Jump to content
BulForum.com

Най-добра фирма в Пловдив...


Най-добра фирма в Пловдив..  

1372 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Не е съвсем така - имаме неща на много хубави цени, а има и такива с други :)

Все още напипваме пазара и е нормално да има някакви разминавания с цените.

 

Но пък когато видите цена, която Ви се струва по-висока от нормалното - питайте колегите каква е цената за момента. В началото докато пристигаше стоката и отворим е имало падане на цените на някои продукти и въпреки че гледаме всички цени да са в час, е възможно да е недогледано за нещо..

Все пак сме хора :)

 

За кофти поставените цени - вярно, че на пръв поглед стряска, но не мисля че е проблем..

Ако трябваше да се грижим за още един вид етикети по самите гондоли, е вервайте ми по цял ден само с тях ще се занимаваме :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply
За кофти поставените цени - вярно, че на пръв поглед стряска, но не мисля че е проблем..

Ако трябваше да се грижим за още един вид етикети по самите гондоли, е вервайте ми по цял ден само с тях ще се занимаваме :lol:

 

Ееее айде сега - етикети... подробности... дай по-добре изобщо без етикети пък който го интересува ще пита и съответно продавача според настроението и вида на клиента ще казва най-подходящата цена (примерно човек с 3кг-ов ланец едва ли ще се стресне от 200лв отгоре на цената особено ако го сапунисат че това е супер-дупер-хипер топ модела) :)

 

 

PS: иронията не е с цел да се заяждам нещо, а за да ти покажа къде точно грешиш в мисленето си че "етикетите са подробности и нямате време да се занимавате с тях"

Link to comment
Share on other sites

Иронията ти е неуместна

 

Етикети си има на абсолютно всеки продукт

Просто на тези, които не са отворени (опаковани) е залепен отстрани/отдолу/отпред в зависимост как са го направили в София.

 

Тези неща не ги решавам аз

Link to comment
Share on other sites

Иронията ти е неуместна

 

Етикети си има на абсолютно всеки продукт

Просто на тези, които не са отворени (опаковани) е залепен отстрани/отдолу/отпред в зависимост как са го направили в София.

 

Тези неща не ги решавам аз

 

Коментарите ми бяха конкретно за тези:

* Но пък когато видите цена, която Ви се струва по-висока от нормалното - питайте колегите каква е цената за момента

 

* За кофти поставените цени - вярно, че на пръв поглед стряска, но не мисля че е проблем..

 

* Ако трябваше да се грижим за още един вид етикети по самите гондоли, е вервайте ми по цял ден само с тях ще се занимаваме

 

Така като ги чета оставам с впечатление че цените на стоките (и съответно етикетите) са ви последната грижа а оттам и иронията... Разбирам че при отварянето на един магазин последното за което се мисли е подреждането на щандовете защото доста по-прозаични неща са по-важни (като примерно лампите да светят и като цяло да има щандове), но от гледна точка на клиент цените са доста важно нещо а не дали магазина е осветен (примерно). Знам и какво е да се изсипят 2 пъти повече неща с амбицията да е 6+ а после на персонала му се стъжва живота докато се оправи а предната вечер буквално се спи там за да може за откриването всичко да е горе-долу прилично направено и вкарано в компютрите, така че донякъде те разбирам. Нещото което провокира иронията ми беше това: "е вервайте ми по цял ден само с тях ще се занимаваме". А нещото над което вашия управител трябва да се замисли е дали е наел достатъчно персонал и как си е организирал нещата защото от това ще страда магазина като цяло.

Link to comment
Share on other sites

При тези ежедневни промени на цените, то по-добре етикети изобщо да няма :angry:

Визирам, че една стока (конкретно компютърен чарк) всеки ден почти, е с различна цена по компютърни фирми, особено някои чаркове, в зависимост кога са внесени, откъде и т.н.

Затова май трябва да има някакъв електронен етикет, който да се обновява ежеминутно :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Не са последна грижа, а една от първите :) Защото знаеш какво ще стане ако цената на етикета не отговаря на тази, която е на касата.

 

Грешно си ме разбрал - продуктите са много и ако дойдат нови цени на да кажем 20-30 продукта правиш за цялото количество в магазина от тези продукти нови етикети с баркод + това ако има изложена някаква бройка, правиш друг етикет с характеристиките му + трети вид етикет за гондолите, както писах, ще си отиде сутринта съвсем спокойно..

Лично от моя гледна точка, това че човек трябва да вземе продукта в ръце за да види цената му е предимство.

 

За останалото си прав, като изключим осветлението - не сме се занимавали ние с него :)

 

Едит: tedy електронен етикет си има :) Точно затова споменах ако има някакво съмнение, че показаната цена не е в час, да се питат колегите и те ще проверят по системата каква е днешната

Link to comment
Share on other sites

Не са последна грижа, а една от първите :) Защото знаеш какво ще стане ако цената на етикета не отговаря на тази, която е на касата.

 

Грешно си ме разбрал - продуктите са много и ако дойдат нови цени на да кажем 20-30 продукта правиш за цялото количество в магазина от тези продукти нови етикети с баркод + това ако има изложена някаква бройка, правиш друг етикет с характеристиките му + трети вид етикет за гондолите, както писах, ще си отиде сутринта съвсем спокойно..

Лично от моя гледна точка, това че човек трябва да вземе продукта в ръце за да види цената му е предимство.

 

За останалото си прав, като изключим осветлението - не сме се занимавали ние с него :)

 

Едит: tedy електронен етикет си има :) Точно затова споменах ако има някакво съмнение, че показаната цена не е в час, да се питат колегите и те ще проверят по системата каква е днешната

Големите фирми с много налична стока винаги, ще имат проблеми с цените. Защото те постоянно се менят и зависят от много работи като курс на долара, дата на внасяне, вносител и още... Мисълта ми беше, че 2пъти ми се случи да обръщам кутията на даден продукт няколко пъти докато намеря цената. Няма ли да е по-добре да е на самия щанд под нещата? Имам и един въпрос :) неоните по 3 ли са в кутия понеже не се загледах какво пише а кутията е голяма за 1бр. и има 3 показани на картинката :D

Link to comment
Share on other sites

Тези на Акаса за които говориш някои са по един, други по два едноцветни :)

 

Етикетите засега ще са така..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Аз не съм особенно доволен от Ерата, днеска бях да си купувам захранване и гледам се задава един пич с моето захранване но го хванал за кабелите и то виси надолу... :angry1 направо ме заболя сърцето!! И това при положение, че става въпрос за захранване Fortron от 60лв! Направо индианска работа!

 

Не ги защитавам изобщо нито пък познавам някой там обаче да се оплаквш че са ту държали захранването за кабелите е пълна простотия. Първо захранване от 60лв е евтино захранване и ако имаш проблеми с него няма да са от това че някой го е държал за кабелите. После съм ползвал много захранвания и всичките са били по-качествени/скъпи от твоето и до сега не ми се е случвало да имам проблеми от това че съм ги държал за кабелите. Разбира се избягвам да го правя особенно като се има предвид че по скъпите захранвания са и доста по-тежки но се е случхвало да го преместя от едно място на друго като го държа за кабелите. Самите компоненти на захранванията са доста груби и ако не го размяташ напред назад не е проблем. Е, стига да не е с откачащи се кабели.

 

Иначе на мен ми харесва много обслужването и хората които таботят в Reset обаче цените не са са им от най-добрите и малко ме дразни това че са се влюбили толкова много в Asus. Особенно след купищата проблеми които съм имал със "premium" компоненти от Asus ... Иначе хората си разбират от работата и ако ти също знаеш много добре какво искаш не се опитват да те разубеждават или да ти обясняват че има нещо по-добре. Ако почнат да внасят и Abit i Foxconn ще са върха.

Link to comment
Share on other sites

Самите компоненти на захранванията са доста груби и ако не го размяташ напред назад не е проблем. Е, стига да не е с откачащи се кабели.

е те така му правят тест

като го поразмятат насам натам и ако има лоша спойка ще си покаже :lol:

Link to comment
Share on other sites

Тези на Акаса за които говориш някои са по един, други по два едноцветни :)

 

Етикетите засега ще са така..

Да последния път когато наминах, имаше един точен пич (може и ти да си бил) разчовъркахме здраво и разбрахме кои по колко броя са :)

Link to comment
Share on other sites

Ако е бил дългокос, най-вероятно съм бил аз :D

 

Другия подобен колега не си пада много по неоните

Link to comment
Share on other sites

мда, и на мен това ми прави впечатление при multirama - неоправдано високи цени на стоките.

не знам на какво се дължи това.

 

цените в тая Мултирама не знам дали са неоправдано, но определено са ОТВРАТИТЕЛНО ВИСОКИ, като изключим цени на флашки ми мемори карти и още някой друг артикул. Дори РЕСЕТА държат по-ниски цени на марковите стоки!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
специално за теб ще ти препиша част от гаранционните условия от гаранционната карта на ЕРА

"Гаранцията за стоки с цена под 20 лв. е 10 работни дни. "ЕРА 2000 ЕООД" поема 12 месеца гаранция за всички компоненти при продажба на КОНФИГУРАЦИЯ (без мишки, клавиатури, джойстици, тонколони). Ако е предвиден специален гаранционен срок в месеци, той е валиден независимо от предходните условия."

 

Ходил ли си с конфигурация в ЕРА, след като е минала 1 година от гаранцията?

Защото аз съм ходил с приятели, и това дето го пише отдолу е вятър работа.. Този "Специален Гаранционен срок" - специалността му се тълкува в мноооого широки граници, и почти винаги не се уважава.

След като на 99% от компонентите гаранцията им е 24 месеца, защо е необходимо да се дава 12 мес. и да се пише, че има специални гаранционни срокове. Освен флопита и евтините захранвания, всичко друо е с гаранция 24 и над 24 месеца - дъна, памети, процесори, видеокарти, дискове , монитори...

Всичко е прах в очите...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Къде се намира тази Multirama ? Нещо не мога да им намеря адреса в сайта . То там...... само някаква брошура за техни промоций..... нищо съществено като адрес, телефони , нещо за контакт, история на фирмата.... > Както и да е , къде се намират тези момчета ?

Link to comment
Share on other sites

Търговски център "Форум", в ЖК "Тракия.Точно до магазин "Сани" е.

 

На втория етаж точно до ескалаторите...на първия има какви ли не дрехи, обувки и тем подобни и аз за малко да си тръгна убеден че съм объркал магазина :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Интерсервиз Узунови, и защо аз Никога не бих купил нещо от там:

1, 2, 3

 

На първата забележете сокета на компа (продават ли се още такива, на такива цени)?!

 

На втората забележете грубата лъжа в Гигахерците на процесора, която развяват най-горе с големи букви.

 

На третата забележете грубата инсинуация за фотоапарата от колко лв на колко лв е намален уж.

 

По-бързо с gsm-a ми беше да снимам брошурата отколкото скенери менери..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vali - ул. Янко Сакъзов No.9 - http://www.vali.bg/ - те са много добри! Минал съм поне 90% от всички други, че дори и малките фирми, но Вали са много коректни, с много добри цени и никакви проблеми с гаранция до сега ;) А не взимам малко неща - дори напротив, често пазарувам всякакви чаркове и лоша дума определено не мога да кажа за тях! Говоря за Пловдивския офис! За другите градове не мога да кажа нищо :D

Link to comment
Share on other sites

Иначе на мен ми харесва много обслужването и хората които таботят в Reset обаче цените не са са им от най-добрите и малко ме дразни това че са се влюбили толкова много в Asus. Особенно след купищата проблеми които съм имал със "premium" компоненти от Asus ... Иначе хората си разбират от работата и ако ти също знаеш много добре какво искаш не се опитват да те разубеждават или да ти обясняват че има нещо по-добре. Ако почнат да внасят и Abit i Foxconn ще са върха.

Да бе особено оня цайс шефа е много добър в обслужването. Няколко пъти съм засичал да се кара с клиенти.

Отделно, че като опря да ми оправят мишката един месец преди да изтече гаранцията за един адаптор, то не беше ми София е, ами колегите за забутали кашона някъде и още не са я видели, ние ще ви се обадим като стане. И като мина един месец право в комисията за защита на потребителите. И оня ми звъни вие не сте си потърсили мишката, пък сега ние виновни. Аз му казах, че съм я търсил 3-4 пъти и последния път ТЕ са поели ангажимент да ме уведомят. И отговора беше, ами той тогава този колега беше болен :angry1 Е отнесоха си глобата, за това, че не ме вписаха в книгата с рекламации, и че не ми дадоха входящ номер на протокола.

 

Ходил ли си с конфигурация в ЕРА, след като е минала 1 година от гаранцията?

Защото аз съм ходил с приятели, и това дето го пише отдолу е вятър работа.. Този "Специален Гаранционен срок" - специалността му се тълкува в мноооого широки граници, и почти винаги не се уважава.

След като на 99% от компонентите гаранцията им е 24 месеца, защо е необходимо да се дава 12 мес. и да се пише, че има специални гаранционни срокове. Освен флопита и евтините захранвания, всичко друо е с гаранция 24 и над 24 месеца - дъна, памети, процесори, видеокарти, дискове , монитори...

Всичко е прах в очите...

По закон готова продукция май вече е с минимум 24 месеца. Ако ти дават готова конфигурация и т.н би трябвало да се гледа като готов продукт и да имаш 24 месеца минимум.

Link to comment
Share on other sites

Vali - ул. Янко Сакъзов No.9 - http://www.vali.bg/ - те са много добри! Минал съм поне 90% от всички други, че дори и малките фирми, но Вали са много коректни, с много добри цени и никакви проблеми с гаранция до сега ;) А не взимам малко неща - дори напротив, често пазарувам всякакви чаркове и лоша дума определено не мога да кажа за тях! Говоря за Пловдивския офис! За другите градове не мога да кажа нищо :D

Ами, че те тия са най - големите смешници, по - нагли парчета от тях не съм виждал ! Щом ме докараха до там, че в скапаният им офис да си скъсам гаранционните лепенки и да си разглобя компютъра за да видят, че съм прав........ Е..х ги и сервиза и чудото. Не знам колко пъти им носих машината и все за едно и също нещо и всеки път ми го мотат по една седмица и всеки път отговорът беше, че нямало проблеми.... смотаняци !!!

Link to comment
Share on other sites

Ами, че те тия са най - големите смешници, по - нагли парчета от тях не съм виждал ! Щом ме докараха до там, че в скапаният им офис да си скъсам гаранционните лепенки и да си разглобя компютъра за да видят, че съм прав........ Е..х ги и сервиза и чудото. Не знам колко пъти им носих машината и все за едно и също нещо и всеки път ми го мотат по една седмица и всеки път отговорът беше, че нямало проблеми.... смотаняци !!!

 

 

 

Мои приятели са казвали същото за други фирми - но после като са ми обяснявали ситуацията се оказва че сами са си виновни!

 

Разкажи какво е станало че да може всеки да си направи сам изводите!

Link to comment
Share on other sites

Ами какво да ти разказвам !? Като се започне от не добре закопчана RAM - две или три посещения при тях, още 2 посещения заради блокирал вентилатор на видеото - отново нямало проблеми (сигурен съм, че даже не са отворили компютъра). През това време Евереста ми показва 70 градуса idle - 95 под натоварване на видеото (с активно охлаждане) ЕнВидия. Накрая като го отворих пред тях се оказа, че на ръка вентилаторът не може да бъде размърдан (перката се строши), а тия тъпанари си правиха устите да ми изпращат машината в централната им база някъде на майната си (един месец без компютър). Великани са ! На тях им трябваше един месец, за да ми сменят вентилатора на видеото, а аз си го смених за около 5 минути ! Откакто сам си обслужвам компютъра, не съм имал проблеми с него. Отделно, че всичките тези простотии се случват в рамките на има-няма четири месеца от датата на закупуване, ами прежалих си оставащите година и осем месеца гаранция и сега съм спокоен. Даже когато ми изгоря захранването, в рамките на три часа машината работеше отново, ако беше опряло до тях, сигурно и два месеца нямаше да им стигнат и при това щяха да ме убеждават, че аз не знам как да си пусна компютъра.........

 

 

Да ти разказвам ли още ? За четири месеца машината ми е стояла при тях почти два..... Както казах, великани са..... циркаджии !

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...