Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата


Recommended Posts

Има и доволно върнали се от бригади в англия меринджеи ... освен тва и служебните колици са бая в тоз град (тип опел астра комби с 2/3 изгнили панели и тръгваща от 4000 оборота на всеки светофар "щото имам работа").

 

Но, скоро ще пуснат Македония, догодина ще асфалтират В. Априлов и ще си спомняме с насмешка за паветата и астмата.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107k
  • Created
  • Last Reply

А вчера заради тъпия мач навсякъде беше леш...А за идиотите по улиците в Пловдив изобщо няма кво да ги компентираме :( За жалост стават все повече и повече.Днеска трябваше да обиколя града 2 пъти и направо ми стана Лошо :D 

Link to comment
Share on other sites

Има и доволно върнали се от бригади в англия меринджеи ... освен тва и служебните колици са бая в тоз град (тип опел астра комби с 2/3 изгнили панели и тръгваща от 4000 оборота на всеки светофар "щото имам работа").

 

Но, скоро ще пуснат Македония, догодина ще асфалтират В. Априлов и ще си спомняме с насмешка за паветата и астмата.

Абе за колите и панелките е спорен въпроса.

Кофти е, че сме най-замърсения град и всичкият тоя прах го дишаме, както и децата ни!

 

@zlobil пропусна дебилите дето винаги минават в най-лява/дясна лента и като стигнат отпред, пускат мигача за престрояване. Напоследък, селски тарикати бол.

Link to comment
Share on other sites

Кръговите са хубаво нещо ама когато дебилите се научат как се минава през кръгово

 

 

Точно това кръгово на водната палата е най-големият абсурд който можеше да бъде сътворен в нашият град. От чисто техническа/проектантска гледна точка е недопустимо да има "изчакващи" автомобили на мост, това го помня макар че не бях кой знае колко добър ученик (завършил съм пътно строителство), нямам идея кой архитект го е сътворил но определено е редно да си скъса дипломата. 

 

Минавах редовно по бул.Марица и правех десен завой към Чифте баня е ся тоя завой е някъв ад, задръстването в час пик започва от пешеходният мост, дори в кофти часове пак има задръстване....... 

 

Другото интересно е че въпросното "пътно съоръжение" струва 900 000лв които аз лично не виждам къде точно са похарчени..... имам чувството че ако хвана 20 работника ще го направя за под 100 000лв..... 

 

 

@еxabyte те въпросните ДЕБИЛИ ги е имало винаги.....аз лично не ги пускам дори с цената на ударена кола, особено пък тия които от сточна гара отиват към Тракия по новият път от най-лява лента нарочно ги натискам до последно към мантинелата.....с нескрито удоволствие ще остана да опиша ситуацията пред КАТ ако някой такъв се натресе заради мен. 

Link to comment
Share on other sites

Само на мен ли ми се струва че последните няколко месеца колите в града са станали още повече, навсякъде е задръстено, кичука около Македония е абсолютно непроходим ако нямаш свободни 30-40мин......дано да падне някъв сняг и да се прибират летните шофьори че ми се късат нервите вече, Пловдив е града с НАЙ ПРОТИВНОТО ДВИЖЕНИЕ, никва колегиалност, добавяме ДЕБИЛИТЕ които карат с 30км/ч на ОГРОМНИ булеварди, добавяме ДЕБИЛИТЕ които тръгват на 5-тата секунда на зелен сигнал, добавяме ДЕБИЛИТЕ които се водят "инструктори" и учат новите шофьори, добавяме и ДЕБИЛИТЕ които режат храсти на най-големите булеварди в най-пиковите часове и няк'си картинката се изяснява..... направо на моменти ми идва да си изям книжката да заеба колата на място напреки на пътя и да си хвана такси което в 90% от случаите пак е управлявано от ДЕБИЛ  :nugget:  :nugget:  :nugget:  :nugget:

 

Всичко това и всички тези дебили ги има НАВСЯКЪДЕ в страната. 

 

Но, скоро ще пуснат Македония, догодина ще асфалтират В. Априлов и ще си спомняме с насмешка за паветата и астмата.

 

Шшшшшт, ТИХО! Ако пак някакви боклуци попречат на проектите, теб ще плескам! Мълчи си и не урочасвай работата. Аз очаквам също така и Коматевско и с най-голямо напрежение Голямоконарско. 

 

Аз пък се чудя, дали Мамин Ваньо си е наел щатни гъзочесачи, предвид живият интерес, който предизвиква аналното му отверстие у няколкото хиляди шофьори. Дремещи от двете страни на онова странно кръговче до водната палата. Все се чудя какъв беше смисълът (освен финансов) да се изкендза онова нещо там. Днес обаче, един колега ме открехна каква била хавата - Това било паметник на, на майка му вулвата (в реален размер), на който да можем да се наслаждаваме от въздуха, понеже в скоро време ще стане невъзможно да се шофира в този град и ще трябва да си взимаме хеликоптери.

На мен лично ми прозвуча доста разумно това обяснение.....

 

Много си е добре колелото, но трябва сериозно да се наплеска техническото лице, което е позволило да се изсере този ореол от павета, който е абсолютно излишен и само пречи, като няма по-висока кола, която да не се качва отгоре като върти... 

Link to comment
Share on other sites

Абе кръговото не е лошо, но и аз не разбрах, защо не искаха да махнат паветата?

Иначе парите мисля са заедно с тези за асфалтиране.

Link to comment
Share on other sites

Обиколил съм цялата страна в Пловдив шофьорите са най-зле...... реално улиците и булевардите са ни едни от най-добрите в България, просто движението е супер тегаво щото е пълно с некадърници и пришълци от градове с по 1 светофар...... НИКЪДЕ другаде в БЪЛГАРИЯ тръгването на зелено не е толкова бавно.......не е нормално на ляв завой на сточна гара от Тракия към Гарата да минават 5-10 коли..... кой квото ще да ми говори, липсата на мигачи не ги коментираме - винаги е било така, абсолютна нетолерантност - ако не си с лъскачка/джип никой не го еВе за тебе да те пропусне щото всеки е батка бързач...... петък/събота/неделя когато основните участници от движението са таксиджии   пък изобщо гледам да не карам щото просто полудявам....... 

 

 

 

преди няколко години наш много добър семеен приятел си взе Г55 АМГ, помолих го да го покарам - С ТАЯ КОЛА ДВИЖЕНИЕТО ОКОЛО ТЕБЕ СПИРА....което е жалко, само доказва колко глупави са всички, как единственият начин да те уважат е да ги е страх от тебе, същият човек има и Тойота Тундра....положението е идентично, направо ми става жал колко противна нация сме станали и съвсем скоро ще заеба всичко и ще замина някъде, няк'си ми писна на кОр-а да гледам постоянно нацупени паляци и неуспели плеймейтки които през седмицата бачкат сервитьорки за да могат в събота да отидат в Галакси и да изпият 2 БГ уискита...... 

Link to comment
Share on other sites

През главата ми минава, че искам да убия всички идиоти от M$ и Борика...

Един сертификат ми разказва играта и изобщо не мисли да тръгне нормално на 8.1

Еб@х неговата мама...

Няма такава тъпотия, заклевам се!

Как досега с друга ОС никога проблеми, а с това недоносче 8.1, само парчета!

Link to comment
Share on other sites

Колелото на панаира наистина е дебилно...Инженера направил проекта трябва да бъде набучен на кол посредата.като мине рейс няма как да мине кола до него.Ако махнат тия павета ще се отвори повече място отвътре.Ма оди обяснявай на "можешите и знаещите"...

Link to comment
Share on other sites

Обиколил съм цялата страна в Пловдив шофьорите са най-зле...... 

 

 

Да припомням ли как ме емнаха всички карачи, като го казах това преди година още? 

Link to comment
Share on other sites

Нямам спомен....винаги съм го твърдял това нещо.

Даже в СМ си карат нормално но като дойдат тука няАм идея кво им се  случва но показват доста ДЕБИЛНО шофиране. 

 

 

 

 

То реално и с микробус/маршрутка пак е тясно за 2ма, дори  и за 2 коли е тясно.... примерно всеки път като идвам от Чифте Баня и се опитвам да завия на ляво по бул.Марица винаги ми е супер тегаво да съм от вътрешната страна, просто тоя който е направо за към панаира точно преди да влезе в моста ти сече леко пътя, тия пък които идват от към Панаира няк'си не моа да осъзнава защо всеки път половината са в кръговото, в следващият момент успешно си успял да се опазиш да не те зажули**** някой ДЕБИЛ и правиш левият завой към Пешеходният мост и виждаш симпатичната колонка. НЯМА нужда да коментираме паркоместата които са точно след колелото и всеки път е магия дали тоя няма да реши да излиза.

 

 

Прекланям се пред тоя инжИнер  :bowdown:  :bowdown:  :bowdown:  :bowdown:

 

Изобщо тука нещата винаги се случват по трудният начин, във всяко безмислено действие хабим енергия с която можем да сме сигурно най-производителните във велико ЕУ  :bowdown:

 

 

 

**** А да намериш добър бояджия в Пловдив който да ти сглоби колата нормално и без свински опашки е мишън импосибъл.

Link to comment
Share on other sites

Много си е добре колелото, но трябва сериозно да се наплеска техническото лице, което е позволило да се изсере този ореол от павета, който е абсолютно излишен и само пречи, като няма по-висока кола, която да не се качва отгоре като върти...

Мхъ! Перфектно си е, бе! Кво да му е?

Само дето в момента задръстванията там са в ПЪТИ по-сериозни от преди... Инак нищо му няма. А на Мамин Ваньо и на малоумника измислил това стесняване на трилентов булевард в буквално една лента, Синове да им се родят и зетьове да им доведат.... Тва е, друго не мога да им пожелая.... И не искам да чувам кво било яко това специално кръгово, щото всеки ден ми се налага да минавам по два пъти през него в пиковите часове, та знам колко точно е яко. Егати, задръстването стига чак до панаирното колело, почти всеки ден.

Вчера сутринта на едно леке щях да му завра скапаното телефонче в задника, щото точно там лайното спретна стария, курвенски номер да се набере по външната дъга и да тръгне да завива в ляво в посока пешеходния мост. Успях да спра буквално на два пръста от шофьорската врата на шибаняка, а говедото ми се хили и продължава да си плещи по телефона.... Дейба и тъпакът му, дейба... Вероятно не може да дъвче дъвка и да ходи едновременно, обаче се  метнал в на жена си колицата и си заврял алото в шибаняшкото ухо...

Link to comment
Share on other sites

Аз не разбирам какво общо има кмета в случая? Негов ли е техническият проект? Той че е тъп като гъз от пРЪвиот ден е ясно, но тук проектантите са за много бой с пръчки по босите пети. Махат се тъпите павета и колелото си е 6. Съответно се наказва този, който "умно" е решил да са там (стига разбира се да не се спазва някоя ЕВРОидиотска директива в случая). 

 

А че моста откъм север се задръства - така си е. Не че преди не беше така в час пик, но сега още повече. не знам това така наречено отпушване къде какво олекоти, но сякаш всичко се юрна оттам да мнава сега. 

 

=============================

 

Васко, ако те пусна в час пик в София кръв ще припикваш... И тук ще ти стори всичко като една феерия на транспорта... 

Link to comment
Share on other sites

Не е нужно да ме пускаш където и да е и ние сме били в големият град..... мога да си направя някви преценки и заради това го пиша шофирането в София е много много по толерантно, в Пловдив се придвижваме на примитивно ниво..... 

Link to comment
Share on other sites

Аз не разбирам какво общо има кмета в случая? Негов ли е техническият проект?

Ти, това сериозно ли ме питаш!?!

Мога да ти отговоря доста цветисто и изчерпателно на този въпрос (сам знаеш), ама не искам да изнасилвам повече цензурата.

И стига с тази София! Хората там карат по съвсем различен начин. Налагало ми се е и с камион да карам из задръстванията им и пак се кара много по-спокойно от тук.

Link to comment
Share on other sites

абе след като всички шофьори в пловдив са дебили, олигофрени, кретени и прочие сволоч,  вий дет коментирате толко компетентно не участвате ли? и никога не сте си изпускали нервите и не сте правили грешки?

 

рапторе, тотевиста задвижи "проекта". тотювата група пък която си постави за цел да прокарва абсурдни проекти напук на оня гаден областен, заложиха в изискванията да се проектира и изпълни кръгово, вместо предвиденото в общия устройствен план кръстовище със светофари и/или на две нива. Теоретично тази промяна трябваше да има проект за ПУП, обсъждане, изчакване на обжалвания, но практически - не. Крайният ефект го наблюдаваме всички местни и гости - силно негативен върху трафика, но пък са усвоени едни пари от една случайно подбрана фирма.

Link to comment
Share on other sites

Блиц въпрос - при светофар по-малки ли щяха да са колоните? 

 

Имам спомен, че там се обмисляше надлез или подлез - единственият начин, при който няма да стане задръстване... В крайна сметка обаче това избраха - имаше избор измежду три варианта.. Май се оказа, че проектите отдолу/отгоре са неизпълними. 

 

===============

 

Галицин, съвсем сериозно питам. Кмета проектант ли е? Щото имам спомен, че е завършил Автото с под 4. Научете се, че нищо не зависи от него в тоя град. Той подписва и се появява в клипчета на пловдив24. Дотам.

Link to comment
Share on other sites

Да правиш сравнения между Пловдив и София откъм каране е много тъпо. Маршрутът ми минаваше през пиковите часове по най-задръстените части на София, по-малко съм псувал, отколкото в отсечката Пазарджишко-Военна.

Link to comment
Share on other sites

Видене.... Това е един от моментите в които е по-добре да си затраеш ;)

Link to comment
Share on other sites

**** А да намериш добър бояджия в Пловдив който да ти сглоби колата нормално и без свински опашки е мишън импосибъл.

 

Мога да те свърза с едни ама бая дебело барат и са извън Плд на 5-6км.

Link to comment
Share on other sites

Да бе, естествено, шъ знайш...

 

В тоя ред на мисли днес забелязах, че в климатика отново от руините, които остави, се е зародила онази извънземна цивилизация... И този път не само еволюцията е стигнала ниво изследване на други светове, но подозирам, че вече има стартирана колонизация някъде... 

 

Ще трябва да съчетаем смяна на компресор, профилактика и пиене на бири ведно ми се струва...  :grin:

Link to comment
Share on other sites

Доста често ми се налага да минавам през "кръстовището" на водната палата и да бия на ляво към Пешеходния и обратно. Преди десен завой от Марица към Тунела си беше приказка. Дясното платно се ползваше само от рейсовете, понеже идващите от моста се падаха в средното и лявото. Изнасянето на десен завий ставаш бързо и нямаше коли и чакане. Сега е нещо ужасно.

Link to comment
Share on other sites

  • Veno locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...