Jump to content
BulForum.com

tedy

Members
  • Content Count

    9898
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About tedy

  • Rank
    Депутат

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

2179 profile views
  1. Абсолютно. Абе разбирам, че като всяко нещо, и тук има предимства и недостатъци, и че недостатъците на безжичната мишка може да надделяват конкретно за даден човек - все пак по-тежка (а някои хора са силно чувствителни към масата), на определен период трябва минимална грижа да има за смяна на батерия или зареждане, в по-старите има разни проблеми с лаг или заспиване и други интерференции. И общо взето с това се изчерпват смислените доводи. Технологиите се развиват и не са статични, затова с времето някои неща се изменят и могат да променят везните. Аз карам на твърди падове и с метал
  2. Ами не, замислете се. Едно време и телефоните бяха с жица всичките преди да напреднат технологиите. Представете си да излезете навън и да сте свързани постоянно с жица. Нямаше мобилни. Или микрофоните, на водещи и т.н. Жицата съвсем обективно пречи на такива неща, винаги е пречела, на електроника, която има някакво движение. Едно време сме нямали избор и за мишките, и за микрофоните, и сме живели според условията. Това че за някои хора има други фактори и условия да предпочетат жичен вариант за мишка, е точно това - приоритет са им други неща, а НЕ че жицата не им пречи, под някаква форма
  3. Малко до николко са хората, на които кабел на мишка не пречи. Т'ва е просто закон. Ся, ако други фактори като честота на смяна на батерии е по-критичен, е друго. Изобщо не правя планове или да я мисля батерията. Няколко дни преди да изключи, започва да свети и мига червения диод и не може да ми спре по средата на нищо. Ако играеш по 30-40 часа без да станеш от стола дори да пикаеш, тогава също бих разбрал :д. Има предостатъчно време човек да смени. Винаги имам до мен пакетче ААА, още повече имам и доста други у-ва, които работят с такива, включително едно вифи дистанционно, без което пък
  4. Antares, разбирам. Аз пък ползвам 0.4мм мауспад, който се залепва за бюрото, от Razer. От години съм с такива и съм доволен, и никога не ми е трябвало да размествам - в крайна сметка мишката спрямо (неподвижния) монитора винаги трябва да е на едно и също място, затова не съм изпитвал нужда мишката да е някъде другаде. За батериите - затова избирам такива със сменяеми АА/ААА. От акумулаторните съм страдал и никога повече, да не казвам голяма дума. Мишката ми е с две АА, но с адаптор ползвам една ААА. С една ААА изкарва 2 месеца! Тотално Ок съм на 2 месеца да я сменя за 5 секунди. И аз мраз
  5. Antares, аз пък не знам къв феноменално спокоен човек трябва да си да търпиш жица на мишка. Клавиатура айде, тя не се мърда, ама на мишка вече не мога да търпя, изминава километри на ден и да ми се подмята тая жица, твърдо не. Не е до принцеси. Текущата ми мишка е безжична и трябва да си робот изобщо за да усетиш какъвто и да е проблем или лаг, точно никакъв, даже жични имам, по-добре се държи от тях. Говоря за lightpseed wireless-a на лоджитек. Абс. никакъв лаг и проблем не виждам с мишката. Всякакъв cable management съм правил през годините, е, нищо не помага както безжицата. Аз съм изб
  6. Да, само като пример го дадох. При сблъсъка и/или сътресението може да се получат безброй условия нещо да се запали, може шофьорът да е пушел цигара, и какво ли не. Казват, че най-вероятно е пренасяно нещо запалимо, и кое се е запалило първо, не е ясно, дали отзад двигателя, или нещо отпред.
  7. Хората са чули "гръм". Не е ясно дали не е от спукването на гума, а автобусна гума си гърми яко, така съм чувал. И самолетна. Пожарът дали е почнал в същата секунда също не е ясно, или от гърма нещо е отлетяло с висока скорост нанякъде и е пробило кой знае какво. При самолетните катастрофи, спукана гума неколкократно е пробивала резервоар, примерно на Конкорд. А в системите на едно возило има различни по вид течности, не е само нафтата.
  8. В едно превозно средство има достатъчно материали, които могат да горят, някои от тях доста силно, та наистина не е много ясно тоя пожар какъв е бил и от какво. Може и туби, шишета алкохол да е имало пренасян, всичко е възможно.
  9. Директно трябваше да поръчаш 3200. Сигурно е райзен от първата серия. До 2666 ги дават, останалото се води "овърклок", работят си идеално, просто трябва да пуснеш в БИОС D.O.C.P (XMP) и ако е по-последна версия биоса, трябва да си зареди стойностите, че и съответните напрежения на процесора за да работи нормално (да, и на процесора едни напрежения се покачват леко), всичко това в safe граници. Има шанс да има някакъв проблем със съвместимостта, но винаги можеш да си ги пуснеш на дефолтните. За паметта така или иначе всичко над 2133 ще е овърклок, с някои изключения, има и памети с 2666 по
  10. Честито! Как я търпиш таа жица на мишката.. Геймърска мишка задължително безжична - да играя и да мърдам постоянно и да чувствам жицата, колкото и да е тънка.. Слушалките, кажи нещо за тях, какви са и колко време траят с един заряд?
  11. Не съм обръщал внимание за магистралите, признавам. Но има достатъчно снимки, от дронове видео и т.н., на точно тази фатална отсечка и отбивка, че да можем да си коментираме. Факт е, че автобусът се е отклонил леко колкото да закачи мантинелата с дясната гума, а дали е следствие от вече спукана гума или се е спукала от съприкосновението (вследствие от разсейване или му е станало лошо), е отделен въпрос. Винаги може да се каже "а ако на отбивката е имало спрели коли какво е можело да стане с тях пък....", така че гледни точки много. Затова казвам, че на мястото има доста фактори, накл
  12. Ама пак не мислим като четем . По думите ти едва ли не всеки дето минава оттам (или е чуждестранец) трябва да се набива в тази мантинела...?! Колко пъти се повтори, че има куп фактори да се случи една катастраофа, и това е само един от тях. Определено ако я нямаше тази мантинела, с огромна вероятност тази катастрофа или нямаше да се случи, или нямаше да свърши с такъв фатален край за толкова много хора. Тя е сложена да "защитава" отбивката, това е ясно... само дето има ли на всяка отбивка на пътищата или магистралите, подобни мантинели? Не че карам много, но не съм видял май т
  13. Самият факт, че се случва на чуждестранен шофьор, най-вероятно незапознат с "особената" пътна "обстановка" в родината ни. И както се каза, сбор от различни фактори, единия от които е (за мен) точно тая безумна мантинела там, която на всичко отгоре май няма и светлоотразители. Всяко нещо си има първи път. Днес по телевизията и друг "отговорен орган" или специалист, каза точно същото - тази мантинела там е опасна! PS. И още няколко човека по ТВ споделиха, че точно това място там им се е случвало да се объркат като им изникне тази отбивка там (и мантинелата), но са се отървавали на
  14. На мнението на винил мастер съм и аз. Тази разделителна мантинела за мен е излишна и опасна, както се видя. Отделно специалисти изказаха мнение и че мястото на отбивката и чешмата, не им е точно там мястото. И шофьорът се е движел със сигурност с несъобразена скорост. Дори за миг разсейване и да е мръднал с 10-20 см встрани надясно, и докато реагира да "влезе в лената"... и очевидно, за мен поне, по-голямата вина ще да е на шофьора, ако разбира се не е имало друг фактор като предварително спукана гума или му е станало лошо.
  15. Имам един принципен въпрос по темата, за акумулаторите. Става въпрос за тягов гелов акумулатор, ползван в stand by режим (по подразбиране, все пак ups). По принцип за тях пише Cycle use: 14.4-14.7V (около), Float charge/use : 13.5-13.8V. Float voltage е волтажа, с който се поддържа батерията 24/7 и против саморазряда, standby. Въпроса е при зареждане добре ли е да се ползва (до) 14.4V, дори ако се ползва в standby режим самия акумулатор? Защото единия ми инвертор зарежда до 13.8V, стои там известно време (явно докато тока пада..) и слиза на 13.3V за постоянно. Друг инвертор
×
×
  • Create New...