Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата (Нова тема)


Veno

Recommended Posts

7 minutes ago, w00x said:

 

Диагностицираха ги пустите дюзи, бе........ Всичко наред им излезе като стойности, само ги почистили и ми ги върнаха...

Ако са дюзите не трябва ли постоянно да работи твърдо? Моята работи твърдо само като е студена.


Ами аз не знам да става с почистване. Евтино рециклиране при мен е 1200, средно към 1400, а смяната с нови отиваше на 5000-6000. Аз избрах средния вариант. Колата ПОЛЕТЯ след смяната. Смятай една от дюзите ми е била на 4 атмосфери вместо на 18. Човекът каза - просто си на ръба. А пък после моите хора категорично казаха, че ако това съм го направил навреме, оригиналният ми съединител е можел да кара поне още толкова в километри. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

7 minutes ago, Mockingbird said:

Боли го, какво да прави...:lol: Ама кефа цена няма!


Абе не знам дали го боли, ама онва само на картинка като го гледам и падам... И са се събрали няколко такива ентусиаста в града, като ги снимат заедно колите то си е ... бах маа му... 

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, Mockingbird said:

Пълен мъртвец, какво да очакваш от над 2 тона кола с бензинов малък мотор, която е вече доста стара и като технология, и като години.... Не може да очакваш да има ряз. Това е джип! За нормално шофиране и некъв офроуд. Ако искаш да върви си взимаш Хонда type R, Голф R, Ауди RS или нещо подобно.... 

Или ауди 3ка бензин с компресор и ZF8 кутия. Думкаш й един чип и става 400 коня :D Със голямо вкарване във филма става 500 коня :D 
Аз за тва се насочих към по-голям мотор. Ебал съм го, че ще гори малко повече, кефа ще е на ниво обаче :) 

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, RaptoR said:


Ами аз не знам да става с почистване. Евтино рециклиране при мен е 1200, средно към 1400, а смяната с нови отиваше на 5000-6000. Аз избрах средния вариант. Колата ПОЛЕТЯ след смяната. Смятай една от дюзите ми е била на 4 атмосфери вместо на 18. Човекът каза - просто си на ръба. А пък после моите хора категорично казаха, че ако това съм го направил навреме, оригиналният ми съединител е можел да кара поне още толкова в километри. 

 

Е, разбира се, че става с прочистване. :) Ама то на моите нищо им е нямало. Напълно в рамките са си били. Само едната е имала малко по-различни стойности от другите, затова са я сложили на ултразвуковата вана да я почистят. Сега им гледам стойностите. В рамките на 1 единица са една от друга и 4-те.

Не е била нужна рециклация или смяна.

Link to comment
Share on other sites

Да. За 8 години - 40 000км. Като само последната година съм минал 15 000. Смяташ ли за 7 колко са? :D 90% извънградско.

Пазя си талоните от техническите прегледи да ги покажа на новия собственик, че няма да ми повярва.

Link to comment
Share on other sites

Аз след като минах на автоматик по време на Тотевите задръствания, вече не искам друго. За града е идеално. Особено като се налагаше да пълзя в задръстванията на полусъединител на 1-ва ден след ден. Съединителя почна да се гърчи рано, рано.

Не знам какво не им харесвате на дизелите, за мен са ок

По повод маздите. Единия ми шеф си купи 6-та, нова от магазина. В момента в който и изтече 3-годишния лизинг я продаде с 200 и каза повече такова нещо не. Навъртя ѝ доста километраж, понеже се занимава с продажбите и клиенти и обикаля много.

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, mIRCata said:

По повод маздите. Единия ми шеф си купи 6-та, нова от магазина. В момента в който и изтече 3-годишния лизинг я продаде с 200 и каза повече такова нещо не. Навъртя ѝ доста километраж, понеже се занимава с продажбите и клиенти и обикаля много.

 

Ама каза ли защо или?

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, mIRCata said:

Каза, но беше преди 3-4 години и не помня вече какво. Купи си втора ръка мерцедес

 

А помниш ли дали са били неща, които не са му харесали или защото колата не е надеждна?

Аз също гледах Мерцедес Ц класа комби от 2015-та. Трябва да е дизел обаче, а дизелите им са шумни. Освен това поддръжката е скъпа и като капак - колата не е надеждна. :D 

Link to comment
Share on other sites

Поддръжката на Мерцедес не е скъпа. Това е мит. Виж на Ауди и BMW, бррр.... Естествено, ако го сравняваш с Опел или Форд е по-скъпо, но не е нещо извънредно....Дизела им в никой случай не е по-шумен от алфата ти... Да не кажа, че е по-тих. 

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, w00x said:

А помниш ли дали са били неща, които не са му харесали или защото колата не е надеждна?

Помня едно оплакване от софтуера им за следене на колата отпред. Че има случаи, когато предната кола ако завие в кръгово или подобно и маздата я загуби рязко ускорявала, че мислела, че е загубила колата, а тя е просто в завои. Ако ми падне удобен случай, може да го разпитам пак да ти кажа.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Mockingbird said:

Поддръжката на Мерцедес не е скъпа. Това е мит. Виж на Ауди и BMW, бррр.... Естествено, ако го сравняваш с Опел или Форд е по-скъпо, но не е нещо извънредно....Дизела им в никой случай не е по-шумен от алфата ти... Да не кажа, че е по-тих. 

 

Под "поддръжка" нямах предвид обслужването, а частите като цяло. А ниската надеждност на няколко места съм я чел. Една приятелка даде 8000лв за ремонт на CLA от 2015-та. Не помня какво точно ремонтираше обаче... Един приятел също такива цифри оставя за Mercedes E от 2010-та..

Аз не искам да е "по-тихо от Алфа-та". :D Аз искам да е тих и най-вече да няма вибрации в купето.

 

1 minute ago, mIRCata said:

Помня едно оплакване от софтуера им за следене на колата отпред. Че има случаи, когато предната кола ако завие в кръгово или подобно и маздата я загуби рязко ускорявала, че мислела, че е загубила колата, а тя е просто в завои. Ако ми падне удобен случай, може да го разпитам пак да ти кажа.


Благодаря. Главно ме интересува надеждността. Такива софтуерни недомислици ги има във всички автомобили. :) 

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, w00x said:

 

А помниш ли дали са били неща, които не са му харесали или защото колата не е надеждна?

Аз също гледах Мерцедес Ц класа комби от 2015-та. Трябва да е дизел обаче, а дизелите им са шумни. Освен това поддръжката е скъпа и като капак - колата не е надеждна. :D 

Моето мнение при закупуването на нова кола е следното - харесваш си даден модел или два, четеш малко в нета общи мнения без да задълбаваш и не слушаш много странични хора, освен ако не са имали същия автомобил. 

 

Като харесаш кола от обява, задължително я караш, за да видиш как вози.

 

Аз като взимах моята, нарочно питах 5-6 мои приятели какво мислят и имаше 6 различни мнения. Колата или ще е на късмет, или не. Ако не те кефи, караш я до година макс и сменяш. Не е казано, че ще се жениш за нея. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, w00x said:

Благодаря. Главно ме интересува надеждността. Такива софтуерни недомислици ги има във всички автомобили

Ми тая недомислица като те засили напряко през колелото или ускори и те забие в предната кола, толкова за надежноста.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Sothbiss said:

Моето мнение при закупуването на нова кола е следното - харесваш си даден модел или два, четеш малко в нета общи мнения без да задълбаваш и не слушаш много странични хора, освен ако не са имали същия автомобил. 

 

Като харесаш кола от обява, задължително я караш, за да видиш как вози.

 

Аз като взимах моята, нарочно питах 5-6 мои приятели какво мислят и имаше 6 различни мнения. Колата или ще е на късмет, или не. Ако не те кефи, караш я до година макс и сменяш. Не е казано, че ще се жениш за нея. 

И ако имаш възможност я проверяваш по рама/вин или нещо в някой сервизен регистър на марката или със софтуер. На бивш колега така излезе, че мерцедеса е правен за заводски за Юбер. Това излзезе при проверката по вин-а. И после с компютър се видя че от 600к_ км, го бяха върнали на към 250К. Т.е повече от половината.

Link to comment
Share on other sites

Ангел, частите също не са много скъпи. Виж, при втора ръчка колите всичко е на късмет. Харесваш нещо, гледаш го, караш го, проверяваш го и като те кефи и ти се струва биващо го взимаш.... 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, mIRCata said:

И ако имаш възможност я проверяваш по рама/вин или нещо в някой сервизен регистър на марката или със софтуер. На бивш колега така излезе, че мерцедеса е правен за заводски за Юбер. Това излзезе при проверката по вин-а. И после с компютър се видя че от 600к_ км, го бяха върнали на към 250К. Т.е повече от половината.

О, да, това са задължителни неща. Лошото е, че не винаги може. Особено ако колата е в друг град - на майната си. В такива случаи е добре да се вземе познат, който разбира повече от теб от коли - по възможност механик. :read:

Link to comment
Share on other sites

Аз да споменавам ли колко ми е карането за последните пет години или да не ви засрамявам, барабар с шефчетата ви?

Аре, няма. щото само с някой тираджия бихме си го мерили успешно. И друго да ви кажа, двигател от читаво каране не се бои, прави и по милиони километри, хем със здраво настъпване. Нали, консумативи като окачването примерно, са си в реда на нещата да се правят всяка година или поне през една, когато се карат километри, колкото аз правя.

 

П.п. А какъв ви е проблемът с дизела бе, карачи?

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Mockingbird said:

Ангел, частите също не са много скъпи. Виж, при втора ръчка колите всичко е на късмет. Харесваш нещо, гледаш го, караш го, проверяваш го и като те кефи и ти се струва биващо го взимаш.... 

 

Знам го това. Не ми е първа кола вече. :) Просто искам да си вържа гащите като не взимам някоя, която е доказано проблемна.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...