Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Айфон с предплатена карта било смешно и защо?!?Имам приятел който ползва точно тая комбинация с една подробност: предплатената му карта е заредена с повече пари отколкото болшинството с такива телефони плащат на месец като сметки....Така го кефи така го ползва,червив е с пари има няколко камиона и три коли... Turn off this option! GT-I9505 Turn off this option!

 

Няма логика в това, което си написал.

 

1. Или картата не е на негово име и се крие от някой.

2. Или не му е чиста работата и не иска да могат да го подслушват от оператора.

Обажданията с предплатена карта са на двойна цена.

 

ГИ на течна фаза не означава че наливаш газта в резервоара...... :nugget:

иначе на теория може и да казват че е по-добре но няма как да е по-добре , Газта гори с по-висока температура, отделно от това тази в БГ е с прекалено много серни примеси които рано или късно ебаат мамата на двигателя , естествено ако ГИ-то е монтирано качествено и не си се изциганил проблемите са сведени до минимум.  

Не задължително, но може да си я направиш така, че да използва резервоара, защото не е нужен бензин, за да палиш на него.

 

Както казах, четох, че с нормална газ, течната фаза е препоръчителна за по-големи двигатели и увеличава живота на колата.

Предполагам, че и заводските са с такава.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

И пак опираме до икономията колега злобил. При положение, че си готов да платиш 2-2,5к за ги, предполага, че си пресметнал кога ще ги избиеш от горивото. Т.е. ще правиш над 20к км годишно. Хората за които говорят поддръжниците на обратното твърдение я минат 5к я не... Също пропускате факта, че в белите държави хората имат гигански преференции ако карат на метан или газ. Другото е че поне аз не съм чувал някой да си сложи ги на автомобил, който не е така произведен, из Европата.

 

send from nokia 5110 using foot fingers

 

Edited by lubo1972
Link to comment
Share on other sites

Напълно съм съгласен, че един съвременен дизел 2.0 е в пъти по-скъп за подръжка от V8. Наистина и в Европа много добре знаят как да си пестят парите. Само в БГ е тая мания като имаш малко по-високи доходи да си в последен модел БМВ, Мерцедес или Ауди.

 

 

И аз чакам някой който е виждал V8 само на снимка да дойде да ми обясни кое точно му е скъпото за поддръжка ? При положение че повечето V8-ци са практически вечни двигатели и държат здраво на издевателства. 

 

Дедо излагаш се много сериозно, тва че ти не го разбираш това с ГИ-то не значи че не е правилно или даден човек е селяк..... аз пак те питам кое трябва да ме накара да карам скучна кола която гори 10/100 бенз/дизел , вместо да карам 8-мак със същият разход изразен в пари на ГАЗ ?

 

 

 

Естествено че опираме до икономията, ма аз правя по 40К годишно , дали шЕ ми е по-добре с ГИ ? Щото ако правех по 5 най-вероятно отдавна да съм взел едно 4.2 и да си го карам на бензин и да не мисля тъпотии. Реално никога не съм има кола с ГИ но въпреки това не виждам сила на тоя свят която да ме накара да карам на бенз при положение че с ГАЗ излиза 2 пъти по-евтино и за 3-те години които шЕ карам колата ще я избия само в разликата от горивата..... 

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Дедо,дедо..... що ги пишеш тия глупости бе човек ? Селско било буахахахха, ако бЕх взел S4-ката с радост щЕх да слизам всеки ден до колата си щото под капака кротко лежи едно 4.2 което радва всичко в мен в момента в който врътна ключа, демек щЕх да карам кола която ме радва а не поредната скучна Тойота/Ситроен или там квото ти е кеф. И кво излиза накрая щЕх да карам С4 и да ми излиза 100км в пари точно колкото на тебе ти излиза с Тойотата ? Тъпо е да.....

И какво искаше да кажеш в случая? Че вместо нов дизелов автомобил, ти ще вземеш 10 годишно ауди от скъпата серия, ще го газифицираш и в крайна сметка на 100км ще ти излиза колкото харчи дизеловия авенсис? Но пък ще си бай Гъзар, щото тойотата е умряла работа, докато S4 е ебаси якия автомобил и звука на двигателя е уникален? Ти ако имаш нерви да се занимаваш постоянно с ремонти, нагласяне и прочее и се радваш даже, когато се занимаваш с автомобила - ми добре. Аз автомобила го ползвам за да ме закара от точка А до точка Б. Но е някак смешно, да караш Кайен примерно на газ. На автомобил, който като нов струва над 200,000 бона, ти идва скъп консуматива. Ми защо си го взел тогава като не можеш да го поддържаш?

Link to comment
Share on other sites

Не мисля, че някой е казал, че газта е нещо лошо или, че не трябва да се кара на газ. Нито има нещо странно в това човек да се съобразява какво харчи. 

Елементарен пример, като си взимах моята кола, можеше вместо дизел да си взема някой от бензиновите двигатели. 3,2 V6 e прекрасен двигател, евентуално може и да се газифицира въпреки, че е с директно впръскване и в крайна сметка разхода и на газ щеше да е аналогичен на текущият ми на дизел. Нищо нямаше да спестя, но щях да си докарам излишни проблеми на главата. Та заради това такъв тип избори изглеждат странно поне в моите очи. Какво да говорим когато отидем при 4+ литровите двигатели...  

 

@Lucky - Не говорим за Авенсис, или VW Caddy, нито пък, че е срамно да се кара на алтернативни горива. Поне моята идея е, че ако ще мисля за разхода, е напълно безсмислено да се хвърлям на грамадните двигатели, а поради разни причини такива се срещат основно при доста по-скъпите коли. 

 

@zlobil - Прекрасно знам какво може да се постигне с хубава газова, имам и дизелова кола също. Дизела първо, че не го чувам в движение, единствено около 4К оборота леко изръмжава, което прекрасно ме устройва особено на по-дълъг път, предпочитам да ми е тихо в купето. Да се давя в сажди и миризми? Ти сериозно ли ? :) 10/100 разход с 4,2 V8 ? Това ако караш като баба ли, или евентуално на магистралата? И аз на мойта мога да ти докарам 6/100 градско, ама трябва да си хвърля книжката след това. Виж на GTV–то с 2.0 T.S не слизам под 10/100 на магистралата 

Ти какво разбираш под поддръжка? Да се счупи ли ? Нали затова си има гаранция? Аз говоря за консумативите които са по-скъпи в сравнение с някой 1,6 бензинов двигател

 

И никъде не съм казал нещо лошо за хората които слагат газ, просто, че е странен избор в описаните случаи.

Link to comment
Share on other sites

... да карам скучна кола която гори 10/100 бенз/дизел , вместо да карам 8-мак със същият разход изразен в пари на ГАЗ ?

А какво ще кажеш за 5.5 на 100 дизел? Щото на колегата Авенсиса гори толкова...

Link to comment
Share on other sites

Да, забравих да уточня. 10/100 среден разход на 1,9 дизел 150 коня, аз не съм виждал. Зимата, градско с ежедневно висене в големи задръствания и ръчкане през останалото време, разхода и е 8/100. Ако карам така алтернативен бензин няма да слизам под 12-13/100, все пак си имам и бензиновата кола. Та хайде стига с фантазиите.

Link to comment
Share on other sites

И какво искаше да кажеш в случая? Че вместо нов дизелов автомобил, ти ще вземеш 10 годишно ауди от скъпата серия, ще го газифицираш и в крайна сметка на 100км ще ти излиза колкото харчи дизеловия авенсис? Но пък ще си бай Гъзар, щото тойотата е умряла работа, докато S4 е ебаси якия автомобил и звука на двигателя е уникален? Ти ако имаш нерви да се занимаваш постоянно с ремонти, нагласяне и прочее и се радваш даже, когато се занимаваш с автомобила - ми добре. Аз автомобила го ползвам за да ме закара от точка А до точка Б. Но е някак смешно, да караш Кайен примерно на газ. На автомобил, който като нов струва над 200,000 бона, ти идва скъп консуматива. Ми защо си го взел тогава като не можеш да го поддържаш?

 

Искам да кажа в случая че колкото и да ти е странно аз държа колата да ми харесва, обичам да шофирам и не я намирам за обикновенно средсто за приджвижване от т.А до т.Б и винаги бих предпочел ауди от "скъпата серия" щото това ще ми доставя удоволствие. Кви ремонти кви 5 леа ? За какъв консуматив ми говориш и за какви автомобили за по 200К , говорим за използван "премиум" на сумати години, ай не си нагласяйте нещата тука както ви е кеф, естествено че ако имам пари за S65 AMG демек 200 бона надали щЕ го карам на ГАЗ. 

 

 

 

8/100 градско дизел х 2.50лв/л - 20лв/100км

20/100 ГАЗ градско х 1.2лв/л - 24лв/100км

 

Ама разликата е че тоя с V8-ка кара кола, а тоя с новият дизел кара "средство за придвижване" се'ш се ква е разликата..... 

 

 

@Арпа това ли успя да родиш само? Че евентуално на 4.2 консумативите ще са по-скъпи от на 1.6 КИА ? Или че 4.2-то ще ти наранява слуха а дизеловата фуражомелка го гали над 4к оборота..... силно ме забавлявате чесно.... ти май си първият човек който се опитва да ми обясни как дизелова кола е по-тиха от бензинова.... 

 

 

 

 

 

ПС : Интересен спор се заформя.... давайте запълнете ми иначе скучната неделя с малко хумор.... 

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Айде сега всички участници в дискусият с ръка на сърцето ми кажете че не искате да карате товаad76036bf1d53613.png  Дедо Мраз автомобилите не са ти силна страна не се излагай повече.... Turn off this option! GT-I9505 Turn off this option!

Edited by HEMO
Link to comment
Share on other sites

Искам да кажа в случая че колкото и да ти е странно аз държа колата да ми харесва, обичам да шофирам и не я намирам за обикновенно средсто за приджвижване от т.А до т.Б и винаги бих предпочел ауди от "скъпата серия" щото това ще ми доставя удоволствие. Кви ремонти кви 5 леа ? За какъв консуматив ми говориш и за какви автомобили за по 200К , говорим за използван "премиум" на сумати години, ай не си нагласяйте нещата тука както ви е кеф, естествено че ако имам пари за S65 AMG демек 200 бона надали щЕ го карам на ГАЗ. 

 

 

 

8/100 градско дизел х 2.50лв/л - 20лв/100км

20/100 ГАЗ градско х 1.2лв/л - 24лв/100км

 

Ама разликата е че тоя с V8-ка кара кола, а тоя с новият дизел кара "средство за придвижване" се'ш се ква е разликата..... 

 

 

@Арпа това ли успя да родиш само? Че евентуално на 4.2 консумативите ще са по-скъпи от на 1.6 КИА ? Или че 4.2-то ще ти наранява слуха а дизеловата фуражомелка го гали над 4к оборота..... силно ме забавлявате чесно.... ти май си първият човек който се опитва да ми обясни как дизелова кола е по-тиха от бензинова.... 

 

 

 

 

 

ПС : Интересен спор се заформя.... давайте запълнете ми иначе скучната неделя с малко хумор.... 

 

Джакпот, та не излиза особено по-евтино на газ. Колата може да е абсолютно същата. Нали разбираш, че дали съм си взел алфа 159 с дизел или с бензинов двигател, няма особено значение? Все е същата кола, като удобства, екстри и т.н.... Но с дизела не се занимавам с газови, багажника си ми е багажник, не се занимавам с донастройки и глупости, и нямам бомба в багажника си ?

Да, можеше да взема 2,4 200 коня дизеловият двигател, разликата в разхода е около 1 литър, и пак си спестяваш дивотиите с газовата.

Не коментираме колко кадърни газаджии има, че да ги оставиш да се забавляват със скъпа кола

Link to comment
Share on other sites

И да - селско е да си купиш луксозен автомобил и да го газифицираш. Издава селски характер и обикновенно е свързано с факта, че цацаджийницата в Созопол (или Несебър) е имала силен сезон и си успял да спестиш малко пари и си ги хвърлил за автомобил с който да се перчиш, но естествено зимата тази цацаджийница не работи и бензина ти идва много скъпо. Ей това издава БМВ 5ца на газ. Както и произволен друг луксозен автомобил на газ или метан.

 

Много добре формулирано. Ще добавя и че в момента на покупката колата задължително трябва да струва с 50% повече от наличните пари. После започва чуденето как да се връщат заемите, как да се реинвестира в кръчмата и закономерно освен до газовата се стига и до реденето на автомивка с монети и карането с трета употреба летни гуми през януари.

Link to comment
Share on other sites

Или всъщност, майната им и на дизелите. Вместо 5-та серия с 4-5 литров двигател, не може да се взема същата 5-та серия с екстрите и, но с 2 литров двигател ли? Като идеята е да не се хвърлят пари на вятъра, пък след това и слагайте газова. Ето това вече е логично. Човека иска луксозна кола, но не иска да хвърля пари за горива. 

Link to comment
Share on other sites

Само аз ли забелязвам, че w00x е в грешка, че газта може да се налее в бензинов резервоар... И я да каже как сипва газ от туба, ако стане така, че свърши ненадейно...

 

По темата няма какво повече да се каже, според мен. Васко много добре го е написал, а и има примери от други колеги.

 

Дедо - Авенсис беше примерен модел, ако щеш вземи Е-класата от линка, който дадох.

Link to comment
Share on other sites

Ми да вземи, вземи едно s62b40...и иди после зя ревизия на ваносите. Няма майтап.

И смени клапаните плюс напасването, зацепване на изпуск. и смукателен вал + 2 гарнитурки.

 

И тва му е. Кво толкоз.

Link to comment
Share on other sites

Айде сега всички участници в дискусият с ръка на сърцето ми кажете че не искате да карате това...

14.8/100 разход, а градско 22.7/100 ... мдаааа... умираме си да се правим на гъзари.

 

Аз искам всъщност собствен шофьор, който да ме кара в ролс ройс-а... е да ама нямам пари. Следва ли да взема някой Вартбург и да го напрвя с пяна да прилича на ролс, и да взема един мангал на минимална заплата да ме вози за да се правя на голяма работа?

 

 

ПС: на М5 цената като ново започва от 206 100 лв. Т.е. около 100,000 евро. Това дето си го показал е на 100,000км ама друг път.

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Джакпот, та не излиза особено по-евтино на газ. Колата може да е абсолютно същата. Нали разбираш, че дали съм си взел алфа 159 с дизел или с бензинов двигател, няма особено значение? Все е същата кола, като удобства, екстри и т.н.... Но с дизела не се занимавам с газови, багажника си ми е багажник, не се занимавам с донастройки и глупости, и нямам бомба в багажника си ?

Да, можеше да взема 2,4 200 коня дизеловият двигател, разликата в разхода е около 1 литър, и пак си спестяваш дивотиите с газовата.

Не коментираме колко кадърни газаджии има, че да ги оставиш да се забавляват със скъпа кола

 

Излиза по-евтино ако искаш да караш икономично.8-мак и икономия не стоят едно до друго , силно се надявах да сте схванали аз обяснявам вече втора страница нещо съвсем различно, а именно че ГИ-то ще ми даде възможност да карам 8-мак на цената на обикновен дизел.... кви донастройки, кви глупости кви 5 леа повтаряте тука от 1 час с Дедото , отдавна има фирми които монтират ГИ доста качествено , тва да не е 96-та година и всичкото ГАЗ да я слага бай Гошо в кварталният гараж....  

 

Мога да си взема дизел 2.4,3.0,3,5 все тая , никога няма да предоставя кефа на 4.2 , 4,5 , 4.8 и така нататък В8 или В10 двигател..... 

 

 

Дядото си изкривява нещата през собствената призма както му е удобно и твърдо отказва да разбере че има хора които карат на ГАЗ не щото са скъсаняци а щото така искат. Имам приятел с Кайен Магнум, може да ни купи и продаде целият форум барабар с представителството на Тойтота за Пловдив.... дали го боли кОр-а че ти го мислиш за скъсаняк ? Самият факт че 22/100 разход на М5 те изненадва само показва доколко си наясно с автомобилите като цяло, ти кво очакваш че М5 гори колко 1.8 Ситроен ли ? Тва е М5 демек един вид мааалко по-достъпен супер кар а не обикновена сапунерка с която да се придвижваш

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

По-горе го споменах, сега отново ... не говорим за коли по 150-200-300 бона , там наистина съм съгласен че е тъпо до някъде да сложиш ГИ.

Ти обаче си повтаряй едно и също все тая....  :Facepalm:

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Само аз ли забелязвам, че w00x е в грешка, че газта може да се налее в бензинов резервоар... И я да каже как сипва газ от туба, ако стане така, че свърши ненадейно...

 

Говоря за течната фаза в частност. Сега обаче не мога да намеря къде го четох. Тъй като не е нужен бензин, за да палиш колата, може да се използва резервоара вместо бутилка. Тогава колата ти става само на газ. Като тези от завода.

 

Ще си следиш резервоара. То и на моя дизел не е хубаво ненадейно да му свърши горивото, защото после мамата си е*ало.

Link to comment
Share on other sites

в00кс-е намекнах ти го по-горе, нЕма го тоя филм да си ползваш резервоара освен ако не се изкорми и не се сложи бутилка на негово място най-малкото защото на доста голям % от колите резервоарите са пластмасови и няма как да издържат на налягането. Течна фаза не е точно течна газ , казва се течна заради начина на подаване към двигателя , газта си е същата. 

А и доста трудно ще си следиш резервоара най-малкото шото показанията на таблото нямат да имат нищо общо.

Link to comment
Share on other sites

@w00x - няма как да стане, не знам какво си чел, но не си го разбрал 100 процента. Газта е под налягане и както си го представяш да я сипеш в бензиновия - не става. Все едно като ти свърши газта, да си сипеш в туба... Няма начин...

Течна фаза се предвид подаването към двигателя.

При течната фаза в бутилката има помпа и т.н.

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Излиза по-евтино ако искаш да караш икономично.8-мак и икономия не стоят едно до друго , силно се надявах да сте схванали аз обяснявам вече втора страница нещо съвсем различно, а именно че ГИ-то ще ми даде възможност да карам 8-мак на цената на обикновен дизел.... кви донастройки, кви глупости кви 5 леа повтаряте тука от 1 час с Дедото , отдавна има фирми които монтират ГИ доста качествено , тва да не е 96-та година и всичкото ГАЗ да я слага бай Гошо в кварталният гараж....  

 

Мога да си взема дизел 2.4,3.0,3,5 все тая , никога няма да предоставя кефа на 4.2 , 4,5 , 4.8 и така нататък В8 или В10 двигател..... 

Ами нали точно заради икономичното се сърдите от одеве. Какво лошо имало човек да не си хвърля парите за горива? Е никъде не съм казал, че има нещо лошо.

Единствено, че изглежда странно да се вземе грамадният двигател и да се газифицира, ако целта ще е икономичност. 

Знам, че не е 96-та, аз тогава съм бил на 9 годинки, та никаква идея дори как са слагали газовите. Но пък съм имал кола с ГИ, та знам за какво става въпрос. Знам, че и тук колегите ми каращи на газ имат проблем с факта, че газ станциите са сравнителна рядкост, не е като в БГ на всяка бензиностанция да има и газ. 

Иначе тук една M5–ца нова струва 188 К лева и ти сам се съгласяваш, че е малко тъпо на подобни коли да се сложи газовата. Та защо изобщо спорим ? 

Link to comment
Share on other sites

Щото М5-цата от линка не струва 188К лв а струва 50К лева което е към 4 пъти по-малко..... 

 

И аз пак не мога да схвана какво се опитваш да кажеш значи според тебе ако се вземе 4.2 , 4,8 , 6.0 или нещо такова като двигател и се кара с ГИ и разхода на 100км изразен в пари е 2 пъти по-малко няма икономия така ли ? ОК.... 

Link to comment
Share on other sites

На 8-мак газ е като на гол тумбак - чифте пищови. Не върви. Или имаш, или нямаш пари. И аз се бях навил като свинска опашка на М3...обаче не става. Всяка жаба трябва да си знае гьола, а гьола на М3-ката се оказа малко дълбок, като горивото беше най-малкия проблем в случая. За читаво е46 трябва да броя около 20 000 долара, а читаво е36 е нещо като бялата лястовица и е около 10 000. Е30 започват от 10 и нагоре. А после цените за части и за труд не само могат да те откажат ами не искам и да ги погледна вече. :(

Link to comment
Share on other sites

 

Клипа е малко подвеждащ и аз очаквах да има някаква заигравка с авентадора, а всъщност няма. Но като го изгледах се втрещих, честно казано...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...