Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

не, не бях в нарушение. забранителен знак така и не намери да снимаш, нали?

и не, не лъжа безогледно. няма нужда, защото си бях прав.

 

имаше други коли в тази лента зад мен. 3 броя. две от тях тръгнаха, престроиха се в средна лента, заобиколиха ме и си продължиха по живо по здраво. така разстоянието между мен и другата паркирала кола се оказа достатъчно голямо, за да решиш че можеш да се навираш там.

да, преместих се и се опитах да ти направя място като видях, че  в средната лента се е натъпкало и не те пускат, а си плътно залепен за мен. затова и доближих великия храст, близо до светофара. махнах ти съвсем дружелюбно, но вместо да заобиколиш, ти остана да ме пресираш в същата лента, пък се и разтутурутка. затова и спрях да съдействам и те оставих да се оправяш както можеш.

това са факти, а не избледнелите ти спомени.

 

п.п. независимо кой е прав или крив, дори вече не ми е забавно да го обсъждам. карай нататък. намери друга тема.

 

Абсолютна измислица. Спирането там е забранено без да има изричен знак за това - ти си на има няма 20 метра от светофара, върху нарисуваната на платното стрелка за десен завой... НИКАКВИ коли не е имало зад теб. Не и когато дойдох аз. Аз се престроих (не съм се навирал) в ДЯСНО платно за ДЕСЕН завой, на повече от 50 метра преди кръстовището, в което едва ли някой нормален би видял нещо нередно.. В този миг СРЕДНА лента отляво на мен е пълна с коли плътно една зад друга. НИТО ЕДНА кола няма пред мен освен ТЕБ. Чисто, празно платно. Аз вече съм влязъл и няма къде да отида. Видях, че стоиш на аварийни и спрях отзад, мислейки че чакаш някой да се качи или да слезе. Ти дори не си видял, че минаха 10-15 секунди преди да се убедя, че ти просто седиш и плямпаш и нищо аварийно няма. И тогава вече бесен натиснах клаксона. И чак тогава ме видя. Нищо на никого не си махал, поне аз не съм видял подобно нещо. Ръкомахах аз, когато минавах, навирайки се в средна лента да те заобиколя. Защото вече бях бесен.

 

И не - не си прав и никога няма да бъдеш. Няма как да стане. Но пък успя да заявиш как следващия път не 5, а 10 минути си щял да стоиш да си говориш... 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

казах ти вече, че не е забавно, но настояваш да се излагаш.

редицата спрели коли, които подмина въобще не си ги отразил или не помниш. отсечката е дълга над 150м и ако си искал да завиваш надясно, а не да сечеш колоната, може би щеше по-отрано да си се престроил... що ли пък не си могъл?! или не си искал, или е нямало възможност.

маркировки по онова време нямаше. не лъжи.

влезнах в забранената зона СЛЕД като се опитах да ти направя място при вече зелен сигнал на светофара и кола в средната лента, която спря за да те пропусне! що ли пък да забележиш?!

дракона ти го видях защото си гледах огледалата, за да се върна назад в редицата паркирали, но се забавих и реших да го направя след като свърша разговора.

да, ще седя и ще говоря паркирал вдясно на булевард, където има място да бъда заобиколен. колкото - толкова. предпочитам да го правя спрял вместо да се натреса в некой от недоглеждане, па да му се нервя, па да го обибипквам - излишно усилие. не, благодаря.

АЗ БЯХ СПРЯЛ и СИГНАЛИЗИРАЛ в ясен ден с добра видимост. Независимо дали съм в нарушение или не, ТИ СИ В ДВИЖЕНИЕ и проблема по заобикалянето на препятствието в лентата си е изцяло ТВОЙ. Не си контролен орган. Нито лентата е твоя, нито пътя. Те са мои и на всички останали участници в движението. Научи се да споделяш!

 

повече няма да си правя труда да ти отговарям и коментирам - не е забавно. повтарям се.

 

edit: няма да е отделно мнение. наистина ми омръзна.

 Чл. 30. Използването на звуков сигнал в населените места е забранено, освен за предотвратяване на пътнотранспортно произшествие.
 Чл. 31. За предупреждаване на участниците в движението за опасност водачът може да подава авариен сигнал чрез едновременно включване на всички пътепоказатели.
 Чл. 93. (1) Пътно превозно средство е в престой, когато е спряно за ограничено време, необходимо за качване и слизане на пътници или за извършване на товарно-разтоварни работи в присъствието на водача.      (2) Паркирано е пътно превозно средство, спряно извън обстоятелствата, които го характеризират като престояващо, както и извън обстоятелствата, свързани с необходимостта да спре, за да избегне конфликт с друг участник в движението или сблъскване с някакво препятствие, или в подчинение на правилата за движение.      Чл. 94. (3) (Изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г., изм. и доп. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) За престой и паркиране в населените места пътните превозни средства се спират възможно най-вдясно на платното за движение по посока на движението и успоредно на оста на пътя. Допуска се престой и паркиране на моторни превозни средства с допустима максимална маса до 2,5 тона върху тротоарите, само на определените от собствениците на пътя или администрацията места, успоредно на оста на пътя, ако откъм страната на сградите остава разстояние най-малко 2 метра за преминаване на пешеходци.
 Чл. 95. (1)(Предишен текст на чл. 95 - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Водачът и пътниците могат да отварят врата, да я оставят отворена, да се качват и да слизат от превозното средство, спряно за престой или паркирано, след като се уверят, че няма да създадат опасност за останалите участници в движението.

другия път ме блъсни и продължи да обясняваш колко си прав. извикай и полицаи за потвърждение. междувременно вземи решение: последно 40-50м назад е имало паркирани коли или 50м назад си се престроил? Паркираните ги имаше в деня на снимките или в деня на срещата ни?

в чл.97(3) няма времево ограничение за поставяне на предупредителен триъгълник. Слизането на водача за извършване на товаро-разтоварните дейности /чл. 93.(1)/, бе предотвратено от необходимостта да не е създава опасност и да се пропуснат другите участници в движението /чл. 95.(1)/, вкл. и тези с нарисувани МПСтата. Разсеян шофьор в спряла кола е далеч по-малка опасност за останалите от такъв в движеща се. И след като изчаках всички други участници да си се предвижат за 2-3 цикъла на светофара между 2 разговора, нормално и спокойно се преместих на паркинга пред ЦКБ, съгласно чл. 97(2), като също се престроих в средна лента, а пред мен за завой надясно имаше вече 3 други МПС и дистанция до последното. "Незабавно", съгласно съдебната практика, включва и необходимото технологично време за целта, което определено не е 10-15 секунди.

Edited by mobo
Link to comment
Share on other sites

Редицата спрели коли прескочих ли ги ,че да се озова зад тебе? Осъзнаваш ли какво говориш в момента? Какво сякане, какви пет лева?!?! ЕСТЕСТВЕНО че се престроих много по рано и затова се озовах зад тебе в тапа. Ама тапа не една кола, а 50-60 метра, с един мобо на средата. Иначе щях да те смажа отзад както се опитваш да го описваш.

 

Маркировки тогава дали е имало не помня, но в момента точно там има стрелка на асфалта - това майната му. На това място специално прекарах доста време на следващия ден, за да го снимам добре и снимките стоят. 

 

Никакво място не си се опитвал да ми правиш - лъжа. Ти и да искаш не можеш - отдясно имаш парапет, отляво коли. Колата в средна лента не спря да ме пусне, а аз я принудих да спре да ме пусне! Като описаната по-рано Ес класа. Защото бързах и нямах време да те чакам да си говориш по телефона. 

 

Драконът го видя чак след като взех да свиря. Преди това си плямпаше без изобщо да ти пука, че аз отзад чакам. Почти съм сигурен, че не ме и виждаше преди да свирна.  

 

Ти си стой на булевард и прави каквото искаш, но някой път ще ти влезе някой отзад и ще те метне през предното стъкло. Не един такъв случай има. 

 

НЯМА такова нещо като ТВОЯ или моя лента. Ти нямаш работа да спираш там на 20 метра от кръстовището, освен ако не си аварирал. НЯМАШ ПРАВО, пък това че си го вменяваш далеч не те прави прав и всеки полицай ще го потвърди. Това че си мислиш, че може да правиш каквото ти си поискаш не значи, че е редно. Точно там, където беше спрял всички вече са престроени за десен завой и имам 15 снимки по въпроса на следващия ден. Там ти си пречка. Още 40-50 метра назад - никой не ползва лентата за активно движение и има спрели коли. И това съм заснел - къде е първата спряла кола в тая зона. Но в крайна сметка си има закон:

 

Според законовите норми, за да завия аз надясно:

 

Чл. 35. (1) Завиването надясно се извършва от най-дясната пътна лента по посока на движението, а когато лентите са обозначени за движение в съответна посока - от лента, предназначена за завиване надясно.

 

Извършил съм престрояване и движение по реда на този член 50 метра преди кръстовището. 

 

Относно твоето "правилно" спиране:

 

Чл. 97. 

 

(2) На път в населено място водачът на недвуколесно пътно превозно средство, спряно на платното за движение поради повреда, е длъжен незабавно да го измести на място, където е разрешено паркирането, или извън платното за движение.
 
(3) В случаите по ал. 1 и 2, когато изместването е невъзможно, водачът е длъжен да обозначи повреденото превозно средство с предупредителен светлоотразителен триъгълник или по друг подходящ начин, така че то да бъде забелязано навреме от водачите на приближаващите се пътни превозни средства.
 
Аварийните мигачи не ти дават право да си правиш каквото си искаш! Повтарям, АВАРИЙНИ - не телефонни. Никаква авария нямаше, разбира се. Макар че аз допусках, че ще има някакво качване/слизане, което е обичайно в такива случаи. Но такова не последва 10-15 секунди, та се загледах какво се случва в тая кола. 
 
И в крайна сметка най-важното, очеизбождащото:
 
Чл. 98. (1) Престоят и паркирането са забранени:
 
1. на място, където превозното средство създава опасност или е пречка за движението или закрива от другите участници в движението пътен знак или сигнал;.
 
Смятам, че е пределно ясно какво се случва ако някой се престрои рязко с 50+ (примерно) вдясно от средната колона в дясната и му цъфнеш отпред точно на това място, на двадесетина метра преди светофара. Аз добре се престроих отдалече назад и отрано видях, че ще спирам, че още тогава щеше да усетиш какво.  
 
Твоето отношение "аз ще правя каквото си искам, пък ти се спасявай" е достатъчно показателно.
 
Мисля вече е пределно ясно кой се излага. 
Link to comment
Share on other sites

Добре ИМА ЛИ ПОСТРАДАЛ при тая случка ? Бабата е добре нали ? Тогава защо продължавате да спорите за нещо минало преди емнайсе месеца ??? 

 

Ся че Виден е упорит и все е прав това всички го знаем :) Но айде спрете се моля :) 

Link to comment
Share on other sites

Имаше там някакви поговорки за прошката, и това какво показвала тя ... ама няма значение. Нека още 10 години го обсъждаме тоя случай, като идеален пример за язвите на общественото ни развитие.

Link to comment
Share on other sites

уффф.

почнах с това. нататък чети и ще стигнеш до този уж-изчерпателен отговор на раптора с някакви негови схеми и тълкувания.

специално за един иначе много внимателен и добронамерен шофьор, но пък някак си все пропускащ неудобни части от текст,  добавям цитат с извинението:

 

... съжалявам за баба ти, но нямам на идея как мога по-малко да преча на движението на всички, освен да се изтегля най-вдясно и да спра.... разсеяните маневри по време на разговор няма да развеселят нито мен, нито баба ти, нито другите участници в движението.
....
извинявам се, малко съм неадекватен по време на важни за мен разговори, затова се самоотстраних от движението.
 

а сега забелязвам, че съм пропуснал извинение за жеста с трипръстовата комбинация и преобладаващ среден от тях. Поддал съм се да реагирам на провокацията, за което се извинявам.

 

не ми се търси, но едва ли ще открия такова нещо в мненията на другите участници.

Link to comment
Share on other sites

Off/ 2009-та година?!! :blink:  Баси как лети времето...бях останал със спомен, че случката е най-много 2-годишна.

 

П.П. То някои хора си смениха колите от тогава, а тия двамата още се дърлят, нищо чудно да продължат спора още 30-40 годинки. :laughing1:

 

Animated%2B011.gif

Link to comment
Share on other sites

Аз да си продължа като латерна

ивтек байкракс?

Не ми казвай, че го познаваш Иво?!

Багажник за колелото си взех ей този за 90 лв от Богдан (бул. Македония в Кичука)  преди 2-3 години

Принципно тия багажници дигат повече разхода от този, към който съм се насочил. Отделно, като си качил няколко колелета отзад често е практически невъзможно да отвориш багажника. Свалянето и качването на колелото отнема повече време. Свалянето и качването на самия багажник отнема много повече време. Та така...

Link to comment
Share on other sites

Общо взето глупава ситуация, изчетох доста антилогични мнения тип "5 метра преди кръстовище" ала бала ница и тем подобни.

На подобен тип голямо кръстовище на всяка лента преди светофара има маркировка с непрекъсната линия (на снимките не се вижда маркировка, то и път няма по общоприетите норми, но съм сигурен, че някога е имало маркировка към онова време), която по спомен е 15-20 метра. Та, престрояването трябва да започне доста по - рано от това.

Въпроса все пак е принципен, аз лично няма да спра на такова място, дори и закона да ми го позволява, знаейки какво движение има там.

Ако пък предположим, че имаш право по закон да спреш там, ти защо си пуснал авариен сигнал, на всеки паркинг ли пускаш аварийни сигнали? Колите преди теб с този сингал ли бяха? От това изхождам, че явно спирането е оказвало проблеми на другите участници в движението и затова си пуснал тези сигнали.

Трябва по строго самовъзпитание относно ползването на този бутон с триъгълничето, оказващ повреда на пътя на МПС, а не "спирам където ми е кеф"

Не взимам страна в този стар спор, случва се постоянно къде ли не.

Link to comment
Share on other sites

уффф.

почнах с това. нататък чети и ще стигнеш до този уж-изчерпателен отговор на раптора с някакви негови схеми и тълкувания.

специално за един иначе много внимателен и добронамерен шофьор, но пък някак си все пропускащ неудобни части от текст,  добавям цитат с извинението:

 

а сега забелязвам, че съм пропуснал извинение за жеста с трипръстовата комбинация и преобладаващ среден от тях. Поддал съм се да реагирам на провокацията, за което се извинявам.

 

не ми се търси, но едва ли ще открия такова нещо в мненията на другите участници.

 

О, той едитнал зад гърба ми! Ти явно няма да осъзнаеш, че си в явно нарушение, докато не стане ПТП. Не съществува начин да си прав в тази ситуация, па и още 5-6 метра назад. Доказват го безспорно снимките от следващия ден, показващи движението на трафика, доказват го специално изградените вече паркоместа ИЗВЪН платното, доказва го възстановената там маркировка, доказва го всичката логика на света. Няма да употребявам пак единствената уместна дума в случая.

 

В деня на срещата ни паркирани коли зад теб нямаше, аз се престроих на около 50м преди кръстовището (иначе щях да остана в средна лента, тъй като все още не мога да прескачам коли), а най-близките паркирали от тази страна бяха на около 50м назад от тебе. Тоест 50+20=70 от кръстовището, където на другия ден снимах и Мондеото. Както и да въртиш и да сучеш елементарната фактология на ситуацията остава същата:

 

От претъпкана средна лента се престроявам съвсем логично и нормално в дясна такава далеч преди кръстовището. НЕ с цел "сякане". НЕ с цел "прескачане". С цел десен завой на приближаващото кръстовище. Вече навлезнал в дясна лента и затворен за мърдане виждам мигащата ти КИА, намалям, спирам, чакам, виждам и нататък знаем.  

 

Баба ми е излишно да се намесва в случая. Споменах я като обяснение за моето бързане и защо в крайна сметка реагирах така. Днес ПАК ще реагирам така в такава ситуация.

 

Това, което наричаш "извинение", аз наричам ирония. И както казах, никой не ти търси извинение.

 

Тук има един единствен важен факт - сбъркал си. Другото са подробности. 

Link to comment
Share on other sites

След като видях за кое място става въпрос, мисля, че РАПТОР-а е прав. Да, правилно сте прочели. Съгласих се с РАПТОР-а.

От самото начало си мисля, че става въпрос за кръстовището на Руски и България, където сега има разни магазинчета и Конрад, и хората си спират там.

Спокойно ако трябва да се говори по телефона, на 40 метра пред Ескейп-а може да се спре и после да се направи един обратен на стоянката на такситата, за да си се върне човек на булеварда.

Мобо да отива в ъгъла с вдигнати ръце.

Link to comment
Share on other sites

 

Не ми казвай, че го познаваш Иво?!

 

да. той мен също. идея си нямам дали ме свързва с този никнейм. не съм му виждал щерката още освен на снимка.

edit: извинявай, не трябваше да ти казвам. my bad.

 

Общо взето глупава ситуация, изчетох доста антилогични мнения тип "5 метра преди кръстовище" ала бала ница и тем подобни.

.....

Не взимам страна в този стар спор, случва се постоянно къде ли не.

именно. маловажна ситуация, а някои хора хабят нерви и демонстрират ниска култура. сигнализацията си я ползвам съвсем по предназначение, а не като други хора със звуковата.

О, той едитнал зад гърба ми! Ти явно няма да осъзнаеш, че си в явно нарушение, докато не стане ПТП. Не съществува начин да си прав в тази ситуация, па и още 5-6 метра назад. Доказват го безспорно снимките от следващия ден, показващи движението на трафика, доказват го специално изградените вече паркоместа ИЗВЪН платното, доказва го възстановената там маркировка, доказва го всичката логика на света. Няма да употребявам пак единствената уместна дума в случая.

.......

 

Тук има един единсвен важен факт - сбъркал си. Другото са подробности. 

да, определено сбърках, че ти отделих внимание и време. начинът съществува и той е точно този, който съм използвал.

дори направените от самия теб снимки показват само колко погрешно си възприел ситуацията и разтегливото ти понятие за дистанции.

Празното място зад мен бе не повече от 20м. Да приемем за вярно разстоянието от снимания от теб последен паркирал "форд" до стоп-линията на светофара за 80 м. В предния си десен прозорец виждах именно уличния стълб преди храста, а не където си ме "нарисувал" - 5м след храста. Разстоянието между стълбовете за улично осветление е изненадващо стандартно: 20м, а от втория стълб на УО до стоп-линията на светофара има още поне 10м. Явно съм се намирал на поне 30м от стоп-линията, а от центъра на кръстовището на 45.

Трафика на следващия ден/седмица  не можеш да ползваш за доказателство на каквото и да е. Факти са действащите закони, наличните знаци и маркировки към момента, а не след това.

Факти: Не съм спрял на забранено място. Сигнализирал съм, че не съм в движение за неопределено време. Имало е място пред моето МПС за използване на въображаемата по онова време "лента за завиване надясно",  достатъчно за 4-5 МПС-та с все дистанцията между тях. Не аз съм създал предпоставки за ПТП или опасност за другите участници в движението. Няма как да знаеш какво е имало около мен, когато съм извършвал моята маневра. Изискване за 50м празна "лента" няма в закона, както и такава обособена лента по онова време.

 

ще се постарая да се въздържам от повече коментари по темата, както направих и миналия път. пожелавам ти да караш безаварийно и дано не случваш на убедени "водачи" като теб.

Edited by mobo
Link to comment
Share on other sites

 

именно. маловажна ситуация, а някои хора хабят нерви и демонстрират ниска култура. сигнализацията си я ползвам съвсем по предназначение, а не като други хора със звуковата.

да, определено сбърках, че ти отделих внимание и време. начинът съществува и той е точно този, който съм използвал.

дори направените от самия теб снимки показват само колко погрешно си възприел ситуацията и разтегливото ти понятие за дистанции.

Празното място зад мен бе не повече от 20м. Да приемем за вярно разстоянието от снимания от теб последен паркирал "форд" до стоп-линията на светофара за 80 м. В предния си десен прозорец виждах именно уличния стълб преди храста, а не където си ме "нарисувал" - 5м след храста. Разстоянието между стълбовете за улично осветление е изненадващо стандартно: 20м, а от втория стълб на УО до стоп-линията на светофара има още поне 10м. Явно съм се намирал на поне 30м от стоп-линията, а от центъра на кръстовището на 45.

Трафика на следващия ден/седмица  не можеш да ползваш за доказателство на каквото и да е. Факти са действащите закони, наличните знаци и маркировки към момента, а не след това.

Факти: Не съм спрял на забранено място. Сигнализирал съм, че не съм в движение за неопределено време. Имало е място пред моето МПС за използване на въображаемата по онова време "лента за завиване надясно",  достатъчно за 4-5 МПС-та с все дистанцията между тях. Не аз съм създал предпоставки за ПТП или опасност за другите участници в движението. Няма как да знаеш какво е имало около мен, когато съм извършвал моята маневра. Изискване за 50м празна "лента" няма в закона, както и такава обособена лента по онова време.

 

ще се постарая да се въздържам от повече коментари по темата, както направих и миналия път. пожелавам ти да караш безаварийно и дано не случваш на убедени "водачи" като теб.

 

Ниската култура се демострира предимно от тези, които хем са в нарушение, хем след това хвърлят кал по другите. И то сериозно ниска култура. Че и непрестанна демонстрация вече 4 години. "Разтегливото" ми понятие за дистанции се потвърждава от фактическата обстановка на платното там и до днес, тъй като някои по-умни хора и в новата разстановка не са предвидили паркоместа в този сектор! Защо ли?!?!? Глупаци! толкова е удобно за спиране там!

 

Празното място зад теб беше 20 метра, колкото Розовата къща струваше милион. Няма да споря за точни метри, но ти бе току до храста. И как така реши, че знаеш обстановката по-добре от мен не ми е ясно, при все че на следващия ден аз й отделих над половин час. Защо си бил току до храста ли - ами най-малкото защото точно там почва парапета, който сам каза, че ти бил отдясно. Назад сума ти метри парапет НЯМА. Нито пък коли на платното. Изобщо не е важно когато си спрял да говориш по телефона (?!?!), колко коли е имало зад теб. Може карти да сте играли зад колата ти - това не е съществено, нито пък е правилно. Когато аз дойдох отзад, в точно този определен момент, назад зад тебе 50 метра нямаше коли. Факт.

 

Трафикът на следващия ден показва обичайното движение там, когато няма нарушители, блокиращи платното за десен завой. Естествено ако е пълно с нарушители там, хората няма как да ги прескочат и може трилентов булевард да стане двулентов. Което пак не значи, че това е правилно! Да се завива от средна лента надясно по принуда, щото мобовци си спират където си поискат и "тва платно е тяхно, другот не си го дават". А пък хората в задръстването - кучета ги яли!    

 

Това, че пред теб има 4-5 коли дължина не те прави по-малко ПРЕЧЕЩ НА ДВИЖЕНИЕТО, съгласно чл.98. Ама пречещ отвсякъде! Типичен пример - настоящият случай, в който, да се обърне внимание, не бях участник само аз! Зад мен имаше още блокирани коли. И те глупаци явно. Много по-назад средна лента е със задръстен трафик, движещ се едва-едва по разбираеми причини. Видимост към последните 20 метра преди кръстовището НЯМА (ако имаше такава няма ненормални да се врат зад кола на аварийни). Няма как да видим тебе, камо ли пред тебе какво се случва и колко място има. Дясна лента е ПРАЗНА. Всеки нормален човек, предвиждащ маневра надясно на кръстовището, както и аз, би се престроил в дясно платно за своя предстоящ десен завой, предвид факта, че не е никак логично да очаква препятствие в платното си на, нека са не двадесет - тридесетина метра да са преди него. И влязъл вече там, няма връщане назад. Та вижда препятствието, спира и чака. И в един момент разбира, че препятствието най-нахално злоупотребява с аварийните си светлини, за да плямпа по ГСМ. Никого не чака, не е пукнал гума, не е гръмнал двигател. Говори си!

 

Има и нещо друго - никога, никъде не съм твърдял, че употребата на клаксона ми е законна. Но е напълно обоснована! Смело твърдя, че за всеки подобен бих направил същото нещо, но пък ми се иска в такъв момент да имам клаксон на щатски тир, така щото този същият да си сгъне тавана с глава като го натисна отзад - казвам го съвсем откровено. 

 

Подобно спиране на подобно място по подобна причина е само и единствено проява на чисто нахалство, безочие и тотално пренебрегване на всички останали на пътя. Не е казано, че няма да изчакат (те нямат друг избор). Аз ако не бързах за болницата и аз щях да чакам. Но пък със сигурност пак щях да псувам като разбера ЗАЩО чакам.

 

Колеги, много е трудно да се вдигне и да се каже "Ще звънна след 5 мин". Много е трудно да се каже "Чакай да се преместя и пак ще ти звънна". Адски трудно е! При паркинг на 50 метра, както казах още тогава и както Ангел отбеляза сега... Може пък мобо да са го набрали отсреща и да не е искал да плаща за разговор след това, знам ли...

 

Много е лесно обаче да се изсипе кошница лайна същата вечер връз някой друг, който с пълно право се е вбесил, предвид неговите си обстоятелства. Интересно пък ако бях не аз, а линейка - пак е виновна тя, че пречи на мобо да говори на платното! Той не е виновен! И сега от архивата виждам как не 5, а 10 минути е стоял! И май не е един разговор е провел. Има ли смисъл да се коментира се питам... 

 

Едно е сигурно - съществува изцяло и е налице елементът ПРЕЧКА ЗА ДВИЖЕНИЕТО. Не е важно дали си попречил на един или трима да си изпълнят маневрата нормално, а не рисково и принудително да те заобикалят. Важно е, че ПРЕЧИШ. И докато ако има основателна причина всеки би го приел, то при тия обстоятелства 95 от 100 ще потвърдят не само, че не си прав и няма как да бъдеш, но и с право ще ти теглят по една, дори и наум. И няма как да си прав, понеже спекулираш с аварийни сигнали. Изобщо не съществува начин да си прав в тази ситуация, освен ако не е налице реална обездвижваща авария. 

 

====================================

 

Извън тоя казус, грешен спомен ли имам, или ти, мобо, май имаш книжка отскоро? Ако греша - извинявам се. 

 

Иначе и на теб да ти е чист пътя и да не срещаш такива като теб. А повече такива "водачи" като мен с чисто досие за 20 години стаж. 

Link to comment
Share on other sites

Колеги, много е трудно да се вдигне и да се каже "Ще звънна след 5 мин". Много е трудно да се каже "Чакай да се преместя и пак ще ти звънна". Адски трудно е! При паркинг на 50 метра, както казах още тогава и както Ангел отбеляза сега... Може пък мобо да са го набрали отсреща и да не е искал да плаща за разговор след това, знам ли.... 

Той и говорейки може да завие 40 метра по-надолу. Не е нужно да затваря.

Link to comment
Share on other sites

Малий, то наистина случката в този спор е от 2009-та. И аз бях останал с впечатлението, че е по-скорошна. Това май трябва да е някакъв рекорд. :lol:

 

Мобо обаче не е прав в случая, независимо колко са били точно метрите, за които се спори. Аварийните светлини не ти дават право за спиране в произволни ситуации, когато създаваш пречки за движението, хеле пък за говорене по телефон. Те затова и се наричат аварийни.

Link to comment
Share on other sites

Егаси великия спор...Толкова дървени глави скоро не бях виждал :lol:

Това исках да кажа и аз преди ден-два, но гледам, че явно няма скоро да се разберат

Link to comment
Share on other sites

Те затова и се наричат аварийни.

 

Ма то си е било бая авария бе...да видиш в огледалото си отзад кола (и то комби) с гущер на предния капак и един Раптор, дето се нерви и ти бибитка - ти на това как му викаш? :woot

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Ти си стой на булевард и прави каквото искаш, но някой път ще ти влезе някой отзад и ще те метне през предното стъкло. Не един такъв случай има. 

 

 

 

 

не бях мноо добър по физика ама ако го ударят отзад няма как да изхвърчи през предното стъкло......  :lol:

 

 

Спора е епичен , пропуснал съм момента от 2009-та със снимките , още не мога да повярвам   :JC_golly:

И двамата цепите мрака  :bowdown:

Link to comment
Share on other sites

====================================

 

Извън тоя казус, грешен спомен ли имам, или ти, мобо, май имаш книжка отскоро? Ако греша - извинявам се. 

 

Иначе и на теб да ти е чист пътя и да не срещаш такива като теб. А повече такива "водачи" като мен с чисто досие за 20 години стаж. 

благодаря за пожеланията, но предпочитам повече като мен. ще мислим еднакво и няма да си пречим.

книжката ми е от 1997-ма и то защото отложих. километрите ще ги мерим ли? чистото досие не се връзва с броя на ПТПта, в които си участвал/споменавал.

споменал съм само една от причините за един от разговорите, за да не спекулирам с чувства или да надцаквам "болна баба на седалката". другите пак няма да ги казвам, защото са лични, а живота е гаден и дава достатъчно основания. предпочитам да се концентрирам върху другата му страна.

аварийните светлини, за които се заяждате, че съм злоупотребявал или съм им приписвал свойството да ми осигуряват някакви права, са само допълнение към общата картинка и ги ползвах за сигнализация. не съм бил в обхвата на кръстовището - това го изяснихме. не съм и нарушител, защото и акт нямам и няма и да имам, защото тогава нямаше забранителни знаци. лентата за движение, която да съм блокирал реално НЕ съществуваше. в момента на спиране не съм пречил на други участници в движението и не съм бил в състояние да продължа. взел съм решение и съм имал съм някаква основателна причина за това. не ми обяснявайте къде и как и какво е можело да правя, след като не сте били на моето място.

съвсем естествено вместо разбиране или помощ, получавам предимно закани, обиди, разнообразни квалификации и така над 4 години. добре че си пия редовно хапчетата от сушени жаби и презкурина. започнах шега и се надявах да се завърши като такава, но не пожелахте. ок, живейте си живота с ядове, нерви, агресия, вбесявайте се с пълно право и бъдете горди с личното си мнение, че сте прави. ваше право и ваш избор. моят е друг.

 

това наистина мисля да ми е последния пост по този въпрос. понеже съм нагъл, безочлив и тотално ще пренебрегна другите опити за провокация.

 

edit:

 

Само попитах за книжката - може би и това е грешно... 

отговорих.

 

Чистото досие се връзва перфектно с факта, че нямам виновни провинения, а съм бил жертва на такива. За сметка на това при теб според теб е обратното - катастрофа, пишат на тебе акт, пък ти не си виновен. Но после някак така си си оставаш виновен, както е според акта. Пак по спомени.

 

щетите бяха минимални. платил съм. отказах се да споря и спестих нерви на участниците. приех да съм виновен и да не съм видял липсващите знаци и маркировки, просто защото трябваше да има такъв и да няма грижи със застраховките. имам си пълен набор точки.

 

Това мисля вече довършва цялостната картинка на случая! Абсолютно излишно е да се коментира...

да, не коментирай, излишно е. ясно се вижда че лентата, която си търсиш като наследство я нямаше. личното ти мнение за това каква би трябвало да е организацията на движението, няма голямо отражение в реалността.

Акт нямал и затуй не бил нарушител! Страшна логика, драги зрители! Че ти може и човек да убиеш и наказание да не получиш, какво общо има това?!?! Или викаш докато не ме хванат, грижи няма. 

логиката е твоя - ти поиска полицаи за потвърждение. няма акт=няма нарушение. няма човек=няма проблем. като твоята.

 

Това, че в момента на спиране не си пречил на никой (може би), далеч не определя картинката на това оживено място в разстояние на 5-10 минути. То е глупаво дори да се обсъжда колко неща са се случили за 5-10 минути. И на колко хора си попречил през тези минути, но те са заобикаляли или пък изобщо не са заставали зад тебе, защото са те видяли по-отдалече. Това че ти си мислиш, че не си пречил никому, не значи, че непременно не е така.

единствения, който не ме видя през цялото време си ти. и само ти реши, че трябва аз да се местя. само за теб го направих и влезнах в нарушение.

 

Шеги аз не виждам, не и от самото начало преди 4 години. Поне аз не съм се смял. Също както не се смях и в деня, в който ме обвини, че едва ли не съм прегазил жена на пешеходна пътека, а аз не бях излизал от къщи.

ами да си се смял. твой избор. случая с пешеходката, който визирах не беше от същия ден в който ти писах. снимки нямам, защото нямам навици да снимам всички изстъпления на пътя.

 

Личните мнения на повече хора относно кой е прав май взеха да не ти харесват ми се струва. Твоето мнение и избор са си разбира се твои, но в този случай бяха грешни по всички параграфи. Колкото и да се самонавиваш, че си прав - в точно тази ситуация си грешен. Достатъчно хора го казват вече. Сгрешил си и няма да го признаеш. Между другото ако не се беше правил на остроумен срещу мен същата тази вечер след случката, нищо от случая нямаше да се коментира.

личните мнения са субективни. не се самонавивам. знам какво съм правил и помня добре, а деня го помня определено не заради теб или конкретната ситуация. знам къде съм бил и не е там където си мислиш. няма как да знам че свързваш всички шеги с фекалии и възприемаш остроумието като нападение, а и реално не зависи от мен. разбрах защо тогава си реагирал несъразмерно, но не разбрах защо продължаваш да го правиш. твой избор. моят е да  спра. ти ако искаш пак продължавай.

Edited by mobo
Link to comment
Share on other sites

Само попитах за книжката - може би и това е грешно... 

 

Чистото досие се връзва перфектно с факта, че нямам виновни провинения, а съм бил жертва на такива. За сметка на това при теб според теб е обратното - катастрофа, пишат на тебе акт, пък ти не си виновен. Но после някак така си си оставаш виновен, както е според акта. Пак по спомени.  

 

лентата за движение, която да съм блокирал реално НЕ съществуваше

 

 

Това мисля вече довършва цялостната картинка на случая! Абсолютно излишно е да се коментира... 

 

Акт нямал и затуй не бил нарушител! Страшна логика, драги зрители! Че ти може и човек да убиеш и наказание да не получиш, какво общо има това?!?! Или викаш докато не ме хванат, грижи няма. 

 

Това, че в момента на спиране не си пречил на никой (може би), далеч не определя картинката на това оживено място в разстояние на 5-10 минути. То е глупаво дори да се обсъжда колко неща са се случили за 5-10 минути. И на колко хора си попречил през тези минути, но те са заобикаляли или пък изобщо не са заставали зад тебе, защото са те видяли по-отдалече. Това че ти си мислиш, че не си пречил никому, не значи, че непременно не е така. 

 

Шеги аз не виждам, не и от самото начало преди 4 години. Поне аз не съм се смял. Също както не се смях и в деня, в който ме обвини, че едва ли не съм прегазил жена на пешеходна пътека, а аз не бях излизал от къщи. 

 

Личните мнения на повече хора относно кой е прав май взеха да не ти харесват ми се струва. Твоето мнение и избор са си разбира се твои, но в този случай бяха грешни по всички параграфи. Колкото и да се самонавиваш, че си прав - в точно тази ситуация си грешен. Достатъчно хора го казват вече. Сгрешил си и няма да го признаеш. Между другото ако не се беше правил на остроумен срещу мен същата тази вечер след случката, нищо от случая нямаше да се коментира. 

 

Аз пък си пожелавам такива като теб да са по-малко и аз най-малкото от тия по-малко да срещам. 

 

Затова, скъпи колеги  - видеорегистратор! Срещу нагледен клип никой не може да рита! Както вече с някои приятели сме говорили многократно, крайно време е да се оборудваме с може би най-важната апаратура след системите за сигурност в колата. 

Link to comment
Share on other sites

Я кажете от къде мога да си намеря багажник за моята кола.Лошото е че няма релси на покрива и нямам идея какъв багажник трябва да търся ;) 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...