Jump to content
BulForum.com

Най-добра фирма в Пловдив...


Най-добра фирма в Пловдив..  

1372 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Razlikata mejdu 250 i 320GB e 10 lw,dokato mejdu 320 i 500GB e okolo 50.Weroqtno shte wzem 320GB.Kolebaq se mejdu 8 i 16 mb cache.Laptopa kato cqlo ne e mnogo moshten i ne go izpolzwam za igri i t.n. i zatowa si mislq che 8 MB bi tqrbwalo da sa dostatuchni,a i sredstawat sa ogranicheni. :(

Razgledah cenowata lista na ERA,no imat samo Samsung diskove 160 i 320 GB,za koito mneniqta ne sa mnogo pozitiwni.Ot druga strana cenata im e dobra.

Jar computers predlagat po-golqm izbor no ne pishe kakwa im e garanciqta.

 

Sushto se kolebaq mejdu Samsung 250 Gb,16MB cache,7200rpm i Seagate 320 GB,8 mb cache,5400 oborota.Wtoriq e s 20-na lewa po-skup.

 

PS Izvinqwam se za shliokavicata no sum s Live CD... :(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Като пиша посред нощите така става, не съм обърнал внимание изобщо..

Разгледай из нета мнения и ревюта за дискове, после иди в някоя фирма и си поръчай диска. За повечето фирми не е проблем да ти докарат каквото искаш (стига да се внася в БГ). Вносителите внасят почти всичко, а и комп. фирми работят с няколко вносителя.

Link to comment
Share on other sites

А замислял ли си се за външен USB 2.5"?

+ Малки са, не изискват допълнително захранване; може да настроиш БИОСа ти да зарежда от кутииката; може да ги размениш в кутийката със сегашния ти;

- Трябва да внимаваш да не го събориш/движиш рязко/ докато работи.

Разлика в цените не е малка,но ги има във всеки магазин, всякакви форми и цветове... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Неудобно е защото трябва да се разнася отделно,влачат се кабели,заема един USB слот.....Така страда най-голямото предимство на лаптопа - мобилността и удобството.

Външните хардове според мен са удобни само за съхранение на данни или за настолен компютър.

 

Както и да е взех си Samsung от JAR на добра цена.Въпреки,че веднъж много мотаха брат ми с една гаранция цените и асортимента при тях е един от най-добрите поне от скромното ми наблюдение.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jar са нак-яки според мен, от кък се помня само от тях си купувам чакърлъци, и никога нищо не е давало дефект :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Здравейте, от постовете които изчетох по повод гаранцията на цяла конфигурация от Ера (12 месеца) не ми стана ясно дали след изтичането им зачитат гаранцията на всеки компонент по отделно (колкото те самите са я определили) или няма такъв филм. Не е проблем взимането и асемблирането на всички компоненти, но бих предпочела ако нещо даде фира просто да се разкачат кабелите на ПЦто и да се закара и остави за ремонт и да не се мисли кое точно прави проблем защото нямам друга машина на която да се тестват съмнителните части. Ако не приемат гаранцията след 12 месеца искам да попитам какви са условията в Адроит с гаранцията за цяла конфигурация защото никой нищо не е писал за там и коло взимат за асемблиране (интересувам се само за Ера и Адроит, защото компонентите които съм избрала ги имат на 100% само в тези две фирми и само оттам мога да поръчам цяло ПЦ каквото ми трябва). Поздрави и благодаря предварително за отговорите ви! :)

Link to comment
Share on other sites

В Ерата, което има над 1 година си го пишат допълнително. Примерно видеокартите, рам, хард и т.н. Като оставиш компа при тях и е изгоряла някоя от тези части ще ти я приемат. За препоръчване е да сложиш отделна лан карта, защото моята вградена като изгоря ми казаха, че отпада гаранцията на дъното. То може да питаш там за тези пари какви конфигурации предлагат и ще ти дадат няколко оферти, пък тогава реши коя е най-добрата...

Link to comment
Share on other sites

Почти всяка фирма взима пари от клиента за асемблажа. В старата фирма където работех, в началото взимахме 10$ за асемблаж, и слагахме някакви колонки, камерка или слушалки на клиента, но впоследствие спряхме - все пак по-добре да предложа нещо на клиента за 10$ отгоре, отколкото да му ги взема за нищо....

В повечето фирми, просто цената за асемблажа е вкл. в % печалба за фирмата, или се слага допълнително, а на клиента се дава крайната цена, която трябва да заплати.

 

По-добре ако е от ЕРА, да си вземете компонентите и да си ги сглобите или някой ваш познат, който разбира..

На запечатана конфигурация от ЕРА гаранцията е 12 месеца !!?!?!?!!??!?

ЕТО ТОВА си е голямото прецакване... Изгаря ти нещо след година и малко, отиваш при тях (много клиенти правят смяна или ъпгрейд при фирмата, от която са си закупили техниката), те си го сменят ГАРАНЦИОННО, а клиента като най-големия балък си плаща като поп Андрей....

И на всичкото отгоре като идеш при тях, едва ли не ти се карат защо си отишъл, отношението с клиентите го няма никакво...

В сервиза гледат колкото се може повече да ти откажат гаранцията, за щяло и за нещяло... Абе... луда работа.....

Мба, какви жалби при тях...Работя предимно с отделни клиенти и фирми, ама толкова откачена работа не съм виждал - това са 'хора'. които всячески се опитват да те откажат да си купиш нещо от тях или да заведеш приятел... Бях казал по-рано каква е тактиката - на цяло PC имате гаранция 12 месеца !?!??!?!?!, и когато нещо се прецака след 12-тия месец отивате във фирмата (понеже сте си купили от там машинката) и те Ви ПРОДАВАТ ново, като в 90% от случаите дефектното нещо остава при тях, защото на клиента не му трябва, а и той е доволен, че са му направили 'отстъпка' от нормалната цена като вече редовен пациент, опа клиент. А дефектната техника те си я подменят ГАРАНЦИОННО при доставчик...

От там - НИКОГА.

Жалка история...

В Ерата, което има над 1 година си го пишат допълнително. Примерно видеокартите, рам, хард и т.н. Като оставиш компа при тях и е изгоряла някоя от тези части ще ти я приемат. За препоръчване е да сложиш отделна лан карта, защото моята вградена като изгоря ми казаха, че отпада гаранцията на дъното. То може да питаш там за тези пари какви конфигурации предлагат и ще ти дадат няколко оферти, пък тогава реши коя е най-добрата...

Мерси за съвета за LAN-ката, а имал ли си ти или някой друг от форума проблеми с фирмата след изтичането на 1 годишната гаранция, (визирам цитираните постове на dvdrw или вече са се променили :unsure: ) правили ли са се на интересни за нещо, а и защо ти е отпаднала гаранцията за дъното след като мрежовата е част от него и е дефектирала :blink: . Някакви впечатления от Адроит? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Защото гръмотевици и токов удар едва ли някой би ти го гарантирал. На дъното, където е ланката има дупка, грижата да си го предпазиш от подобни лайна си е твоя (напук на всичко дъното си работи и до ден днешен)... Може би dvdrw има повече опит или стара информация. Моите впечатления са, че си вършат работата, въпреки че почти винаги пращат нещата при производителите в Сф и нищо не зависи от тях. Така се бавят по 1-2 седмици. Като си си взел конфигурацията оттам и те са ти я сглобили (следователно има гаранция) нищо не съм доплащал. Както казах на гаранционната бележка са отбелязани всички неща с допълнителна гаранция. Харда ако има 5 години, ще ти го пише 5, видеото примерно 2. Най-отдолу пише нещо от сорта "За всички останали части, за които не е опомената допълнителна информация, гаранцията е 12 месеца" На мен са ми горяли няколко неща. Всички са си при мен.

Ето 2 примера за рекламация:

1. Връщам хард, който се прецака доката го пренасях. В Сф си работи, идвам в Плд, включвам го и не бачка. Става въпрос след 4 години и 7-8 месеца горе-долу от закупуването. Харда е с 5 години гаранция. Смениха го след няколко седмици, ако не бяха намерили същият, трябваше да си купя нов, като приспаднат този. Така е абсолютно навсякъде със старите части.

2. Купувам си 2-ра плочка памет (по параметри същата като другата). Слагам си я, но не засича 2-те, а само едната. Нося целият комп, не знам колко седя, но проблема беше, че 2-те партиди имали някаква несъвместимост. Смениха старата плочка и си тръгна. Може и да доплатих няколко левчета за остаряване, не помня, но чак пък да те ментят и т.н. не ми се е случвало.

 

Не знам dvdrw какви части е сменял, но в гаранция ли са си, съм нямал проблем. Както и още няколко познати + един който редовно зарежда оттам части за голяма фирма.

dvdrw дава някакви примери, при които части извън гаранция искат да му ги сменят за без пари или да приспадат цената за част, която не става за нищо и не е в гаранция. Такъв филм никъде го няма. Ако според него лъжат за гаранцията на някои части вече не знам. Моите са били с пълната.

Link to comment
Share on other sites

Нямаше ли някакъв закон, че минималната гаранция на техника в ЕС е 24 месеца?

Аз съм купувал всякакви дреболии от ера като ланки, записвачки, захранвания - всичко е било поне с 24 месеца.

Може би вече не правят както казва dvdrw.

А това за токовия удар може да се настоява до последно, защото освен ако няма опушено/изпържено не може да се докаже, че е изгоряла от токов удар, а не е фабричен дефект и са длъжни да сменят дъното.

Link to comment
Share on other sites

Това ми го казаха междудругото като го бях носил за нещо. Точно защото има изгорено (дупка) на мястото на вградената ланка.

Link to comment
Share on other sites

Много лоши отзиви чувам за ЕРА. Жалко, цените им са много ниски, но за съжаление ще трябва да да платя малко повече. Поне ще знам, че ще мога да разчитам на сервиз.

Link to comment
Share on other sites

На цял компютър колко Ви е гаранцията от Ера? На цяла, запечатана машина?

Ако вече не е така, както бях писал, ще е перфектно. Цените им са едни от най-ниските в града.

А за сервиза какво да кажем - 99% от фирмите изпращат компонентите за сервизиране при вносителите в София.

Link to comment
Share on other sites

Последният път като купувах от ЕРА беше август някъде. Тогава старото ми видео взе да дава страшно много артефакти (купувано е 2005г. или 2006г. не помня вече), та отидох да си взема друго като за моята щайга (харесах си една 7600 гт, че беше евтинка). Тъй като картата е с 2 dvi изхода ми дадоха и един преходник, че съм с CRT монитор. Вкъщи забелязах, че на преходника му няма всичките пинове, ама все пак ръгнах и взе че запали монитора, макар че доста попремигваше в началото. След 2 рестарта напълно угасна монитора. Хоп обратно в Ера - подмениха и видео картата и ми дадоха и друг преходник, който, като погледнах, си имаше всички пинове. Та не знам точно кое беше дефектното, но поне коректно постъпиха към мен :)

 

Иначе, честно казано, сега като им гледам сайта не е много голям изборът на компоненти. Преди като че ли имаше повече неща.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Имаше офис на 6 ти септември и магазин на Гладстон.Може да са минали във фалит :).Ти кой магазин търси?Сега погледнах сайта.Явно са останали само магазините които зареждат от jar и поръчват от София.

Link to comment
Share on other sites

Имаше офис на 6 ти септември и магазин на Гладстон.Може да са минали във фалит :).Ти кой магазин търси?

ходих до офиса дето е на бул. "М. Луиза" 21, ет.1 ама не видях табела, а пък входната врата на блока е заключена.
Link to comment
Share on other sites

Ще е гадно да им е фалирал магазина в Пловдив ,защото имам да им нося едно дефектирало дъно за гаранционен ремонт. Ако не се лъжа имаха офис в един блок на бул. Мария Луиза срещу църквата Света Петка. Вратата на блока редовно е заключена и ми се е налагало да вися като марсол и да чакам да ми отвори някой

Link to comment
Share on other sites

Да но координатите на офиса са изтрити от сайта.Само на гладстон пише и в търговски център гранд.Ти и в пловдивския офис да го занесеш предполагам пак ходи до София.В магазина на Гладстон сигурно ще знаят.

Link to comment
Share on other sites

а магазина дали е там все още? защото и него не го видях един път от рейса.

Там си е-на същото място,само фасадата е пребоядисана в син цвят :)

Link to comment
Share on other sites

ходих до офиса дето е на бул. "М. Луиза" 21, ет.1 ама не видях табела, а пък входната врата на блока е заключена.

Там ги няма от поне 3-4 месеца. Реших да мина през "Гладстон" и ми казаха, че сервиза вече е там и там оправиха щайгата, която носех. Пак казвам, че това беше преди 3-4 месеца!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...