Jump to content
BulForum.com

tedy

Members
  • Content Count

    9551
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About tedy

  • Rank
    Депутат

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

1930 profile views
  1. Очевидно има проблем на това "кръстовище". Очевидно (за мен поне) има проблем за много хора. Но също така е ясно, че проблемът не е толкова критичен че някой изобщо да тръгне да се занимава, а не че няма проблем! Все пак е точно до кръстовище, и там някакви катастрофи като следствие от това надали стават. И както винаги, трябва да стане нещо И да умрат хора за да се случи нещо. Иначе за недвусмислеността на знака... както казах, един вятър или недоброжелател леко да го врътне и според мен рискът ще се увеличи значително, поне за неминаващите често оттам. Настрана абсурда на кръс
  2. Всъщност признавам си, и аз често се обърквам на това място там като идвам от Д.Груев. Именно поради казаното от chasti, който ми напомни за това. Едва като се разтърся с поглед и видя И десния знак, който е по- на сянка, вече се сещам. Но то това даже е бял кахър в сравнение с много други неуредици и абсурди по пътищата, знаците и маркировките.
  3. Горната ситуация със знаците съм сигурен, че обърква огрмона част от рядко минаващите през даденото място в Кичука. Според мен тази част от правилника не е добре решена. Само някакво си разстояние от няколко сантиметра да е решаващо за това кой да се съобрази със знака. Защото накъде е обърнат знака в случая е малък фактор, още повече ветровете редовно завъртат лошо закрепени знаци. Точно в случая мисля, че все пак още един знак за предмиство на другите, щеше да е по-адекватен. Идващите от светофара отсреща е малко трудно да преценят тия разстояния, които plameni обрисува горе, защото са намес
  4. На това точно място мисля отдавна знаците са оправени. С предимство са тия отдясно дето идват откъм стадиона (мисля).. ама може и да греша, не минавам често оттам, но знаците бяха наред. Иначе съм съгласен, че много от текущите правила са супер малоумни. 50км/ч максимална е супер малоумно, на мостовете всички карат с поне 70. На карловско пък всички спазват 50, което е най-малоумното, там широко, абс.минимум трябва да е 60 в населено място, и вече където трябва да си има други ограничения. Поне 5 да е гратисното надвишение и да има повече контрол, камери и т.н. Не е нужно хора да дебнат к
  5. Отдавна ползвам KeePass. Безплатен, офлайн програма. Има и андроид версия, също с изцяло офлайн вариант. Силно предпочитам подобно решение пред разни онлайн пазители като ластпасс. То всъщност май формата на файла е някакъв стандартен/универсален, или поне се поддържа от доста 3rd party програми.
  6. По повод новия рутер на @Godfather в една друга тема, един чудовищен AX11000... се чудех, ако оставим настрана силния хардуер, като софтуер предлага ли подобна гъвкавост като един Микротик например? Гледах официалния сайт, там NAT примерно, избираш само игра някаква, и готово, но сигурно има и нормалните методи. Иначе за тази цена явно просто са наблегнали изключително на WiFi, защото има САМО един 2.5g порт, и като цяло само 6 порта (поне да бяха 8). Защото за да можеш да се възползваш от над 1Gbps от този Wifi, трябва повечето устройства да са Wifi, защото от 1Гбпс порт можеш да изстиск
  7. Подобен проблем гонех като свържа мултицета последователно към колата за да видя дали има някаква постоянна консумация над "нормалното". Преди търсех, мисля че нормалния ток в покой беше някакви десетки милиампери или нещо такова. А дали зарежда, пак - измерваш напрежението в покой и докато работи колата - при работа трябва да качи над 14V.
  8. Този "метод" е ориентировъчен като някаква отправна точка, когато нямаш професионални уреди. Не съм твърдял, че това е 100% меродавен метод за изхвърляне на акумулатор. Когато без товар акумулатора ти показва 12.6V примерно, вържеш крушка 30-40 вата и напрежението падне на 8-9 волта, това какво показва с голяма вероятност? Сети се сам, но предвид както пишеш, започвам да се съмнявам, че ще стане. Не съм казал, че винаги ще "хване" акумулатор, който не може да запали. А АКО не може да запали, с този метод с голяма вероятност можеш да хванеш че си е заминал, а не просто паднал. Проста логик
  9. По-полека, моля, не навлизай в агресивен тон, и аз го мога. Помисли малко преди да пишеш. Просто паднал акумулатор е едно. Иначе без товар показва примерно 12.6V, с товар една крушчица започва да показва 9V. И не, дори тогава няма да го хвърля на секундата. За да го прави това, то той вече сигурно и не пали. Ще го пробвам да го заредя със зарядно и ако пак така - заминава. Ти как разбираш изтощения акумулатор до степен да го хвърлиш? Тестваш го със специален тестер ли? Ако имаш, Ок, 99% от хората нямат.
  10. При по-голям товар/ток, падът на напрежение е по-голям, 12V са относително постоянни, играят в малки граници, 11-13 примерно, затова един заминаващ си акумулатор лесно може да се прецени в домашни условия без специализиран уред за целта.
  11. В контекста на питането, имаше смисъл. Иначе зависи какво мериш и в какви условия. Точно напрежение можеш да мериш като свържеш някакъв товар и видиш как пада. Ако заминава, ще видиш голям пад на напрежение дори с малка крушка.
  12. Малко объркан пост. При нормално зарядно (разбирай старо с траф) си мерех напрежението просто така, и показваше над 14 волта (със сигурност над напрежението на батерията без включено зарядно). При импулсните режимите на зареждане импулсно бъркат мултицета. Тока естествено е този, който се променя по-значително по време на зареждането, но дори при него има импулси, и в зависимост от "запълването", и с мултицет може да не се види реалната (или вид RMS) стойност на тока. Всичко това беше в контекста на питането на човека дали ако измери напрежението докато е включено към акумулатора, ще разб
  13. Китайски наименования на лампите, това е. Stand By има по-друг смисъл, ама китаеца просто така го е именувал, имайки предвид че просто е включено в контакта и получава захранване. За мултицета, ако това е импулсна зареждачка, много вероятно нищо да не разбереш, имам подобно зарядно и с един евтин мултицет показва по-малко напрежение отколкото като няма включено зарядно! Зарядните режими объркват мултицета. Поръчах си тия дни един по-добър мултицет отвън, trueRMS, по-голяма вероятност има да покаже по-истински стойности, ако е DC trueRMS де. Важното е, че като свети Charging, поне тов
  14. Извън техническата част на темата е, но как си успял да блокираш с uBlock последните тенденции в рекламите в Youtube? Напоследък с пълна сила тръгнаха отново и не знам как се спират - преди видео, по време на видео и т.н. И даже доста често някои са по 1-2 минути!!! Направо ужасяващо и вече не влизам в YT. Дали са част от самото видео, как с uBlock (или с DNS) се спира това "нововъведение"?
×
×
  • Create New...