Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата


Recommended Posts

Много ще се радвам да видя нещо и по темата

Обявиха Пловдив за новата индустриална столица на България

 

Пловдив изпраща "сензационна" икономическа година

 

:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107k
  • Created
  • Last Reply

Чудя се само на мен ли ми прави впечатление, че по булевардите има повече от една лента? Ще дам пример с Тракия, понеже съм живял там 3 години.

1. Десен завой преди Кауфланд от Мебелна Къща към LIDL - всички така се изнасят, че съм виждал и в насрещното да влизат. До колкото аз знам, би трябвало от дясна лента за завой надясно да влезе в дясна лента и след това да се престрои в лява, ако иска да влиза в Кауфланд, не е ли така?

2. Излизайки от Метро, включването в булеварда е с десен завой - изчакваш автомобилите в твоята лента и тръгваш? Ако има превозно средство, което се движи в твоята лента, но прави десен завой, аз го възприемам като че лентата е свободна и мога да излезя на платното в дясна лента, независимо от другите ленти. Тогава защо ми свирят?

 

има и други случаи, но мисля, че тези са достатъчни. Та въпроса ми е само аз ли се връзвам и се вбесявам или има и други? Знаете ли, спазвате ли лентите?

 

п.с. пък най-много ме хваща яд като някой ми свири като спра на пешеходна пътека или спра да дам път на някой, на който знам, че излизането му е трудно. Примерно излизането от пътя до Дома на Младоженеца към Руски. Ей..... тия клаксони

Link to comment
Share on other sites

Яко, това трябва да го публикуваш в някое многотиражно издание! :lol: :rofl:

Кръстник, аз вече съм публикувал няколко карикатури, само че поради монопола на Прасун в разпространението на пресата не е многотиражно издание... И от идеологични съображения отказвам хонорар от Прас Прес :)

Link to comment
Share on other sites

Аз като съм в България не значи ,че там не ми е харесало.Имам ангажименти и задачи за вършене тука.

За какви 95 % говориш говориш като и там се работи не повече от 5 дни в седмицата по 8 часа ,а през останалото времо можеш да водиш какъвто искаш социален живот и занимания.Не е като да са пусти и улиците-лятото в по-големия град през уикенда откриваш сцена с музиканти и жива музика и прочие...

Мхм и освен тия 8 часа, като трябва да минеш и да купиш нещо или да направиш и една тренировка и като добавиш пътуването към и от работа стават 12 часа и в 8-9 часа там трудно ще намериш някого на излезете през седмицата, та ще ти завърши деня пак вкъщи в очакване на следващия...

 

Чудя се само на мен ли ми прави впечатление, че по булевардите има повече от една лента? Ще дам пример с Тракия, понеже съм живял там 3 години.

1. Десен завой преди Кауфланд от Мебелна Къща към LIDL - всички така се изнасят, че съм виждал и в насрещното да влизат. До колкото аз знам, би трябвало от дясна лента за завой надясно да влезе в дясна лента и след това да се престрои в лява, ако иска да влиза в Кауфланд, не е ли така?

2. Излизайки от Метро, включването в булеварда е с десен завой - изчакваш автомобилите в твоята лента и тръгваш? Ако има превозно средство, което се движи в твоята лента, но прави десен завой, аз го възприемам като че лентата е свободна и мога да излезя на платното в дясна лента, независимо от другите ленти. Тогава защо ми свирят?

 

има и други случаи, но мисля, че тези са достатъчни. Та въпроса ми е само аз ли се връзвам и се вбесявам или има и други? Знаете ли, спазвате ли лентите?

 

п.с. пък най-много ме хваща яд като някой ми свири като спра на пешеходна пътека или спра да дам път на някой, на който знам, че излизането му е трудно. Примерно излизането от пътя до Дома на Младоженеца към Руски. Ей..... тия клаксони

Правят как да не правят впечатления бавноразвиващите! Любимо ми е как на двулентов път се включват и направо влизат в лявата лента с 10 км/ч където карам аз, вместо да си карат в свободната дясна лента и да се престроят след това!

Link to comment
Share on other sites

Тоя уикенд бях в София за малко.

Ако още някой ми каже как шофирането тук е по-зле от шофирането там - няма да му повярвам.

 

То буквално нямаше момент, в който някой да не прави някакво нарушение.

Link to comment
Share on other sites

Тоя уикенд бях в София за малко.

Ако още някой ми каже как шофирането тук е по-зле от шофирането там - няма да му повярвам.

 

То буквално нямаше момент, в който някой да не прави някакво нарушение.

Аз ти го казвам пак - така е! Може да се правят дребни нарушения и да се кара нагло и с престроявания, но там това се прави с цел по-бързо придвижване докато тук просто се правят от неадекватност! Половината карат между двете ленти или от лента в лента просто ей така, тръгват 4-5 секунди след като е светнало зеленото и всякакви подобни малоумщини, които допълнително само пречат и забавят придвижването!

Link to comment
Share on other sites

За съжаление след като последните дни мислено подкрепях w00x, този път съм съгласен с NEO_DDT - колкото пъти съм бил в София, винаги всички около мен са били толерантни.

Link to comment
Share on other sites

За съжаление след като последните дни мислено подкрепях w00x, този път съм съгласен с NEO_DDT - колкото пъти съм бил в София, винаги всички около мен са били толерантни.

 

 

Аз ти го казвам пак - така е! Може да се правят дребни нарушения и да се кара нагло и с престроявания, но там това се прави с цел по-бързо придвижване докато тук просто се правят от неадекватност! Половината карат между двете ленти или от лента в лента просто ей така, тръгват 4-5 секунди след като е светнало зеленото и всякакви подобни малоумщини, които допълнително само пречат и забавят придвижването!

 

Ем пичове, нека ви кажа аз на какво станах свидетел за има-няма 40 минути шофиране.

Хората просто си паркират някъде си без да им пука какво става. Един беше спрял първа кола в лентата за десен завой и беше пуснал аварийните. Лентата в едно кръгово движение просто беше превърната в паркинг, като на места бяха спрели така, че трябваше да намалиш, за да излезеш от кръговото без да удариш някоя кола.

На 4 пъти видях хора, които карат в НАСРЕЩНОТО, за да изпреварят колона, вместо да чакат. Единият буквално си караше срещу мен без да му пука изобщо.

Редовно каращи по трамвайните релси.

На паркинга в ИКЕА намалих (от 15км/ч на 10км/ч) за не повече от 3 секунди, за да погледна за място - отзад веднага някаква ми наду клаксона и нервно ме надмина с газ.

Пак на паркинга в ИКЕА един, тотално неадекватен, се опитваше да си качи колата ВЪРХУ зоната за пешеходци, за да си натовари покупките, тъй като МЕСТАТА ЗА ТОВАРЕНЕ бяха заети от ПАРКИРАНИ коли.

 

И пак казвам. Всичкото това е за 40 минути.

Link to comment
Share on other sites

Покарай в града за повече от 1 ден и ще видиш, че тъпите паркирания, селските маневри и прекаленото бързане на моменти не е хич толкова зле колкото шофирането в Пловидв, където повечето карат като нещо смесено между бабка и бакшиш- бавно, мудно, неориентирано, заемайки едновременно две ленти, никаква толерантност и даване на път. Общо взето каквото са казали и по-нагоре. 

 

А най-вече, за да усетиш разликата, трябва да покараш в час пик вечерта или сутринта. Придвижването е много по-стегнато и пъргаво, ако искаш да смениш лента дори и да сте кола върху кола, пак е два пъти по-възможно. И на всичкото отгоре при смяна на лента се дава мигач, преди да се изнесат. 

Link to comment
Share on other sites

Е той Ангел ако кара като пловдивчанин - нормално е на място, където трафика е нормален да му се стори хаос. 

Link to comment
Share on other sites

Коя част от карането в насрещното, за да изпревариш колоната е "нормален трафик"? А тук се сърдим на тези, които продължават направо от лента за наляво.

Link to comment
Share on other sites

Честито на имениците! :) Сега се сещам само за Нетруут, да си жив и здрав :)

И нашето русо чудо да е живо и здраво, че и тя именичка :love

Link to comment
Share on other sites

Цъкам из булфорума след 7-8 годишно прекъсване и се чудя какво ли се е случило с lord_gudo.

Link to comment
Share on other sites

Ще е много хубаво и други стари потребители като Blitz да се върнат във форума.

Алтернативите за социална комуникация са тотална клоака. Форумите са си супер олдскуул.

Link to comment
Share on other sites

Ем пичове, нека ви кажа аз на какво станах свидетел за има-няма 40 минути шофиране.

Хората просто си паркират някъде си без да им пука какво става. Един беше спрял първа кола в лентата за десен завой и беше пуснал аварийните. Лентата в едно кръгово движение просто беше превърната в паркинг, като на места бяха спрели така, че трябваше да намалиш, за да излезеш от кръговото без да удариш някоя кола.

На 4 пъти видях хора, които карат в НАСРЕЩНОТО, за да изпреварят колона, вместо да чакат. Единият буквално си караше срещу мен без да му пука изобщо.

Редовно каращи по трамвайните релси.

На паркинга в ИКЕА намалих (от 15км/ч на 10км/ч) за не повече от 3 секунди, за да погледна за място - отзад веднага някаква ми наду клаксона и нервно ме надмина с газ.

Пак на паркинга в ИКЕА един, тотално неадекватен, се опитваше да си качи колата ВЪРХУ зоната за пешеходци, за да си натовари покупките, тъй като МЕСТАТА ЗА ТОВАРЕНЕ бяха заети от ПАРКИРАНИ коли.

 

И пак казвам. Всичкото това е за 40 минути.

 

Кое от всичкото изброено го няма в Пловдив (освен карането върху трамвайните релси, защото няма такива)?? Викаш тук хич няма спрели където им падне, дори в кръстовища и кръгови? Миналата седмица много малко ми остана да му разбия физиономията на един бакшиш влязъл в насрещното на еднопосочна улица и чакащ да дам аз назад!

Покарай в града за повече от 1 ден и ще видиш, че тъпите паркирания, селските маневри и прекаленото бързане на моменти не е хич толкова зле колкото шофирането в Пловидв, където повечето карат като нещо смесено между бабка и бакшиш- бавно, мудно, неориентирано, заемайки едновременно две ленти, никаква толерантност и даване на път. Общо взето каквото са казали и по-нагоре. 

 

А най-вече, за да усетиш разликата, трябва да покараш в час пик вечерта или сутринта. Придвижването е много по-стегнато и пъргаво, ако искаш да смениш лента дори и да сте кола върху кола, пак е два пъти по-възможно. И на всичкото отгоре при смяна на лента се дава мигач, преди да се изнесат. 

Тук любимото ми е как като се включваш в 2-3 лентов път веднага трябва да отидеш в няй-лявата лента, ама в същата секунда в която си се включил на пътя, няма как да покараш в някоя от другите и да се престроиш!!

Link to comment
Share on other sites

Кое от всичкото изброено го няма в Пловдив (освен карането върху трамвайните релси, защото няма такива)?? Викаш тук хич няма спрели където им падне, дори в кръстовища и кръгови? Миналата седмица много малко ми остана да му разбия физиономията на един бакшиш влязъл в насрещното на еднопосочна улица и чакащ да дам аз назад!

 

Аз лично не съм се сблъсквал с коли, каращи в насрещното и автомобили перманентно паркирали в кръгово движение. Не знам ти къде си срещал такива.

Първото е малко невъзможно в Пловдив, защото на големите булеварди между двете платна има колчета или мантинела. И аз не говоря за временно навлизане в насрещното. Аз говоря за КАРАНЕ в насрещното (лентата за ляв завой на насрещно движещите се) и спиране на светофара, докато са В НАСРЕЩНОТО, да си чакат за ляв завой, защото колоната в нормалната лента за левия завой е много дълга.

Link to comment
Share on other sites

  • Veno locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...