Jump to content
BulForum.com

N3 / Vivacom


Recommended Posts

Какво има да мислиш.. за същите пари получаваш качествена телевизия с опции да си записваш когато си искаш канали на външен носител планувано с куп екстри още, 2-пъти по-бърз нет И накрая и телефон с безплатни минути към всички?! изобщо няма да мисля аз...

 

И едно допълнение - ако имате роднина с ТЕЛК, получавате 30% отстъпка от услугата, която ползвате - пример услуга Cooolbox - цена с отстъпка 20.93лв., но ако искате допълнителен приемник, там нямате 30%, тоест за допълнителния си плащате цяла такса, защото отстъпката е на основната услуга. Общо 25.93лв. за Cooolbox+1 допълнителен, който има пакета на първия приемник.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 7.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Днес се обадих на Coolbox и нещата наистина са доста Cool. Майка ми е с ТЕЛК, така че за 2лв по-малко (21 сметка, в момента плащам 23) ще имам 4 пъти по бърз интернет. Като си плащах сметката в касата на Ентри казаха, че вече са дигнали скоростите, аз съм на 23лв телевизия+интернет и трябва да имам 25Mbit (вместо 20 досега), но толкова докарвам само до София/Пловдив. В чужбина рядко минава 15. Coolbox скоростите се водят негарантирани 100Mbit, но доколкото ми е известно и при Ентри положението е същото - или поне спийд теста това показва.

 

Ентри, имате време до февруари да станете конкурентноспособни ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Вчера около 22:30 нета изчезна (район Централен), появяваше се за секунди в отвратитело състояние и пак духваше. До към 23:45 все още го нямаше никакъв, от тогава не го знам... днес ще има ли? :P

Link to comment
Share on other sites

И в Кършиака беше така, отврат нет ...... изобщо няма да звъня на съпорта за да ми каже "в момента всички (по-точно единия) оператор е зает"  .....чакам Кулбокс и доскив!

Link to comment
Share on other sites

Аз съм абонат на Визио който предполагаше, че след като N3 са ги купили значи ще имат по добро качество и ниво на обслужване.Подписах договор за 1 година - и съм крайно разочарован от качеството на интернета - 5-6 дена отстраняваха авария нямах нет - след това имам нет който не става нито за гледане на онлайн филми,нито за онлайн игри нито за каквито и да е клипове в Youtube и подобни сайтове, За 17 дена само нерви хабя с този доставчик и ако до края на месеца не се промени нещо смятам да прекратя договора си с тях по един или друг начин.Визио бяха 100 пъти по добре от това което получавам в N3.При всяко оплакване отговора е - Не е при нас проблема. 

Edited by devil666
Link to comment
Share on other sites

Свиквай с - ....."емиииии ние виждаме рутера ви и връзката до него е перфектна"   :grin: или "ми имате антивирусна някаква, дааа това трябва да е" ........а аз съм с Мак....голям смях :)

Link to comment
Share on other sites

Като звъннеш на поддръжка , "да , разбирам , при нас проблем не се вижда но ще изпратим техници утре да проверят. Ами да, ще ви звъннеш утре в 10:30 за да иговорим посещение. Лека вечер !" На другия ден, в 17:50 се звъни на телефона че са на входа. Супер само дето няма никой в къщи ! Източник личен опит отпреди няколко дни. Turn off this option! iPhone Turn off this option!

Свиквай с - ....."емиииии ние виждаме рутера ви и връзката до него е перфектна"   :grin: или "ми имате антивирусна някаква, дааа това трябва да е" ........а аз съм с Мак....голям смях :)
И аз съм на iMac и това са любимите ми разговори с WinDOS жертвитеSent from my iPhone Turn off this option!
Link to comment
Share on other sites

Аз съм абонат на Визио който предполагаше, че след като N3 са ги купили значи ще имат по добро качество и ниво на обслужване.Подписах договор за 1 година - и съм крайно разочарован от качеството на интернета - 5-6 дена отстраняваха авария нямах нет - след това имам нет който не става нито за гледане на онлайн филми,нито за онлайн игри нито за каквито и да е клипове в Youtube и подобни сайтове, За 17 дена само нерви хабя с този доставчик и ако до края на месеца не се промени нещо смятам да прекратя договора си с тях по един или друг начин.Визио бяха 100 пъти по добре от това което получавам в N3.При всяко оплакване отговора е - Не е при нас проблема. 

 

 

Абсолютно в същото положение съм и аз ,10 пъти по-доволен бях от визио колкото и да го плюеха.Ще ходя да прекратявам договора като намеря време

 

3917160149.png

 

 

3917167337.png

Edited by kostasmak
Link to comment
Share on other sites

И аз съм от бившите на Визио, сега на Н3 в заварено положение и как ви звучи интернета на Визио да е по-добър от този на Н3? Мислех, че съм единствен, явно не. Освен, че беше по-добър, беше и по-бърз. 100Мбит, реални към БГ и навън, up & down.

 

И в същото време не е чак толкова зле. Нямам такива проблеми като вас, не ми е спирал нета и e сравнително 'качествен'.

 

Предплатил съм още при Визио и след като ми дойде време - Кулбокса отдавна имат покритие, така, че отсега могат да ме имат като бройка, за тройния пакет.

 

Добре, че подписах безсрочен договор.

 

3917216765.png

Edited by slick
Link to comment
Share on other sites

Относно проблема от неделя вечер и понеделник сутринта : Проблема засегна в една или друга степен много интернет доставчици. Представляваше DNS DDoS атака. Използвана е някаква уязвимост в рутъри Level One WBR-6005. Чрез тази уязвимост тези рутъри могат да бъдат използвани като троянски коне и изпращаха много хиляди DNS заявки в секунда , което претоварва DNS сървърите.

 

Относно Визио :

 

За всички които изпитват огромно желание да обяснят колко по-добър доставчик е бил Визио : Визио фалира. Аргументите ви, каквито и да бъдат, са невалидни.

 

Макар да полагаме големи усилия да поддържаме тяхната, условно казано, "мрежа", докато трае прехвърлянето на абонатите към нашата, тяхната "мрежа" е до толкова неработеща и проблемна че постоянно нещо някъде спира.

 

Работата по прехвърлянето е много и телефоните, включващите и аварийните групи са претоварени. За съжаление от това страдат клиентите, за което се извиняваме. Постепенно като насмогнем с работата нещата ще се нормализират и дори единичните проблеми при конкретни клиенти ще бъдат отстранени.

Link to comment
Share on other sites

И аз потретвам за ДДоС-а. Вкъщи неделя вечер на ентри към 11 нета изчезна до към 1.00. Целият понеделник в офиса имаше спорадично нет на куулбокс, ама положението беше плачевно.

Link to comment
Share on other sites

Относно Визио :

 

Макар да полагаме големи усилия да поддържаме тяхната, условно казано, "мрежа", докато трае прехвърлянето на абонатите към нашата, тяхната "мрежа" е до толкова неработеща и проблемна че постоянно нещо някъде спира.

 

 

Стига сте се извинявали на чужд гръб,за 4 години не съм имал и час прекъсване или такива дропове в скороста.Изведнъж май стана проблемна и не работеща тази мрежа от 2 месеца насам...

Да приличаме на мургавите братя от махалата, където вървят тези оправдания?

Edited by kostasmak
Link to comment
Share on other sites

Аз искам да получавам качествен интернет нищо повече - не ме интересуват вашите проблеми.Ако неможете да го подсигурите стискаме си ръцете и се разделяме.72 часа мисля беше записано в общите условия,а те минаха преди много време. 

Link to comment
Share on other sites

Ако все още се ползват стари трасета на Визио е редно N3 да не събират такси до пълното преминаване на абонатите към тяхната мрежа, а съответно абонатите да проявят разбиране и търпение. Ако е толкова непоносимо, просто сменят веднага доставчика и така. Но някак не е коректно да се подписва срочен договор, а да ползваш мрежа, която изобщо не знаеш как и с какво е градена, да не говорим, че 80% е по стълбове с висящи суичове. Просто е несериозно, защото абоната веднага ще атакува договора, както и ще споделя лоши впечатления във форуми и пред приятели. Когато се прехвърляше НетГруп към Булсатком, 3-4 месеца нета беше свободен за всички, след което започнаха да звънят от абонат на абонат, за да питат дали остават или не. През това време, Гаров където успя изгради негова мрежа и атакува абонатите с безплатни месеци и промоции, тоест поне 2-3 такси си спестиха доста хора.

Аз лично и 24 часа няма да изтърпя, както тогава с Булсатком - на втория ден бях с втори доставчик, но има една група от абонати, които само заради това, че 1-2 месеца няма да платят такси, биха останали и преглътнали спиранията. Всеки си преценя.

Иначе е вярно, че макар и на малко места, нета на Визио беше 100/100. Виждал съм преди години при мой приятел в Гагарин, как точи и същевременно качва с по 10+MB/s., като докато живееше там, нямаше ни едно оплакване от Визио, но това са не повече от 30-50 абоната за целия град. Всичко друго беше трагедия при Визио.

Link to comment
Share on other sites

Лъки, при Визиото въпроса беше не само до местоположение , а и до различното отношение към отделните абонати. Бях закачен към суича веднага след оптиката им. Нета никога не ми е прекъсвал, но ме режеха по скорост и портове през цялото време, а като им се обадех ми плещеха врели некипели как се губели отделни пакети при пинг с голям обем. В същото време при съседа закачен на същия суич нета за едни и същи пари летеше. Както в цитат от класиката - "Всички животни са равни, ама някои са по равни от другите..."

Edited by wolf
Link to comment
Share on other sites

Минах на УИФИто на съсдеа защото с Н3 не мога да отворя дори този форум.

Ама Визиото виновни, не тези дето ги купили и не си преценили нужния ресурс за безпроблмна транзиция.

Фалирали или не, нета ми беше отличен и дълбоко съжалявам, че ги няма вече.

Кулбокс или Мтел за мен след някой друг месец.

Link to comment
Share on other sites

  • w00x changed the title to N3 / Vivacom

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...