Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата (Нова тема)


Veno

Recommended Posts

4 minutes ago, Dunc said:

И работят с полуфабрикати. 

 Абе винаги можем да отидем при на Галицин момчетата, но тогава не общета сметка ще е е 450, а персоналната. И няма да можеш да се опъваш на миндера на воля... 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 13.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Голяма част от клиентите на нашия софтуер са ресторант и заведения.

От няколко години Хепи работят с нашия модул за маркиране на поръчки.

Постоянно се искат някакви неща.

Шефа ми ми каза - от всички клиенти, тези са единствените, които правят нещата така, че клиента е в центъра. Всякакви неща, които искат като функции, доработки са свързани с това да обслужват клиентите максимално бързо и качествено. Електронни менюта, поръчки през телефон/таблет, викане на сервитьори с тези бутониери, които са по-масите, така, че да известяват сервитьора, който отговаря.

Затова и постоянно носят таблети с анкети. Тези неща ги следят из късо.

Храната каква и от къде идва не знам, макар, че имах бивш колега, който е работил там като готвач. Знам само, че на смяна отзад в ресторанта са много готвачи - дали готвят, притоплят или какво не знам, така и не се сетих да го питам.

Аз каквото съм ял там, ми харесва и цените съвсем не са такива брадви като съседни заведения на главната.

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, mIRCata said:

От няколко години Хепи работят с нашия модул за маркиране на поръчки.

И покрай едно пилотно приложение за корпоративните им клиенти за момента имам 20% отстъпка. Та може и да боднем в Хепи :):rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Аз не разбирам за какво спорим. Аз казвам, че намирам това заведение за пълен кенеф и нямам никакви планове да го посещавам в обозримото бъдеще. Не се опитвам никого в нищо да убедя, всеки сам си избира къде да се храни, аз съм имал достатъчно негативни впечатления, за да нямам намерение да им дам и стотинка повече.

Link to comment
Share on other sites

съгласен съм. Никога не съм разбирал опашката там. Това не важи за пред дюнерджийницата. 

Edited by vikktor
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Antares said:

Аз не разбирам за какво спорим. Аз казвам, че намирам това заведение за пълен кенеф и нямам никакви планове да го посещавам в обозримото бъдеще. Не се опитвам никого в нищо да убедя, всеки сам си избира къде да се храни, аз съм имал достатъчно негативни впечатления, за да нямам намерение да им дам и стотинка повече.

 

3 hours ago, vikktor said:

съгласен съм. Никога не съм разбирал опашката там. Това не важи за пред дюнерджийницата. 


Аз само да ви питам - кво толкова ви направиха в Хепи, та ги намразихте толкова? :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Danzki said:

 

Скоро не съм ходил в Йегера, какво е положението, защото последните пъти не беше много розово и там ? 

Аз се питах онзи ден същото. Чудихме се с едни приятели къде да ударим по бира. В крайна сметка отидохме другаде, че ни домързя да се разкарваме до Тракия, но все пак няма да е лошо някой да сподели пресни впечатления, понеже аз лично не съм ходил отпреди ковида. 

Edited by deus_pld
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, RaptoR said:

Аз само да ви питам - кво толкова ви направиха в Хепи, та ги намразихте толкова? :laughing1:

 

Даже не съм сядал повече от 1 път :D

За опашката говорех. Понякога пред Хепи на центъра има повече хора, отколкото маси отвън. Какво чак пък толкова продават, че да чакаш на тоя пек там? И да кажеш, че е евтино, че да се буташ като за олио, ами то не е.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, vikktor said:

 

Даже не съм сядал повече от 1 път :D

За опашката говорех. Понякога пред Хепи на центъра има повече хора, отколкото маси отвън. Какво чак пък толкова продават, че да чакаш на тоя пек там? И да кажеш, че е евтино, че да се буташ като за олио, ами то не е.


Между другото предвид кризата, която ни връхлита - държат прилични цени. 
 

1 hour ago, earache said:

Чакат на опашка да им замирише на риба. Сервитьорките са с колани, вместо с полички.


Е та затова ги обичаме тия момичета!!!!

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, RaptoR said:

Аз само да ви питам - кво толкова ви направиха в Хепи, та ги намразихте толкова? :laughing1:

Факта, че заведение, което не предлага кой знае какво като качество третира клиентите си все едно сядаш в някой петзвезден ресторант в Лас Вегас, да седиш и да чакаш, щото са прекалено големи за да правят резервации. Случи ми се веднъж да чакам 30 минути в газовата камера на един от обектите им в София. Не, благодаря. Отделно, последния път, когато бях семейно принуден да седна там, жена ми си поръча спаначена салата, дойдоха марули и като викнахме сервитьорка за обяснение и след малко дойде някакъв невъобразимо хлъзгав  плазмодий, да се мазни и извинява и да ръси глупости, та ми се прииска просто да не съм там в тоя момент. Да не говорим, че е супер досадно през три минути да ме питат дали доматчето, което току що съм лапнал ми харесва. Тааа... аз лично съм обяснил на околните ми, че там не могат да ме вкарат повече.

Edited by Antares
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Antares said:

Да не говорим, че е супер досадно през три минути да ме питат дали доматчето, което току що съм лапнал ми харесва.

Скоро осъзнах, че предпочитам този модел, пред това сервитьорката да ме забравя редовно и дори бира да не наливат :laughing:

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Antares said:

 Не, благодаря. Отделно, последния път, когато бях семейно принуден да седна там, жена ми си поръча спаначена салата, дойдоха марули и като викнахме сервитьорка за обяснение и след малко дойде някакъв невъобразимо хлъзгав  плазмодий, да се мазни и извинява и да ръси глупости, та ми се прииска просто да не съм там в тоя момент. Да не говорим, че е супер досадно през три минути да ме питат дали доматчето, което току що съм лапнал ми харесва. Тааа... аз лично съм обяснил на околните ми, че там не могат да ме вкарат повече.


Пеше, мили мой, твойта хубава жена още не е заставала срещу мен, но.... някак си от прима виста си мисля, че колкото е красива, толко бързо ще я бластна с напалм... Или ще ми скочи на лицето :gangstah:
А за доматчето дет те питат - те ги принуждават да ги задават тия въпроси, щото е така по евроГейски... Как насилваш човек да се преструва на любезен? Връх на лицемерието... И то при положение,че ние не пасем трева и виждаме, че го прави насила, по задължение... 
 

16 minutes ago, ARPAnet said:

Скоро осъзнах, че предпочитам този модел, пред това сервитьорката да ме забравя редовно и дори бира да не наливат :laughing:


Да - вкарваме се в програмата.... 

Edited by RaptoR
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, ARPAnet said:

Скоро осъзнах, че предпочитам този модел, пред това сервитьорката да ме забравя редовно и дори бира да не наливат :laughing:

Или да тряска чашите и чиниите по масата. 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, RaptoR said:

 

Жена ми... не знам що я намесваш в конкретно тоя случай. Тя даже е по-мека в реакцията си към тия плъхове.
Знам, че ги карат да симулират заинтересованост, но това не променя по никакъв начин крайния резултат.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Danzki said:

Като се замисля - в последно време много рядко храната по заведенията ми харесва. Или нивото пада прогресивно или моя вкус нещо не е в ред. :blink:

 

Леш е всичко. Дори МакДоналдс стана гаден.

 

16 hours ago, mIRCata said:

Голяма част от клиентите на нашия софтуер са ресторант и заведения.

От няколко години Хепи работят с нашия модул за маркиране на поръчки.

Постоянно се искат някакви неща.

Шефа ми ми каза - от всички клиенти, тези са единствените, които правят нещата така, че клиента е в центъра. Всякакви неща, които искат като функции, доработки са свързани с това да обслужват клиентите максимално бързо и качествено. Електронни менюта, поръчки през телефон/таблет, викане на сервитьори с тези бутониери, които са по-масите, така, че да известяват сервитьора, който отговаря.

Затова и постоянно носят таблети с анкети. Тези неща ги следят из късо.

Храната каква и от къде идва не знам, макар, че имах бивш колега, който е работил там като готвач. Знам само, че на смяна отзад в ресторанта са много готвачи - дали готвят, притоплят или какво не знам, така и не се сетих да го питам.

Аз каквото съм ял там, ми харесва и цените съвсем не са такива брадви като съседни заведения на главната.

 

 

След това, което видях в един ресторант в Париж, написаното ми се струва като нещо от началото на 20-ти век.
Сядаш - на масата QR код. Сканираш го - излиза менюто на всички езици. Идва сервитьора, поръчваш му. Като дойде време за ставане, сканираш QR кода, избираш плащане на сметката. Може да платиш цялата, може да платиш само собствените си неща. Бяха ни добавили една бира, която не сме консумирали, веднага я махнаха и сметката се коригира в рамките на секунди. По-безпроблемно сядане на ресторант съм нямал никога. Само където трябваше да чакаме на опашка пред заведението да ни настанят, защото имаше голям наплив и нищо чудно. Цените бяха 1/2 от тези в другите заведения.

 

5 hours ago, vikktor said:

И да кажеш, че е евтино, че да се буташ като за олио, ами то не е.

 

Вече в Хепи е евтино на фона на останалите ресторанти.

В Смокини преди 3 седмици оставихме 110лв за вечеря за двама с 375мл вино и 2 големи водки.
Преди 5-6 години си празнувах рождения ден там и за 20 гости платих 500лв сметка.

 

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, w00x said:

След това, което видях в един ресторант в Париж, написаното ми се струва като нещо от началото на 20-ти век.
Сядаш - на масата QR код. Сканираш го - излиза менюто на всички езици.

Кое точно е от 20 век? Аз пиша точно тези неща, които и ти - електронни менюта поръчки през телефони и т.н., много езичност и т.н Даже една от базите, която с която тествам имаме и неща на Японски :)

Това са неща, които сега са в процес на разработка за Хепи. Точно със сканиране на qr меню. Подобни неща бяхме направили още преди 4-5 години за наши клиенти, но типично по български не искат да плащат, почват мрънканици, че трябвало да си оправят менютата, едно друго, защото то не може да си вкараш нещата в базата с гъза и после що на клиентите излизат такива неща.

Link to comment
Share on other sites

Защо си цитирал само началото? Сканирането на QR код за меню го има от повече от 5 години на много места. Не е нищо ново.

До момента обаче не съм видял в някой ресторант да мога да си платя смятката (цялата или част) през телефона. Без приложение. Само с QR код.

Link to comment
Share on other sites

Преди няколко месеца в един ресторант в Брюксел, всичко беше с QR код. На масата има поставен и си го сканираш. Появява ти се менюто и си поръчваш каквото искаш и го заплащаш. След малко един идва да ти го донесе. Реално е само разносвач. Не приема поръчки, не работи с пари.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Antares said:

Смокините винаги са били скъп ресторант, не знам защо го сравняваш с хепи...


Кои са тия смокини?  
 

5 hours ago, mIRCata said:

Кое точно е от 20 век?


Дрън та пляс, как кое.... Хепи в тва отношение водят хорото поне в Пловдив, а пък отвори Хепи в Лондон, в Чикаго, дори не съм ги разгледал още тия двамата младежи докъде са се разпънали.... Ей го, те са успешен вариант на киро тъпото... 

Edited by RaptoR
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, RaptoR said:

Кои са тия смокини?

Смокините са един ресторант (линка на Узито), с напудрени имена в менюто стил Хеймиговей, в който преди няколко години ядох телешка пържола за 30-50-на лева, която беше прекрасно приготвена и много вкусна, но около 100 грама с чинията.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Antares said:

Смокините винаги са били скъп ресторант, не знам защо го сравняваш с хепи...


Защото преди 5 години цените им бяха еднакви. Дори в Хепи някои неща бяха по-скъпи.

Link to comment
Share on other sites

  

12 minutes ago, RaptoR said:

Рагледай, разгледай - клиповете от инстаграма, не от българската помия дето ги навряха. Много смях


Попадал съм на тия дебили в Необвързаните вегани. Наистина не разбирам какво може да привлече хората да гледат такъв потресаващ дебилизъм...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...