Jump to content
BulForum.com

Катастрофи


бат Ицо

Recommended Posts

едит : Дедо да точно така го изкара , мене точно това ме изуми меко казано ..... в тъпият закон има ясно написан член в който се казва че трябва да караш със скорост според пътната обстановка ако трябва достатъчно бавно за да спреш , ако избягаш в ляво или дясно и удариш някой виновен си ти , дори да предположим че не съм карал с 10 за да мога да спра тва не променя факта колко е тъп тоя член , той ми идва централно дали ще намаля или дали ще спра той ме удря няма как да се разминем по тоя начин , тва е централен удар а не страничен при който мога да намаля и да се разминем...... отделно имаше и други теории как е възможно изобщо да нямало такова нещо като засичане ами можело да се мъча да правя застрахователна измама и т.н. Ама по едно време ми писна от теории и членове и аз започнах да се държа като тях надменно и остро и започнаха друга песен да пеят......

Ми явно тоя не мисли,че и с 10 да си караш в платното,оня глупак пак ще те отнесе,ако ще и спрял да си,ако ще и назад да караш.

Бахти пародията на полиция имаме.Когато ми разбиха колата,не искаха да взимат отпечатъщи,щото била отключена.А даже не бяха пипани и ключалките.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Прави ли ви нещо друго впечатление? Вместо да се втурнат да помагат околните блеят като малоумни овце, напасани с мак и буквално подминават блъснатия на метри. Що за дебили живеят в тая София??? Как ще го подминеш и няма да подадеш ръка или да спреш колата и да питаш как е??? ИЗРОДИ!

Link to comment
Share on other sites

И на мен това ми се въртеше в главата през целия клип. Отдъхнах си, че не съм се сбъркал нещо. :)

Грозна гледка, главно заради овчедушието на останалите. Най-тъпото беше когато някой го блъснаха по средата на кръстовището и колите си тръгнаха д аправят ляв завой и да заобикалят блъснатия, за да си продължат направо.

Link to comment
Share on other sites

http://vbox7.com/play:57816d14 Поредната доза катастрофи от софийско.

Нещо не може да ми се отвори страницата,ама по това, как пишете по надолу се подразбира,че никои не е спрял да помогне на човека.

Това никаде го няма из Европата.Явно ,само по нашите географски ширини.В Испания например ще отцяпят цялият път или кръстовище така,4е и муха не може да мине оттам.Най-малко 4 полицайски и две линейки ще дойдат за 1 4овек.Пък и хората в колите веднага ще сигнализират за това и ще спрят независмо ,дали бързат за някаде.

Абати идиотската държава в която живеем.А и хората станаха егоисти,злобни и непукисти(На мен ми е добре,кат на Вуте му е зле)

Link to comment
Share on other sites

Прави ли ви нещо друго впечатление? Вместо да се втурнат да помагат околните блеят като малоумни овце, напасани с мак и буквално подминават блъснатия на метри. Що за дебили живеят в тая София??? Как ще го подминеш и няма да подадеш ръка или да спреш колата и да питаш как е??? ИЗРОДИ!

Особено с моториста... Минаха над 20 човека наоколо, как един не отиде да види. На края сам си се изправи, ами ако не можеше...!?

Link to comment
Share on other sites

A на някой направи ли му впечатление ЗАЩО ставаха всъщност? Поне в 3 от случаите бяха виновни "змиоркаджии" - минава в средната лента за да изпревари колоната и се опитва да завие наляво - единия не видя пешеходеца, другия моториста. И как да го види като се е засилил здраво за да изпревари 20-30 коли като че ли ако не го направи ще му се скъси оная работа с 20 см...

 

А за първия с мотора няма какво да коментирам че кара в насрещното - просто класика и отново змиоркаджия само че на 2 колела.

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

ще му се скъси оная работа с 20 см...

Демек 9см. навътре, което си е жива вагина.

Интересно, че никой не се спря, като блъскаха хора. Просто колите заобикаляха..баси ужаса.

Много беше смешна катастрофата на жълтите павета. Толкова неадекватна, с 5км/ч., единя изобщо нямаше идея къде кара...трагедия.

Link to comment
Share on other sites

Особено с моториста... Минаха над 20 човека наоколо, как един не отиде да види. На края сам си се изправи, ами ако не можеше...!?

Преди няколко месеца имах падане с мотор. Бяхме двата с TED. Той караше. По 6-ти Септември точно след кръстовището с Цар Борис, посока към Билла. Около 20 метра след спирката паднахме. Колите зад нас само намалиха и спряха. Нито един не излезна да види как сме. Още не бях станал от земята и един вече беше излезнал да ми обяснява какво би станало не бил спрял. Ние бяхме първи на светофара и нямаше коли пред нас. Реално той беше на доста зад нас. Та този дето се обясняваше не попита как сме. Просто се показа от прозореца и започна да се обяснява. Не бяхме напълно станало когато вече имаше коли които ни заобикаляха...

Link to comment
Share on other sites

Преди няколко месеца имах падане с мотор. Бяхме двата с TED. Той караше.....

 

Как изобщо си се навил да се качиш при него? :lol:

 

 

 

Edit: Бъзиках се... аз като се замисля с най-лудите ми приятели е най-готино въпреки че правят простотия след простотия... и верно първия път като се качих на мотор за малко да не вземем завой защото се опитвах да компенсирам наклона и пречех на завиването отделно че не исках да се държа здраво за човека пред мен, но едно нещо не можах да преодолея аз при моторите - силната струя въздух дори с каска почва да ми пречи да дишам... или аз си фантазирам нещо но като се засили повече мотора и почвам да се задушавам...

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Как изобщо си се навил да се качиш при него? :lol:

Не беше изцяло негова вината. Просто бяха поредица от неща които се случиха. Беше ми първото качване на мотор и съм сигурен, че ще се кача пак :lol:. Нещата които оказаха влияние са доста. Бях малко по - изправен от колкото се очакваше. Тъй като съм 93-95 килограма повлиях на баланса. Вътре с кръстовището имаше неравности. TED подаде малко повече газ отколкото трябва. Също така смени платната. Бяхме и в най - твърдия режим на окачването. Всичките тези неща допринесоха от бабуните да подскочи леко предницата. Когато обаче правиш престрояване се накланяш. Просто нямаше как да се овладее мотора. Ако бяхме в малко по - мек режим на окачването нямаше да се случи това. А най - кривото ми стана понеже мотора беше на 400 километра. Нямаше и месец от както го беше взел чисто нов. По него нямаше фатални поражения. Реално аз пострадах най - много понеже ме изхвърли доста метри напред. Нали първо качване и не очаквах да стане нещо такова. Бях с каска и яке. Якето ме предпази страшно много. Аз още преди инцидента съм се зарекъл, че тръгна ли да си купувам мотор първо ще си купя цялостно оборудване и тогава се качвам. Нараних лявата си ръка. Дланта и над нея и левият крак в областа на коляното. Не от падането ами от суркането по асфалта. Доста метри изминах напред. Какви ли не падания съм имал и до момента не съм имал никога нещо счупено :ph34r:.

 

Edit:

Паднахме в петък. В неделя той катастрофира и с колата си.

Link to comment
Share on other sites

Не беше изцяло негова вината. Просто бяха поредица от неща които се случиха. Беше ми първото качване на мотор и съм сигурен, че ще се кача пак :lol: . Нещата които оказаха влияние са доста. Бях малко по - изправен от колкото се очакваше. Тъй като съм 93-95 килограма повлиях на баланса. Вътре с кръстовището имаше неравности. TED подаде малко повече газ отколкото трябва. Също така смени платната. Бяхме и в най - твърдия режим на окачването. Всичките тези неща допринесоха от бабуните да подскочи леко предницата. Когато обаче правиш престрояване се накланяш. Просто нямаше как да се овладее мотора. Ако бяхме в малко по - мек режим на окачването нямаше да се случи това. А най - кривото ми стана понеже мотора беше на 400 километра. Нямаше и месец от както го беше взел чисто нов. По него нямаше фатални поражения. Реално аз пострадах най - много понеже ме изхвърли доста метри напред. Нали първо качване и не очаквах да стане нещо такова. Бях с каска и яке. Якето ме предпази страшно много. Аз още преди инцидента съм се зарекъл, че тръгна ли да си купувам мотор първо ще си купя цялостно оборудване и тогава се качвам. Нараних лявата си ръка. Дланта и над нея и левият крак в областа на коляното. Не от падането ами от суркането по асфалта. Доста метри изминах напред. Какви ли не падания съм имал и до момента не съм имал никога нещо счупено :ph34r: .

 

Edit:

Паднахме в петък. В неделя той катастрофира и с колата си.

 

Гледах някъде, как едно русначе в германия със 140 на магистралата с мотор се натресе в един автомобил и си беше монтирал и камера на моторчето. Блъсна се, търкаля се - стана и му нямаше нищо.

Екипировката му струвала 2000 евро.

 

Тук в БГ-то, кой с каска, кой без каска, кой по гол гъз... давай... ръгай да вдигаме шум в 2 часа през ноща, а през деня да се провираме между колите да ни видят, какви сме бабаити... А останалите после гледаме потрошени мотори и трупове по улиците.

 

 

Преди няколко месеца имах падане с мотор. Бяхме двата с TED. Той караше. По 6-ти Септември точно след кръстовището с Цар Борис, посока към Билла. Около 20 метра след спирката паднахме. Колите зад нас само намалиха и спряха. Нито един не излезна да види как сме. Още не бях станал от земята и един вече беше излезнал да ми обяснява какво би станало не бил спрял. Ние бяхме първи на светофара и нямаше коли пред нас. Реално той беше на доста зад нас. Та този дето се обясняваше не попита как сме. Просто се показа от прозореца и започна да се обяснява. Не бяхме напълно станало когато вече имаше коли които ни заобикаляха...

 

Да извадите пищови и да почнете да стреляте ли бе... - майтапа на страна ама... такова ни е обществото. Пък и мотористите, както казах не са спечелили уважение с поведението си.

 

Днеска бутнах един временен знак на пътя Асеновград - Пловдив заради един тъпак който реши че спокойно на стеснен път ще се размине с мене и с колата която изпреварваше , добре че влезнах в знаците че иначе сега нямаше да пиша. За капак на всичко след като повиках КАТ (естествено ги чаках повече от час) за протокол за пред КАСКОТО ми написаха АКТ на мене понеже по някъв си нов член аз не съм се съобразил с пътнотата обстановка и е трябвало да карам изключително бавно и при нужда да спра. Аз му обвяснявам на малоумният полицай че ако не бях избягал в знаците щеше да ме блъсне челно той ми развива теории как било понякога по-добре да има ПТП м/у 2та автомобила за да може единият да го изкарат виновен...... НЯМАМ ДУМИ . Тоест просто и ясно ако някой иска да ви блъсне спирате и чакате за да може КАТ да си свърши работата после , да не изпълниш тоя член и да го нарушиш значи да избягаш в дясно или ляво обаче понеже бягаш в дясно или в ляво може да причиниш ПТП с някой невинен та заради това трябва да намалиш , да спреш и евентуално да чакаш някой с ТИР да те размаже...... :angry1 :angry1 :angry1

 

 

 

Равносметката е скъсана гума , надран преден фар , надрано странично стъкло , надран преден калник , откачена предна маска ....... + АКТ за 100лв за несъобразена скорост :angry1 :angry1 :angry1

 

Добре дошъл в България! Преди години в София спирам НА КРЪСТОВИЩЕ да ДАМ ПЪТ на автомобилите С ПРЕДИМСТВО, дори не бях съвсем спрял и отзад с пълна скорост ми се натресе пловдивско такси. След 2 часа и 30 минути (най-малко) дойде софийския КАТ и казва: "Бил си рязко спирачки! АКТ! Ако искаш - оспорвай."

 

Таксиджията естествено - потвърждава, че съм бил спирачки рязко.

 

Тъй че Злобиле - бой по таксиджиите и по КАТ!

Edited by Zingam
Link to comment
Share on other sites

Добре дошъл в България! Преди години в София спирам НА КРЪСТОВИЩЕ да ДАМ ПЪТ на автомобилите С ПРЕДИМСТВО, дори не бях съвсем спрял и отзад с пълна скорост ми се натресе пловдивско такси. След 2 часа и 30 минути (най-малко) дойде софийския КАТ и казва: "Бил си рязко спирачки! АКТ! Ако искаш - оспорвай."

Таксиджията естествено - потвърждава, че съм бил спирачки рязко.

Тъй че Злобиле - бой по таксиджиите и по КАТ!

Не сме се провирали между колите. Бяхме първи на светофара. Най - малкото той знаеше, че се качвам за първи път и караше много внимателно. Паднахме с 50-60.

Само ти се чудя защо не си обжалвал акт-а. При тази случка винаги задният е виновен. Не е спазвал дистанция и затова се е получило така. Ти имаш право да спираш рязко.

Link to comment
Share on other sites

Само ти се чудя защо не си обжалвал акт-а. При тази случка винаги задният е виновен. Не е спазвал дистанция и затова се е получило така. Ти имаш право да спираш рязко.

 

Аз също не познавам основание за санкциониране на шофьор, спрял "твърде рязко". За сметка на това терминът "несъобразена дистанция" е един от най-употребяваните и приказката "задният е винаги виновен" се знае и от тези без книжка...

Link to comment
Share on other sites

Добре дошъл в България! Преди години в София спирам НА КРЪСТОВИЩЕ да ДАМ ПЪТ на автомобилите С ПРЕДИМСТВО, дори не бях съвсем спрял и отзад с пълна скорост ми се натресе пловдивско такси. След 2 часа и 30 минути (най-малко) дойде софийския КАТ и казва: "Бил си рязко спирачки! АКТ! Ако искаш - оспорвай."

 

Таксиджията естествено - потвърждава, че съм бил спирачки рязко.

 

Тъй че Злобиле - бой по таксиджиите и по КАТ!

 

Няма такова нещо "спрял си рязко, ти си виновен". Винаги задния е виновен, защото след като ти си спрял рязко трябвало е да може и той да спре иначе той кара с несъобразена скорост или дистанция.

Link to comment
Share on other sites

Дам, дори да набиеш спирачки се води, че онзи зад теб не е спазил дистанция.

 

ЕДИТ: Хах, не видях, че още 2-ма са писали същото... Май е време за по-голям монитор :blush:

Edited by Vetim
Link to comment
Share on other sites

Честито колеги вече е сменено предимството на колелата на околовръсното в тракия, както и на първото колело след метро(посока мебелна) ->http://news.plovdiv24.com/113093.html

 

Карайте внимателно и знайте, че другия може и да не знае, че сте с предимство.

Edited by George_131
Link to comment
Share on other sites

Карайте внимателно и знайте, че другия може и да не знае, че сте с предимство.

 

Да се има предвид не просто за следващите седмици а по-скоро за идните 2 години...

Link to comment
Share on other sites

Да се има предвид не просто за следващите седмици а по-скоро за идните 2 години...

та то това е основното правило в България : )

понеже нямам още лична кола и не съм активен шофьор, като пешеходец също го спазвам - има пешеходна пътека, ама оня може да не знае, че на нея се спира :D

Link to comment
Share on other sites

Честито колеги вече е сменено предимството на колелата на околовръсното в тракия, както и на първото колело след метро(посока мебелна) ->http://news.plovdiv24.com/113093.html

 

Карайте внимателно и знайте, че другия може и да не знае, че сте с предимство.

 

Да днес минах покрай това след SPS-са. Поставили са знаци посредата на пътя(там където минава бялата маркировка раздеяща лентите) и двама полицаи (без патрулка) си чоплеха носовете на единия ъгъл. Пълен смут - хората се чудят к'во става и как да минават покрай знаците.Иначе резултата е налице, всички спират или намалят преди кръговото и започва едно чудене, да минат или да спрат.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...