Jump to content
BulForum.com

За змиорките, бутането и изнервящите номера на пътя


jozo

Recommended Posts

Относно бащиния път! :lol:

Кратко съобщение - вие си мислите, че е ташак тая раота, но НА МЕН МИ СЕ СЛУЧИ!

Преди около месец отидох да взема един приятел от тях. За да се стигне до тях, ОБАЧЕ, трябва да се мине през една малка уличка. Хубу де ама в средата на уличката една баба си ПЕРЕ КИЛИМА! :lol: Аз изгледах тъпо, но зад мен влезна още 1 кола (няква девойка), която твърдо отказа да включи на задна, защото нямало начин да излезе от улицата ( :lol: ). Отидох и попитах бабата СЪВСЕМ УЧТИВО - защо аджеба си пере килима средата на улицата и тя ми отговори:

- Защото баща ми е строил тази улица със собствените си ръце! А аз съм я наследила и мога да правя на нея, квото реша.

(не мога да издокарам точния моабет, но беше убийствен!)

Така че - ни са ибаайти с "улица строена от бащътъ"!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Ай' стига сте се карали в кой град са най-некадърни и нагли....гледайте тука к'ви ги върши един бъдещ кандидат-донор - явно баща му е строил всичките улици и шосета като гледам...

Link to comment
Share on other sites

Не че нещо против свободните души - да се трепе като иска, ама ако някое дете-идиотче притича между колите или някоя парализирана баба реши да пресече и изобщо ако в последния момент някой човек изникне пред него к'о пра'йм в тоя случай? "Упс, сори" май няма да свърши работа...

Link to comment
Share on other sites

... и Хасково - видя ли номера от тия две проклети места и моментално минавам в режим "пълна готовност" laughing.gif

 

Как изобщо може някой да се сравнява с роднините на Шумахер от Хюстън. Те са птосто ненадминати. Никой дори не може да се доближи до техните висоти.

Link to comment
Share on other sites

Принципно в Пловдив положението е ужасно зле. В София е в пъти по-добре. Казвам го защото карам и в двата града, в София шофьорите са много по-цивилизовани. Причините не ме интересува, важни са фактите. В Пловдив вече никой не пуска мигач като сменя ленти. Освен това всеки спира като пич в една от двете ленти на бул. Цар Борис III-ти, без да му пука, че запушва целия трафик. За мен паркирането, смяната на ленти без мигач и това да се съобразиш къде ще спреш формират по-голямата част от това дали си шофьор или си оператор на комбайн, който по необяснимо стечение на обстоятелствата кара автомобил. За съжаление в Пловдив като изряден шофьор се чувствам първи. Защото като сменя някоя лента и пусна мигач за това, за да уведомя пичагата с пловдивската регистрация, че възнамерявам да карам пред него поради някаква причина и той след това ме слаломира без мигач и пак застане пред мен - е, нещо тук въобще не е наред.

 

П.П. На този първия моторист му трябва само един пловдивски шофьор да реши да сменя лента без мигачи и е мъртвец.

П.П.2. Докъде я докарахме в Пловдив, да си чистим съвестта с това, че Хаскоу и Пазарджик са по-зле шофьорите. Много тъжен факт.

Link to comment
Share on other sites

Принципно в Пловдив положението е ужасно зле. В София е в пъти по-добре. Казвам го защото карам и в двата града, в София шофьорите са много по-цивилизовани. Причините не ме интересува, важни са фактите. В Пловдив вече никой не пуска мигач като сменя ленти. Освен това всеки спира като пич в една от двете ленти на бул. Цар Борис III-ти, без да му пука, че запушва целия трафик. За мен паркирането, смяната на ленти без мигач и това да се съобразиш къде ще спреш формират по-голямата част от това дали си шофьор или си оператор на комбайн, който по необяснимо стечение на обстоятелствата кара автомобил. За съжаление в Пловдив като изряден шофьор се чувствам първи. Защото като сменя някоя лента и пусна мигач за това, за да уведомя пичагата с пловдивската регистрация, че възнамерявам да карам пред него поради някаква причина и той след това ме слаломира без мигач и пак застане пред мен - е, нещо тук въобще не е наред.

и най-хубавото е на двулентов път на светофара спира личността Х в лява лента..... светва зелено и той тогава решава да пусне ляв мигач ... НАПРАВО НЕРВИТЕ МЕ ИЗБИВАТ

Link to comment
Share on other sites

да, защото пускането на мигач не ти осигурява предимство или неуязвимост.

 

мигача също така хич не е колегиален и ако се забиеш в затлачена колона, помигаш и се преместиш в съседна лента, изнесеш се пред затлачената колоната и пак почнеш да мигаш, за да се върнеш в евентуално съживената бивша твоя лента. 

 

 

 

 

а аз продължавам да твърдя че в пловдив положението не е по-зле от в софия. особено след работно време, като се е изнесла работната ръка.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Не че нещо против свободните души - да се трепе като иска, ама ако някое дете-идиотче притича между колите или някоя парализирана баба реши да пресече и изобщо ако в последния момент някой човек изникне пред него к'о пра'йм в тоя случай? "Упс, сори" май няма да свърши работа...

Е аз не го изгледах цялото клипче ама бабите инвалиди едва ли пресичат 4 лентови пътища с по 2 платна (8 ленти) за да идат да си купят кисело мляко :D

 

Моя коментар по тфа клипче е следния(аз също карам мотори и съм много запален)

1-На тоя тип съм съгласен,че може да му се каже донор на колела

2(и много важно)-тоя може да е донор обаче е изключително добър :) Карането по тоя начин верно е самоубийство и застрашава другите хора,обаче за да го правиш така си иска опит

 

Edit:За мен решението на пътя е да се кара внимателно и бавничко.Вярно че винаги някой може да те натресе отзад(или на заден както Раптор мисля че го бяха ударили :D ) обаче пък така риска доста намалява.А просто клаксона е също толкова важен колкото и гумите и тфа колата ти да има гориво :D Аз лично винаги като видя някой по-подозрителен му свиркам...белким се усети че няма да му се получи маневрата

Link to comment
Share on other sites

Принципно в Пловдив положението е ужасно зле. В София е в пъти по-добре. Казвам го защото карам и в двата града, в София шофьорите са много по-цивилизовани. Причините не ме интересува, важни са фактите. В Пловдив вече никой не пуска мигач като сменя ленти. Освен това всеки спира като пич в една от двете ленти на бул. Цар Борис III-ти, без да му пука, че запушва целия трафик. За мен паркирането, смяната на ленти без мигач и това да се съобразиш къде ще спреш формират по-голямата част от това дали си шофьор или си оператор на комбайн, който по необяснимо стечение на обстоятелствата кара автомобил. За съжаление в Пловдив като изряден шофьор се чувствам първи. Защото като сменя някоя лента и пусна мигач за това, за да уведомя пичагата с пловдивската регистрация, че възнамерявам да карам пред него поради някаква причина и той след това ме слаломира без мигач и пак застане пред мен - е, нещо тук въобще не е наред.

 

П.П. На този първия моторист му трябва само един пловдивски шофьор да реши да сменя лента без мигачи и е мъртвец.

П.П.2. Докъде я докарахме в Пловдив, да си чистим съвестта с това, че Хаскоу и Пазарджик са по-зле шофьорите. Много тъжен факт.

 

Това се опитвам и аз да кажа! Много е зле положението. Колкото и да се опитвам да карам нормално, идва един момент, в който направо ми писва.

Който иска безплатно нерви, веднага го насочвам в 17:40 на прелеза на пещерско шосе посока смирненски!

Красота.... никой не знае къде отива, никой не дава мигач... обаче всеки псува!!!

Всички знаем много такива приятни местенца за разпускане :)

 

 

да, защото пускането на мигач не ти осигурява предимство или неуязвимост.

 

 

а аз продължавам да твърдя че в пловдив положението не е по-зле от в софия. особено след работно време, като се е изнесла работната ръка.

 

По първото - това значи ли, че ако не го използваш, всички са врачки и знаят къде отиваш ТИ?

Аз лично, като видя някой тарикат забил се в лява лента на трилентов булевард, запушен от някой "глупак" който е тръгнал да завива на ляво, обикновенно, ако е пуснал мигач и смирено чака, го пускам , инче няма как.... карам броня в броня с другия :D

 

По второто - И денем и нощем сме по зле от София. Като имате в предвид колко паплач има там, които може и комбайни да са карали ( нищо лошо няма в това ), пак по се съобразяват.

Тук нещо нещата загрубяват....

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

а аз продължавам да твърдя че в пловдив положението не е по-зле от в софия. особено след работно време, като се е изнесла работната ръка.

 

 

 

 

 

 

разбира се защото тогава се изнасят милионите селяци наводняващи града ни а също и безбройните служебни бусове и баничарки

Link to comment
Share on other sites

Е аз не го изгледах цялото клипче ама бабите инвалиди едва ли пресичат 4 лентови пътища с по 2 платна (8 ленти) за да идат да си купят кисело мляко :D

 

Моя коментар по тфа клипче е следния(аз също карам мотори и съм много запален)

1-На тоя тип съм съгласен,че може да му се каже донор на колела

2(и много важно)-тоя може да е донор обаче е изключително добър :) Карането по тоя начин верно е самоубийство и застрашава другите хора,обаче за да го правиш така си иска опит

 

 

Ти бабите-инвалиди изобщо не ги знаеш на какво са способни, а скоро дори по новините даваха как едно 2-годишно лапе седеше на една магистрала и хората в колите се чудеха какво става.

 

А оня горе може и да е добър, но си е донор отвсякъде - тъй като колекционирам клипчета с най-различни катастрофи, вкл. имам и доста с мотори, мога да ти дам поне 10 примера как при високата скорост, ако ще и да си гениален, когато ти изникне неочаквана ситуация, природните закони инерция, гравитация и др. винаги надделяват над гениалността ти.

 

Макар и да не е с мотор, мисля че е точно в тематиката да сложа линк към едно клипче, дето един рейсър така забърса един пресичащ, че оня направо излезе извън кадъра на камерата. До 20-тата секунда оня говори по телефона си и след това реши да пресече по зебрата, като не прецени, че от рейсър измъкване няма...нали знаеш - Grand Theft Auto...ще те гони до дупка. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ти бабите-инвалиди изобщо не ги знаеш на какво са способни, а скоро дори по новините даваха как едно 2-годишно лапе седеше на една магистрала и хората в колите се чудеха какво става.

 

А оня горе може и да е добър, но си е донор отвсякъде - тъй като колекционирам клипчета с най-различни катастрофи, вкл. имам и доста с мотори, мога да ти дам поне 10 примера как при високата скорост, ако ще и да си гениален, когато ти изникне неочаквана ситуация, природните закони инерция, гравитация и др. винаги надделяват над гениалността ти.

 

Макар и да не е с мотор, мисля че е точно в тематиката да сложа линк към едно клипче, дето един рейсър така забърса един пресичащ, че оня направо излезе извън кадъра на камерата. До 20-тата секунда оня говори по телефона си и след това реши да пресече по зебрата, като не прецени, че от рейсър измъкване няма...нали знаеш - Grand Theft Auto...ще те гони до дупка. ;)

О аз много добре ги знам тея закони в реалния живот как действат :D :D А аз макар че вече съм с колата пак доста си ходя пеша и винаги съм твърдял че в 90% от случаите пешеходеца е виновен.Ако още съществуват заблудени,които си мислят,че на пешеходна пътека са с предимство...просто не живеят в България явно :D Бе с 2 думи...ако ти не се пазиш няма кой да те опази и тфа е

Link to comment
Share on other sites

и най-хубавото е на двулентов път на светофара спира личността Х в лява лента..... светва зелено и той тогава решава да пусне ляв мигач ... НАПРАВО НЕРВИТЕ МЕ ИЗБИВАТ

 

Това най, ама най-редовно ми се случва на кръстовището дето е от тунела към ПУ точно преди ПУ. Там естествено става голяма блъсканица и ако съм втора кола в лявата лента оставам там ако този пред мен няма да завива, защото така ще се измъкна по-бързо. Обаче точно като светне зеленото и доволно като тръгна и този каот пусне мигача не знам какво ми става... Баш на това кръстовище, от другата страна лявата лента е САМО ЗА ЗАВОЙ НА ЛЯВО към техническия. НИКОЙ не го спазва, братче. А цялата идея е ако има една кола в другата посока, която ще завива наляво, да си се изнесе в тази лента и да могат и двете ленти да са отпушени и да се движат. Ама тъпото пловдивско говедо това и с чук да му го набиеш не може да го разбере, китайски мъчения да му правиш на средата на кръстовището няма да се усети каква е цялата идея на тези ленти, менти и други такива някакви "безсмислени" според българския шофьор неща. Аз най-много обичам точно като мина това кръстовище и някой не е решил да спази маркировката, ами да си мине през лявата лента (тази, дето е за ляв завой) аз чинно да си пусна мигача и да го засека. Стигнал съм я до там, че на простаците се налага да отвръщам с простащина. Шофирането в България ме докара до такива висини на родната простащина, че взех да псувам - нещо, което е нетипично за мен. Осъзнах го когато една гъЗка пред един хотел във Вегас си излезе от валет паркинга без да спре на стоп знака и едва не се нахакахме. Жената веднага се провикна "I'm soo sorry", обаче докато успее дори да го започне аз вече я бях заклеймил с "майка ти дейба, гъско". НОРМАЛНА защитна реакция - в България никой не ми се е извинил за простотията, която е направил - направо арогантно си продължава и ако му направиш забележка или те псува, или направо те заплашва с бой, като това последното важи дори за жените-шофьори вече, просто няма такава пътна сган, честно. На мен лично една ми каза, че ще ми натроши кокалите след като й казах, че "мигачите са за да се ползват, мадам". Еби му майката...

Link to comment
Share on other sites

Стигнал съм я до там, че на простаците се налага да отвръщам с простащина.

Как сам си признаваш, че си простак. Забелязал ли си, че след кръстовището продължават да са 3 ленти. Пътя не се стеснява до две. Как така прецени, че си правото си да засичаш хората?

Link to comment
Share on other sites

Пътя е само за ляво. Те ще се престроят след кръстовището. Хабсолютно прав е! На много места е така. Неразумен аргумент ми се струва.

Не отричам, че там си има маркировка за само наляво. Пътят обаче е така направен, че хората от средна лента си остават в нея. Не е направен за престрояване. Тъпо е да засече точно там.

Аз да споделя кое най - много ме изнервя. Тези които идват от надлез Родопи и на кръстовището на ВСИ от лента за направо се опитват да правят ляв завой. По този начин блокират лентата и става задръствания понеже за направо остава само една лента. Тази от която се прави десен завой се движи бавно понеже има пешеходци които пресичат.

Link to comment
Share on other sites

1-На тоя тип съм съгласен,че може да му се каже донор на колела

 

Честно тоя го чаках всеки момент да се размаже някъде... само един камион му трябваше както караше между платната и така хубаво щеше да се наложи да спре само не съм сигурен след като той спре дали и камиона ще успее...

Link to comment
Share on other sites

netroot, моето "засичане" си е престрояване след като съм напуснал кръстовището. Не съм някоя нинджа, че да сменям ленти в него. Винаги от сточна гара до малко преди кръстовището карам в лявата лента, защото дясната е малко лунен пейзаж, а аз изобщо не се кефя да ми друса. И когато имам възможност точно пред спирката на ПУ-то пускам мигача и се престроявам в средната лента, за да не преча на идеята на левия завой там. Проблемът е, че някои хора решават, че хоризонталната маркировка за задължителен ляв завой е нещо препоръчително, пък те не са на кеф сега да са като простолюдието и да продължат по едната от двете ленти занапред. Затова ако имам възможност след кръстовището ако някой се е засилил и минава през него в лявата лента (забранената за движение напред) се престроявам в лявата лента и като пич си карам с 50. Аз проблеми с присвяткането нямам. Гадно копеле съм, но пък това ми е начина да противодействам на тоталната простащина по пътищата ни. Всеки с методите си.

Link to comment
Share on other sites

Доживях един бакшиш да ме цъкне лекичко по бронята на заден.Карам си аз и тъкмо си викам,тоя смотан бакшиш да го махам ама аре остава ми малко до паркинга на Форума и карам айляче зад него.Той влиза също в паркинга аз след него,и изведнъж спирачки(точно на входа на паркинга),спирам и аз и вече изнервен ама пак чакам, и този агент иска да се върне обратно на булеварда ама на заден и хич не поглежда,че зад него вече го чакат и газ назад.Свиря му ама той не ебава и се усеща като ме цъква.Мега изнервен излизам с думите " Кво става бе не гледаш ли назад,ти нормален ли си ?!? " а от таксито излиза чичката с кърпа на главата типичен пропаднал тип и ми вика 'извинявай ама нищо и няма,края на смяната ми е'.Еми като е края на смяната ми мен кво ме интересува ?

Link to comment
Share on other sites

netroot, моето "засичане" си е престрояване след като съм напуснал кръстовището. Не съм някоя нинджа, че да сменям ленти в него. Винаги от сточна гара до малко преди кръстовището карам в лявата лента, защото дясната е малко лунен пейзаж, а аз изобщо не се кефя да ми друса. И когато имам възможност точно пред спирката на ПУ-то пускам мигача и се престроявам в средната лента, за да не преча на идеята на левия завой там. Проблемът е, че някои хора решават, че хоризонталната маркировка за задължителен ляв завой е нещо препоръчително, пък те не са на кеф сега да са като простолюдието и да продължат по едната от двете ленти занапред. Затова ако имам възможност след кръстовището ако някой се е засилил и минава през него в лявата лента (забранената за движение напред) се престроявам в лявата лента и като пич си карам с 50. Аз проблеми с присвяткането нямам. Гадно копеле съм, но пък това ми е начина да противодействам на тоталната простащина по пътищата ни. Всеки с методите си.

другия път обърни внимание на светофарите. преговори си и правилника. особено градацията коя маркировка с какво значение е спрямо останалите.

не мисля че във въпросната лява лента светофара е със стрелка, но тъй като карам само на спомени няма да се заричам. утре ще погледна. снимка да направя ли?

та ако светофара е кръгъл ще си признаеш ли че не си прав и си откровен нахален простак, който вади лошо име на РВ шофьорите? всъщност и първото би било достатъчно ако второто не е вярно. а ако е със стрелка, аз ще призная че съм се заяждал излишно и ти си най-културния шофьор в този град.

в посока от сточна гара към тунела като се изнасяш в лявата лента с каква скорост се движиш? и даваш ли път на затиснатите в дясната лента пред които рейс е спрял на спирката заПУ или се кефиш че си хитреца вляво и ще стигнеш пръв до светофара?

 

а аз пък като се натреса в лява лента на същия светофар в посока към сточна гара, щото хитрея да изпреваря колоната, която се е разточила до спирката на тримонциум и някой точно пред мен се размига за наляво, просто изчаквам до следващото зелено, където ще съм първа кола. учудващо още съм жив и не съм умрял от инфаркт че ще изчакам още един светофар. и на всичкото отгоре в 80% от случаите съм рамо до рамо с колата която е била пред мен на края на дясната колона, т.е. загубата е никаква.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...