Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

5 minutes ago, RaptoR said:


Даваш ми за сравнение някакъв тестов дарак в България?!?! Ти верно ли? Че откъде да знам аз тоя тестов автомобил защо е тестов, защо е в България и какво му се е случило за тия 20000км ако са извъртяни тук? Без да знам от кого, къде и как? Може от салона да си правят джойрайдове с него като се напият... Отделно като знаем каква примадона си кой знае какво и къде е скърцало и дали не е било в главата ти само? 
Аз лично не познавам хора, които са си купили нови скъпи автомобили и да се оплкават от тях. По-кратко не мога да го кажа. 

 

Има ли значение какъв е, като е на 20 000 километра? Аз не ти давам за пример това, че му са мръсни стелките или има петна по седалката. Давам ти за пример това, че му скърца вратата на 20 000 км! Или те тези предишните са ръчкали с отвертката да разглобяват и не са я сложили както трябва? Да не мислиш, че ги карат по коларски пътища със 120 тия коли? Карат ги съвсем нормално.

 

Не, не беше в главата ми. Беше в пасажерската врата. Тотален резил.

 

Хора всякакви. Всеки си има разбирания и толеранс. На един цялата предница му е за смяна и ако го питаш "Колата няма проблем, не е влизала в сервиз от 2 години". На друг му пречи най-малкото завихряне от уплътнението на прозореца или шум от таблото.
Аз ти споделям краткия си личен опит с автомобил, който не трябва да има такива проблеми.
Аз пък имам такива познати. Един приятел има чисто нов X-Trail от магазина и му скърца таблото. За 60 000лв е, не е за 70. Не знам какъв ти е прагът.

Някои коли скърцат още по ревютата, какво говориш изобщо?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 minutes ago, w00x said:

 

Има ли значение какъв е, като е на 20 000 километра? Аз не ти давам за пример това, че му са мръсни стелките или има петна по седалката. Давам ти за пример това, че му скърца вратата на 20 000 км! Или те тези предишните са ръчкали с отвертката да разглобяват и не са я сложили както трябва? Да не мислиш, че ги карат по коларски пътища със 120 тия коли? Карат ги съвсем нормално.


Има ОГРОМНО значение като е на 20000км. Изобщо не са малко 20000км, да не говорим в България! И всичко е възможно да се случи за 20000км. Отново личи, че познанията ти за колите са слаби до никакви и от картинки в интернет. Ти беше там през цялото време и ги гледа как карат нормално? Ай стига бе! :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

Добре де, аз тая кола като я купя в гаража ли ще седи? Нали и аз ще я карам по същите пътища в България? Или ние ги броим колко са качествени само като са нови на 40км?

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, w00x said:

Добре де, аз тая кола като я купя в гаража ли ще седи? Нали и аз ще я карам по същите пътища в България? Или ние ги броим колко са качествени само като са нови на 40км?


Ами едно ще е чисто нова и второ ще я караш ТИ! И тогава вече, когато всичко е в твои ръце и знаеш всичко за всеки минат от теб километър ако има проблем може да го кажеш. Между другото има гаранция колата. Ако изобщо съществува някакъв такъв проблем, понеже силно се съмнявам, може да спориш естествено. Как пък нищо не се разскърца из моята кола например толкова години? И не е като да не съм я ползвал брутално. И повтарям - 20000км са много. За някой са две години каране. За някой може и повече. А да ми даваш пример с тестов автомобил е меко казано несериозно. В тоя ред на мисли ти защо не попита - абе ей, тая нова кола защо й скърца вратата? Или пак мълча като натиснат? Сега вероятно щяхме да знаем откъде е скърцането и имало ли е изобщо такова. 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, RaptoR said:


Ами едно ще е чисто нова и второ ще я караш ТИ! И тогава вече, когато всичко е в твои ръце и знаеш всичко за всеки минат от теб километър ако има проблем може да го кажеш. Между другото има гаранция колата. Ако изобщо съществува някакъв такъв проблем, понеже силно се съмнявам, може да спориш естествено. Как пък нищо не се разскърца из моята кола например толкова години? И не е като да не съм я ползвал брутално. И повтарям - 20000км са много. За някой са две години каране. За някой може и повече. А да ми даваш пример с тестов автомобил е меко казано несериозно. В тоя ред на мисли ти защо не попита - абе ей, тая нова кола защо й скърца вратата? Или пак мълча като натиснат? Сега вероятно щяхме да знаем откъде е скърцането и имало ли е изобщо такова. 

Всъщност, колата ти тропа и вози отвратително, все едно колелетата и са заварени директно за купето. Казвал съм ти го и преди, но това е друга тема. Колкото до посочените 20к километра, нищо са, от където и да ги погледнеш! В добра година, за мен това са 4 месеца каране, пък не съм тираджия, нито в последните години съм излизал от България.

И като говорим за скърцане и вибрации в кората, явно е да бройката или до нескопосан ремонт на нещо. Имам приятелче с Фаетон на 300к километра, която кола се кара яко и непрекъснато. И след тези километри, все още усещането да се возиш в нея е като да си на летящо килимче захлупено под похлупак и в пълен вакуум. На бившето шефче А8цата не предлага такъв комфорт от усещането. Пък уж Аудито е къде, пък народната кола, ехее...

Тва са моите пет ст`инки за тази... дискусия.... дъра-бъра... или чоплене на семки пред блока за хората без работа.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, gado said:

Всъщност, колата ти тропа и вози отвратително, все едно колелетата и са заварени директно за купето.


Тва да беше нещо пиян или дрогиран да разбера. Ама да изсереш тая тъпня и то на мен баш - неам думи... 

Link to comment
Share on other sites

Just now, RaptoR said:


Тва да беше нещо пиян или дрогиран да разбера. Ама да изсереш тая тъпня и то на мен баш - неам думи... 

Споко, бе! Просто си и свикнал, та за това не ти и прави впечатление.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, gado said:

Споко, бе! Просто си и свикнал, та за това не ти и прави впечатление.


Не, не - при толкова колосална тъпня просто ще приема, че си глътнал фреон, 22-ка примерно. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, RaptoR said:


Не, не - при толкова колосална тъпня просто ще приема, че си глетнал фреон, 22-ка примерно. 

Направи си експеримент и качи някой не свикнал при тебе. Обиколи с него по-читавите булеварди в града. И съм сигурен, че после той с доста голяма точност ще може да ти изброи всичките пукнатинки в асфалта, през които си минал. А когато караш по паваж, нещата са адски. Нормален човек и мислите не може да си чуе вътре в купето, освен че трябва да си държи челюстите здраво стиснати с гума между тях.

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, RaptoR said:


Ами едно ще е чисто нова и второ ще я караш ТИ! И тогава вече, когато всичко е в твои ръце и знаеш всичко за всеки минат от теб километър ако има проблем може да го кажеш. Между другото има гаранция колата. Ако изобщо съществува някакъв такъв проблем, понеже силно се съмнявам, може да спориш естествено. Как пък нищо не се разскърца из моята кола например толкова години? И не е като да не съм я ползвал брутално. И повтарям - 20000км са много. За някой са две години каране. За някой може и повече. А да ми даваш пример с тестов автомобил е меко казано несериозно. В тоя ред на мисли ти защо не попита - абе ей, тая нова кола защо й скърца вратата? Или пак мълча като натиснат? Сега вероятно щяхме да знаем откъде е скърцането и имало ли е изобщо такова. 

 

Не мисля, че 20 000км са толкова много.. За мен са много - да. Или поне бяха преди година. Тя щом на 20 000км скърца, изобщо не ми се мисли след това какво ще стане.. Гаранцията изобщо не е фактор в момента.

Защото не съм искал аз да я купувам. Казах на моя приятел, който тестваше колата - "тук скърца, чуй." Той чу скърцането, но не ги пита защо скърца. Можеш да си убеден, че щях да им обърна внимание ако я тествах за себе си. Не "мълча като натиснат" в такива моменти, та не съм сигурен кои са тези случаи, че този да е поредния.

На моят приятел X-Trail-а със скърцането в таблото също е на около 15-20 000км. А той го кара извънградско само, та дупките и паважите в градовете не са фактор. В града кара друга кола.

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, gado said:

Направи си експеримент и качи някой не свикнал при тебе. Обиколи с него по-читавите булеварди в града. И съм сигурен, че после той с доста голяма точност ще може да ти изброи всичките пукнатинки в асфалта, през които си минал. А когато караш по паваж, нещата са адски. Нормален човек и мислите не може да си чуе вътре в купето, освен че трябва да си държи челюстите здраво стиснати с гума между тях.

 

Трудно ми е да преброя колко несвикнали съм качвал - вече съм им изгубил бройката... Може би трябва да кача някой трол да видя какво ще се опита да съчини. Толкова по тия тъпотии. 
 

9 minutes ago, w00x said:

 

Не мисля, че 20 000км са толкова много.. За мен са много - да. Или поне бяха преди година. Тя щом на 20 000км скърца, изобщо не ми се мисли след това какво ще стане.. Гаранцията изобщо не е фактор в момента.

Защото не съм искал аз да я купувам. Казах на моя приятел, който тестваше колата - "тук скърца, чуй." Той чу скърцането, но не ги пита защо скърца. Можеш да си убеден, че щях да им обърна внимание ако я тествах за себе си. Не "мълча като натиснат" в такива моменти, та не съм сигурен кои са тези случаи, че този да е поредния.

На моят приятел X-Trail-а със скърцането в таблото също е на около 15-20 000км. А той го кара извънградско само, та дупките и паважите в градовете не са фактор. В града кара друга кола.


Още един път да повторим - нямаш си понятие ЗАЩО скърца! Има стотици варианти. Не можеш да докажеш, че е по производство! Кво пак не разбра? Ей затова се пита! Какво ти пречи да питаш? Какво значение има, че не я купуваш ти? Ами питай да научиш нещо, питай зарад приятеля ти! А дали пък той изобщо не е чул нищо? Хм? 
И понеже много скърцате (в главите предимно като гледам) - дали някой се е качил в някоя от тия коли/камиони с нископрофилните гуми? Понеже аз лично само като ги гледам и почва да ме боли глава... Отделно знам кого ще помоля да ме повози ако имам камъни в бъбреците. 

Link to comment
Share on other sites

Разбира се, че нямам понятие защо скърца и не мога да докажа, че е от производството. Може някой по-силно да е блъснал вратата. Това трябва ли да се случва обаче, според теб? Да блъсне някой по-силно вратата и вратата да се разскърца.

Пречи ми да питам, че не ме интересува, както казах. Обърнах внимание на потенциалния купувач, а той сам може да прецени дали да попита дилъра или не. Не попита, не купи Артеон, купи си Пасат.

 

Колко нископрофилни гуми? Моите не са от най-високите.. В последствие купих един размер по-високи, но първоначално бяха сравнително ниски.

Със зимните (по-високи) гуми, колата се движи много по-меко.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, kotora said:

няма нормален човек, който би карал runflat гума по нашите пътища ! Тва е самоубийство :D 


Нямаш  си на представа колко много такива идиоти има! И то с безбожно скъпи коли! Като ги видя припадам
 

Ангеле - никога няма да разберем верния отговор, защото не си питал! Толкоз. Нататък има десетки възможности! Никой не е казал, че е от удар на вратата. Аз в пристъп на бяс както съм тряскал моята шофьорска врата и не е мръднала... 

Link to comment
Share on other sites

Само да си кажа, че оная шкода от линка по-назад не вярвам да е на посочените километри... Лоста за скоростите на автоматик и обелен като банан....WTF...Аз като карам автоматик не го пипам изобщо освен да сменя за задна/предна. Плюс това кожата на шофьорската седалка е адски захабена и потъмняла....Но, ако приемем че е на 111к километра, пак се връщаме на това което ви казах преди няколко страници, че качеството на използваните материали в интериора на шкода е далеч от това на VW, да не говорим пък за ауди....Тая цена за две-три годишна кола мирише отвсякъде...Вярно, че не държаха много цена на вторичния пазар, но разликата е прекалено голяма....

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, RaptoR said:

 

Трудно ми е да преброя колко несвикнали съм качвал - вече съм им изгубил бройката... Може би трябва да кача някой трол да видя какво ще се опита да съчини. Толкова по тия тъпотии. 
 


Още един път да повторим - нямаш си понятие ЗАЩО скърца! Има стотици варианти. Не можеш да докажеш, че е по производство! Кво пак не разбра? Ей затова се пита! Какво ти пречи да питаш? Какво значение има, че не я купуваш ти? Ами питай да научиш нещо, питай зарад приятеля ти! А дали пък той изобщо не е чул нищо? Хм? 
И понеже много скърцате (в главите предимно като гледам) - дали някой се е качил в някоя от тия коли/камиони с нископрофилните гуми? Понеже аз лично само като ги гледам и почва да ме боли глава... Отделно знам кого ще помоля да ме повози ако имам камъни в бъбреците. 

Мисирчо, ама тя твоята и без да е на нископрофилни вози и тръска ужасно, бе!

Вероятно заради това и нямаш камъни в бъбреците, та няма да ти се налага да се обръщаш към никого.

 

П.п. Предполагам и зъбен камък нямаш, нали!?

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, gado said:

Мисирчо, ама тя твоята и без да е на нископрофилни вози и тръска ужасно, бе!

Вероятно заради това и нямаш камъни в бъбреците, та няма да ти се налага да се обръщаш към никого.

 

П.п. Предполагам и зъбен камък нямаш, нали!?


Много фреон си глътнал днес. Няма нищо - не ти е сефте. 
Както е казал Стефчо - само няма да се плашункаш и притесняваш!

======================

Митко, кво да го е правил тоя лост бе на автоматик??? Предизвика любопитството ми после ще погледна да видя...  

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Mockingbird said:

Само да си кажа, че оная шкода от линка по-назад не вярвам да е на посочените километри... Лоста за скоростите на автоматик и обелен като банан....WTF...Аз като карам автоматик не го пипам изобщо освен да сменя за задна/предна. Плюс това кожата на шофьорската седалка е адски захабена и потъмняла....Но, ако приемем че е на 111к километра, пак се връщаме на това което ви казах преди няколко страници, че качеството на използваните материали в интериора на шкода е далеч от това на VW, да не говорим пък за ауди....Тая цена за две-три годишна кола мирише отвсякъде...Вярно, че не държаха много цена на вторичния пазар, но разликата е прекалено голяма....

 

Може да си държи там ръката и от потта да се е обелил. А може и да е изкуствена кожа.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, RaptoR said:


Много фреон си глътнал днес. Няма нищо - не ти е сефте. 
Както е казал Стефчо - само няма да се плашункаш и притесняваш!

======================

Митко, кво да го е правил тоя лост бе на автоматик??? Предизвика любопитството ми после ще погледна да видя...  

Нищо не съм глътвал днес, освен малко бира, щото пак са правили ремонти на хидрофора и ми тече кокаколена вода. Не съм и преуморен, че днес съм се отдал на мързел и активно нищонеправене, щото снощи се прибрах от командировка. Просто споделям впечатления на база факти за преживяното от Фелац... , опа..., Фабианата ти.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, gado said:

Нищо не съм глътвал днес, освен малко бира, щото пак са правили ремонти на хидрофора и ми тече кокаколена вода. Не съм и преуморен, че днес съм се отдал на мързел и активно нищонеправене, щото снощи се прибрах от командировка. Просто споделям впечатления на база факти за преживяното от Фелац... , опа..., Фабианата ти.


Фабия имам казваш.... Добре си, ша знайш! Приключихме. :laughing1:

========================

 

Ангеле, ква пот бе?!?!? Тоя да не е Пришълеца??? 
Освен да има някъФ типтроник режим тая кола - знам ли... Няма никаква логика просто, дори да е с пръстен като мен

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, RaptoR said:

Ангеле, ква пот бе?!?!? Тоя да не е Пришълеца??? 
Освен да има някъФ типтроник режим тая кола - знам ли... Няма никаква логика просто, дори да е с пръстен като мен

 

Какъв е проблема? Ти да не си пришалеца като ти се бели кожата на наушниците на слушалките (например)? Може шофьорът да си слага крем за ръце или други химии. Може да се е опитал да чисти лоста с неподходящ препарат.
Всичко може.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, w00x said:

 

Какъв е проблема? Ти да не си пришалеца като ти се бели кожата на наушниците на слушалките (например)? Може шофьорът да си слага крем за ръце или други химии. Може да се е опитал да чисти лоста с неподходящ препарат.
Всичко може.


Това и лоста в тоя вид не може. Може би за около 30 години и пак силно се съмнявам. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, RaptoR said:


Фабия имам казваш.... Добре си, ша знайш! Приключихме. :laughing1:
 

Па последно в такава каруца се друсаше, бе!

 

П.п. Или в поне нещо също толкова тропащо и тресящо се.

 

П.п.2. Ш`ма прощаваш, ама онова със странното нещо на капака, кво беше?

Edited by gado
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Mockingbird said:

Само да си кажа, че оная шкода от линка по-назад не вярвам да е на посочените километри... Лоста за скоростите на автоматик и обелен като банан....WTF...Аз като карам автоматик не го пипам изобщо освен да сменя за задна/предна. Плюс това кожата на шофьорската седалка е адски захабена и потъмняла....Но, ако приемем че е на 111к километра, пак се връщаме на това което ви казах преди няколко страници, че качеството на използваните материали в интериора на шкода е далеч от това на VW, да не говорим пък за ауди....Тая цена за две-три годишна кола мирише отвсякъде...Вярно, че не държаха много цена на вторичния пазар, но разликата е прекалено голяма....

Мм дам, моето ауди на 170к не изглежда така. Реално волана само има следи от употреба, всичко друго е като ново. Ся на Ангел не му харесва интериора, мен си ме кефи. срещу 450лв си слагам един модул и правя навигацията с андроид ауто безкабелно ! 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...