Jump to content
BulForum.com

Тема за кратки въпроси


Recommended Posts

Трябва ми ето такова нещо >

http://radimexbg.com/index.php?pid=1%20%20%20%20%2013694

 

От къде в Плд?

Интересува ме мерене на температури от 20 до 150гр в плюсовия диапазон.

 

____________________________

 

Намерих си > http://elimex.bg/product/35934/termometar-avto-st-2.html

 

Тоя сайт е златен :) :D

 

 

А сигурен ли си, че няма да се стопи на 150С...понеже тоя модел не е като оня от първия линк и мери само в диапазона -50С...+70С... ;)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 44k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaptoR

    3652

  • w00x

    2746

  • djadomraz

    1772

  • Midex

    1497

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ама аз още не съм го направил бре. Това е да направя сверка "преди-след". Серизоно, кажи от къде да отида сега в обедната да си взема. Не искам да обикалям по магазини събота и неделя. Да събера всички материали днес и утре и да го изфабриковам.

Link to post
Share on other sites

Точно същия модел като на първата снимка не знам дали ще откриеш в града, но подобни, пак със сонди и мерещи до около 200С имаха в "Робуста"...звънни все пак един телефон преди да отидеш, да ти кажат дали имат нещо подходящо.
 

бул. "Васил Априлов" N 27
Тел.: 032 640 522
GSM: 0884 332 990

 

Сигурно и на други места имат, ама като бързаш толкова много...иначе с поръчка идва на другия ден.

 

П.П. Иначе и аз имам един до 300С, но надали ще ти свърши работа, защото е с твърда сонда и и е само за моменти замервания (ползвах го на Калояново да гледам след обиколките колко са се загрели дисковете, респ. дали ще издържи спирачната течност).

Link to post
Share on other sites

Контактен е и трябва да го допреш до обекта, че да измери, а когато е на твърда връзка значи, че не може да го оставиш вътре, а да гледаш отвън...може да го правиш на отворен капак, но пък няма да е достоверно, защото със затворен и когато се движиш температурите са съвсем различни...

Сега ще вземеш да ме изкараш от нас да отида до Капана да проверя, че там май бях мяркал също подобни...

Link to post
Share on other sites

Провери, до 20-25лв не го мисли, след тая сума може да се консултираш дали да го вземеш. 

 

Точно идеята ми е с меката върза да затворя вътре датичка и да вкарам екрана вътре. Искам да направя замерване на температура на загрял мотор 2-3 минути колко е вътре в кутията без да се движи колата. След това да видим при 60км/ч как е показанието или извънградско.
После като направя изолацията, повтарям упражнението.

Link to post
Share on other sites

Зависи как са насочени ;) трябва да имаш насочен поток... само от едната страна да влиза и от захранването и изходния вентилатор да излиза вече топлия въздух да излиза. А не да думкат един срещу друг примерно два вентилатора, а да няма как да се извежда.

Link to post
Share on other sites

Ами кутията ми (Coolermaster Elite) има два мрежести отвора от едната страна с места за болтчета, така че явно е предвидено за още вентилатори, но точно срещу тях е вентилаторът на процесора и затова се чудя каква точно е идеята.

От известно време си мисля за това, защото Радеонът много топли, а особено сега в тези жеги просто трябва да забравя за игри, защото кутията се превръща в пещ.

 

Така и така повдигнах този въпрос, препоръчайте вентилатор с приемливо отношение цена/качество.

Edited by PSYCHOSIS
Link to post
Share on other sites

Еми отзад ако има за един ... слагаш една 12ка на страничния да вкарва свеж въздух и една 8-ца или 12ка да го изкарва отзад. Ама оптимално за мен би било 8ца или 12ка отпред на предния панел да вкарва и отзад пак да има за да изкарва. Или на дъното под кутията да взима свеж и да го изкарва на задния панел ако има възможност.

Link to post
Share on other sites

Провери, до 20-25лв не го мисли, след тая сума може да се консултираш дали да го вземеш. 

 

Точно идеята ми е с меката върза да затворя вътре датичка и да вкарам екрана вътре. Искам да направя замерване на температура на загрял мотор 2-3 минути колко е вътре в кутията без да се движи колата. След това да видим при 60км/ч как е показанието или извънградско.

После като направя изолацията, повтарям упражнението.

Ако ти е само за пробата, мога да ти услужа с един, дето мери от -70 до +350. Сондата му е с термо екраниран кабел дълъг към два метра и самата тя е във формата на шиш.

Link to post
Share on other sites

Еми, да само за проба ми трябва. Реално един ден за стоковата кутия ... т.е. още като се видим утре за 20мин съм готов с меренето и др. седмица по някое време пак ще ми трябва за 20мин.

Link to post
Share on other sites

Има ли климатици, които да нямат нужда от външно тяло, а всичко да е на едно.

 

Не ми казвай, че досега не си виждал мобилен климатик...въпреки, че и от него топлината трябва да я изведеш извън помещението...

Link to post
Share on other sites

Не ми казвай, че досега не си виждал мобилен климатик...въпреки, че и от него топлината трябва да я изведеш извън помещението...

Никога, никога...

Винаги съм бил против тези устройства и техните производни и затова не се интересувах; до един момент когато и от тежестта на ЕГН-то и от килограмите дискофорта идва в повече.

Търсих но нищо не намерих, явно не търся правилно. Мога да го свържа към кумина. Можеш ли да ме ориентираш към нещо за 30кв/м стая.

Интересува ме само за студен въздух!

 

пп. Сега пробвах с ключова дума "мобилни климатици", намерих инфо, ужасно шумни са. Благодаря за инфото, за първи път и чувам и виждам такива.

Edited by Ton4o
Link to post
Share on other sites

Зависи на колко по-високо.

Ако денивелацията надвишава проектните сметки, тогава се налага използването на масло отделител или правенето на маслени трапове.

Link to post
Share on other sites

Ton4o, on 21 Jun 2013 - 23:53, said:

Има ли климатици, които да нямат нужда от външно тяло, а всичко да е на едно.

Има точно 2 основни причини да ги разделят телата: КПД и шум.

 

Прозоречните са неефективни и шумни. Мобилните само бучат и хабят ток.

 

A най-смешните са едни простотии - слагаш едно блокче с гел в камерата после като замръзне - вътре в климатика и той духа студено докато го разтопи. Пълна глупост. Той хладилника топли повече отколкото охлажда тази глупост

Link to post
Share on other sites

Зависи на колко по-високо.

Ако денивелацията надвишава проектните сметки, тогава се налага използването на масло отделител или правенето на маслени трапове.

 

Но пак е много спорен въпроса.

 

П.С. Почти няма начин да не може да сложиш външното тяло на по-ниско от вътрешното.Дали ще е с решетки или нещо др. но все се намира начин.

Link to post
Share on other sites

А защо да е спорно това? Би ли се обосновал технически?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...