Jump to content
BulForum.com

За змиорките, бутането и изнервящите номера на пътя


jozo

Recommended Posts

Не там няма стрелка и щом е казал че се престроява преди това :) все пак там са четири ленти от които 1 е за наляво.другите са за направо като винаги в най-дясната след светофара има спрели коли.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Не там няма стрелка и щом е казал че се престроява преди това xmas.gif все пак там са четири ленти от които 1 е за наляво.другите са за направо като винаги в най-дясната след светофара има спрели коли.

Там са 3 ленти. След светофара пак са три.

Link to comment
Share on other sites

Принципно в Пловдив положението е ужасно зле. В София е в пъти по-добре. Казвам го защото карам и в двата града, в София шофьорите са много по-цивилизовани. Причините не ме интересува, важни са фактите. В Пловдив вече никой не пуска мигач като сменя ленти. Освен това всеки спира като пич в една от двете ленти на бул. Цар Борис III-ти, без да му пука, че запушва целия трафик. За мен паркирането, смяната на ленти без мигач и това да се съобразиш къде ще спреш формират по-голямата част от това дали си шофьор или си оператор на комбайн, който по необяснимо стечение на обстоятелствата кара автомобил. За съжаление в Пловдив като изряден шофьор се чувствам първи. Защото като сменя някоя лента и пусна мигач за това, за да уведомя пичагата с пловдивската регистрация, че възнамерявам да карам пред него поради някаква причина и той след това ме слаломира без мигач и пак застане пред мен - е, нещо тук въобще не е наред.

 

П.П. На този първия моторист му трябва само един пловдивски шофьор да реши да сменя лента без мигачи и е мъртвец.

П.П.2. Докъде я докарахме в Пловдив, да си чистим съвестта с това, че Хаскоу и Пазарджик са по-зле шофьорите. Много тъжен факт.

Въпреки, че съм свикнал с всякакви изпълнения на мястото, в което живея последните няколко пъти в Пловдив се изумявам от това, което виждам. Масово от лява в дясна лента преди кръстовища и натоварено движение, после един пич направи дори обратното... масово таксита и не само минават на червено... мигачите ясно, че не се ползват кой знае колко при престрояване. Не, че аз съм перфектни шофьор, но щом ми прави впечатление явно нещата не са много добре в града. Стискам палци колкото се може по-скоро да се монтират камери по пловдивските кръстовища за да се научим малко на култура. И на мен ми прави впечатление как във София шофьорите са много по-културни от в Пд... вярно, аз минавам главно през Цариградско и Сливница, където има и камери на много места, но все пак...

Link to comment
Share on other sites

Това с преместването от лента в лента не виждам как камерите ще го решат. Само минаването на червено. Както и завиването наляво от средна лента (някъде е ок но другаде откровено пречат).

 

Аз си мислех, че съм нещо заядлив шофьор, след като тарикатите които се набутват в свободната лента и после дават мигач гледам да ги затворя докато не видях един приятел който се върна от щатите тези дни как натика един подобен нахалник буквално в един знак и се кефеше много докато го правеше... А на мен ми е леко гадно защото хем се дразня хем ми е леко тъпо че съм антиколегиален...

Link to comment
Share on other sites

другия път обърни внимание на светофарите. преговори си и правилника. особено градацията коя маркировка с какво значение е спрямо останалите.

не мисля че във въпросната лява лента светофара е със стрелка, но тъй като карам само на спомени няма да се заричам. утре ще погледна. снимка да направя ли?

та ако светофара е кръгъл ще си признаеш ли че не си прав и си откровен нахален простак, който вади лошо име на РВ шофьорите? всъщност и първото би било достатъчно ако второто не е вярно. а ако е със стрелка, аз ще призная че съм се заяждал излишно и ти си най-културния шофьор в този град.

 

WTF?! Виждал съм всякакви глупости, но някой да твърди, че като светофарът е кръгъл и хоризонталната маркировка не важи определено ми скрива шапката. Евалата!

 

в посока от сточна гара към тунела като се изнасяш в лявата лента с каква скорост се движиш? и даваш ли път на затиснатите в дясната лента пред които рейс е спрял на спирката заПУ или се кефиш че си хитреца вляво и ще стигнеш пръв до светофара?

 

Нещо не зацепвам въобще за какво ми говориш. Първо спирката на ПУ не е лента от булеварда, а с нея започва третата лента, тъй като преди това са две. Второ, аз не знам как точно си я представяш ситуацията, ама явно гледаш много филми. какви са тези спрели, какви затиснати и какво те интересува с каква скорост карам там? Преценям дали цялото движение се движи с нормална скорост и ако е по-ниска или по-висока си карам с колкото смятам за безопасно и нормално за обстоятелствата. Айде без дървени философии...

 

а аз пък като се натреса в лява лента на същия светофар в посока към сточна гара, щото хитрея да изпреваря колоната, която се е разточила до спирката на тримонциум и някой точно пред мен се размига за наляво, просто изчаквам до следващото зелено, където ще съм първа кола. учудващо още съм жив и не съм умрял от инфаркт че ще изчакам още един светофар. и на всичкото отгоре в 80% от случаите съм рамо до рамо с колата която е била пред мен на края на дясната колона, т.е. загубата е никаква.

 

С извинение, ама пак говориш глупости. Това го правя и аз. Говоря ти за ситуацията, в която си втора или трета кола, светва зеленото и този пред теб чак тогава решава да си пусне левия мигач - след като вече е започнал да завива. Ако го пуска докато отива към кръстовището, аз и тези зад него ще си направим сметката и ще изчакаме примерно в дясната лента, където се движи основния трафик. Затова са мигачите - за да кажеш на хората какво възнамеряваш да правиш и те да си направят преценката какво да предприемат или съответно да не предприемат в тази ситуация. Това е все едно да ти набия спирачките в дясната лента и като почна вече да въртя волана, тогава да пусна мигача - да не вземеш случайно да си помислиш, че ще пускам котва, а пък това, че не съм те предупредил, че ще правя каквато и да е маневра майната му...

 

Както и да е, не те карам да ме разбираш. Само поне недей да говориш врели-некипели в стил Евтим Милошев.

 

Това с преместването от лента в лента не виждам как камерите ще го решат. Само минаването на червено. Както и завиването наляво от средна лента (някъде е ок но другаде откровено пречат).

Дедо Мразе, те тези камери вървят в комплект с едни контролни стаи, в които едни хора с кафенце в ръка цял ден кибичат пред монитора и чакат да видят някое нарушение, за да го запратят към КАТ с видео записче, час, място, както и тип на нарушението. Иначе чисто технологично камерите освен да следят за превишена скорост, минаване на червено или неправилно ползване на хоризонталната маркировка за друго май все още им нямат доверие. Не, че не може и improper lane usage-а да с прихване, ама през деня май ще им е трудно да направят диверсикация между дневната светлина и мигача. Бая грешки ще правят, мисля си аз.

Link to comment
Share on other sites

Просто на всеки му избиват понякога рогата. Аз в 99% от случаите когато карам като пе*ераст е поради това, че не съм си разчел правилно времето за стигане до някъде. Въобще, всеки бърза и всичко е спешно - най-рисковите ситуации все така стават.

Link to comment
Share on other sites

E, тоз' >

Защо за да ми стават чорапите трябва да си купувам 3-4-5 номера по-малки иначе се набират или пък като ги опъна и петата отива на кокалчето ми. За да е пълен кефа мъжките чорапи доста често ги продават в "универсален" размер от 41 до 45. Откъде да си намеря свестни чорапи? Почвам да се замислям дали да не потърся някакви изчистени черни дамски спортни чорапи с надеждата да са 1:1 с мъжките но да не са ми 4 номера по-големи...

 

днес мина по Братя Миладинови с над 60км/ч включвайки се от Жан Журес. Изкара ми ангелите (хем си ходех кротко по тротоара). Чорапите ли го стягаха, ракетно гориво ли беше сипал/пил. :confused :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Дедо ви днес ходи да си вади удостоверения за липса на задължения към всевъзможни инстанции и разни други дукименти... а чорапите просто се сетих като си сменях изпотените. А това което го описва host трябва да е било около 7:15 вечерта след като един друг взе да ми дава зор и да пита къде му е демото... а трябваше да прибера малкия че го бях оставил при една учителка и т.н. и т.н. Аз как не се развиках днес на някой не знам...

 

host, сериозно не съм те видял инак щях да ти бибитна (поне) явно съм прелетял доста ниско... въпреки че чак пък толкова бързо да съм карал ТОЧНО там не съм сигурен - на моста като минавах - да, но на Бр. Миладинови... знам ли - щом казваш така е било, аз се бях изнервил достатъчно вече и ми даваха зор да си гледат демото хората

Link to comment
Share on other sites

E, тоз' >

 

 

днес мина по Братя Миладинови с над 60км/ч включвайки се от Жан Журес. Изкара ми ангелите (хем си ходех кротко по тротоара). Чорапите ли го стягаха, ракетно гориво ли беше сипал/пил. confused.gif lol.gif lol.gif lol.gif

 

Не го виждам това да стане с тая скорост на нашето кръстовище - не пи ли джин днес в 8 сутринта ти между другото? Ако дори се пробва или ще свърши в нашата ограда, или първата шахта ще го метне в липите.

Link to comment
Share on other sites

Човек......................така се изряза от Жан Журес по Миладинови, че таман си викам "този сельо ми се видя познат" ама обръщам се и гледам лошите 5таци в средата "Ха, той от наше село" :D няма лошо, всички сме прикрити пилоти.

 

________________

 

Пих и то не само сутринта ами и на обяд. :D

 

Ситуацията е следната - нашия Ники "Хайфелд" идИ от Жан Журес, прави ляв (мисля, че така беше) ама бая рязко и скача върху педала на газта - сериозно ме изненада :) ама после като видях номер, викам споко... той загрява само гумите тая обиколка :) пък аз 2 седмици шофирам макс 1 час на седмица.

Егати и айлячеца ми е. От понеделник ВЪОБЩЕ нямам намерение да шофирам скоро - така ще се направя режима. Само в събота едно ходене до вилата по "джигит трофи супер спешъл стедЖ" (т.е. Плд-1вимай) и туй-то.

Link to comment
Share on other sites

Aaaa завоя там го взимам с газ щото по-устойчива колата така :P

 

Определено не е било с 60 обаче... но завоя го взимам с газ това е истина. И после понеже има още едно малко завойче леееко отпускам газта в една секунда после пак леко я чуквам... а че бързах бързах :)

 

А адаша "Лауда" от дете ми е кумир :lol:

Link to comment
Share on other sites

Хм... днес отново се сетих за нуждата от нови гуми... ph34r.gif

 

Както казва Mr. Jeremy Clarkson, имах MASSIVE UNDERSTEER lol.gif на тъпия мокър Хасфалт lol.gif .

 

За зимни к'во ще кажите за Sava.... нещо ги хвалят?

 

P.S. Alfa 156 e крайно зле на мокро. На сухо и сняг е ок, Ама на мокро е супер зле, почти без значение гумите... нещо и куца confused.gif

Уж по предница и задница всичко съм сменил, стендове, ала бала....

Link to comment
Share on other sites

Алфетка е просто ;) те горките не се научиха да правят добри FF шасита (не ми поствайте линкове към 159GTA, нИ важат).

Зимна гума се прави лесно ;) каквато и да вземеш ще бива като за Плд - освен ако не е за 40-50лв. Най-важно е да е мека самата гума, да има добра шарка (множество и пресичащи се линии за да захапва добре мекия сняг). Нищо кой зае колко сложно няма при избора на зимна. Аз съм с мега измислените SLC Америка и останах доста доволен (хем и по планинички се разкарвах).

 

Естествено винаги си залагай при по-агресивно шофиране, че борда на зимната е кашкавален спрямо лятната и рязки влизания в завои няма да имат добри резултати.

Link to comment
Share on other sites

Принципно, тъй като съм фен на инталянските бангии, мога да кажа, че всички са крайно зле на сняг и мокро. ( това разбира се е мое мнение, базирано на мои впечатления)

 

Имах по едно време един ескорт 1.6 90к.с. , еми където съм ходил с него, алфа-та ще стигне само с вериги....

 

 

Link to comment
Share on other sites

Aaaa завоя там го взимам с газ щото по-устойчива колата така tongue.gif

 

Определено не е било с 60 обаче... но завоя го взимам с газ това е истина. И после понеже има още едно малко завойче леееко отпускам газта в една секунда после пак леко я чуквам... а че бързах бързах xmas.gif

 

Ники, ти си бил много зъл бре! И все пак внимавай там, особено като е мокро. Имаш добър шанс да влезеш в кенефа на комшиите (щом влизаш с ляв поне нашата ограда ще е читава). Освен това баба ми има навика да си оставя Полото на ъгъла пред гаража, та нямаш и видимост. Ако някой селтак ти изскочи от Митрополит Натанаил пък... Въобще там винаги съм внимателен, защото в последните години стана опасно място. Особено откак тия нахалници от Оберон Бау решиха, че ъглите на кръстовището са паркоместа...

Link to comment
Share on other sites

За зимни к'во ще кажите за Sava.... нещо ги хвалят?

 

P.S. Alfa 156 e крайно зле на мокро. На сухо и сняг е ок, Ама на мокро е супер зле, почти без значение гумите...

 

Зимните ми са точно такива, но не бързам да ги слагам, тъй като това са типично снежни гуми и на мокро си превъртат. При ниски температури и сняг се държат доста добре, но не и на мокър паваж например...

 

П.П. Тъй като съм "сезонен" привърженик на 4 + 4 джанти, летните са ми 225Х50Х16, а зимните ми джанти умишлено са по-тесни и съответно размерът на Sava-та е 195Х65Х15.

Link to comment
Share on other sites

Да и аз. xmas.gif

Зимата принципно ще карам ( тъй като колата я взех миналия октомври, а дойде с Алпин и не съм сменял размера) 185/65R15 , a лятото с 205/60/R15.

 

Честно Ви казвам, повече ме е страх на мокри павета, отколкото на сняг, ама не върви да купувам нови летни гуми сега... wink.gif

 

Едит :)

 

Дай боже това лятното да стане R17 :).

А за момента ще купя SAVA-та :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Честно Ви казвам, повече ме е страх на мокри павета, отколкото на сняг, ама не върви да купувам нови летни гуми сега... wink.gif

 

Хах.., ам' той, мокрият паваж (особено когато е полиран както в Пловдив) си е по-страшен и от леда...

Link to comment
Share on other sites

Хах.., ам' той, мокрият паваж (особено когато е полиран както в Пловдив) си е по-страшен и от леда...

Днес щях да правя дрифт на кръстовището на Мальовица...добре че се усетих да отпусна газта.Ама то...хем мокро,хем бързаш да се изтеглиш-луда работа :D

Link to comment
Share on other sites

Моята кола е със задно и карането по мокър паваж винаги е много, много забавно :) Снощи пак беше мокро, пътувах в Тракия и движейки се по бул. Освобождение свих към Сани, Форум и т.н. наляво. Бях в настроение и дадох газ - даже при включен климатик и на 3-та колата поднесе. Просто асфалта там е полиран... Още като свивах от бул. Санкт Петербург наляво по Освобождение исках да се шмугна в трафика и тръгнах малко по-бързо и за първи път откакто имам тази кола чух задните гуми да свирят. Странна работа е този булевард, не знам от какъв хАсфалт е правен.

Link to comment
Share on other sites

На какви задни си? (и ширина и размер)

 

___________________

 

Хм, странно. 215 обикновено е достатъчно за 150-200 к.с., явно наистина е бая гладко там.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...