Jump to content
BulForum.com

Електронни разплащания и трансфер на пари


plameni

Recommended Posts

On 8/1/2020 at 8:21 AM, HEMO said:

 

На скоро си взех си нов телефон(от щатите,с инсталиран предварително Gpay)та реших да пробвам да добавя Револют физическата си карта.Не се получи,след контакт с live agent стана ясен проблема.При регистрацията съм обявил бг адрес,съответно картата е с бг bin,въпреки че сайтовете за проверка твърдят,че е Френски.Решението е смяна на адреса в Револют,дадох английски,и след това заявих нова  виртуална карта.Виртуалната вече се добавя без проблем в Gpay,след това си върнах обратно бг адреса, работи прекрасно.Вече плащам само с телефона ;-) супер удобно и сигурно е,Gpay скриват номера на картата и заменят с техен,това има много голям плюс-изключва всякакъв вариант за източване на карта чрез записване/снимане на данните от пластиката.Като цяло спрях да ползвам за плащания бг картите си,основно и само с Револют.

Между другото от скоро и Уникредит предлагат NFC плащания през тяхното приложение,за момента само за притежаващите Мастъркард.

 

Прекалееееееееееено голяма схема е това...
Ще си плащам с пластиката. :)

 

Gpay беше инсталиран и на моя телефон от завода. На предния си го бях сложил, когато пътувах в Италия. Там те засича и ти го отключва в маркета. Файда обаче, като не мога да използвам картите за безконтактно плащане..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 607
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

46 minutes ago, w00x said:


Ще си плащам с пластиката. :)

Ти нали имаше FIbank акаунт и приложението им, защо с пластика? Или се бъркам нещо..

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, w00x said:

Имам и акаунт, и приложение. Докато го изкарам, докато го пусна, по-добре да си извадя картата.

Аз съм си засичал. Ако нося карти, са ми в портфейла в отделение с цип. Телефона ми е в джоба, без калъфи. Ваденето на портфейла, разкопчаването, изваждането на карта, после прибирането обратно на всичко... ми е даже по-бавно от изваждането на тел-а, пръстовия отпечатък...., и после директно пускане в джоба. Единствено остава малко по-ангажиращото ползване с отключването и натискането на иконата на приложението (което ми е на централно място, и отнема макс 1 секунда да се отвори ако не е кеширано отскоро). Оттам следват само позитиви по отношение на сигурността и неносенето на няколко карти постоянно. За вече над половин година, и стотици плащания, само веднъж е имало проблем с терминал преди 10-тина дни, който нещо беше повреден.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
10 hours ago, Mockingbird said:

Уникредит вече имат плащане с телефон(Андроид). Трябва да имаш мобилно банкиране/приложение.

https://www.unicreditbulbank.bg/bg/individualni-klienti/bankovi-karti/mobilni-razplashaniya/digitalen-portfejl/

Това е от няколко месеца,разликата е че досега бяха само за MasterCard,вече може и с Виза. Конкуренцията е нещо много хубаво, хората масово почнаха да плащат с револют и тн и банките се поразмърдаха.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Quote

Да си направиш перфектното селфи? Не е лесно! Да си откриеш сметка със селфи? Лесно е! Вече можеш да станеш клиент на UniCredit Bulbank изцяло през телефона си. Свали Bulbank Mobile, открий си пакет „Клик“ и вземи дебитна карта с безплатно теглене от банкомати на банката. 

 

 

Направо "Ори, мели и яж"... Да, ама не...

Зарибих се от тази реклама, че няма да се налага да ходя никъде и минавам вчера стъпка по стъпка цялата процедура с проверки и вкарване на кодове, снимка на лична карта, селфи и т.н.

Стигам до последната, с въвеждане на име върху картата и начин за получаване, а след това - греда:

 

Bulbank-mobile-01.png Bulbank-mobile-02.png

 

По тел. приеха информацията за проблема, но до момента, все още нямам обратно обаждане, какво се случва и дали изобщо ще мога да завърша процеса на откриване на сметка.

Link to comment
Share on other sites

В крайна сметка четири работни (шест календарни) дни и N-на брой телефонни разговора бяха необходими за да се активира въпросния пакет "Клик", да се открие банкова сметка и да се активира мобилното приложение...

:censored2: :evil :censored2:

Link to comment
Share on other sites

От няколко месеца, Уникредит са тотални идиоти. Оглеждам се за друга банка, както аз, така и покрай мен едно 7-8 фирми, ама са един дол дренки. В Уникредит, поне, има кой да навикам и нещата стават бързо.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Lucky Luciano said:

От няколко месеца, Уникредит са тотални идиоти. Оглеждам се за друга банка, както аз, така и покрай мен едно 7-8 фирми, ама са един дол дренки. В Уникредит, поне, има кой да навикам и нещата стават бързо.

Разгледай Райфайзен. Аз се прехвърлих от Уникредит към тях. Не че и те са цвете за мирисане......

Link to comment
Share on other sites

О, Райфа забрави! Там с пистолет не могат да ме закарат. В ДСК също - тотални идиоти. Бавиха документ за сделка повече от месец, защото някой в София бил в отпуска и на море, като в същото време отказват да кажат кой и да дадат връзка с него. Накрая чрез някой от официалните им мейли, стана страшен скандал, че ме търсиха 4-5 човек, да ми се извиняват и прочее. А клиентът беше ВОЕНЕН, като от ДСК тръбят, че за държавни служители, всичко ставало С ПРЕДИМСТВО! Ебах това предимство...

Link to comment
Share on other sites

Лъки, намери ли банка?  че и аз искам да прекратяв взаимоотношенията си уникредитофрените. тези които дават на божков 1500 000 в кеш без инкасо и без такса, а на простолюдието начисляват и такса броене и такса "инкасо" за да пренесат 20К лева от един клон в друг.

пиб и дск за мен не съществуват

 

други предложения? 

 

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, mobo said:

От моят сблъсък с Бг банките, смятам Уникредит все още за най - доброто решение... Просто другите са още по - зле.

Link to comment
Share on other sites

Викаш "най-доброто решение"...


Днес тъкмо си мислех, че моята одисея е приключила.

Взех си картата, която се оказа, че е в офиса, в който я бях поискал още от 11-ти, но поради все още неизвестни причини, не съм получил нито SMS, нито обаждане.

Както и да е. Тръгна и онлайн банкирането, че имах само мобилно.

Сега обаче установявам, че не виждам картата нито в мобилното, нито в онлайн банкирането :censored2:

 

На тия мотото им е, че са "бърза банка".
Чаках в салона им 28 мин., а преди мен имаше само една жена, но на друго гише, при общо десетина служители в салона.

:censored2: :censored2: :censored2:

Link to comment
Share on other sites

Уникредит е прилична банка, само дето е 3-5 пъти по-скъпа от нормална банка... На нищо отгоре... Една от причините да се разделим преди 15-на години, въпреки всички познати и приятели там. 

Link to comment
Share on other sites

Преди години се махнах от Уникредит само заради чакането. Последното, което казах на каката на гишето, когато ме попита защо си закривам сметката, беше:
Аз, за да си държа парите при вас първо трябва да ги изкарам. А изкарването не става с кибичене по ненужни опашки. 
Сега съм във Фибанк. Чакането е определено по-малко. 
Може би в Уникредит вече да са се поправили, но нямам намерение да пробвам.

Link to comment
Share on other sites

"бърза банка"

 

По процедура появата на карта в банкирането отнема 5 /пет/ работни дни след първоначалната ѝ активация

 

Тия ме оставиха безмълвен.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, plameni said:

"бърза банка"

 

По процедура появата на карта в банкирането отнема 5 /пет/ работни дни след първоначалната ѝ активация

 

Тия ме оставиха безмълвен.


Тия верно строшиха гипса... :laughing1: 

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Mobi said:

Преди години се махнах от Уникредит само заради чакането. Последното, което казах на каката на гишето, когато ме попита защо си закривам сметката, беше:
Аз, за да си държа парите при вас първо трябва да ги изкарам. А изкарването не става с кибичене по ненужни опашки. 
Сега съм във Фибанк. Чакането е определено по-малко. 
Може би в Уникредит вече да са се поправили, но нямам намерение да пробвам.

Не се променило нищо. Още си има опашки и чакане. 

Link to comment
Share on other sites

Уникредит е най-голямата банка в Бг заедно с Дск,няма как да няма опашки...Топ 20 фирми в Бг са в Уникредит говорим за транспорт,фармация логистика и тн. Дали са най-читави,за мен да,като частно лице съм доволен.Срещу месечна комбинирана такса от 2.5лв имам две сметки там,моята и на жена ми.Реално не плащам нищо друго,за разплащане на всякъде ползвам Револют, към тях за момента такси няма...Фирмата в която работя е вип клиент там,ако се наложи кредит за нещо,лихвите са по-добри от останалите банки,имат предостатъчно банкомати както и все повече депозитни(най-много имат дск за момента)...Реално,много зависи за какво,какви услуги ще се ползват,всичките ни банки са един дол дренки,дерат яко клиентите за касови услуги а не плащат добре на персонала,от там идват ядовете.Имах сметка в Пиреус преди време,заради моя близка,играеше ми го личен банкер,всичко по телефона ми вършеше,бях доволен.Е напусна,плащали са и чисто 680лв. смятайте за какво иде реч.Между другото в Уникредит хората по гишетата не получават много повече.

Link to comment
Share on other sites

Ооо, аз не казвам, че като цяло не съм доволен от тях. Напротив. Но гледам всячески да избягвам работа с тях на живо. Ужасно е да си губиш минимум 1 час за някаква глупава услуга....Във всеки техен офис е така. Поне в Пловдив.

Link to comment
Share on other sites

Може би съм ги засегнал с коментара си по тел. за "бързата банка", но "само" ден след активацията, картата ми вече е видима и в банкирането.

Пуснах 3D и плащанията в интернет вече вървят.

 

И така... Равносметката е, че нещо, което според рекламите трябва да отнеме минути или няколко часа за първоначално активиране + още няколко дена за получаване на картата, при мен отне 13 календарни дни (от 4-ти до 17-и) и N-броя телефонни разговора, където N е двуцифрено число...

Та да си имате едно на ум, ако някой реши да тръгва по тоя път.

 

btw, нямал съм нито желание, нито намерение да влизам в офис на банката, но за съжаление, не се предлага друга опция за получаване на картата, както и задължителното посещение за активиране на онлайн банкирането. Не ми много ясна причината, при положение, че електронно подписах не знам колко документа и нищо не пречеше да подпиша още няколко.

Картата можеше да се изпрати по пощата, а активацията да стане през приложението, както се прави по света. 

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, plameni said:

...Картата можеше да се изпрати по пощата, а активацията да стане през приложението, както се прави по света. 

 

Важното е че банките у нас с малки крачки вървят към "цивилизоване".Конкретно Уникредит правят доста неща в посока подобряване на онлайн услугите,главно под натиск от многото си потребители.Аз съм писал няколко пъти имейли с оплаквания,това не работи,онова оправете и тн.Сериозна причина са и финтех услугите,хората масово почнаха да ги ползват,Револют с едно приложение удариха всички в земята като удобство,за таксите пък да не говорим.Има какво още да се желае за да стигнем нивото на примерно скандинавските банки,но малко по малко се случват нещата....

п.п.Google pay вече официално поддържа плащания в България :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...