Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата (Нова тема)


Veno

Recommended Posts

Е, значи няма проблем :) . Колко често и дълго стоиш в idle спрян със запален двигател :Р .

Не разбрах, ти към момента какво ползваш, стойка за парно ли или имаш вградено в колата нещо..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 13.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, w00x said:

На моята механизмът вътре вибрира леко и ме дразни, защото се чува, докато ми работи двигателя. :D  Пусти дизели...

Твоята изглежда доста по-стабилно.

Вземи си нова кола и няма да ти вибрира :P

 

Всеки който карам в моя дизеляк, винаги пита дали е бензин.

 

По този повод - онзи ден карах едно Сузуки Гранд Витара 2008-ма - автоматик, бензин, двойка 140 коня. Няма толкова мудна кола. Като я съпоставя със старото ми Сузуки SX4 - 90 коня, 1.6 дизел, нямат място за сравнение. Така че понякога дизелът не е чак толкова зле :moon:

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Sothbiss said:

Вземи си нова кола и няма да ти вибрира :P

 

Всеки който карам в моя дизеляк, винаги пита дали е бензин.

 

По този повод - онзи ден карах едно Сузуки Гранд Витара 2008-ма - автоматик, бензин, двойка 140 коня. Няма толкова мудна кола. Като я съпоставя със старото ми Сузуки SX4 - 90 коня, 1.6 дизел, нямат място за сравнение. Така че понякога дизелът не е чак толкова зле :moon:

 

Търся си. Харесал съм си модел, но не мога да намеря бройка, която дори да отида да видя. Много трудно излизат. Дизел има, но бензин...

Не искам вече дизел да карам. Не ми излиза сметката.

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Sothbiss said:

Вземи си нова кола и няма да ти вибрира :P

 

Всеки който карам в моя дизеляк, винаги пита дали е бензин.

 

По този повод - онзи ден карах едно Сузуки Гранд Витара 2008-ма - автоматик, бензин, двойка 140 коня. Няма толкова мудна кола. Като я съпоставя със старото ми Сузуки SX4 - 90 коня, 1.6 дизел, нямат място за сравнение. Така че понякога дизелът не е чак толкова зле :moon:

Мм да на мен ми викат, земи си CR-V 3та генерация, по-бавно се обезценява 150 коня астматик с умрял автомат. Аз постоянно ще трябва да я държа в лютеницата... 

Тия в хонда форума са много странни. Гледат да си купят кола, която се обезценява бавно, така и не разбрах защо :D Колата винаги е пасив... 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Аз нещо не мога да му свикна на автоматика, тая технология е за жени само според мен (и американци).

С 2 коли сме, 1.9 TDI 99' 90коня ръчка и 1.4 бензин 100 коня от 2010 автомат.

И двете вървят еднакво, нафтата в Пд ми дава 7 разход, автомата 10+ :unhappy:

Нещото се пъне напразно, когато няма нужда, и обратно- когато трябва го чакаш да вземе решение.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, chasti said:

Аз нещо не мога да му свикна на автоматика, тая технология е за жени само според мен (и американци).

С 2 коли сме, 1.9 TDI 99' 90коня ръчка и 1.4 бензин 100 коня от 2010 автомат.

И двете вървят еднакво, нафтата в Пд ми дава 7 разход, автомата 10+ :unhappy:

Нещото се пъне напразно, когато няма нужда, и обратно- когато трябва го чакаш да вземе решение.

 

В тоя трафик навсякъде, предпочитам автоматик аз. А и като гледам как ми вървят съединителите/маховиците..... предпочитам да си го спестя като разход.

Според мен просто си попаднал на калпав автоматик. Спортен режим няма ли?

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, kotora said:

Е ще дава, градско колко да дава като е автомат :D


Извинявай, ама аз съм със 131 коня, карам без да жаля и градското ми не стига 8, даже нягока като не бързам е под 7... Е%ах тоя автоматик... Има нещо мнооого сбъркано тука 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, w00x said:

 

В тоя трафик навсякъде, предпочитам автоматик аз. А и като гледам как ми вървят съединителите/маховиците..... предпочитам да си го спестя като разход.


Какво значи да "вървят"? За 17 години имам една смяна. Ще вървят - ако ти пикаят дюзите и не си си ги оправил може и по-бързо от накладки да вървят. Наясно ли си какво става ако изпатка автоматик? Наскоро на нова мазда на няма 3 години избуфка - късмет е в гаранция. 

Link to comment
Share on other sites

4 скорости е доколкото знам. И то зависи кой го кара, щото аз съм малко душманин :D

Автомата ми е тотална скука, мога да чопля семки докато карам.

 

Както е тръгнало, първо махат ръчката, после волана и педалите.

И накрая ще сложат една плазма и масичка за кафе :D

 

 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, kotora said:

Ти си с Дизел. Той говори за малолитражка бензин. Колко да дава в града ? Моята кошница 1.6 дава  12-13 е в града. 

 

8 minutes ago, chasti said:

4 скорости е доколкото знам. И то зависи кой го кара, щото аз съм малко душманин :D

Автомата ми е тотална скука, мога да чопля семки докато карам.


Взмете ги изхвърлете тия таралясници! На мене Полото 1991г. ми гори под 9 бре!!! 

Link to comment
Share on other sites

Като каза Надин, тия там съществуват ли още?

Преди някакво време нещо трябваше и телефона вече го няма, поне два пъти в различни моменти съм го търсел пича.. а не ми се разкарваше дотам, защото на друго място намерих дреболията.

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, RaptoR said:


Какво значи да "вървят"? За 17 години имам една смяна. Ще вървят - ако ти пикаят дюзите и не си си ги оправил може и по-бързо от накладки да вървят. Наясно ли си какво става ако изпатка автоматик? Наскоро на нова мазда на няма 3 години избуфка - късмет е в гаранция. 

 

За 40 000км съм сменил съединител 2 пъти и маховик веднъж.

Дюзите са замерени и "пикаят" толкова, колкото трябва.
Ясен ми е автоматика. Работата е там, че с поддръжка, си върви.
Каква Мазда?

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, w00x said:

 

За 40 000км съм сменил съединител 2 пъти и маховик веднъж.

Дюзите са замерени и "пикаят" толкова, колкото трябва.
Ясен ми е автоматика. Работата е там, че с поддръжка, си върви.
Каква Мазда?


Абсолютно ненормална история - имаш проблем някъде. Съединител се сменя на 150-200к, оригинални могат да стигнат и до 500к ако колата се поддържа изрядно. Кой ти е мерил дюзите и как, понеже в града има буквално само един човек, който го прави качествено и има техниката за това? В повечето случаи причина за бърза съсипия на съединител са повредени дюзи. 
Маздата е тая и ремонта май беше къмто 10000 лева или нещо от сорта. Всъщност те направо са сменили кутията
53ff360536874a55941ef5622c51f28f.jpg?4aa  

Link to comment
Share on other sites

За последната година съм сменил машинката на шофьорския джам- 55лв.

И съм долял 200мл антифриз :rolleyes:

 

Едит: 

преди към 6 години като я купувах ми казаха, че съединителят е тръгнал.

Не е мръднал оттогава :D 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, w00x said:

 

Търся си. Харесал съм си модел, но не мога да намеря бройка, която дори да отида да видя. Много трудно излизат. Дизел има, но бензин...

Не искам вече дизел да карам. Не ми излиза сметката.

Към каква марка си се ориентирал? И защо с дизела да не ти излиза сметката? Не знам колата ти как гори, но последните ми 2 коли са дизеляци. Сегашната е със среден разход 7, предишната 5.5.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, RaptoR said:


Абсолютно ненормална история - имаш проблем някъде. Съединител се сменя на 150-200к, оригинални могат да стигнат и до 500к ако колата се поддържа изрядно. Кой ти е мерил дюзите и как, понеже в града има буквално само един човек, който го прави качествено и има техниката за това? В повечето случаи причина за бърза съсипия на съединител са повредени дюзи. 
Маздата е тая и ремонта май беше къмто 10000 лева или нещо от сорта. Всъщност те направо са сменили кутията

 

Знам, че се сменя на толкова, но първия път смених само съединител, без маховик. И го смених не защото не можех да включа предавка вече, както правят повечето хора ( :D ),  а защото усещах, че се предава.

Възможно е маховикът да е разказал играта на съединителя.

Скоро смених и маховика вече, и тъй като комплект съединител + маховик беше 100лв повече от цената само на маховика, смених и съединителя отново. Не защото ми е било наложително да го сменям.

Дюзите ми ги пратиха в Ямбол на някакъв точно поради причината, която си написал. Че в Пловдив не струват. Замерил ги е с машина някаква, съответно. Листчето със стойностите ми е в папката за автомобила. Нямат ли други симптоми тия повредени дюзи?

 

Ясно. Точно такава гледам и аз. Не точно такава де, но Mazda 6 след 2015-та. Тази жипка на снимката е след 2018-та някъде. Мисля, че скоростната кутия е същата.

Дизел или автоматик?

 

6 minutes ago, chasti said:

За последната година съм сменил машинката на шофьорския джам- 55лв.

И съм долял 200мл антифриз :rolleyes:

 

Това колко влага някой в колата не е показателно за това колко е нужно да бъде вложено. :) 

Ако говорим за ремонти, които да те оставят на пътя - значи никога не ми се е налагал ремонт, не. Но като оправяш всяко скърцане, чукане, тропване и търсиш причината за дори минимална промяната в оборотите - ремонтите се появяват.

 

4 minutes ago, Sothbiss said:

Към каква марка си се ориентирал? И защо с дизела да не ти излиза сметката? Не знам колата ти как гори, но последните ми 2 коли са дизеляци. Сегашната е със среден разход 7, предишната 5.5.

 

Mazda 6, бензин след 2015.
Не е в разхода проблема. Вибрациите не ми харесват, задаващите се ограничения за дизелите - също. По двигателя има повече части, които имат нужда от обслужване и т.н.

Link to comment
Share on other sites

Не ме е оставяла на пътя, просто без каквито и да е било признаци, прозорецът се свали със скърцане и не поиска да се вдигне докрай нагоре.

Таралясникът е в състояние, в което от раз ще глътне 1000+ лв. 

Иска гуми, масло, предполагам тая година и акумулатор.

Иска с години един заден лагер...

 

Edit: тенекеджия, бояджия, тапицер :D

Edited by chasti
Link to comment
Share on other sites

Само бензин! 

Както казваше Чефича, нафтата за камиони, газта за котлони, бензин за автомобили. 

Имам Поло 2011-та, 1,4, 85 коня, бензин - среден разход 5,5. Кара се нормално. Чист градски 6-7, зависи от трафик, климатик и т.н.

Имам и Голф 8 Variant 2021, 1,5, 130 коня. 

Среден разход 5,7 с леко душманско магистрално каране (160-190). Чисто градско върти между 5,8 и 6,5...Да ви еба и дизела. От десетина години разхода е почти изравнен на двете. Но дизела смърди, трака, шуми, вибрира, замърсява повече и т.н. ДОРИ и чисто новите.... А да, имам и една Фиеста 1,25 ZTEC 98-ма май беше, не помня. Градско около 7, извънградско пак толкова.... Ако я карам със 150, гори точно 10....та, да, да ви еба и дизелите. 

П.п. Сменил съм 3 дизела, един които Мерцедес (може би един от най-добрите дизелови мотори). И не, никога вече пушилник.... 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...