Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Мотора с който сте има проблеми сигурно е 1.8 или 2.0. Те имаха производствен дефект, съдиха се бая хора с БМВ ама неуспешено за съжаление. Маслените магистрали са му проблема доколкото помня. И в БГ много хора реваха от това.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Даже тук ми обяснявахте точната причина, ако се заровя в предишните си постове може и да го намеря :)) Шит хепнс :)

Не казвам, че само бензините късат ремъци,д адох елементарен пример какво може да се случи с един бензинов двигател. Бош дюзата струва 125 лева според AXM :)

Нали си говорехме за газовите до преди малко ? Икономията на дизела с газовите ли го сравняваме или с бензина ? И дори да отиде икономията, накрая оставам с дизел с ново турбо или каквото там е умрялото, и съм платил същото което и човека с бензина. Пак не е лоша сметката. А ако не умре нищо от споменатите агрегати съм на плюс.

 

 

Edit : Да, 1.8 е

 

 

А бензинката с ГИ ако и отиде двигателя му правиш една ревизия и пак става все едно си карал на бенз ма си с ревизиран двигател..... а при дизела освен турбото има още дооооста неща. Файда че караш печка на 200+ К км ма с ново турбо..... на + си ако се движиш с метро/градски транспорт.... с автомобил не виждам как си на + 

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

А бензинката с ГИ ако и отиде двигателя му правиш една ревизия и пак става все едно си карал на бенз ма си с ревизиран двигател..... а при дизела освен турбото има още дооооста неща. 

И всичко ли да се счупи ? Ебаси каръка дето трябва да съм :)

То и на бензина трябва да се сменя катализатора :P

Не искам да го обръщам на война дизел срещу бензин, много моля. Аз обичам бензинките, поставяте ме от грешната страна на бариерата. :))

Да не говорим, че отидохме в някаква супер странична тема вече.

 

И аз поне нямам намерения да я търкалям докато стане на 300К+ км.

Edited by ARPAnet
Link to comment
Share on other sites

Тя за тва е обща тема за автомобили.

 

@Мидекс стига с тия руснаци...Тая лада може да ти връстник ;) Всичко което остарява рано или късно се чупи...

 

Ангеле кво стана с твоя съединител ? 

едит:https://www.facebook.com/ondahate?ref=ts&fref=ts баси олигофрените има във FB и пак са беимве фенове :lol:

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

Катализатор на бензинка миии.... така или иначе в БГ е все тая дали си с ЕВРО минус 5 или ЕВРО6.... тука се интересуват само от кубатура и години.... та като дойде време за катализатора отивам резвам го и слагам 2 прави тръби и евентуално ми остават пари за 1 кутия цигари и 2 бири след като го продам на тоя който го сваля.

 

При дизела 2004+ отиваш в представителство обявяват ти към 3-4К за нов катализатор/ДПФ и с леко просълзени очи отваряш нета да търсиш варианти в които някой да го махне и да излъже компютъра че всичко е наред.... до тук всичко е добре, като изключим че после оставяш черна диря след себе си... 

 

 

Не е задължително всичко да се счупи просто се опитвам да ти обясня че е по-сложната техника с повече евентуални и скъпи проблеми от средностатистически атмосферен 8-мак, но ти твърдо отказваш да го проумееш...  

 

 

 

 

 

Аз последно карах 525Д , преди да го продам исипах към 4К за ремонти, беше на 250К реални километри (не Горублянски).... дали ми е излязва икономията ? 

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

@Мидекс стига с тия руснаци...Тая лада може да ти връстник ;) Всичко което остарява рано или късно се чупи...

 

Не ставай смешен, Лари - няма как да ми е връстник след като съм доста по-стар от нея. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Катализатор на бензинка миии.... така или иначе в БГ е все тая дали си с ЕВРО минус 5 или ЕВРО6.... тука се интересуват само от кубатура и години.... та като дойде време за катализатора отивам резвам го и слагам 2 прави тръби. 

 

При дизела 2004+ отиваш в представителство обявяват ти към 3-4К за нов катализатор/ДПФ и с леко просълзени очи отваряш нета да търсиш варианти в които някой да го махне и да излъже компютъра че всичко е наред.... до тук всичко е добре, като изключим че после оставяш черна диря след себе си... 

 

 

Не е задължително всичко да се счупи просто се опитвам да ти обясня че е по-сложната техника с повече евентуални и скъпи проблеми от средностатистически атмосферен 8-мак, но ти твърдо отказваш да го проумееш...  

Но аз съм го проумял. И говорех за нещо малко по-различно. В единият случай ползвам сток кола , всичко си е мислено и смятано да работи в този и вариант. В другият случай когато слагам газ, добавям нови елементи които сами по себе си може да генерират проблеми, а могат да повлиаят и на останалите. Не стига това, ами и носят разни неудобства които не желая.

Никъде не съм твърдял, че дизеловите двигатели струват като подръжка колкото бензиновите. Ако трябва да сме напълно коректни, докато са гаранционни не ти дреме, известно време след това също не ти дреме особено много. Заради това уточних, че нямам намерение да я търкалям след като стане на 200К + км. До тогава ще съм се влюбил в нещо друго и без това :) Да, знам, че винаги си играя с шанса. Приел съм го още като съм избрал да си купя секънд хенд кола.

А въобще не искам да влизам в играта на цифрички и сметки

 

За дпф-а, моята знам, че си я мапват и отървават от ДПФ–а, та поне това не го мисля :P Иначе ми говорете тук, накрая ще си взема V6-то преди вие вашите V8-ци :))

Жалко, че вече не изглеждат така, а имат капаци отгоре http://www.pix.djoul.com/gtv/GTV0015.jpg :))

Edited by ARPAnet
Link to comment
Share on other sites

И ся като ти каза че ше зима такава кво прайм ? И той ли е изхвърлил се скъсаняк ?

Като видя Иван да си купи М3, М5 или РС4 и да му сложи ГИ и/или метан ще се извиня публично. Подобни и аз съм ги гледал, само че съм се спирал навреме.

Link to comment
Share on other sites

Дам, вече по алфа сбирките няма обяснението "не, не е развалена само гледаме мотора колко е красив" :D

Link to comment
Share on other sites

Ангеле кво стана с твоя съединител ? 

 

Нищо. Карам си я. Той не се проявява. Само като сменям много бързо от 3 на 4-та ми вдига оборотите без да има тяга.

Ще го сменя като ми скимне. Сега оправям козметични проблеми. Последно стопа смених.

Link to comment
Share on other sites

Дам, вече по алфа сбирките няма обяснението "не, не е развалена само гледаме мотора колко е красив" :D

Hater ;)

Субарута ? ;)

Link to comment
Share on other sites

Аз на къра не ходя, ям си слънчогледово семе у нас :D

 

_______________________________

Кви са тия древни крушки > 9004 ? Поверения ми за технически проблеми Пасат Б3 ползва такива ... ама аз нещо не съм запознат. Предполагам където и да отида трябва да имат.

Link to comment
Share on other sites

Като видя Иван да си купи М3, М5 или РС4 и да му сложи ГИ и/или метан ще се извиня публично. Подобни и аз съм ги гледал, само че съм се спирал навреме.

 

FORD F150 5.8 брои ли се ?  :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

Викаш заради икономията ще го купи или заради лукса в купето, а? Или защото е бегачка, затова ще го вземе такова? То и цената на F150 като ново не е 200 хилки (или аналогичния модел, който в момента се продава)

Link to comment
Share on other sites

Ти си цар на разтягането на локуми и тактичното заобикаляне на въпроса с въпрос, попитах кратко и ясно брои ли се ? 

Колата е близо 6л. и ще я кара на ГАЗ това изхвърляне ли е ? И ако не е каква е разликата с това вместо Ф150 да е А8 4.2 ? 

 

Точно.Просто.Ясно. 

 

:popcorn:

Link to comment
Share on other sites

И вярвам Ванката го взима Ф150-то да може спокойно на село да си товари слама и тор...... стига бе очаквах нещо по-добро като отговор.....  :thumbsdown:

 

Ако пътуваш с А8-цата по работни срещи пак ли е гАзарски или и той става работен ?  :unsure:

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Не става к*ра да е до края и дОшата в рая. Как изобщо може да се помисли да се причини такова нещо на Рс4, М3 и други такива коли, били те и 10 годишни. Те за това са били по-скъпи и са по-скъпи от другите 10 годишни аналози. Щото не са масови, не трябва да са масови и не са за мъкнене на арпаджик от хранителния магазин.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Прави ми впечатление, как някои от участниците в дискусията, приемат колата /която и да е тя/ като одушевен предмет... Това е една вещ, бре. Ако ще, каквато ще да е, пак си е вещ, също като телефона, също като таблета, също като клавиатурата, от която пиша в момента и т.н. Как ли не съм станал роб на една вещ, която е създадена на първо място да ми върши работа и после да ми прави и кеф да я употребявам. След като е възможно да плащам за кефа си по-малко, не виждам причина да не го правя. Защото парите, които ще ми останат, ще ги дам, за да си направя друг кеф. К'во толко сложно има, не знам. А в крайна сметка, всеки сам си вади парите и сам решава как да ги харчи. Аз избирам този начин, друг може да избере друг и така.

Link to comment
Share on other sites

Не става к*ра да е до края и дОшата в рая. Как изобщо може да се помисли да се причини такова нещо на Рс4, М3 и други такива коли, били те и 10 годишни. Те за това са били по-скъпи и са по-скъпи от другите 10 годишни аналози. Щото не са масови, не трябва да са масови и не са за мъкнене на арпаджик от хранителния магазин.

 

Да особено А8 Д3 4.2, е39 528, S4 Б5/6  2,7/4,2, S500, S350, ML320, Х5, Кайен са ебати редките 10 ГОДИШНИ бараки на които било "грях" да причиниш такова нещо.... пичове осъзнайте се малко, говорим за коли на по 5-6-10 години които ОТДАВНА НЕ СА ПРЕМИУМ-а който са били когато са излезли от магазина..... 

 

 

Повторих го сигурно 5 пъти , на ново рс4/м3/м5 кола за 200К НОВА!!!! никога няма да сложа ГИ, като цяло никога не бих сложил на М/АМГ/РС ГИ щото наистина са коли екзотики, спора почна от е39 528/520 после мина през коли за по 20-30К и накрая завършихте с екзотики за по над 200К МАГАЗИНСКИ ЦЕНИ КАТО НОВИ - НИКОЙ не говори за такива коли, говорим за употребявани автомобили !!!! 

 

И да нищо не би ме спряло да карам 10 годишен 8-мак на ГАЗ. Нямам опасения,притеснения и т.н. комплекси че някой ще ме помисли за селяк живеещ при майка си.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...