Jump to content
BulForum.com

Тема за кратки въпроси


tankis

Recommended Posts

Оказа се, че на 20 крачки от нас има магазин на Монбат :D

Първо, акумулаторът е сдал багажа, нещо вряло вътре, ала бала, не разбирам. Второ, хич не е бил за дизелов автомобил. Взех си един 77 mah, ще видим колко време ще държи.

 

1. Избила ти е клетка, затова ври.

2. Купил си боклук.  

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 45.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaptoR

    3760

  • w00x

    2882

  • djadomraz

    1772

  • Midex

    1497

Top Posters In This Topic

Posted Images

Оказа се, че на 20 крачки от нас има магазин на Монбат :D

Първо, акумулаторът е сдал багажа, нещо вряло вътре, ала бала, не разбирам. Второ, хич не е бил за дизелов автомобил. Взех си един 77 mah, ще видим колко време ще държи.

 

С такъв акумулатор, никога няма да успееш да запалиш. :grin: Дори лампичка няма да светне.

1. Избила ти е клетка, затова ври.

2. Купил си боклук.

 

1 е ясно, ама за 2 не си прав. Като си купи от скъпите марки като Бош, Варта и т.н., ще получи точно тоя ефект:

 

Колкото му е гаранцията + 1 ден

 

само дето ще е бил дал Х2 пари. Никой няма интерес да прави акумулатори като едно време да карат сума години, икономиката трябва да се храни...

 

Link to comment
Share on other sites

jozo, ти да не си ми станал съсед? 


 

 

1 е ясно, ама за 2 не си прав. Като си купи от скъпите марки като Бош, Варта и т.н., ще получи точно тоя ефект:

 

 

 

Ееее ти пък сега. Достатъчно е един път да ти откаже и икономията ти заминава на бакшиша в джоба, заедно със студа дето си го насъбрал. Има голяма разлика между Монбат и Варта ширпотреба сутрин на -15 като палиш печката. Това не ти е 1.6 бензинка дето с плоска батерийка може да завъртиш сутрин :)

Link to comment
Share on other sites

С такъв акумулатор, никога няма да успееш да запалиш. :grin: Дори лампичка няма да светне.

 

Личи си, че нищо не разбирам от тези неща, нали :)

Само времето ще покаже дали е боклук, или не. Ако си изкара двете години, ок. Ако не, имам гаранция.

Link to comment
Share on other sites

jozo, ти да не си ми станал съсед? 

 

 

От около 3 години съм ти комшия и се подвизавам вече, към твоята част на квартала. Даже ако не бъркам сме и на една и съща улица, понеже всяка сутрин ти виждам Пежото :D

 

 

Ееее ти пък сега. Достатъчно е един път да ти откаже и икономията ти заминава на бакшиша в джоба, заедно със студа дето си го насъбрал. Има голяма разлика между Монбат и Варта ширпотреба сутрин на -15 като палиш печката. Това не ти е 1.6 бензинка дето с плоска батерийка може да завъртиш сутрин  :)

 

Te Монбат са така или иначе дъщерна фирма на Варта. Просто наблюденията ми последните години от Бош С4 или Варта е точно тая, че изкарат ли 1 ден след гаранцията и са умряли. Аз съм много доволен от Бергата, но преди време приятел си взе същата марка, но страда от него. Явно и тях са ги развалили. Та според мен по-добре евтин и след 2 години да го метнеш за рециклаж, отколкото скъп и пак същата съдба.

Link to comment
Share on other sites

От около 3 години съм ти комшия и се подвизавам вече, към твоята част на квартала. Даже ако не бъркам сме и на една и съща улица, понеже всяка сутрин ти виждам Пежото :D

 

 

Щото видях Галчето да минава 3-4 пъти покрай нас и си помислих, че си е хванала гадже в нашата махала :) Видях ти колата паркирана до блока на пенсионера, аз от там ходя до магазина, та се сетих.

Link to comment
Share on other sites

Щото видях Галчето да минава 3-4 пъти покрай нас и си помислих, че си е хванала гадже в нашата махала :) Видях ти колата паркирана до блока на пенсионера, аз от там ходя до магазина, та се сетих.

 

И нИ са обаждаш, за ракия. Те там съм, ама по-скоро е вече блока на студента, отколкото на пенсионера, естествения ход е взел превес...

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Аз съм с Yuasa 45Aч.Следващия май пак ще е такъв :D

 

edit:Поне Италианските са написали кога е сменен :) 

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

1 е ясно, ама за 2 не си прав. Като си купи от скъпите марки като Бош, Варта и т.н., ще получи точно тоя ефект:

 

само дето ще е бил дал Х2 пари. Никой няма интерес да прави акумулатори като едно време да карат сума години, икономиката трябва да се храни...

 

Абсолютно съм прав, но тук не е мястото за спор. Монбат са тотални боклуци. Съща ИСКРА. Както каза Коста - я изкарат гаранцията, я не. "Скъпите" марки вече отдавна не са това, което са, тъй като Бош ако вземеш, почти на 100% е турски. Та спрял съм с Бош, които обаче по-малко от 5 години не са ме карали (изцедил съм 5 по нашите коли). В момента ползвам 4 броя БАНЕР в различни коли - идеални. Например на баба ми колата половин година е на трупчета докато е в САЩ - ноември го прибирам вкъщи, юни паля отраз като го сложа - вече 3-та година. И Шкодата е вече с БАНЕР. Съотношението качество-цена е перфектно.    

 

========================================

 

Комшиите - говорете си моля за ракии в темата за лаф, не тук. 

Link to comment
Share on other sites

Има голяма разлика между Монбат и Варта ширпотреба сутрин на -15 като палиш печката. Това не ти е 1.6 бензинка дето с плоска батерийка може да завъртиш сутрин :)

 

1-во Варта е ширпотреба на бош.

2-ро  вече дизелите не са като едно време (форд ескорт от 80-те години) та да пали трудно.

и 3-то преди 10-тина месеца взех на майка ми за колата фиат брава 1,4 12V бензин Варта, както си пали без грешка горе долу месец и на следващата сутринта не святка и таблото даже, 4  пъти го връщах, те го заредят и пак ми го върнат, докато накрая се оказа че е БОКЛУК  и ми го сменика.

4. Така че за България всичко което се внася е БОКЛУК няма Варта няма Бош нито Монбат, така че взимаш най евтиното и караш докато е в гаранция.

Edited by mladenski76
Link to comment
Share on other sites

2.8 мотор, с италианско Марели акумолатроче вече 3 години си бачка. Един път имаше забравена отворена врата, светили лампите в салона цяла нощ... естествено няма грам заряд(преди 1 месец). Дръпнахме я, запали, 30км извънградско... пушка. Седя 3м на един двор в багажника на колата когато я правеха след удар, свалихме го, качихме го на помпа-дюза 1.9 ... чат и запали. Кара го момчето с 2 седмици без да му зарежда добре колата, оцеля без проблем (преди 6м). 
Кво повече от един акумулатор да се иска. А този дори е ИТАЛИАНСКИ. Нз тва са моите впечатления.

Link to comment
Share on other sites

1-во Варта е ширпотреба на бош.

2-ро  вече дизелите не са като едно време (форд ескорт от 80-те години) та да пали трудно.

и 3-то преди 10-тина месеца взех на майка ми за колата фиат брава 1,4 12V бензин Варта, както си пали без грешка горе долу месец и на следващата сутринта не святка и таблото даже, 4  пъти го връщах, те го заредят и пак ми го върнат, докато накрая се оказа че е БОКЛУК  и ми го сменика.

4. Така че за България всичко което се внася е БОКЛУК няма Варта няма Бош нито Монбат, така че взимаш най евтиното и караш докато е в гаранция.

1-во - аз нещо друго ли съм написал? През цялото време коментираме ниския ценови клас! Марката не е гаранция за качеството на модела, а по скоро примамка.

2-ро - Явно дизелите сега ги правят с по-малка компресия, без подгряващи свещи, които да се включват на указаната температура и без нагревател на антифриза дето работи 2-3 минути след запалване.

3-то - като спреш да караш на майка си колите може и да имаш собствено мнение

4-то - има разлика от боклук до боклук, но за да избереш правилния  виж т.3 

Link to comment
Share on other sites

Аз на печката съм с някакъв неизвестна марка 50 Ah и го чакам от миналата година да мре, ама не ще гадината. Джамбаза с такъв акумулатор ми я продаде и нямам намерение да го сменям докато не умре. Паля си от раз без проблем, определено обаче на 1.9 печка след това ще взема по-голям. :D

 

Относно Монбат, едно време бях много доволен, на 5-ката е на над 7 години и все още си е в цветущо здраве, обаче новите не са така...

Link to comment
Share on other sites

Някой купувал ли си е сокоизтисквачка Heinner ? От емаг примерно :D Сега гледам има някви намаление до 35% на сокоизтисквачки и много се чудя.

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

Е аз искам сокоизтисвачка само за други плодове.За цитруси имам ;) http://www.emag.bg/sokoizstiskvachka-heinner-fresh-moschnost-400w-2-skorosti-bjala-sf-400/pd/EFY1DBBBM/ тая примерно

Имам подобна. 3 минути правиш сок, 10 минути миеш машината. Цитрус пресата поне се мие по-лесно

 

Ей тази примерно я знам че е стабилна и не е от долнопробна пластмаса: http://www.emag.bg/citrus-presa-braun-mpz9-20-w-1-l-bjala-64161718d/pd/DXH6SBBBM/

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Някой купувал ли си е сокоизтисквачка Heinner ? От емаг примерно :D Сега гледам има някви намаление до 35% на сокоизтисквачки и много се чудя.

которе, на майка ми преди месец и половина взехме ей тая сокоизстисквачка (става за всичко)  - http://www.technomarket.bg/products/09118276

 

Много е доволна.

Link to comment
Share on other sites

Мулинекс е марката, младежо. И ватовете са важни, защото на практика те са ти пауъра. 

 

Имам такава, верно скъпичка е, но троши гипса. Просто безконечно може да я тормозиш. Аз съм я пилил до зуко с ябълки - касетка след касетка на сок и пулп... Ще ти кажа и модела ако искаш. Всичко друго са глупости, освен ако не цедиш по някой ПОРтокал за ПРОтокола ///  

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...