Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Някой в Плд скоро да е ползвал услуга за възтановяване на реотаните на задно стъкло (не е комби че да отворя вратата и да ги мажа аз на тоя студ)? Иначе ми е ясно, ново стъкло 300-400лв и спи града.

 

__________________________________

Автомат умрял от обслужване няма, тъжно ама е факт - старото масло може прикрива някоя гредичка с времето, но тя си е там и чака. Ама може да ти налеят грешно/малко/да не спазят процедурата и т.н.

ZF 8HP на реални 138хил, ново масло и спи града, мазен, мазен, не усещаш как сменя, маслото от autodoc, ZF комплект по парт номер BMW с ново филтърче/капак.

За Audi/VW никога не съм се интересувал, но колкото и да ти е доверен сервиза, да се познавате, да сте приятели ... финикийските знаци и липсата на интегритет (нормална човещина) са крале.

Сервиз и собственика му които познавам и ползвам от 10г, след изрично посещение и питане на собственика дали въобще се занимават още с такива автомобили които не се четат с обикновено OBD2 (90тарски) и потвърджение да я оставям, че ще я ДИАГНОСТИЦИРАТ (за почти неусетно придърпване) ми счупиха - да, счупиха - датчик колянов вал и датчик разпределителен вал ... решението само новички от бНв (афтър маркет пробвано не работят изцяло или не както трябва) 2х 350лв . Бонус, изтърван на земята дебитомер (отчита и работи, но не връща сигнал към колата) ... на късмет 2ра ръка джакпот, че иначе и там 700+. И разбира се 3 седмици изгубени от живота на човек (чакане сервиза "да я почне", чакане на части, последващи посещения да смяна на части с други и т.н.).

Какво разбирам после... нашето момче си бачкал с трудаджиите и само смени на двигатели, основни ремонти и тн $$$$$$$$$ ... ок ... но защо подяволите не кажеш "мани я таз барака не ги правим такива кошове" ?! 

Няма смисъл от имена, изтъркал съм го от мапса, че да не ходят други.

Та доверие за съжаление НИКОМУ, дори и да са супер точни и коректни, грешки стават, а дали ще си признаят? Това просто ако кутията не е била гредичка преди това

______________________________________

Видях че за ZF става въпрос, нз коя генерация ама ако е за 8 скоростния, там НЕ е ATF маслото, при BMW е 7л маслото в комплекта ... също така процедурата не е просот сваляме капака, развиваме пробките и колкото събере ... та нз

ZH 8HP за да са му умрели съединителите трябва да е над 350хил км минимум - аз поне не съм виждал чувал за на по-малко припаднал, и това без никога да е сменяно маслото, което трябва на 80-120 да се сменя

Близък приятел има A6 2.8 2013-4 , пак с тази кутия, на реални 145хил км я взе, не беше сменяно, смени си го човека и си кара, няма дерт

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Амии @host маслото е ZF8 и комплекта е същия накто на БМВ. 7 Литра. След нова година ще отида и до друг сервиз. Процедурата са я спазили като хората и са наляли 5.5 литра масло. Чудя се има ли смисъл да го сменям пак. Надали ще се оправи проблема. Винаги може да се е запушил някой клапан и от там да не работи като хората. 

 

Със сервизите е като с лекарите за жалост :( 

Link to comment
Share on other sites

аз директно бих отишъл до сервиз с машина за смяна на маслото на кутията и да го източат да видя с очите си състоянието и да вкарат в системата 7л ново - при машинна смяна трябва да могат да прекарат през хидрото също да изкара доколкото знам
 

в Плд за БМВ много ползват https://atsalovauto.com/index.php/bg/ и доколкото знам за марката има всички диагностики, машини за смените на масло и тн. можеш да го преслушаш (лично не съм го ползвал) да видиш какво ще каже за Ауди дали се занимава

____________________

диагнозата за "приплъзване" на "съединител"/фрикцион придружена ли е с повишаване на температурата по диагностика когато кутията приплъзва? защото би трябвало 
 

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

факт

по случайност се сетих че има 1% шанс някой тук да знае за сервиз за тия тъпи подгреви на стъклото и реших да вляза пак да питам преди да ме заколят за новичко

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, host said:

факт

по случайност се сетих че има 1% шанс някой тук да знае за сервиз за тия тъпи подгреви на стъклото и реших да вляза пак да питам преди да ме заколят за новичко


Коста, ти като от небето дойде - точно вчера мернах в огледалото, че май два от моите реотани не работят... :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

Да препоръчате читав майстор в Пловдив? Тоя, при който ходя взе много често да ми се случва да ходя при него за един и същи проблем...

Edited by Antares
Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, Antares said:

Да препоръчате читав майстор в Пловдив? Тоя, при който ходя взе много често да ми се случва да ходя при него за един и същи проблем...


Дефинирай майстор, че все пак има специалности

Link to comment
Share on other sites

В момента имам три проблема:
1) Теч на масло от хидравликата на волана. (два пъти ми го "прави" сегашния майстор)
2) Теч на фреон от компресора на климатика (два пъти го е карал при неговия климатикаджия сегашния майстор).
3) машинката на пасажерския прозорец май е потеглила.

Въбще, като цяло търся майстор, на който да се обадя като има проблем и да знам, че или ще ме прати при човек за даденото нещо, или ще свърши работа.

Edited by Antares
Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Antares said:

2) Теч на фреон от компресора на климатика (два пъти го е карал при неговия климатикаджия сегашния майстор).

 

Мен gado ме прати ето тук и човекът изглеждаше свестен.

 

https://gorchevclima.com

 

Намери проблемa с компресора и го отстрани, но за съжаление този проблем не беше причината за по-големия ми проблем.

Link to comment
Share on other sites

И за трите ти неща бих посетил трима различни специлизирани сервиза.

1. Рейката ти е заминала (много вероятно)

2. Специализирания специалист ще ти види, дали някое съединения изпуска или тръба пукната и тн.

3. При специализиран джамджия би ти оправил проблема най-вероятно за час. (Ходи се при специализирани, защото знае как се свалят тия неща, без да чупи кори, щипки и тн)

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Antares said:

В момента имам три проблема:
1) Теч на масло от хидравликата на волана. (два пъти ми го "прави" сегашния майстор)
2) Теч на фреон от компресора на климатика (два пъти го е карал при неговия климатикаджия сегашния майстор).
3) машинката на пасажерския прозорец май е потеглила.

Въбще, като цяло търся майстор, на който да се обадя като има проблем и да знам, че или ще ме прати при човек за даденото нещо, или ще свърши работа.


Тъкмо три различни ти трябват, както е казал Руми. 
За волана ти трябва механик - 0878990358, Иван, за климатика щомто Галин е казал - там се ходи, за машинката на прозореца и де що има електрика по колата - 0888444755 Слави. 
Винаги споменавай моето име

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Antares said:

В момента имам три проблема:
1) Теч на масло от хидравликата на волана. (два пъти ми го "прави" сегашния майстор)
2) Теч на фреон от компресора на климатика (два пъти го е карал при неговия климатикаджия сегашния майстор).
3) машинката на пасажерския прозорец май е потеглила.

Въбще, като цяло търся майстор, на който да се обадя като има проблем и да знам, че или ще ме прати при човек за даденото нещо, или ще свърши работа.

Мога да ти препоръчам сервиз Квалитет - https://elstakla.com/услуги/

Два пъти съм ходил точно за развалени машинки - стъклоповдигачи 

Много бързо и професионално отношение. Една идея по- скъпо. Няма го типичното за нашите майстори надменно отношение все едно си им длъжен с нещо.  Единственият минус е локацията им

Link to comment
Share on other sites

За механиката аз ходя при Румен зад магазин Рила в едни халета се намира. За окачване и механика няма равен, от години го ползвам и не ме е подвел. Ако те интересува мога да ти дам телефон.

 

Относно климатици, тая лято заради колата на сестра ми обиколихме бая сервизи, колкото и да не ми се вярваше на мен, накрая се наложи да се смени целия компресор на климатика. Сервиза е на Кукленско шосе зад тоя новия хотел навътре. Доволен съм от работата и гаранция получихме за процедурата.   

 

П.п. Тая година Сценика седя 3 месеца на "трупчета" заради липса на майстори в тоя град. Какво се случваше, както си караш изведнъж светва грешка, колата влиза в авариен режим, форсира се сама и каквото се сетиш. В началото добре, това ставаше на месеца веднъж, гасиш-палиш и готово. До тук добре, ама като взе да става на ден по 5 пъти. Обиколих де що ми препоръчаха сервиз, всеки влиза в ЕКУ, вика няма грешки, карай.... Да ва и... в майсторите ако само чакате да четете грешки и готово.... Това и аз го мога, имам си апаратура за целта. В крайна сметка стигнах до сервиз на околвръса, между Прослав и Пазарджишко. Пича се закачи с тефона, минахме 20 метра и вика МАП сензора е за смяна. Смених го и всичко се реши. Та дори и пари не ми взе, ама като видях какви коли има при него... Само БМВ, Ауди, Мерц и то все нови...

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Случайно някой да има идея къде могат да ми програмират Keyless-Go системата на колата? Имам всичките налични модуди и съответният ключ. Трябва обаче да се добави този ключ в настройките на колата. Доколкото виждам се прави със Star диагностика.

Link to comment
Share on other sites

Все ми се струва, че такива неща се правят само в официални представителства. Тука са намесени кодове на автомобила, фабрични имобилайзери и т.н. Пробвал ли си при дилърите? Цената ли не ти хареса? :) 

Link to comment
Share on other sites

Всеки със стар диагностика и понятие как се прави, би трябвало да може да ти го направи. 

 

Аз имах проблем с единия модул в дръжката на вратата, смених го, изтрих грешките и сега имам Keyless Entry. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, w00x said:

Все ми се струва, че такива неща се правят само в официални представителства. Тука са намесени кодове на автомобила, фабрични имобилайзери и т.н. Пробвал ли си при дилърите? Цената ли не ти хареса? :) 

Не съм пробвал при официалният дилър. Малко ме е страх каква цена ще ми кажат, но ще взема и там да проверя.

 

15 minutes ago, kotora said:

Всеки със стар диагностика и понятие как се прави, би трябвало да може да ти го направи. 

Аз имах проблем с единия модул в дръжката на вратата, смених го, изтрих грешките и сега имам Keyless Entry. 

При мен няма грешки в системата. Всичко работи, но не разпознава ключа. Иначе включва и запалване на двигателя, не е само вратите.

Link to comment
Share on other sites

Ами да странно, човек би очаквал някой император Навигаций ама Лазарите са се появили вместо тва :D

____________________

последно по темата за кутията , не съм търсил просто ми излезе, то вече нещата са отишли, но човека споменава тука някакви добавки нз си кво ... ако има 1% шанс да помогне просто го давам > 

 

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Одеве се качих в колата, дадох контакт, врътнах да паля, нещо изпука (като прекъсвач) и всичко изгасна. При повторен опит да дам контакт, дори не ми светваше таблото. Нищо.
Закачих зарядното, за да видя какъв волтаж дава акумулатора, тъй като го подозирам от доста време, че не е наред. 12.2V беше.

Разкачих зарядно и видях, че вътре лампата в колата е светнала. Имаше и ток към таблото. Опитах да запаля, пак изщракването отпред от капака и никакъв ток, никъде.
Отидох, разместих клемите на акумулатора и пак светнаха лампите. Опитах да запаля - колата тръгна.

 

Подозирам връзката при клемите. Като купих колата, акумулаторът беше намазан с нещо бяло, което при смяна на акумулатора изчезна и откакто съм с нов (вече 3-4 години), клемите са голи (без смазка) и мръсни, а аз периодично имам проблеми с акумулатора.

 

Как безопасно мога да почистя клемите и терминалите на акумулатора от цялата гняс по тях и с какво да ги намажа, за да ги предпазвам от влага и да подобря контакта?

Ако някой има други предположения/предложения защо може да се е случило въпросното нещо днес, ще се радвам да ги чуя.

Преди време имах и отечка някаква, като също подозирах контакта при клемите или самия акумулатор.

Link to comment
Share on other sites

Най-вероятно е лош контакт на клемите на акумулатора. Вероятно имат нужда от пристягане. Има електролитна грес, което е било онова бялото нещо...подобрява контакта и предпазва от атмосферните влияния.... 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...