Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Аз съм на газ от както километража на колата, която карам показваше 10 км. пред магазина.

Досега 60000 км. и при разлика 8 лв./км излизат едни 4800 лв.

Изваждаме 1600 лв. за газовата и един комплект свещи на 30000 км. по задължение.

Разлика във вървенето няма.

Слушал съм и за хора, които чрез газовата си избиват колата и тогава си купуват следваща. Според мен е напълно възможно.

 

Сметката е, че има сметка.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Да, карал съм години на газ, притежавам все още кола на газ въпреки че също от години не съм я карал на газ. И всичко написано е от личен опит.

Много удобно пропуснахте другото което споменах.

 

За слагането - погледнете форума колко питанки и писания има на темата "търся газаджия" и колко време се развиват.

Когато сложихте газ не ходихте ли за паспорт на газовата, до автото ... ? ;)

И след това всяка годинка на преглед за нея? ;)

Edited by ARPAnet
Link to comment
Share on other sites

Личи си, че от години не живееш тук и не си запознат с новостите в законодателсвото от преди 5 години. Такова нещо като паспорт няма и ГТП са длъжни да проверяват изправеността на автомобилите с монтирана уредба. Та не се ходи никъде допълнително.

 

За протокола в сряда минах с 30 годишното ми Рено 5 на преглед. Спря валците с предните, задните гуми и с ръчната спирачка почти, понеже колата е лека и скочи от валците. Фаровете са ми перфектно регулирани, проверено с машина, светлини напълно изрядни. С газова съм, нямам никакви течове, газовете ми са в нормата, защото не беше уреда на земята. Та да, има коли на тая възраст изрядни дори с газова и перфектно регулирана от мен лично.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Личи си, че от години не живееш тук и не си запознат с новостите в законодателсвото от преди 5 години. Такова нещо като паспорт няма и ГТП са длъжни да проверяват изправеността на автомобилите с монтирана уредба. Та не се ходи никъде допълнително.

 

За протокола в сряда минах с 30 годишното ми Рено 5 на преглед. Спря валците с предните, задните гуми и с ръчната спирачка почти, понеже колата е лека и скочи от валците. Фаровете са ми перфектно регулирани, проверено с машина, светлини напълно изрядни. С газова съм, нямам никакви течове, газовете ми са в нормата, защото не беше уреда на земята. Та да, има коли на тая възраст изрядни дори с газова и перфектно регулирана от мен лично.

Дам, не го знаех това, промяната е дошла година след като се преместих. 

Тенически изрядна кола се счита за геройство ли?

За мен нормалното е, при не работеща ръчна дори (просто пример) да ти свалят маркировката за тех преглед, реално спирайки колата ти от движение. Така процедират при нас поне. Та със странни неща се хвалим :))

И все пак остават проблемите със загубеното багажно пространство, или загубена резервна гума, малък преход на зареждане, липса на газ на всяка бензиностанция когато излезеш от БГ, различни стандарти за преходника (когато излезеш от бг). 

Които неудобства поне според мен са добър аргумент човек да се замисли и евентуално да вземе различното решение. Докато вие се опитвате да убедите околните, че са заблудени или пък снобове заради това, че не карат на газ :)

Link to comment
Share on other sites

Тенически изрядна кола се счита за геройство ли?

 

Да! Знам, че звучи идиотски, но е така в нашата бананова република  :laughing:

 

Жоре, батьовата, дишай дълбоко и спокойно... Колата ми излезна от магазина на 16км. От тогава досега - 13 години по-късно - имам точно един лек ремонт на турбото заради местната ни нафта, която е блъскана със сяра. Толкоз. Другото са консумативи. Ей сега на 173000 сменям съединител, който също е консуматив. Нищо не съм регулирал сам, капака отварям само да налея течност на пръскалата на прозорците... Та тия дето висяли по сервизите - има си обясними причини, най-често са зад волана. Естествено и бракми бол - известни сме с това, че ги изкупуваме, когато хората в цивилизования свят ги изхвърлят... 

Link to comment
Share on other sites

...Спря валците с предните, задните гуми и с ръчната спирачка почти, понеже колата е лека и скочи от валците....

 

Аз пък почти никога не мога да излезна от валците с предната ос поне там, дето винаги ходя - и с много, и с малко газ, постоянно ги превъртам и не знам защо нямат контра след като те замерят. :moon:

Link to comment
Share on other sites

Тенически изрядна кола се счита за геройство ли?

 

 

Нали прочете, че става въпрос за 30 годишен автомобил! Колко хора тук могат да се похвалят с подобно нещо? Щото мога да кажа, че това се постига доста трудно.

 

 

И все пак остават проблемите със загубеното багажно пространство, или загубена резервна гума, малък преход на зареждане, липса на газ на всяка бензиностанция когато излезеш от БГ, различни стандарти за преходника (когато излезеш от бг). 

Които неудобства поне според мен са добър аргумент човек да се замисли и евентуално да вземе различното решение. Докато вие се опитвате да убедите околните, че са заблудени или пък снобове заради това, че не карат на газ  :)

 

Пак не си прочел, както ти казах нямам загуба на пространство с багажника и имам резервна гума. Та начини има, а последно време като гледам чисто новите автомобили, резервна гума се доплаща. Повечето също нямат, а са със спрей или компресорче някой.

Моята спокойно кара 400 км. с едно зареждане, но въпреки това аз имам болни бъбреци и за това разстояние поне веднъж трябва да спра така или иначе. Докато ида да си свърша работата са ме заредили, та не виждам какъв е зора. Не виждам за какъв малък преход говориш.

В България има газ на всеки ъгъл, за Европа си има преходници. Имам приятел дето редовно си пътува от Холания на газ.

Аз никой не искам да убеждавам в нищо, не искам тея с печките да обясняват глупости на търкалета.

 

 

Жоре, батьовата, дишай дълбоко и спокойно... Колата ми излезна от магазина на 16км. От тогава досега - 13 години по-късно - имам точно един лек ремонт на турбото заради местната ни нафта, която е блъскана със сяра. Толкоз. Другото са консумативи. Ей сега на 173000 сменям съединител, който също е консуматив. Нищо не съм регулирал сам, капака отварям само да налея течност на пръскалата на прозорците... Та тия дето висяли по сервизите - има си обясними причини, най-често са зад волана. Естествено и бракми бол - известни сме с това, че ги изкупуваме, когато хората в цивилизования свят ги изхвърлят... 

 
Споко съм, кажи кога ще седнем на маса да обсъдим, тез глобални въпроси. :)
Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

jozo - до преди 2г карах на газ. Бутилката трябва да минава преглед там до затвора, където се правят замервания за битовите бутилки.
Не мисля, че трябва да го приемаш лично спора газ/бензин/дизел. Аз разбирам ARPAnet, че говори за масата която слага газ след известно време а не преди регистрацията. Ако ти е регистрирана и след това сложиш газ вече не съм запознат дали трябва да с вади талон или документ. Колко хора разбират и могат сами да си настройват газовата система? Ти си прав за теб си, че няма по хубаво от газ след като разбираш и си го настройваш и оправяш. Аз лично не разбирам и не искам да барам затова съм ходил в сервиз.
За протокола: 3г(30к км) каране на бензин без проблеми; 3г(30-40к км) каране на газ/бензин 4-5 настройки на газ, 1път оставяне на магистралата, проблеми с бензиновата система (горях по минимум 10лв на седмица бензин); 2г(17к км) бензин без проблеми.

Link to comment
Share on other sites

До затвора няма нищо вече, ако не ми вярвате идете да проверите. Нищо не се минава.

Въпреки че разбирам, по-горе писах, че на сегашната кола отидох и си платих за системата. Нямам време да се занимавам с това, като мога да ида за това време да изкарам пари от другаде. Това ми е само хоби и го практикувам в свободното време.

Ако ти е регистрирана и имаш газ, нищо не трябва да имаш освен протокол за монтаж. С него си минаваш ГТП всяка година и толкова. Искаха да сменят закона, но така и не стана задължително в талона да пише Бензин/Втечнене нефтен газ. Аз го направих за мое спокойствие така и така трябваше да минавам КАТ.

Link to comment
Share on other sites

30 годишните коли са в пъти по-лесно да се поддържат от колкото една 5 годишна по простата причина, че на 30 годишния агрегат няма какво да му се развали, не е накичен със 2 килограма датчици и измервателни уреди. Всичко останало, спирачки, ходова част си е консуматив и не зависи дали е нов или стар автомобила, а зависи от човека дали желае да си го поддържа.

Link to comment
Share on other sites

 

Аз никой не искам да убеждавам в нищо, не искам тея с печките да обясняват глупости на търкалета.

 

Кои глупости по-точно, щото аз също се дразня като ми говорят глупости тия дето карат с 95 и си въобразяват небивалици? 

 

Между другото аз мога да мина между 750 и 1000 км с един резервоар. Според зависи как карам. 

Link to comment
Share on other sites

30 годишните коли са в пъти по-лесно да се поддържат от колкото една 5 годишна по простата причина, че на 30 годишния агрегат няма какво да му се развали, не е накичен със 2 килограма датчици и измервателни уреди. Всичко останало, спирачки, ходова част си е консуматив и не зависи дали е нов или стар автомобила, а зависи от човека дали желае да си го поддържа.

 

Донякъде си прав ама не баш, там някой неща вече се трошат от старост. Отделно, че на някой компоненти им е минал ресурса и трябва да се заменят, а части няма....Трябва да импровизираш в случая и т.н.и т.н. Има доста предавания по телевизията, вижда се как е.

 

 

Кои глупости по-точно, щото аз също се дразня като ми говорят глупости тия дето карат с 95 и си въобразяват небивалици? 

 

Между другото аз мога да мина между 750 и 1000 км с един резервоар. Според зависи как карам. 

 

Като например, че газов инжекцион се настройва на слух, че всяка година едва ли не се сменят кюнци, свещи на 2 месеца, всяка година се ходило на преглед и т.н. и т.н. Назад в темата могат да се прочетат.

Link to comment
Share on other sites

Между другото аз мога да мина между 750 и 1000 км с един резервоар. Според зависи как карам. 

 

И аз мога...сигурно даже и повече....с 2 туби в багажника. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Като например, че газов инжекцион се настройва на слух, че всяка година едва ли не се сменят кюнци, свещи на 2 месеца, всяка година се ходило на преглед и т.н. и т.н. Назад в темата могат да се прочетат.

 

Така може, аз такива работи не коментирам. Отдавна съм обяснил защо бидона със зелето ми е в мазето, а не в колата... 

 

И аз мога...сигурно даже и повече....с 2 туби в багажника. :lol:

 

Ти по-добре хич не се обаждай  :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Дам, тръгваме в едно безсмислено дълбаене. 

Да, има разни решения, но нека не забравяме, че решението което работи за един не винаги може да бъде валидно за друг. Или носи определени минуси.

 

Дълбоко се съмнявам, че защитаващите газта са готови финансово да гарантират, че след поставянето на газ, човек няма да изпита проблеми които не би имал ако си беше стоял на оригиналното гориво :))

Все пак обясненията за безпроблемен живот по форумите са едно, но когато се случат реални пробеми те се заплащат от собственика на колата, а не от форумджиите ;)

Link to comment
Share on other sites

jozo - до преди 2г карах на газ. Бутилката трябва да минава преглед там до затвора, където се правят замервания за битовите бутилки.

Не мисля, че трябва да го приемаш лично спора газ/бензин/дизел. Аз разбирам ARPAnet, че говори за масата която слага газ след известно време а не преди регистрацията. Ако ти е регистрирана и след това сложиш газ вече не съм запознат дали трябва да с вади талон или документ. Колко хора разбират и могат сами да си настройват газовата система? Ти си прав за теб си, че няма по хубаво от газ след като разбираш и си го настройваш и оправяш. Аз лично не разбирам и не искам да барам затова съм ходил в сервиз.

За протокола: 3г(30к км) каране на бензин без проблеми; 3г(30-40к км) каране на газ/бензин 4-5 настройки на газ, 1път оставяне на магистралата, проблеми с бензиновата система (горях по минимум 10лв на седмица бензин); 2г(17к км) бензин без проблеми.

 

Дори и след като се регистрира, да се монтира газ, не се ходи никъде, а само на ГТП, когато му е времето, където ти издават талона за ГТП с вече вписани две горива и ти дават едно удостоверение, с което ако искаш можеш да идеш в КАТ и да си смениш талона с такъв, на който пише безнин/ВНГ, но ако искаш.

 

Това, че си попаднал на кофти система, евтини маркучи /вероятна причина да те остави на път, но само предполагам де/ и лоша настройка, далеч не означава, че всички са така. Жоро ти казва 20000км. без сервиз и със сигурност е така. На моите коли сипвам бензин 98 или 100 октана, зависи къде реша да заредя точно 20лв на 2 месеца или иначе казано по 5 литра на месец общо, като на ден карам средно по 70-120км., което зависи де. Инжекционът е настроен да прехвърля на 30 градуса, като лятото става за по-малко от минута или 100 метра, а зимата за под километър. Отделно, че когато е топла пали директно на газ. Идеята на безнин 98 или 100 е в това, че е чист от примеси или поне по-чист от 95 и проблеми с дюзите не съм имал при ГИ. Сега при обикновената газ, където се бях научил да паля директно на газ цяло лято /моя грешка/, бях позанемарил дюзите, та се наложи Alchemy да им бае 20мин., след което на вид и работя бяха като нови. Другото с гърнета и свещи, които стават едва ли не консуматив няма да го коментирам, защото са глупости. И при мен бутилките на резервната гума и си имам багажник. Резервата ми стои вкъщи, като я взимам с мен само на дълъг път, за всеки случай. С едно зареждане минавам около 350км. градско или 420-430 извънградско, тоест не виждам точка, до която да не стигна, а и да е кой знае колко далече, не пречи да си заредя и бензин колкото реша, та като свърши газта, минавам на бензин.

 

@ARPAnet - човек може да изпита проблеми след поставянето на газ, единствено при некачествен монтаж и части, което вече си е негов проблем. Ако не се ползват сбирщайн части, най-евтините възможни маркучи и пета употряба бутилка, проблем не виждам. Именно заради това, проблеми нямам нито аз, нито jozo. Знаем какво да сложим и после караме. Проблемът с монтажниците е налице, но пък тези проблемните ги има, само защото Ганьо иска да му е максимално евтина системата, отива при бай Кольо, за който чул от бай Иван, че някой казал, че можел да сменя масло, та и газ щял да сложи. Та като иде при Кольо, Кольо го налъгва с едни приказки, че ая от 700 е същата като тая от 1200 и тея от 1200 ги слагат само будалите, пък той Кольо работи за славата и за да отваря очите на клиентите. Така Ганьо си казва, че е по-тарикат от другите, такова дявола във въздуха, като после се надява, все пак, да няма проблеми с тая от 700, дето е "същата", като тая от 1200 и когато се появят проблемите, почва да се плюе по горивото и колата, майстора, премиера, кмета и всички останали, а проблемът е другаде, но Ганьо няма да признае това никога и за нищо на света. Същото като при другата техника. Не може да си купиш телевизор от 300 и да очакваш неща като от телевизор за 1300лв. Отделно от всичко, въпросният Кольо, който "казва истината" е изкарал почти двойна горница за монтажа, защото на системата от 1200, може да сложи 200-250лв., но системата, която продава за 700, Кольо е купил за 350лв. Та Ганьо е натакован два пъти - плаща по-голяма надценка и с нея си купува проблеми... Ама това като го обясниш на някой, веднага те контрира, че не е така и че чул от Ганьо за Кольо и наистина това дето е 700, върши работа като това за 1200.

Link to comment
Share on other sites

Дам, тръгваме в едно безсмислено дълбаене. 

Да, има разни решения, но нека не забравяме, че решението което работи за един не винаги може да бъде валидно за друг. Или носи определени минуси.

 

Дълбоко се съмнявам, че защитаващите газта са готови финансово да гарантират, че след поставянето на газ, човек няма да изпита проблеми които не би имал ако си беше стоял на оригиналното гориво :))

Все пак обясненията за безпроблемен живот по форумите са едно, но когато се случат реални пробеми те се заплащат от собственика на колата, а не от форумджиите ;)

 

Taка е, навлизаме в "зоната на здрача" още малко.

 

Единствената гаранция в тоя свят е, че сме смъртни. Та няма кой да ти гарантира, че и от магазина да я изкараш няма да имаш проблеми. Производители изтеглят модели за какви ли не проблеми и то не са един и двама производителя. Да не забравяме и скандала с VW, дето се оказа, че сериозно са манипулирали емисиите на газовете на тяхните печки.... Та какви гаранции какви 5 лв....

Link to comment
Share on other sites

Другото с гърнета и свещи, които стават едва ли не консуматив няма да го коментирам, защото са глупости. И при мен бутилките на резервната гума и си имам багажник. Резервата ми стои вкъщи, като я взимам с мен само на дълъг път, за всеки случай. С едно зареждане минавам около 350км. градско или 420-430 извънградско, тоест не виждам точка, до която да не стигна, а и да е кой знае колко далече, не пречи да си заредя и бензин колкото реша, та като свърши газта, минавам на бензин.

 

@ARPAnet - човек може да изпита проблеми след поставянето на газ, единствено при некачествен монтаж и части, което вече си е негов проблем. Ако не се ползват сбирщайн части, най-евтините възможни маркучи и пета употряба бутилка, проблем не виждам. Именно заради това, проблеми нямам нито аз, нито jozo. Знаем какво да сложим и после караме. Проблемът с монтажниците е налице, но пък тези проблемните ги има, само защото Ганьо иска да му е максимално евтина системата, отива при бай Кольо, за който чул от бай Иван, че някой казал, че можел да сменя масло, та и газ щял да сложи. Та като иде при Кольо, Кольо го налъгва с едни приказки, че ая от 700 е същата като тая от 1200 и тея от 1200 ги слагат само будалите, пък той Кольо работи за славата и за да отваря очите на клиентите. Така Ганьо си казва, че е по-тарикат от другите, такова дявола във въздуха, като после се надява, все пак, да няма проблеми с тая от 700, дето е "същата", като тая от 1200 и когато се появят проблемите, почва да се плюе по горивото и колата, майстора, премиера, кмета и всички останали, а проблемът е другаде, но Ганьо няма да признае това никога и за нищо на света. Същото като при другата техника. Не може да си купиш телевизор от 300 и да очакваш неща като от телевизор за 1300лв. Отделно от всичко, въпросният Кольо, който "казва истината" е изкарал почти двойна горница за монтажа, защото на системата от 1200, може да сложи 200-250лв., но системата, която продава за 700, Кольо е купил за 350лв. Та Ганьо е натакован два пъти - плаща по-голяма надценка и с нея си купува проблеми... Ама това като го обясниш на някой, веднага те контрира, че не е така и че чул от Ганьо за Кольо и наистина това дето е 700, върши работа като това за 1200.

 

От 10 кладенеца вода ще донесем, но няма да признаем, че околните може пък да са се сблъсквали с проблеми . Не, не съм имал вземане даване с газовии за 700 лева. Защо автоматично се предполага, че някой трябва да е икономисвал, че да има проблеми ? ​

 

Резервата ми стои вкъщи, като я взимам с мен само на дълъг път, за всеки случай.

 

Че да ми заема място в багажника, и нещата вътре да се търкат в мръсната гума .. :) Точно на дълъг път когато си искам всяко сантиметърче от багажника аз ще си натреса и една гума вътре (била тя и патерица) :))

Пък като спукам гума на път към офиса , нa магистралата, да викам пътна помощ вместо да си сменя гумата за 10 минути. Fantastic idea! :))

Да, може да си купувам runflat-ове, че като спукам гума да опитам да се добера до някой сервиз евентуално, решения има, нооо лично аз изпитвам раздразнение от такъв тип фиксове .. :))

 

Аз на година си правя по 20 000 км. Това ли е безпроблемният период? 1 година? :) 

 

От къде идва досадната идея, че непременно пишете с някой който няма грам опит с газовите?

Наистина ли не сте виждали мъничките 20 литрови бомбички ? :) 

Link to comment
Share on other sites

Не съм казал, че някой не е имал проблеми? Дори съм написал, че и аз съм имал, но по изцяло моя вина - палене директно на газ и тотално заебаване на бензиновата система. А резервата ми е чиста, че и в калъфче с дръжки за по-удобно носене. Както някой има проблем с дизелова или бензинова системата, възникват такива и с газова, но когато компонентите са правилно подбрани, монтажът и настройката са направени както трянва, проблемите са сведени до минимум. 20000км. дадох за пример Жоро. Старото ми Пежо 406 беше с газ откакто попадна при мен на 135000км. или нещо подобно. Продадох го на почти 500000км. и до днес си работи пак на газ. Виждал съм и 12 литрови бутилки и 95 литрови такива - не виждам какво се намесиха литражите тука. Все едно да почнем да пишем колко от шофьорите сме виждали по бензиностанциите хора, зареждащи по 5 или 10 лева бензин - пълно е с такива, те колко минават с 5 или 10 лева, 500 километра ли? Изобщо темата се измести яко от това, че скъпа кола не трябва да се газифицира, до колко били малки някои бутилки и как се ходело някога на прегледи до затвора.

Толкова по темата, никаква вода, никакви кладенци. Живи, здрави на наздравИ  :laugh:

Приемаме, че каращите на газ сме будали, пък останалите са патрони и толкова :woot

Жоро, дай да се съберем будалите на по бира, може и с децата  :grin:

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Хайде ся, на девър ми Петко зълвин син. Знаеш ли колко познати с дизели имам, дето колите им са седяли с месеци в сервиза, че няма пари за ново турбо, рециклаж на дюзи, помпа, проблеми с ФАП или проблем с ЕГР......

 

10 лв. 100 км. е на обикновенна кола, колкото е по-мощна сметката скача в пъти. Сами дадохте пример за Злобила, дето преди това имаше доста дизели, как така после с бензиновото Ауди нямаше тея проблеми дето ги описвате....

 

Не виждам какво лошо има, при положение, че аз не съм карал на газ, да споделям опита на познати? Имах една друга колежка, на която колата постоянно подскачаше с тая газ. То не беше форсиране, не беше чудо, за да не изгасне по средата на пътя. През 2 месеца ходеше да я настройват така, че да изкара 2 месеца преди да се наложи да я настройват отново. Егати айляка... А и никой не казва, че това се случва с всяка уредба, но самият риск, че това може да се случва, за мен е негатив, който не бих приел.

 

Това за Ауди-то не го помня. И до коя Македония е ходил по-точно, че е спестил 1000лв? Защото на мен до Италия и обратно ми е 380лв горивото по 2лв на литър. Той с танк да иде до съседна Македония, пак няма как да му излезе 1000лв горивото, а какво остава за 1000лв икономия от гориво. Преди да пита някой, Виден спомена преди няколко страници за такива цифри.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Жоро, дай да се съберем будалите на по бира, може и с децата  :grin:

 

Съгласен, само да има детски кът. Ако не искат и без друго не сме се виждали скоро, може да измислим нещо. :grin:

 

Не виждам какво лошо има, при положение, че аз не съм карал на газ, да споделям опита на познати? Имах една друга колежка, на която колата постоянно подскачаше с тая газ. То не беше форсиране, не беше чудо, за да не изгасне по средата на пътя. През 2 месеца ходеше да я настройват така, че да изкара 2 месеца преди да се наложи да я настройват отново. Егати айляка... А и никой не казва, че това се случва с всяка уредба, но самият риск, че това може да се случва, за мен е негатив, който не бих приел.

 

Какво лошо ли, все едно да ти обяснявам какъв съм спец по бутониерите, като никога не съм имал, а ти нищо не разбираш от това. Та няма как да споделяш някакъв чужд опит. Както казах, имам познати дето печките им седят в сервиза за проблем я с турбо, я с дюзи, я с помпа или друго подобно. Самият риск от това, значи че трябва с градски транспорт да се ходи, ама като се приеме, че и той е дизел, може също да закъса.

 

В интерес на истината имам и дизел на работната ми кола, който сам си избрах съвсем челенасочено. Трябваше ми работно магаре, а за там бензин не е удачно решение, друг е въпроса, че е дизел от старо поколение, дето няма много какво да му стане.

Link to comment
Share on other sites

Мама му стара...като ви слуша човек, ни печка да си купи, ни газова да си сложи - все проблеми някакви създават... :))

Електрическите са бъдещето ;).

Link to comment
Share on other sites

Мама му стара...като ви слуша човек, ни печка да си купи, ни газова да си сложи - все проблеми някакви създават...:))

Сичката газ в дъно. Ти поне разбираш
Link to comment
Share on other sites

Какво лошо ли, все едно да ти обяснявам какъв съм спец по бутониерите, като никога не съм имал, а ти нищо не разбираш от това. Та няма как да споделяш някакъв чужд опит. Както казах, имам познати дето печките им седят в сервиза за проблем я с турбо, я с дюзи, я с помпа или друго подобно. Самият риск от това, значи че трябва с градски транспорт да се ходи, ама като се приеме, че и той е дизел, може също да закъса.

 

Аз изобщо не се изкарвам спец. А бутониери и аз не съм носил, при положение, че се ползват главно за сватби.

Просто споделям опит на други хора, който горчив опит аз съм виждал с очите си. Това, че нещо работи за теб, не означава, че работи за всички останали, нали така? То по тая логика не мога да говоря и добро за газовите уредби въз основа на твоите твърдения, защото не съм го изпитал сам на гърба си. Тия аргументи ми ги развиваше някой друг на някаква друга тема в тоя същия форум. Явно никой тука не гледа ревю-та и мнения за продукти преди да си купи, а винаги купува и после вади изводи от собствен опит. Защо ли не съм изненадан..?

А да ми изкарвате газовите уредби едва ли не върха на автомобилната технология - айде няма нужда.

 

На всичкото отгоре, аз дето не разбирам, съм чел, че на по-големи двигатели се слага уредба с течна фаза, която пък е 2000-3000лв. На всичкото отгоре, има някаква помпа ли, турбина ли, която е консуматив и струва 800лв, та за каква икономия се говори? Нали за монтиране на уредби на големи двигатели ставаше въпрос? Или поне от там тръгна темата, пък на къде си я извъртя всеки, за да си докаже аргументите и да си изкаже мнението - само той си знае.

 

Твоите познати като не могат да си позволят да си купят едно ново турбо, да си купят кола на газ!

Като купиш фабричен автомобил приемаш риска, който си върви с всяка кола. Като добавиш допълнителна система, поемаш и риска на системата + риска за тоя, който я е монтирал. Вместо 1 риск, поемаш риск за 3 неща!

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...