Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Чети у хонда форума. По-конкретно тук  Ако е дизел гледай да не е заминал съединителя,че се сменя с маховика ;)

На бензина номера е да се регулират клапаните на време,ако се прави това ще изкара много.

Преди да я вземеш отиди в някой сервиз да й направят пълна диагностика.

 

Ще е бензин със сигурност,на дизели се накарах за два живота напред(все служебни за 13 години над милион км.)В Хонда форума са малко пристрастени(нормално си е де).Макар че като се замисля тоя 2.2 дизел е фантастичен,карал съм Акорд с такъв,почти няма аналог в класа си...Труден избор :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Много смешно Чефо :D

 

Нещо да знаете за сузуки лиана 1.6 от 2005 ? Пише,че двигателя е с верига,което е добре :) 

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

За пореден път се убеждавам,че като не знае човек какво иска кола няма да си намери.Спирам да се занимавам и да помагам на сестра ми да си намери кола :D

Link to comment
Share on other sites

Препоръка за хубаво синтетично масълце 5W20?

Millers, AmsOil, Redline, Royal Purple ... 100% качествени.

 

_________________________

 

A тва ти да търсиш на друг кола ако той не знае какво иска или поне някаква идея да има е нъвъзможно. Пускай ги хората да си зяпат обявите, автокъщите и сами да се оправят.

 

Впрочем по автокъщите от пресни впечатления ... малко са понамалили лъгането когато става идея за автомобили в ниския ценови клас ... няма ги старите лафове "гаражна" , "била е на един дядо", "под 100хил км" и т.н. ... общо взето почти нормално се води разговор с автоджамбазите... не очаквах. Предполагам ако бях отишъл да питам за кола за 15 +++хил лв щяха вече да ме изкъпят яко.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Къпят и за по-евтини, миналата седмица слушах един такъв, дето продаваше 207-ца дето беше с издухана турбина и може би пред основен ремонт за 8000лв. Не се подлъгвай, че са станали хора джамбазите, щото не са :)

Link to comment
Share on other sites

Един странен въпрос имам. Замислих се след мнението на host относно дневните светлини. Намерих доста модули които работят по описаният от него начин. Никой от тях обаче не може да ми покрие изискванията :(. Проблемът идва от това, че имам датчик за автоматично включване на светлините. Бих искал да си го използвам. Идята ми е когато стане тъмно светлините да се включват сами и модулът да гаси дългите. Това ще се осъществи без никакъв проблем. Трябва ми обаче и начин да мога да изгася абсолютно всички светлини на колата. Когато ключът е на 0, всичко да е изгасено. Някаква идея как може да се направи?

Link to comment
Share on other sites

Ммм не разбирам какво имаш предвид? Моя модул пали само дневните на % (позиция на ключа за светлини нула и не пали таблото, копчетата или каквото и да е друго) , като подам габарити остава включен, подавам къси и се гаси сам. Предполагам ти искаш да хваща сигнала от лайт модула автоматични къси (тъмно време) и модула сам да спира?

 

А и щом колата ти има автоматични къси, вероятно има опция за кодиране на дневни светлини (поне при бмв е така).

 

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Не се изразих правилно. Искам да си държа ключа в положение - Auto. При него, фаровете се пускат щом стане тъмно. По този начин щом запаля ще ми пуска дългите като DRL и ще работят докато не се включат късите. Тук всичко е наред и идеално ме устройва. Искам обаче когато завъртя в положение - 0, да се спира и този модул. Искам да мога да го гася докато работи колата. Идеята ми е да мога да спра всякакви фарове.

 

edit:

Има начин да си пусна дневни светлини чрез борд компютъра. Не ми харесва обаче как е направено. Трябва ключът да е поставен в позиция - 0. Тогава ми пуска късите(ксенон) като дневни светлини. По този начин обаче не работи датчика за светлината и когато стане тъмно не ми пуска габаритите. Друг проблем е нощно време. 0 е зает за дневни. Auto пак ги пуска. Най - тъмното до което мога да се докарам е да врътна ключа в позиция за габарит. Това обаче не ме устройва. При мен ключът има 4 позиции:

Auto - автоматично пуска първо габарит, а при по - тъмно и фаровете

0 - всичко е изключено

Габарит

Къси

 

В момента както на теб ти е направено, нямаш вариант при който да си изключил всички светлини. На мен точно това нещо ми трябва. Да мога да изгася всичко.

Link to comment
Share on other sites

Millers, AmsOil, Redline, Royal Purple ... 100% качествени.

 

_________________________

 

 

Мерси, ще проверя. Нямам спомен да съм мяркал някоя от марките по магазините. Ще избера нещо хубаво тоя път, че се надявам Форделата да не е масльонка като другите коптори на 300+ хиляди километра.

Link to comment
Share on other sites

А Mobil1 що не сложиш...аз карам форда с такова синтетично, само че 5w30.

Точно такова ми препоръчаха днеска и го похвалиха бая. Да не казвам голяма дума ама освен онлайн от някъде, не се сещам как мога да намеря маслата казани от Хост.

Link to comment
Share on other sites

Точно такова ми препоръчаха днеска и го похвалиха бая. Да не казвам голяма дума ама освен онлайн от някъде, не се сещам как мога да намеря маслата казани от Хост.

Тия масла дето ги препоръчва Хост-а не ги гледай. Би трябвало да си наясно, че на този контитент нещата са доста по-различни. Дори предполагам неговите препоръки важат само за българския пазар. ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Точно такова ми препоръчаха днеска и го похвалиха бая. Да не казвам голяма дума ама освен онлайн от някъде, не се сещам как мога да намеря маслата казани от Хост.

 

 

Тия масла дето ги препоръчва Хост-а не ги гледай. Би трябвало да си наясно, че на този контитент нещата са доста по-различни. Дори предполагам неговите препоръки важат само за българския пазар. ;)

Не се изказвай за неща които не са ти неясни.

 

И Чефо, не си слагай Форд масло. Тез препоръчаните ОЕМ масла, при обикновените каляски водят до слъджинг и износвания в рамките на 4-5 смени (по америк стандарт с удължени интервали).

 

Мобил1 не е едно и също с европа и САЩ. В САЩ е далеч по-качествено. Спокойно може и то да се добави към списъка.

 

Това което съм му написал е съобразено точно с това къде се намира.

 

Относно маслата.... Тва е една крайно жалка история. При мен повече от 6-8к км не изкарват, но и повече от 150-200лв за масло не съм давал (не е оправдано от моя гледна точка за моя стар автомобил).

 

@Midex ...това 5w30 по книга дават ли го за твоя автомобил? И нали знаеш, че всичките масла от тоя тип са "fuel saving formula" и т.н.... със спортен стил на каране как се спогажда това масло?

 

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Аз както казах съм с Мотул Синерджи 6100+ 10w40  долял съм 1.5л за 8000км Много ли е.Ако не я вкарвам в лютеницата мога и нищо да не доливам,но понякога не се сдържам с моите 105 расови яонски коня. :D

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

@Midex ...това 5w30 по книга дават ли го за твоя автомобил? И нали знаеш, че всичките масла от тоя тип са "fuel saving formula" и т.н.... със спортен стил на каране как се спогажда това масло?

 

Да, точно книгата това казва...и идеално се погажда с двигателя, а колко е фюлсейвинг - нямам представа, понеже никога не съм карал така, че да сейвам фюла...кат' сложа газова и почна да сейвам газ - тагава може и да ти кажа. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Аз както казах съм с Мотул Синерджи 6100+ 10w40  долял съм 1.5л за 8000км Много ли е.Ако не я вкарвам в лютеницата мога и нищо да не доливам,но понякога не се сдържам с моите 105 расови яонски коня. :D

Служебния форд 1.7tdci му сменям маслото на 20к км(по нареждане на шефа) и от смяна до смяна доливам 0.5л.Масло е някакво минерално ESSO 10w40 купуваме го на цели варели.В момента е на 523000 км. реални...взех го чисто нов и го пазя много...

Link to comment
Share on other sites

Щом по книга е за такова правилно процедираш.

 

Онва за доливането на масло... Направо го подминавам. И тоя минерален Мотул е пълен ташак. И 8100 серията по мое мнение е гола вода... Ама тва са си мои наблюдения, не са подкрепени от хим анализ. А за онея предните масла се знае от доверен източник, че са с качествени присадки и бази.

Link to comment
Share on other sites

Над 0.5 до 1л до смяна е неприемливо за мене лично. При мен разхода е 400-600гр зависи от маслото.

 

Тва а хората дето не карат мотори принципно сметнати с по-голям допустим разход. За хонда двигател (здрав) да харчи 1.5л на 6к км... Никога не съм чувал.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Ако я караш пенсионерската - да, множко си е :bgrin: , но си зависи и от двигател, състояние на бутала, семеринги и всяк'ви там други уплътнения...

Link to comment
Share on other sites

Именно, ако караш нормално и е над 1л разхода.... Мотора е за отваряне или за друг.

 

Моето каране в никав случай не е обичайно, и софта на колата не е точно жалещ маслото.

 

Иначе точно на място е поста на @HEMO ...ако човек се отнася нормално с техниката, нещата са ок и приемливи дори с базови масла.

 

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...