Jump to content
BulForum.com

Катастрофи


бат Ицо

Recommended Posts

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Германеца го познавах, много луда глава беше...Лека му пръст. Иначе той е по моторите от 11-12 годишен, май на 12 беше като водеше рокерското шествие към Бачково. Книжка не знам, май имаше, ама му я взеха, не съм сигурен. Много караше, но беше луда глава.

Edited by Dulgia
Link to comment
Share on other sites

После защо не се качвам на мотор - една грешка и отиваш на ония свят. А в тоя дъжд, на тия отвратителни пътища, с какъв акъл ще се качиш на мотор...

Link to comment
Share on other sites

На мен ми звучи така:

1. Жената спира на стопа, оглежда се, ослушва се - няма никой и потегля.

2. Потегля и вижда засвяткания моторист.

3. Спира.

4. Ама моториста не спира, щото кара възбързо и се набива в колата.

 

Естествено, жената е виновна, че не е предвидила непредвидимото.

Така ги виждам аз нещата, защото 98% от случаите е точно така.

 

Със здраве.

Link to comment
Share on other sites

На мен ми звучи така:

1. Жената спира на стопа, оглежда се, ослушва се - няма никой и потегля.

2. Потегля и вижда засвяткания моторист.

3. Спира.

4. Ама моториста не спира, щото кара възбързо и се набива в колата.

 

Естествено, жената е виновна, че не е предвидила непредвидимото.

Така ги виждам аз нещата, защото 98% от случаите е точно така.

 

Със здраве.

 

На мен пък ми звучи, че просто пиклата въобще не се е огледала ами си е завила, защото си мисли, че като е жена и винаги е с предимство...

Link to comment
Share on other sites

На мен пък ми звучи, че просто пиклата въобще не се е огледала ами си е завила, защото си мисли, че като е жена и винаги е с предимство...

На теб може да ти звучи и че малки зелени човечета са предизвикали локален гравитационен флукс с всички последствия на този феномен, обаче коментарите са напълно излишни, пред наличието на тези факти:

Неправоспособният мотоциклетист С.П. /24 г./ е починал в болница. "Хондата" не е била регистрирана.
Link to comment
Share on other sites

А, ако мотора беше регистриран и мотоциклетиста правоспособен, това щеше ли да го предпази от тъпата овца и щеше ли да го направи по-удароустойчив !?

 

Щото там пише и че :

....лек автомобил "Опел Корса", управляван от 20-годишната Г.Г., при ляв завой отнел предимството и ударил мотоциклет "Хонда".

 

Ама не! Те, тъпите мотоциклетисти дупчат даже и озоновите дупки! Крайно време е да приемете, че моторджиите с нищо не са по-долу или по-неравно поставени от другите участници в движението! В никакъв случай не оправдавам карането без необходимите документи, но в конкретния случай не виждам тези изнесени от тебе "факти" с какво оневиняват тъпата пача?

Edited by gado
Link to comment
Share on other sites

С нищо , просто повечето които мразят мотоциклетистите са "неуспели" такива , я щото не им стиска , я щото мама и тате не са дали....... общо взето нещо такова.

Link to comment
Share on other sites

Само да спомена, че левият завой от локалното на Македония към Бяло море е забранен има знак стоп и задължително надясно.

Link to comment
Share on other sites

С нищо , просто повечето които мразят мотоциклетистите са "неуспели" такива , я щото не им стиска , я щото мама и тате не са дали....... общо взето нещо такова.

 

Василе, говориш глупости.

 

Тук не става въпрос за мразене на мотоциклетистите. Девойката явно е сгрешила (никаква изненада като за 20 годишна овца) и сега цял живот ще сънува определението на понятието "непредумишлено убийство" или "убийство по непредпазливост", което се пада там.

 

Аз друго искам да попитам. Бога да го прости Германеца, син на Чеха, който още на 12 водел парада към Бачково. Няма да го върнем. ОБАЧЕ - като оставим настрана факта, че е поредния неправоспособен и неизправен водач (което не е решаващо в случая) с колко ли километра в час е карал мотора, че да загине? Като гледам как го описва Ванчо била му се разцепила каската. Какво говори това? Да питам и друго - бил ли е със съответната екипировка? Или по сандали? Наскоро пак видях достойни за уважение мъже с якета, които на гърба имат предпазни кори за гръбнака и врата. В крайна сметка мислите ли, че може да се убие моторист с правилна екипировка и спазена скорост от 50 км/ч освен ако не е прегазен или не се случи нещо ултра нелепо?

 

И според вас не е ли длъжен този, който управлява МПС да се пази от останалите? За мотористите това важи умножено по 5 пъти. Преди време някой (мисля Галин) каза, че като се качи на мотора основно се пази да не бъде ударен. Аз лично така си карам и колата. Защото такъв ни е контингента шофьори на пътя, както и самата пътна инфраструктура.

 

Пиклата че е виновна - виновна е. Но това не означава, че е убийца. Този момък мисля, че можеше и да е сред живите с някое счупено ребро и охлузвания, ако е карал с нормална скорост и е бил екипиран.

 

Въобще има ли някаква ПОДРОБНА информация за тази катастрофа, че да й правим анализ?

Link to comment
Share on other sites

А, ако мотора беше регистриран и мотоциклетиста правоспособен

Нали знаеш онази приказка за ако-тата? Няма никакво значение какви руси патки или извънземни се пречкат на улицата, след като ти принципно нямаш никаква работа там, бидейки неправоспособен и качен върху нерегистриран мотор. Защото ако трябва да степенуваме акотата по важност, трябва да започнем със следните: ако младежът имаше достатъчно разум в главата, изобщо нямаше да се озове в тази ситуация; ако беше правоспособен, щеше да има възможността да предвижда опасностите на пътя и най-вече да кара с разумна скорост, която би била предпоставка за съвсем друг изход от инцидента. Обаче има и едно много важно ако за все още живите. Ако те не могат да се замислят и да си направят ясни изводи от този трагичен инцидент, тогава изобщо не ми се мисли за бъдещето.

Link to comment
Share on other sites

Видене, прав си! Екипировката пази и то много, но от блъскаща те кола нищо не може да те защити! Каските както и корите пазят основно от охлузвания и донякъде (зависи от класът екипировка) от счупвания. Не може да се очаква, че средно статистическият моторджия ще разполага с екип на професионален състезател! Освен това надали момчето е карало с 100км/ч. по този "булевард", пък и да ти кажа знам за хора които с все екипите си са си отивали при падане с неповече от 60-70км/ч. Така, че всичко си е божа работа, въпроса е моторджиите да карат с акъл, а шофьорите да имат предвид, че моторите може и да могат да се изстрелват, но спират много по-трудно от автомобила!

 

Нали знаеш онази приказка за ако-тата? Няма никакво значение какви руси патки или извънземни се пречкат на улицата.....

Знам я тази приказка, ама ти пък нали знаеш, че всяка машина си има определени възможности!? Ако ще и шампион от GP да кара машината той не може да изстиска от нея повече от това което тя може! Пак казвам - изобщо не оправдавам карането без необходимите документи, най-малкото защото си има закони които трябва да се спазват! Освен това, овцата като е правоспособна - какво...., не е и утрепала момчето!? Има прекалено много хора с книжки на които мястото им не е по пътищата, но това вече е друга тема....

Edited by gado
Link to comment
Share on other sites

Защо ми триете мнението ?

Щото казах на пазу че е просто парче или ?!

Пак ще го кажа , това да се радваш на нечия смърт..... ебахти малоумната работа !!!!!!!!!!!!!!

 

М/у другото пазу , дано да не влезеш ти или някой от твоето семейство в черната статистика , тогава няма да ти е много яко някой да се кефи ще още един с голф си е заминал от тоя свят.

Link to comment
Share on other sites

Защо ми триете мнението ?

Щото казах на пазу че е просто парче или ?!

Пазу си отнесе почивката моментално точно за това. Внимавайте и останалите как ще продължи тона в тази тема.

Link to comment
Share on other sites

А, ако мотора беше регистриран и мотоциклетиста правоспособен, това щеше ли да го предпази от тъпата овца и щеше ли да го направи по-удароустойчив !?

 

Според мен не е до това, колко ще повлияе правоспособност и регистрирано превозно средство на удароустойчивостта му. Въпроса е в това, че човек, харесващ мотори от 12 години е СМЕТНАЛ за ненужно да изкара правоспособност 6 години след като е навършил нужната за това възраст. Липсата на правоспособност и регистрация, говорят за липса на отговорност. Липсата на отговорност, може да доведе до поредно нарушаване на правилата. А поредно нарушаване на правилата .....

Link to comment
Share on other sites

Като чета коментарите, излиза че никой не знае, каква точно е била ситуацията. Това с отнемането на предимство може да се тълкува по доста начини, когато се отнася до мотористи. Аз също съм засичал хора и то с автомобили и то само защото са карали с доста над допустимата скорост. Спираш, оглеждаш се - няма никой и тръваш, и в следващия момент някоя светкавица излиза изневиделица от нищото, и просто нищо не ти остава да направиш, освен да се опиташ да спреш. Всички знаем мотористите как карат и после ще ми обяснявате, как карали по правилата и колко оневинени били, защото не сме се съобразявали с тях. Пълни глупости, 90% си мислят, че щом са с мотор могат да си правят каквото си искат. За починалото момче повечето, които явно го познават, казват че е бил много луда глава...просто не искам да си представя, с каква скорост е карал, щом каската му се е пукнала...

Link to comment
Share on other sites

Според мен не е до това, колко ще повлияе правоспособност и регистрирано превозно средство на удароустойчивостта му. Въпроса е в това, че човек, харесващ мотори от 12 години е СМЕТНАЛ за ненужно да изкара правоспособност 6 години след като е навършил нужната за това възраст. Липсата на правоспособност и регистрация, говорят за липса на отговорност. Липсата на отговорност, може да доведе до поредно нарушаване на правилата. А поредно нарушаване на правилата .....

A може и да е имал книжка, ама да са му я взели за превишена скорост например. Представете си само - КАТ ти взима книжката за да те спре да се движиш с превишена скорос, ти не се съобразяваш с тяхното решение и си "заминаваш" поради същата тази причина.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Имаше 2 патрулки мисля и един бус на криминалистична лаборатория, както и хора които обикаляха в полето преди и след оградата.. Явно е бил сериозен инцидента. :(

Мантинелата беше доста сериозно огъната.

Link to comment
Share on other sites

Така става като поредният селянин се качи на мощна кола с 1000 системи и си мисли, че това му позволява да кара с 400 :wacko:

Жалко за нисана.

Link to comment
Share on other sites

В коментарите в Пловдив 24 някой е писал, че същия този Нисан го е задминал минути преди това. Човекът си е карал със 130-140 и гтр-а го е задминал като малка гара, което си значи поне едно 200км./ч., вероятно и повече. При тази права и равна магистрала какво ли е станало...

Link to comment
Share on other sites

Така става като поредният селянин се качи на мощна кола с 1000 системи и си мисли, че това му позволява да кара с 400 :wacko:

Жалко за нисана.

 

 

 

На теб май всички мнения са ти такива...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...