Jump to content
BulForum.com

Автомобилни новини


Светлия

Recommended Posts

Не се хващам за марката, щото не е само Дачията такава. Шевролет Авео например, да не би да е нящо страшно ? Струва 3-4 пъти повече от кола втора ръка и пак е пълен ташак :) Всичко е според зависи :) В отделни случаи едното е по-добро, в други другото :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 862
  • Created
  • Last Reply

Със сигурност идва и момента с по-скъпата подръжка на новите коли, а те са доволно нежни и развалящи се в последно време.

Поддръжката ти е около 300лв на година - масла, филтри и подобни във фирмения сервиз. Първите 5-6 години е това. Единствено карета ако се натресеш в някоя яма със скорост и то в случая ще си е твоя заслугата. Други неща по нов автомобил първите 5 години няма.

 

Което ме навежда на мисълта, че моята остаря и трябва да я сменям...

Link to comment
Share on other sites

Поддръжката ти е около 300лв на година - масла, филтри и подобни във фирмения сервиз. Първите 5-6 години е това. Единствено карета ако се натресеш в някоя яма със скорост и то в случая ще си е твоя заслугата. Други неща по нов автомобил първите 5 години няма.

 

Което ме навежда на мисълта, че моята остаря и трябва да я сменям...

Ти това го установи след 15-тата си нова кола по която даваш 300лв. на година ? Щото моите наблюдения са бая различни да ти кажа. 300лв. на година кога цъфнат налъмите.

Ако колата се кара всеки ден, 300лв. ще ти е едната смяна и то много зависи на каква кола. Щото има нови коли, дето за 300лв. ще те пуснат да се снимаш с маслото. Говориш на другите да не приказват наизуст...

 

Към Магданозчо :) Проблема с втора ръка колите не е, че се трошат. Проблема е, че повечето хора си купуват коли , които не могат да подържат. И влагат разни измислени части за да минат тънко и после вика, ебахти трошката. И като ревне и на майстора , че му бил скъп труда и нещата отиват по дяволите. Щото примерно човека взима 700лв на месец да речем, а си купува втора ръка външна тоалетна дето единия амьртисьор е колкото цялата му месечна заплата и аванса за другия месец.

Link to comment
Share on other sites

Килър, така е, спор няма. Но пък да съживяваме гробница и после да разправяме, че се разваля много и е боклук...нема нужда. А 90% от колите втора ръка тук са точно такива... боклуците на Европа. Като нямаш кинти - няма да караш кола.

Link to comment
Share on other sites

Не забравяй че има и коли 25к интервал за смяна на маслото ... 

 

Спор няма, само дето маслото не струва 2.50лв. литъра и гаранция няма да излезне 300лв. с труда във фирмения сервиз :) Абе всъщност пак е според зависи  каква е колата.

 

Килър, така е, спор няма. Но пък да съживяваме гробница и после да разправяме, че се разваля много и е боклук...нема нужда. А 90% от колите втора ръка тук са точно такива... боклуците на Европа. Като нямаш кинти - няма да караш кола.

 

И ти си прав, но хората не се съобразяват с възможностите си. Важното е да си гъзар. Колата да е лачена :) Абе както и да е, акъл не давам на никой, просто споделям наблюдения :) Примери в подкрепа на едната или на другата теза, колкото си искаш :)

 

Link to comment
Share on other sites

Ами нямам спомени моята колко беше, защото последно дадох около 2500лв за масла, филтри, стенд, гуми, каско и каквото още се сетиш - връчих ключовете на моя човек и му казах да ми я върне обслужена напълно с всичко необходимо, да смени и гумите и да направи стенд и да я измие. Помня, че първата година, когато аз лично я водих в сервиза ми взеха нещо като 300-350лв и споменаха, че нещо се сменяло на втората година и да си приготвя малко повече тогава. Май някакви филтри беше - не помня вече. Минаха около 5-6 години оттогава.

Link to comment
Share on other sites

Нагледах се на скъпи коли с изгорели/различни/нерегулирани фарове. Вие за амортисьори говорите...Верно тия постове са за друга тема :-)

Link to comment
Share on other sites

Килър, така е, спор няма. Но пък да съживяваме гробница и после да разправяме, че се разваля много и е боклук...нема нужда. А 90% от колите втора ръка тук са точно такива... боклуците на Европа. Като нямаш кинти - няма да караш кола.

 

Това важи САМО за определен ценови диапазон и пак не на 100%. 

Link to comment
Share on other sites

Как беше "като нова, палиш и караш" :D :d все едно човек си купува автомобил за друго.

 

Впрочем новия Сивик ТайпР на официалната фотосесия е сниман с гуми без означения... Жокер... какво ще стане с рекорда... и отговора на Рено, а може би и Ситроен

Link to comment
Share on other sites

Има ли официален сервиз с 300лв за масло, филтри (купе, масло, горивен) + труд за 300лв?

Има, на моята Шкода тамън там някъде излиза, че и по-евтино, като хванеш някоя акция.

Ето последно, какво излезе:

- масло Кастрол 5в40 - 3 литра за 58 лв.

- маслен филтър - 9,6

- филтър купе - 21,2

- свещи - 4 бр. - 42,7

- спирачна течност - 12,7

- труд + инспекция - 79,5

 

Всичко 224 лв. и ДДС, та накрая 268 крайно. Това е в акция -20 %, но пък има свещи и спирачна течност, които с труда са едно 50 % от крайната цена.

 

Това в Еуратек на кола 2011-та.

Link to comment
Share on other sites

Цената до последното ми обслужване в ЕУРАТЕК винаги е била ПОД тази. Като свещи примерно не съм сменял. Говорим за точно изброеното от Весо. Последният път обаче се бяха оляли, подминаха 300 лв (спирачната ми течност беше около 60 ?!?!?!) и се сбогувахме. Отдвна нямам никаква нужда да ходя в официален сервиз, където освен да платиш безумни цени за труд, друго съществено не съм забелязал. Обслужването ми при Стоян в АУТО ВЕГА е 50% по-евтино. Да не съм луд да ги храня за няма нищо???  

Link to comment
Share on other sites

Никой не коментира ситуацията ДОКАТО си в гаранция и ръцете ти са вързани. А да не ти казвам какво точно представлява и самата гаранция. За каквото и колкото пъти да съм питал - все не го покрива!  

Link to comment
Share on other sites

Има ли официален сервиз с 300лв за масло, филтри (купе, масло, горивен) + труд за 300лв?

260 лв. Киа Пловдив/Найк Мотърс. Масло Тотал, спирачна течност и антифриз.

 

365 лв Еуратек с масло Шел 5в40.

225 лв Люси Сервиз (също официален сервиз за марката). Масло Кастрол.

 

~250 лв - Омникар на бул. Найчо Цанов за Канго или Логан/Докер.

 

не ме разбирай погрешно - не ги хваля. просто това са си реални цени за средно статистически автомобили.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Излезна новата версия на Хонда - S660. По това как изглежда като цяло вътрешно и външно, струва ми се, че е най-подходяща за нашия фен, постоянно поместващ хондови клипчета - kotora. :D

 

Хем е роудстър с добър дизайн, хем има турбо, хем гори малко...а и цената на базовия модел е съвсем народна ($16500).

 

03-1%2813%29.jpg

 

 

Е...има и малки уточнения - двигателят е 0.6 кубика, конете в табуна са 64, а турбото докарва колата докъм 140 км/ч максимум, но за всеки отявлен фен на марката съм сигурен, че това са подробности. :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

Е па колко да харчи, като го тикаш може и хич да не харчи...  :laughing:

 

Тая въшка трябва да й оставят отдолу мято да се тика като колата на Фред Флинстоун...  :f1:

Link to comment
Share on other sites

 

Скивайте как се слага покрива на края на видеото :D

 

Тва изглежда доста по-добре от сегашните космически кораби със странен заден прозорец,който не става за нищо.

 

 

Едит:Николай Златков е спечелил европейската купа по hill-climb с неговата реплика на Audi S1 

 

Link to comment
Share on other sites

Е...има и малки уточнения - двигателят е 0.6 кубика

Хахаха, това сигурен ли си, че е автомобил, а не количка за увеселителен парк? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...