Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Имам предвид да не е менте, а иначе марката не ме интересува, важно е да отговаря със сигурност на спецификацията, а не на тубата да го пише, а бай Стамен да го пълни в с. Овчеполци примерно.

 

 

Благодаря за отговора, ще взема Бардал, както ме съветвате.

Edited by downsoft
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Въпросния сайт е проверен многократно от мен и мои приятели. Продава това, което официалния вносител за страната предлага. До последно купувах от там, сега вече приятел от Рено форума ми праща Бардал, понеже има по-голяма отстъпка и ми излиза по-тънко.

Link to comment
Share on other sites

Аз не бих препоръчал Motul.

 

Първия път сложиш Liqui Moly и всичко си беше ОК. При смяната сложих от най-скъпият възможен Motul, който намерих, и започна да се чува едно еднократно почукване при запалване на двигателя през зимата.

 

Сега съм си купил Selenia XR, да видим дали ще продължи да тропа.

Link to comment
Share on other sites

Аз за това на първо място съм сложил Бардал. Ползвал съм и едното и другото, обаче определено Бардала си е класа.

Link to comment
Share on other sites

Бардал си имат сайт, който е на официалния вносител. Ако си избереш дадено масло и искаш, разбира се, мога да съдействам за 20% отстъпка. Аз ще поръчвам за едната края на седмицата, така че ако решиш - пиши ми лично.

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Бардал си имат сайт, който е на официалния вносител. Ако си избереш дадено масло и искаш, разбира се, мога да съдействам за 20% отстъпка. Аз ще поръчвам за едната края на седмицата, така че ако решиш - пиши ми лично.

 

Благодаря за предложението, но вече поръчах необходимите ми неща.

Link to comment
Share on other sites

...капака на БМВ-то ни излетя на 10 метра пред колата. ....Наскоро двама души от Хасково загинаха в адски мъки, след като се взривиха, настройвайки газова уредба в сервиза си. ....

 

Днес във Велико Търново е станало нещо подобно с един газифициран голф, с разликата че капакът му е излетял на 50 метра, а след това колата е изгоряла напълно.

 

Image_5826721_126.jpg

Link to comment
Share on other sites

Пък аз днес видях Вектра, с изгнил резервоар, от който течеше бензин... Дали спирайки за малко някъде и случайно хвърлен фас, няма да доведе до същото. Пак си говорим за неизправни системи. Както може да има теч от газ, така може да има от нафта и бензин.

Link to comment
Share on other sites

Лъки, не разбирам защо всеки път се засягаш толкова - аз споделям просто една случка за която прочетох днес и то в пряка връзка с излетелия капак на БМВ-то на Виден, а ти веднага почваш да вадиш случки с изгнили бензинови резервоари. Случката с излетелия капак си е случка, която така или иначе се е случила и бъди сигурен, че ако оня голф не вървеше с газ, а с бензин или ракетно гориво - пак щях да я споделя в темата. ;)

Link to comment
Share on other sites

А де, реших, че е срещу газта в случая, заради това. А и аз така и така щях да пиша за тоя с Вектрата, направо съжалявам, че не снимах. Защото този от Лукойл ходеше след колата да ръси пясък, за да не стане беля с друга кола. Тоя си е жива бомба, а ако има и газова в тая Вектра, нещо не което не обърнах внимание, скоро може да има фойерверки някъде в Смирненски.

Link to comment
Share on other sites

Пак си говорим за неизправни системи. Както може да има теч от газ, така може да има от нафта и бензин.

Ама с нафтата е доста трудно да гръмнеш :P

Link to comment
Share on other sites

Това е така, но пламне ли веднъж нафтата, да не си там. Преди години някакво фаове или ауди изгоря на Талев май. 2 пожарни коли го гасиха и не го изгасиха, просто пазеха да не се пренесе другаде. Изгоря до ламарина. На асфалта имаше петно година може би.

Link to comment
Share on other sites

Ама с нафтата е доста трудно да гръмнеш :P

 

Да не кажа невъзможно...  :laughing:

 

Лъки, приятелю, да не дава Господ шибаната бомба в колата да те прасне. Има стотици варианти. 

Link to comment
Share on other sites

Мине не мине месец и се почне с газта и богопомазаните горива.  

Добре де, не може ли веднъж завинаги да се каже в прав текст  - газта е за такива сиромаси като мене, безнина е за баровци. 

Аз например - зареждам само нощем, че ме е срам на бензиностанцията да зареждам газ. 

Завиждам искрено на тези които зареждат нафта или бензин, защото се нареждат на колонките за баровци и навеждам глава, като минавам покрай тях :) 

Все пак не сме от една черга хора, всеки да си знае горивото. 

Link to comment
Share on other sites

Мине не мине месец и се почне с газта и богопомазаните горива.  

Добре де, не може ли веднъж завинаги да се каже в прав текст  - газта е за такива сиромаси като мене, безнина е за баровци. 

Аз например - зареждам само нощем, че ме е срам на бензиностанцията да зареждам газ. 

Завиждам искрено на тези които зареждат нафта или бензин, защото се нареждат на колонките за баровци и навеждам глава, като минавам покрай тях :)

Все пак не сме от една черга хора, всеки да си знае горивото. 

По-скоро обясненията все идват от каращите на газ. :)

Няма кой знае какво за казване ако колата ти е на бензин и караш на бензин :))

Link to comment
Share on other sites

Не е точно така както го възприемат тия, дето карат на газ и незнайно защо често се засягат. ;) Всичко е въпрос на избор и изобщо не става дума за някакъв елит, основан на вида гориво. Вярно е че повечето от тия с газифицираните коли са го направили с цел икономия, но има и малка група дето просто обичат да пазят природата или пък такива, на които по някаква причина  не им харесва да карат на газ. В момента примерно, по стечение на обстоятелствата и от доста време моите доходи са по-малки, отколкото доходите на 90% от пишещите тук, но въпреки, че колата ми е с голям двигател и гори сравнително много, не съм я газифицирал, защото карам сравнително малко, а и не ми допада заемането на част от багажника с бутилка, както и преработването на двигателя - като нямам пари, просто не излизам с колата и толкова. Така че всеки е свободен да кара на каквото си иска - единствено ми е смешно за тези с пост-газифицираните коли, струващи в пъти (и то доста) повече от ежедневките и предназначени за съвсем друга група хора със съвсем други доходи от техните, но това е тема, която сме я обсъждали многократно и в случая газта няма нищо общо с мисленето на такъв род хора. :)

Link to comment
Share on other sites

Преди време Васко в няколко реда показа как е спестил къмто бон от беДЗин, бидейки на газ с мощното си Ауди. Ако можеш да спестиш бон от едно ходене на сватба в Македния - защо да не? Въпрос на приоритети. На някои не им пука - други смятат. Трети като мен имат предразсъдъци.   

 

Между другото отворените бензинджии, дето имат глупавия навик да лаят срещу нас нафтаджиите могат да си направят един експеримент по селски. Оставяме настрана, че е показателен факта, че бенДЗиня им е по-евтин от нафтата. Нека га падне сняг, ако падне изобщо тая година, да си нагъзят кошника къмто някоя пряспа и да форсират няколко пъти. После да си видят отзаде в снега резултатите от "по-чистото" и с "по-малко твърди частици" гориво. Белким земат, та млъкнат. 

 

(сега някой 100% ще каже как кара с турбо скъпия бенДЗин и нъли, таквози, понеже) 

Link to comment
Share on other sites

По-скоро обясненията все идват от каращите на газ. :)

Няма кой знае какво за казване ако колата ти е на бензин и караш на бензин :))

 

Да ти кажа, останал съм с обратно впечатление. 

Не ми се рови форума назад, но в хода на темата, и не само тази, и не само тук, едва ли не има някаква "гордост", че караш на бензин и се набутваш двойно. 

Основен аргумент - колко е опасно да караш на газ. 

Защо не погледнете колко е стената на една газова бутилка, на какво налягане е изпитвана и от какъв материал е изработена, колко клапана има? 

Сега се наведете под колата и вижте в коя точка се намира пластмасовия резервоар и дали случайно не е по-чуплив или по-уязвим на механични повреди от така страшната бутилка? 

Аз карам на газ, по една единствена причина - не виждам никакъв смисъл да плащам двойно за нещо, което върши абсолютно еднаква работа и има една единствена цел - да придвижва два тона желязо от точка А до точка Б. 

Понеже вероятно не съм единствен, от скромния ми поглед над автомобилостроенето - забелязвам, че автомобилите стават все по-икономични и отиват все повече към електродвигателите. 

Защо ли хората търсят такива коли, заради екологията? Едва ли! 

PS: Само да добавя, по повод коментар по-нагоре, че аз наистина не виждам никаква причинно-следствена връзка между стойността на автомобила и използваното гориво. Каквато и да е стойността на автомобила, не разбирам защо непременно следва собственика му да плаща двойно за гориво. Вероятно съм тъп, но не схващам. 

Така поставено като условие ме навежда единствено на мисълта, че човек по презумпция следва да се срамува, че харчи по-малко за еднакви по качество и количество стоки, което от своя страна отива към едно не много лицеприятно определение, наричащо се снобизъм. 

Edited by vkirov
Link to comment
Share on other sites

Може ли да се опитам (за пореден път) да обясня онова за причинно-следствената връзка в добавката. ;)

Аз пък смятам, че има пряка връзка между стойността на автомобила над определена граница и финансовите възможности на собственика. Ако си купиш ферари, бентли, някоя скъпа джипка или каквото и да е друго от подобен ценови клас, се предполага, че горивото ще ти е най-малкия проблем (да не кажа - никакъв). Ако обаче се окаже, че "харча" на колата и респ. зареждането й с оригиналното за нея гориво бърка сметките на собственика по един или друг начин - тогава проблемът определено е в собственика. :)

 

П.П. Не знам това дали се нарича снобизъм или просто такива собственици ги гонят яко комплекси. ;)

Link to comment
Share on other sites

Знаеш ли, помислих сега по проблема и може би изпускам един детайл.

Преди това само ще кажа, че моята кола като стойност в пари - вероятно се побира в джоба на дънките, т.е. няма как аз да преценя какво е в акъла на човек, който ще си купи свръхскъпа кола. 

И така, защо аз бих си купил по-скъпа /нова/ кола: 

Първи фактор: Да ми предложи удобства в повече, отколкото има сегашната ми;

Втори фактор: Разчитам, че като по-нова, ще вися по-малко в сервиза. 

Обаче, вероятно има и една прослойка /която предполагам визираш ти/, 

за която автомобила се купува с цел демонстриране на някакъв /нереален/ статус в обществото. 

Тука идва пробойната в моята теория :) и за този тип хора, вероятно да зареждат газ ще бъде проблем :) 

Само ще кажа още нещо по твоя коментар по-горе, че /поне аз така мисля/ не е никак задължително да направиш някакъв харч, само защото не ти е проблем да го направиш. Човек не може да има всичко материално на този свят и за да си позволиш едно, неминуемо се лишаваш от друго :) А тук в спора дори не говорим за лишение, а замяна на идентични продукти. 

И последно, което не е конкретно за случая, по принцип - много рядко си позволявам да укорявам, обвинявам, съдя и т.н. който и да е, защото всеки си има някъде някаква си драма, която може да обясни много, понякога изглеждащи абсурдно неща. Така че всеки си знае ... :) 

Link to comment
Share on other sites

Kога ще прочетете и разберете това, което ви казва Мидекс. Не става дума, че бай Петко си е газифицирал Вектрата от 89-та...нормално. И аз бих го направил, че и метан щях да сложа за всеки случай. Става въпрос за коли за по 100 бона, такива дето много от нас не биха могли да карат дори някой да им я подари в момента. ВдигнАх кръвно :)))


Може ли да се опитам (за пореден път) да обясня онова за причинно-следствената връзка в добавката. ;)

Аз пък смятам, че има пряка връзка между стойността на автомобила над определена граница и финансовите възможности на собственика. Ако си купиш ферари, бентли, някоя скъпа джипка или каквото и да е друго от подобен ценови клас, се предполага, че горивото ще ти е най-малкия проблем (да не кажа - никакъв). Ако обаче се окаже, че "харча" на колата и респ. зареждането й с оригиналното за нея гориво бърка сметките на собственика по един или друг начин - тогава проблемът определено е в собственика. :)

 

П.П. Не знам това дали се нарича снобизъм или просто такива собственици ги гонят яко комплекси. ;)

Taка май ще е по-лесно

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

И аз пак да обясня, че и 200 бона да е колата, може ли да яде газ, ще яде газ и в това не виждам нищо ненормално. Като има 200 бона за кола, по вашата логика задължително трябва да кара на бензин, щото иначе ще му падне имиджа. Също според вас, може една екскурзия /примерно де/ да струва през някоя фирма 2000лв., а в друга за същата екскурзия да плати 4000лв., но понеже човекът има възможност, трябва да се нашие при тея с 4000лв., щото иначе край... Не че няма да е същото, ма той има пари и ще е срамно /едва ли не/ да плати само 2000, като може да плати 4000лв. Ми няма логика. Виден много добър пример даде със Злобила.

Или нещо не се разбираме, или и аз не знам.

 

И да питам колко от тези, според които е ненормално сравнително скъпа кола да е с газ, са карали някога на газ или метан?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...