праснеш 5 въпросителни и още толкова удивителни...съвсем явно е, че не ги разбираш тия работи. :popcorn:

 

П.П. Ааа, да - и никога не караш някой да бара меча, респ. и ситуацията няма как да ти мине през чепа. Казах - не ставаш даже и за чеп за зеле. :moon:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Естествено че знае! Изобщо не ми пука една компания ли са. Изобщо не ми пука за такси. Продавачът да се оплаква на баба си ако иска - щом се е осрал, връща пари или праща стоката отново - по избор. Ако основателността на даден иск няма значение, то цялата система се обезсмисля. Що за глупости? Колегата ти защо са му блокирали акаунта не само че не е ясно, но не ме и интересува. Никой няма право да те блокира безпричинно, има правни норми в тоя свят, които се спазват. Дори и вътрешните такива за съответни институции. Да не говорим пък, че може да си получиш парите без да си ги искал. Аз например последно поисках стоката, обявих на продавача, че пак ще чакам, но ми пратиха парите обратно. Всякакави подобни действия, особено където са намесени пари, са придружени с обяснение. Дори един ФБ обяснява защо си блокиран, дори и да е временно.   

Link to comment
Share on other sites

Нали се сещаш, че няма как да ти се пусне рефънд без да си го поискал? Тогава се нарича друго.

 

Не виждам за какви правни норми говориш. Те ти позволяват да си изтеглиш парите от акаунта, ако имаш акаунт. Никой не ти държи парите там. Просто ти блокират акаунта за злоупотреба. И преди да започнеш да говориш с големи думи, вземи прочети EULA-та, с която си се съгласил като си си правил акаунта. В нея пише, че могат да те блокират както си искат и изобщо не ти дължат никакво обяснение.

 

Ясно е защо са го блокирали. Защото прекаляваше с исковете за рефънди. По едно време всяка пратка му беше рефънд. Почти нямаше платена.

Link to comment
Share on other sites

Както каза и онзи по-горе - никой не иска рефънд - отваря се кейс за неполучена стока в ИБЕЙ (то даже не е кейс - има си бутон I didn't receive it), аз досега с Пейпал грам не съм комуникирал. Там нещата се коментират директно с продавача. Той или праща пак или връща пари. Това е положението. Ако се келеши, вече може да се обърнеш за арбитраж. 

А твоят колега че постоянно искал рефънди от Пейпал си е абсолютно лично негов проблем. Не говорим за това в случая.  

Link to comment
Share on other sites

Добре. Ти от 2 месеца пазаруваш, но си по-запознат от всички виждам.

 

И само за твоя информация - Не, не е комуникирал с Пейпал за рефъндите. С ebay и продавачите е комуникирал.

Точно с I DID NOT RECEIVE MY ITEM бутончето.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Верно ли от два месеца пазарувам? Аз пък да не знам, р'ийш ли...  :smile1:

 

Пак повтарям - чужди акаунти не ме интересуват. И понеже нямам намерение да си губя повече времето, ще ти припомня как преди време беше невъзможно да се правят резервации без капаро на едно място, а аз не само че ги направих без капаро за над 20 човека, но ги направих и по телефона без да ставам от дивана.  

Link to comment
Share on other sites

Верно ли от два месеца пазарувам? Аз пък да не знам, р'ийш ли...  :smile1:

 

Пак повтарям - чужди акаунти не ме интересуват. И понеже нямам намерение да си губя повече времето, ще ти припомня как преди време беше невъзможно да се правят резервации без капаро на едно място, а аз не само че ги направих без капаро за над 20 човека, но ги направих и по телефона без да ставам от дивана.  

 

Образно казано беше. Потребленските ти навици могат да се следят много лесно от активността ти по темите във форума. Та ако се върна малко по-назад из форумните дебри, за да видя кога си започнал да добиваш компетенция в онлайн пазаруването, ще мога да ти кажа точно кога си започнал. Не ми се занимава обаче. Хич.

 

Аз просто ти дадох съвет. Ти прави каквото си искаш. И преди да обясняваш как "нищо не могат да ми направят" си прочети EULA-та, особено за услуги като PayPal, където са намесени пари.

 

Това пък за ресторанта изобщо не знам в каква връзка е. Обадих се по телефона, казаха ми информация, която знаех. Ти си се обадил, наговорил си някви неща - склонил си ги. Голяма работа.

Link to comment
Share on other sites

Поука за всички, които по някаква причина не са го осъзнали до сега: Не се опитвайте да помагате на Виден с информация. Ще му изгубите времето, а покрай неговото - и своето.

Link to comment
Share on other sites

Поука за всички, които по някаква причина не са го осъзнали до сега: Не се опитвайте да помагате на Виден с информация. Ще му изгубите времето, а покрай неговото - и своето.

 

Сигурен съм, че няма да можеш да кажеш дори и един поименно. :laughing1:

 

П.П. Абе...може и да сме останали малко хора във форума, но поне е весело. :D

Link to comment
Share on other sites

С информация тип "на Мунчо от Кънчево последната улица вляво пради реката ми казаха, че му се счупило колелото" на никого не помагате - да го знаете. С НИЩО не ми помагаш от снощи, Ангеле, освен че ми губиш времето с тотални глупости. Няма да ми блокират акаунта ни в Ибей, ни в Пейпал, па ако ще и по гъз да се посурнеш посред най-голямата чалга в Пловдив. Точка. 

Link to comment
Share on other sites

Няма да се опитвам да защитавам никого, но да предположим чисто хипотетично, че човек X прави 10 поръчки в рамките на 5-6 месеца и никоя от тях не е читава, какво трябва да направи? Да се оплаче и да му върнат парите и пейлпал или ибей да го баннат щото иска само рефънди или да пие студена вода, че не са дошли? Човека X не е направил тези поръчки за да прецаква продавача или когото и да е било, просто се оказва голям карък?! Какво правим тогава?

Link to comment
Share on other sites

Трябва да се оплачеш по реда, разбира се.

Моят колега също не ги е правил, за да прецаква продавача умишлено, но резултатите са на лице.

Link to comment
Share on other sites

Ето например в момента ми висят 5 чифта градински ръкавици с нокти, които по условие е трябвало да дойдат най-късно на 26.01.2018. Няма ги - ФАКТ. Днес е 30-ти. Колко требе да съм тъп, че да не си поискам обратно $6.70? За чий по-точно трябва да ги губя? Ами ако не дойдат изобщо? Довечера пътувам, та тоя път ще дам още 2 дни време. Но като се върна моментално ще реагирам, искайки си стоката. Ако дадат парите - няма да ги върна. И това ще го правя всеки път, когато нещо не пристигне, без да ме интересуват съжданията на нашия Ангел и акаунта на колегата му.

Link to comment
Share on other sites

... моментално ще реагирам, искайки си стоката. ...

 

Въпрос (пак чисто хипотетично): Поръчваш 5 чифта градински ръкавици от Ибей, но не плащаш през Пейпал...чакаш ги месец, но не идват...оплакваш се и си ги искаш, оня казва, че ти праща отново нови 5 чифта...чакаш още месец, но отново ги няма (може и тия да са се загубили или да отлежават в някой митнически склад...или пък просто продавачът да не ги е пратил, а да е казал обратното...без значение). Междувременно срокът за кейс изтича и вече не може да се оплачеш в Ибей - как постъпваш в този случай?

Link to comment
Share on other sites

Нещо не те разбирам. Повторното поискване се регистрира ми се струва. Тоест ако ще тече срок следва да тече оттам насетне. Аз затова и не си правя експерименти да чакам дълго. Иначе ако срокът е изтърван нищо не можеш да направиш - това вече го минах със Сокола. Единствено ми остана да го напсувам оня боклук на ЛС. Разбира се мога да купя нещо друго от него на инат само за да вдигна кейс и да раздухам случая, но няма никакъв смисъл отдавна. 

Link to comment
Share on other sites

Аз имах интерсен случай преди година. Купих батерия за телефона. Беше 12 долара от Ню Йорк за към мен с безплатна доставка. Дойде батерията - смених я. Ама не ще да се зарежда. За да я върна на продавача трябваше да платя 6 кинта. Писах му и му казах, че вече съм плащал 2 пъти на майстор, за да ми смени батерията(води се несменяема...излъгах за майстора). И му казах: "ский ся, няма да отварям кейс, няма да ти пиша изключително лош фийдбек, няма да ти връщам батерията(защото ми струва пари), ще ти сложа положителен фийдбек ама ми върни кинтите. Пича се съгласи. Да чукна на дърво това за сега е единственото лошо нещо от онлайн пазаруване.

 

Телефона ми от друга страна, дойде за 2 или 3 работни дни от Китай. Което е мед. Явно oneplus дават яко кинти за шипинг.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Нещо не те разбирам. Повторното поискване се регистрира ми се струва. Тоест ако ще тече срок следва да тече оттам насетне.

Пламен и Ангел много правилни неща ти говорят. Никакви нови срокове не почват да текат. Кейс към Paypal е много по надежден и добър от този към ebay. Колкото и да се обясняваш, си личи, че нямаш много опит в тези неща ;). Това не пречи да се научиш, но се заяждаш с хора които се опитват да ти обяснят как стоят нещата.

Link to comment
Share on other sites

Пламен и Ангел много правилни неща ти говорят. Никакви нови срокове не почват да текат. Кейс към Paypal е много по надежден и добър от този към ebay. Колкото и да се обясняваш, си личи, че нямаш много опит в тези неща ;). Това не пречи да се научиш, но се заяждаш с хора които се опитват да ти обяснят как стоят нещата.

Те са една компания откакто са я купили от Елон Мъск ощр преди 15-20 години, не би ли трябвало да е едно и също към кой е кейса? Питам без да се заяждам, защото аз нямам много опит :)

Link to comment
Share on other sites

Те са една компания откакто са я купили от Елон Мъск ощр преди 15-20 години, не би ли трябвало да е едно и също към кой е кейса? Питам без да се заяждам, защото аз нямам много опит :)

От доста години вече не са една компания. Дори и когато бяха една компания, пак си имаха отделни системи по отношение на кейс-овете. От доста време вече срока за подаване на кейс към Пейпал е 6 месеца. При ebay е доста по - малък. Не мога да се сетя колко точно беше, но мисля няма и 2 месеца.

Link to comment
Share on other sites

Аз да добавя по моя въпрос със стъклата. Днес реших да им пиша, но преди това реших да чекна пак номера, даже и в бг пощи системата им. Вече е в Швеция и е тръгнал насам, та може би до края на седмицата ще е тук, ако не, другата седмица :)

Link to comment
Share on other sites

От доста години вече не са една компания. Дори и когато бяха една компания, пак си имаха отделни системи по отношение на кейс-овете. От доста време вече срока за подаване на кейс към Пейпал е 6 месеца. При ebay е доста по - малък. Не мога да се сетя колко точно беше, но мисля няма и 2 месеца.

 

Не са. Регистриран съм в Ибей още по времето когато бяха едно с Пейпал и си спомням момента на разделянето им...дори имаше официално съобщение (към края на 2014-та) гласящо, че едната фирма се развива по-бързо от другата и за да не се спъва развитието й е било взето решение да се разделят - даже имаше и гратисен период, в който нищо нямаше да се променя. А иначе първоначално дори и в Пейпал срокът за оплакване беше по-къс от сегашните 6 месеца, както и в Ибей също беше месец и половина, а сега е 2 месеца.

Link to comment
Share on other sites

Пейпал била по-бързо развиващата се....а като си спомня колко време чакахме да включи България в списъка на поддържаните страни - хубаво, че ни приеха в ЕС, че още можехме да си чакаме...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...