Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Собствено жилище е когато на нотариалния акт пише твоето име :)

 

Което не изключва пак да си живееш при тях. :))...ако знаеш колко такива хора познавам....единият дори е вече на 45 години...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Което не изключва пак да си живееш при тях. :))...ако знаеш колко такива хора познавам....единият дори е вече на 45 години...

 

Не е ли по логично да кажеш, че те живят при теб. :) Твоя познат кара ли м5? Каква кола кара изобщо?

Edited by bioz
Link to comment
Share on other sites

Разликата е, че доколкото те познавам ти няма да се хвърлиш на БМВ М3 или 15 годишно Ауди РС4 нито на друг автомобил с 300+ коня двигател.

Всъщност към такава мощност съм се насочил :). Старая се обаче да не е безмислено превозно средство. Иначе преди година и нещо имах доста интересно предложение за една М5. Насочил съм се към някой голям пикап(F150). Хем да е голямо и комфортно, хем да мога да си товаря всичките глупости. Иначе гледам и разни автомобили с подобен двигател, но пак опирам до проблема с багажното отделение. За момента имам и други неща на главата и това е на заден план за следващите месеци.
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Ти го каза, но не директно аз просто обобщих думите ти. Ако живеш при вашите ти на това собствено жилище ли му викаш? Собствено жилище е когато на нотариалния акт пише твоето име  :)

 

Аз така и не разбрах какъв е проблема да си купиш м5 ако ще да е на газ ако имаш добър доход и жилище?

 

 

 

Буквоядецо :) Или се правиш на чук, или много обичаш да тролваш :) Прочети ми мненията пак, няма смисъл да се повтарям.

 

 

Не е ли по логично да кажеш, че те живят при теб.  :) Твоя познат кара ли м5? Каква кола кара изобщо?

 

 

Не виждам каква ти е логиката, като ти в тоя апартамент си израстнал, вашите са те гледали, после на 45 все още те гледат да ти е сготвено и чисто...тааа не виждам как можеш да кажеш

 

Возията при Чистача с другите гуми - нищо общо.

 

 

Е да, ама при мен и колата е друга :) Аз зимата карах на 185/70/14, сега съм с 205/60/15 (говоря на изуст, но някъде там е истината с размерите) и возията зимата и лятото няма НИЩО общо. Доста по-мекичко и комфортно ми е, но пък станах доста по-муден с тоя миксер, дето го имам за двигател...

Edited by chistacha
Link to comment
Share on other sites

И все пак, какво е златното съотношение жилище:автомобил:цена на горивото? И всъщност защо трябва да има такова? На някои им е удобно в панелката с техните (много такива познавам!), на други им стига едностаен, стига да са самостоятелни, на трети и имение за десетки милиони не им е достатъчно. Същото е и с колата - на някои им е все тая, стига да върви, на други им е все тая каква е стига другите да и кефят и т.н.

 

Аз лично съм фен на оптимизацията във всички отношения без това да влияе на кефа ми. Т.е. ще избера комбинацията, която ми е най-изгодна без да ме прави нещастен :) А кое ме прави щастлив/нещастен е въпрос на лични приоритети и за едни това е да не им се "смеят по форумите", за други е "да ги мислят за баровци", за трети е "да имат практичен автомобил", за четвърти "бърз" и т.н.

Link to comment
Share on other sites

Не е ли по логично да кажеш, че те живят при теб. :) Твоя познат кара ли м5? Каква кола кара изобщо?

 

Чисто документално - да. :) А точно тоя 45-годишния дето още живее с техните не кара М5, дори няма кола - един вид, знае си мястото... ;)

 

 

... за едни това е да не им се "смеят по форумите", за други е "да ги мислят за баровци", за трети е "да имат практичен автомобил", за четвърти "бърз" и т.н.

 

Разгеле, усети се за какво говоря - ей само за ония вторите става дума...:)

Link to comment
Share on other sites

Аз съм разбрал от самото начало, само че не мисля горивото класира всички в тая категория. Дори твърдя, че е неуместен критерий, защото то излиза, че ако човек има имение за 10млн, ще е срамота да кара кола за под 1млн..примерно.

Link to comment
Share on other sites

А за "бегачките" за по 20к на старо, дето са от преди 10-15 години, все още не виждам къв е проблемът да си сложиш най-течната фаза ;) И да, като си взимам нова кола за 200 бона, с която да показвам финансово положение, едва ли ще е на газ, съгласен съм. 

 

 

Къде прочете имане на жилище? Или като си на 30 и още живееш с вашите и жена ти в апартамент с 2 стаи и обща баня и тоалетна, на това му викаш имане на жилище? Ми викни и сватята и те да дойдат, таман да е по-весело. Вечерно време като се наредите на масата (ама ще трябва да си имате номерца, та да се знае кой кога трябва да седне да яде, щото няма място за всички навеждъж), таман ще можеш да им се похвалиш как М5-цата ти дала разход 16/100 газ, щото днеска си я карал по нанадолнище, докато в това време си мислиш за утре, като трябва да идеш да я вземеш от центъра и се чудиш кой да викнеш да ти я помогне да я дотикате до газстанцийката...

 

8-мака и сега и преди 20 години си е осмак. Иска обороти и бензин. Чисто и просто. 2+2 е 4 за мен. ;)

Link to comment
Share on other sites

Аз съм разбрал от самото начало, само че не мисля горивото класира всички в тая категория. Дори твърдя, че е неуместен критерий, защото то излиза, че ако човек има имение за 10млн, ще е срамота да кара кола за под 1млн..примерно.

 

Не става дума за срамно, а по-скоро "странно", както се беше изразил по-преди ARPAnet. За богатите е въпрос на престиж да карат определена марка автомобил на определена цена, да носят часовник от няколко хиляди или десетки хиляди долара и т.н. - всичко си върви комплект...имението - с колите, яхтите и самолетите...просто няма как да присъства само колата, а имението да липсва, щото рано или късно всичко се разбира и веднага влизаш в графата "въшкар". Разбира се има и изключения като шефа на Икея например, който въпреки милиардите си, продължава да си кара старото Волво, но както споменах това са изключения от правилото. Така че никой тука не оспорва може или не може да си газифицираш колата, пък било тя и по-скъп модел, работата е в мисленето на тоя, дето я газифицира и какво всъщност се случва после. :)

Link to comment
Share on other sites

Се тая...да си седим до 45 години при мама и тати, те след това ще ни поемат децата... Кой как иска - така да си живее. Смешно и срамно е да харчиш диви пари за нещо, което не ти трябва, при положение, че имаш други много по-сериозни неща, за които трябва да дадеш тея пари. Явно ми е грешно мисленето, не знам, но ми е по-добре да имам къща с покрив за цял живот, от колкото М5 за няколко годинки...

 

Та в разводнената тема - да 8мака си иска бензина, ама пък и на гаСчица не отказва ;) И си върви много добре даже.

 

А Пламен е прав - става въпрос за манталитета :beer:

Link to comment
Share on other sites

За "бедните" телефона е въпрос на престиж, за богатите е с не по-голямо значение от кламера на бюрото. Същото е и с другите работи. Нещо е "важно" само докато ти заема голяма част от дохода, след това не го мислиш толкова и почваш да мислиш рационално.

 

ПП. И не, не одобрявам дондуркането от родителите цял живот, но някои хора го приемат като "семейна ценност".

Edited by JDFU
Link to comment
Share on other sites

Разликата е, че доколкото те познавам ти няма да се хвърлиш на БМВ М3 или 15 годишно Ауди РС4 нито на друг автомобил с 300+ коня двигател.

 

И ся като ти каза че ше зима такава кво прайм ? И той ли е изхвърлил се скъсаняк ? 

 

Мне...кара се на гаС щото са ни тесни джобовете. Не е срамно да се признае. Или айде да не засегна някой - моя е тесен и за тва след 4 години подкарах "Малкото Ламбо" на гаС. Само, че аз карах кола за 1000 лв, а не за 100 000 лв. Като имаш 100 бона за кола - ще имаш и за гориво. А не да се чудиш коя по-течна фаза да й монтираш. Стига глупости са се приказвали.

 

Тука никой не говори за кола за 100 бона , говорим за кола която е струвала 100 бона нова и то преди доста време. Говорим за кола струваща 20-30К лв а от 20 до 100 разликата е към 5 пъти.... 

 

Новата Тойота Корола - около 4.4/100 даже дават да харчи. Консервна кутия ли е според теб?

 

И не е само тя - има и доста други с подобен разход, които не са SMART или друга подобна колица тип - "събира мацка и дамската й чанта"

 

Да, консервна кутия е. Малка градска кошница, средство за придвижване от т.А до т.Б демек кола без душа.... нищо повече.... 

 

Всъщност към такава мощност съм се насочил :). Старая се обаче да не е безмислено превозно средство. Иначе преди година и нещо имах доста интересно предложение за една М5. Насочил съм се към някой голям пикап(F150). Хем да е голямо и комфортно, хем да мога да си товаря всичките глупости. Иначе гледам и разни автомобили с подобен двигател, но пак опирам до проблема с багажното отделение. За момента имам и други неща на главата и това е на заден план за следващите месеци.

 

Ся с тоя пикап ептен ще те изкарат аграр дошъл директно от нивата със голям джиБ ма с ГИ..... 

 

 

 

 

 

И що не се придържате към основната дискусия или от там където започна - да се кара 5,10,15 годишна лимузина на ГИ че било срамно , после почнахте да обяснявате за коли по 200-300 бона , ферарите , малки апартаменти и така нататък ...... всеки нормално мислещ ще се съгласи че е тъпо да живееш в 40м2 и да караш кола за 100 бона, никой не е казал че не е. Midex-a даже тука имения и яхти намеси.... тежко е  :wtf:

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

"Еййй, някой все пак е забелязал сбутаното ми изречение от предишната страница. :thumbsup:

 

Заводско съм с 225х50х16" и с тях карам лятото, а за зимата слагам по-тесни джанти, със зимни 195х65х15". Забелязвам, че когато съм със зимните, колата определено е по-пъргава и смятам това лято да опитам отзад да са същите, но на задвижващия мост отпред да сложа 205х55х16 (скоростомерът няма да даде отклонение). Щом и ти си бил в същото положение 2 години, значи явно не си имал някакви проблеми?"

 

Нямаш никакви ядове да си караш така.Аз бях с 4-ри еднакви, но смених предните да ми стане по-леко на волана за управление в градски условия..И си оставих на задното големите валяци...Пробвай смело.Нормално да е по-пъргава, все пак с по-тясната гума имаш по-малко съпротивление от пътя, а също така е и по-лека.

Edited by magdanoz4o
Link to comment
Share on other sites

А ако не живея с нашите и в по голям апартамент мога ли вече да си купя м5?

 

Гледам тука сравнявате безин и дизел, но никои не споменава скъпите ремонти дето ги има при дизелака, ама като ти дойде сметката от сервиза за ремонт на дюзи, турбо, шайби и маховици после икономията отива на кино. Само ще кажа, че при малко км на година дизела не излиза рентабилен, освен ако не е гаранционен или купен на реални км < 100к. Но като гледам какви тънки сметки се правят на дали някой би дал 5-10 бона отгоре да вземе проверена кола след като джамбазите на труд ги дават "ефтино".

 

Бтв каква е тая машинка дето гори 5/100 градко някоя консервена кутийка на колела?

 

Ако бях взел бензинова, трябваше да дам 2-3К поне след това за газ следвайки тукашната логика. Тамън ми плащат съединителя + маховика когато се наложи да ги сменя на дизела, че и ще имам още пари за някоя друга глупост ако изкочи :))

Разбира се, счупено турбо не го смятам като нормална поддръжка и ремонт. Със същият ефект може да кажем, че бензиновият двигател може да роди. Но шит хепънс, та и това е едно от нещата които човек трябва да съобрази преди да си купи колата. 

И при условие, че правя по около 20К км на година, изобщо не ми се рискува да добавям странни външни елементи които след това да създават проблеми. Не се чувствам горд, че плащам някви пари за гориво, и аз искам да плащам по-малко. Просто съм помислил дали съм готов да плащам съответната сума за съответната кола, че да мога да я карам такава каквато е произведена. И аз искам V6/8/10 двигател, но не мога да го нахраня, а нямам намерението да живея заради едната кола, съответно не си я взимам. Просто не желая да стоя да мисля варианти как да пригодя нещо което не е за мен по начин, че да мога все пак да го ползвам на цената на разни компромиси. И това при наличието на алтернативни, но напълно достъпни за мен решения. В крайна сметка това е поредната играчка, като не мога днес да си позволя V8, но го искам, ще се постарая след някакво време да мога. Чудо голямо, че ще трябва да почакам. 

Та заради това някои решения ми изглеждат странни, не съдя човека, нито му се смея, в крайна сметка всеки си има разни ценности и виждания. А темата като такава започна от изцепките на разни "гъзарчета" 

Edited by ARPAnet
Link to comment
Share on other sites

Факт е че говорихме за "гъзарчетата" ма после влетяха дядо мраз и още 2-ма трима и обясниха как всички на ГИ са надценили се скъсаняци неземни..... 

 

 

И стига сте говорили колко е сложно да се сложи ГИ, кви варианти, кви побългарявания .... изкарвате го толкова сложно все едно ти идва в един кашон с опътване и ти трябва да си я сложиш и настроиш.... реално отиваш в БРЦ за оферта , ако те кефи на следващият ден отиваш оставяш колата и след 2 дни я взимаш с изключително качествен и изчистен монтаж, ако ти се дават малко повечко пари взимаш газова с хубав компютър който взима данни директно от ЕКУ-то на колата и сама си коригира смеси и т.н. ако има проблем отиваш закачат ти я в движение коригират смесите ако има проблем и си тръгваш като пич , кви проблеми , кви компромиси кви 5 леа ? Що изобщо говорите глупости и се опитвате да участвате в дискусии в които си нямате и понятие какво пишете ма сте чули от някъде че ГИ-то правило проблеми..... да прави когато сте като си сложиш газова збирщайн с турска бутилка , анадолски изпарител и китайски компютър за 500лв за да спестиш пари ще има проблеми, когато отидеш като нормален човек и дадеш 2-3К лева за хубава система проблемите са сведени до абсолютен минимум. Има страшно сложни системи предназначени и за по-новите поколения бензинови двигатели - ФСИ..... 

 

 

А когато искаш да караш 8-мак на ГИ отиваш и кихаш квото е нужно ако искаш да няма проблеми.....

 

 

 

@ Счупено турбо, дюзи и т.н. са си агрегати в дизелов автомобил които рано или късно идва момента да се сменят .... ако имаш късмет в периода в който колата е при тебе не ги правиш ти а евентуално предният/следващият собственик.... та айде стига с тия митове колко е икономичен дизела, икономично беше когато дизела беше 1.7лв отдавна не е така и дизела винаги е по-сложният агрегат с по-скъпи евентуални ремонти. Щото някой с 3л дизел да ми говори за икономия е смешно. 

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Факт е че говорихме за "гъзарчетата" ма после влетяха дядо мраз и още 2-ма трима и обясниха как всички на ГИ са надценили се скъсаняци неземни..... 

 

 

И стига сте говорили колко е сложно да се сложи ГИ, кви варианти, кви побългарявания .... изкарвате го толкова сложно все едно ти идва в един кашон с опътване и ти трябва да си я сложиш и настроиш.... реално отиваш в БРЦ за оферта , ако те кефи на следващият ден отиваш оставяш колата и след 2 дни я взимаш с изключително качествен и изчистен монтаж, ако ти се дават малко повечко пари взимаш газова с хубав компютър който взима данни директно от ЕКУ-то на колата и сама си коригира смеси и т.н. ако има проблем отиваш закачат ти я в движение коригират смесите ако има проблем и си тръгваш като пич , кви проблеми , кви компромиси кви 5 леа ? Що изобщо говорите глупости и се опитвате да участвате в дискусии в които си нямате и понятие какво пишете ма сте чули от някъде че ГИ-то правило проблеми..... да прави когато сте като си сложиш газова збирщайн с турска бутилка , анадолски изпарител и китайски компютър за 500лв за да спестиш пари ще има проблеми, когато отидеш като нормален човек и дадеш 2-3К лева за хубава система проблемите са сведени до абсолютен минимум. Има страшно сложни системи предназначени и за по-новите поколения бензинови двигатели - ФСИ..... 

 

 

А когато искаш да караш 8-мак на ГИ отиваш и кихаш квото е нужно ако искаш да няма проблеми.....

 

 

 

@ Счупено турбо, дюзи и т.н. са си агрегати в дизелов автомобил които рано или късно идва момента да се сменят .... ако имаш късмет в периода в който колата е при тебе не ги правиш ти а евентуално предният/следващият собственик.... та айде стига с тия митове колко е икономичен дизела, икономично беше когато дизела беше 1.7лв отдавна не е така и дизела винаги е по-сложният агрегат с по-скъпи евентуални ремонти. 

То и двигателя е агрегат, технически погледнато. Все е механика която има живот, питанката е колко е дълъг живота

И хайде стига поучавахте за газовите, имал съм Ловато от до. Бомба в багажника, ако пък имаш и малък багажник просто може да забравиш за него (за справка вижте багажника на GTV). Ако я навреш на мястото на резервната гума, забравяш за нея, а спрейовете не винаги помагат. Забранено е да се паркира във всякакви подземни паркинги. Допълнителна електроника е която като такава подлежи на дефекти, плюс всичко останало по газовата разбира се. Не навсякъде има газ на всяка бензиностанция. Чисто технически не е 100% алтернатива на бензина и влияе в/у двигателя, независимо дали ще го усетиш или не. Неудобства които ако мога да си ги спестя ще го направя. Аз нямах и алтернатива да дам под 2-3К ако бях взел бензинова алфа, просто са с директно впръскване, че и не всичките подлежат на газифициране. Та личен избор, всеки го прави за себе си. 

Edited by ARPAnet
Link to comment
Share on other sites

Виждам си силно запознат с агрегатите по автомобила....колко според теб е живота на едно турбо на съвременен дизел ? А на дюзи ? А с нашата нафта ? А на ГНП-то с нашата нафта ? Преди колко години си го имал това Ловато ? Нямам идея кво е GTV... но повечето 8-ци не са с малки багажници..... 

Link to comment
Share on other sites

Всички кошници дето се вкарват в бг от италия са на 300К++(100к "реални") така като сложим и факта, че ние не караме нафта, а някъв бълвоч, и на всичкото отгоре от него ЕГР,  колектори и дюзи стават на леш след годинки каране тук се губи смисъла на дизела. А колега какво имаше предвид с думите бензиката щяла да роди? По вероятно е турбото ти да роди :)

 

А тия рибарски истории с бомба в колата, явно не знаете каква е здравината на една газова бутилка, че ги говорите тия неща.

 

ПП: И да не кажете, че карам на газ за това така говоря и аз карам дизел, просто говоря истината, а не викам моето си е най-хубаво.

Edited by bioz
Link to comment
Share on other sites

И да не кажете, че карам на газ за това така говоря и аз карам дизел, просто говоря истината, а не викам моето си е най-хубаво.

 

Значи си узрял и ти е време да минеш на газ. :))

 

А че някои гърмят, гърмят си дори и заради неправилен монтаж или амортизация. В другата култово раздута тема даже бях сложил едно клипче.

Link to comment
Share on other sites

Ебаси, заби ми хрома докато пишех :(

4-5 години. На Ловатото му нямаше нищо, ГИ си беше и работеше като пушка. Което не значи, че няма хора които имат проблеми и съответно шанс и аз да имам със следващата, нали ?  Което не елеминира и останалите компромиси. Гледам на нещата реално.

Турбо ? 200 К км ? 250К ?  Нетруута кара същият двг като моят, имам спомени, че говореше за подобни километри вече без проблеми. Перфектно ме устройват и без това не смятам да я търкалям тази кола след 200К. Разбира се има шанс и да изтегля късата клечка и утре да правя турбо.

ГНП = горивен филтър ? Аз го сменям с маслото на 10К км . За дюзите не знам, все още не ми се е налагало да се занимавам

 

И не, не съм лудият фен на дизелите, предпочитам бензиновите двигатели, но и прекрасно разбирам какви евентуални проблеми мога да имам. И да, това е първият ми дизелов двигател, имам и бензинова кола, приятелката ми кара бензинова кола с която пак аз се занимавам. Та и не викам на принципа "моето е най-хубавото"

Да роди ли ? Скъсан ангренаж, Х на брой потрошени клапани и т.н.. :) Да, има и коли с вериги, знам, не подскачайте :) 

Всякакви глупости могат да се случат, както знаете това е механика която е смятана да бъде с определен живот, а както всички знаем, шит хепънс :)

Link to comment
Share on other sites

Нали знаеш че в Бг дизелите идват след поне 2ма собственици в поне по 250к км... Или един ама стабилен.

 

За нови дизели кой говори?

Link to comment
Share on other sites

Е моята си я взех 4 годишна след първи собственик, идва от Германия, на около 100К км, +/- малко.  Вярно, че не съм си я купувал от БГ, нито от рандом салон. Пак не се знае дали са реални, но това е част от екстрите да имам секънд хенд кола. Като порастна (или по-скоро заплатата ми като порастне), може да си взема и нова.

 

не е нов дизел все пак

 

Е като стана дума за раждането. Реален пример с БМВ 1-то на гаджето, миналата година стоя няколко месеца в сервиза докато му намерят и сменят главата, било редовен номер на тези двг-та, и тук съм го споменавал. Към 4 000 лв излезна сметката накрая, та нали евтините  бензинки ...

Edited by ARPAnet
Link to comment
Share on other sites

Ебаси, заби ми хрома докато пишех :(

4-5 години. На Ловатото му нямаше нищо, ГИ си беше и работеше като пушка. Което не значи, че няма хора които имат проблеми и съответно шанс и аз да имам със следващата, нали ?  Което не елеминира и останалите компромиси. Гледам на нещата реално.

Турбо ? 200 К км ? 250К ?  Нетруута кара същият двг като моят, имам спомени, че говореше за подобни километри вече без проблеми. Перфектно ме устройват и без това не смятам да я търкалям тази кола след 200К. Разбира се има шанс и да изтегля късата клечка и утре да правя турбо.

ГНП = горивен филтър ? Аз го сменям с маслото на 10К км . За дюзите не знам, все още не ми се е налагало да се занимавам

 

И не, не съм лудият фен на дизелите, предпочитам бензиновите двигатели, но и прекрасно разбирам какви евентуални проблеми мога да имам. И да, това е първият ми дизелов двигател, имам и бензинова кола, приятелката ми кара бензинова кола с която пак аз се занимавам. Та и не викам на принципа "моето е най-хубавото"

Да роди ли ? Скъсан ангренаж, Х на брой потрошени клапани и т.н.. :) Да, има и коли с вериги, знам, не подскачайте :)

Всякакви глупости могат да се случат, както знаете това е механика която е смятана да бъде с определен живот, а както всички знаем, шит хепънс :)

 

Нали не мислиш че докато дизеловата технология се е развивала последните 5 години ГИ-тата са стояли на нивото на твоето ЛОВАТО преди 5 години което по всяка вероятност не е имало директна връзка с ЕКУ-то на автомобила и всичко е било ръчна настройка..... всъщност няк'си не е правилно да сравняваме дизелов автомобил от 2013-та година колко горял и колко е надеждна газова от 2005-та примерно..... щото нали се сещаш че на S класите не им монтират ловатота модел 2005/6- та година..... 

 

При дизела :

Турбото гони 2К , комплект дюзи най-вероятно и те са към 2К, ГНП=Горивна помпа , най-вероятно и тя години 1-1,5К, по-новите имат и ДПФ-и, та утре недай си боже замине някой от тия агрегати и всичката ти икономия с дизела изчезва.  

 

Викаш иначе дизеловите коли не късат ремъци ? Само бензина ?  :Facepalm:

 

И на тия коли с веригите има едни повдигачи които само да ти кажа не са никак евтини.....  :thumbs-up:

 

 

пс : Аз също никога не съм карал лична кола с ГИ , карал съм основно дизел. Но съм правил и значителни ремонти на "икономични" нови дизели та просто гледам реално на нещата. Нормално е ако никога не си сменял турбо,мурбо дюзи ала бала и си наливал само нафта да обясняваш как е по-добре да караш на въглища..... ма реално не е точната картинка особено пък с дизел втора ръка. 

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Е като стана дума за раждането. Реален пример с БМВ 1-то на гаджето, миналата година стоя няколко месеца в сервиза докато му намерят  и сменят главата, било редовен номер на тези двг-та, и тук съм го споменавал. Към 4 000 лв излезна сметката накрая, та нали евтините  бензинки ...

Даже тук ми обяснявахте точната причина, ако се заровя в предишните си постове може и да го намеря :)) Шит хепнс :)

Не казвам, че само бензините късат ремъци,д адох елементарен пример какво може да се случи с един бензинов двигател. Бош дюзата струва 125 лева според AXM :)

Нали си говорехме за газовите до преди малко ? Икономията на дизела с газовите ли го сравняваме или с бензина ? И дори да отиде икономията, накрая оставам с дизел с ново турбо или каквото там е умрялото, и съм платил същото което и човека с бензина. Пак не е лоша сметката. А ако не умре нищо от споменатите агрегати съм на плюс.

 

 

Edit : Да, 1.8 е

Edited by ARPAnet
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...