Jump to content
BulForum.com

Автомобилни новини


Светлия

Recommended Posts

Пламене, хайде почети още пак за късите, дългите, средните и манафските предавки... Рекорда е признат, за кола с предно предаване, която ще си я купиш такава, каквато е на видеото, с изключения на тръболяка вътре, който е сложен да пази главите...Кво толкова неразбра...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 862
  • Created
  • Last Reply

За този казус четох предостатъчно - искаш да кажеш, че от магазина ще ми продадат преработения вариант с късите предавки, може би защото съм им ВИП клиент? ;)

 

П.П. От изброените видове предавки нямам познания само за последните, но се надявам ти като врял и кипял в материята да ми обясниш по-подробно. :evil

Link to comment
Share on other sites

За този казус четох предостатъчно - искаш да кажеш, че от магазина ще ми продадат преработения вариант с късите предавки, може би защото съм им ВИП клиент? ;)

 

П.П. От изброените видове предавки нямам познания само за последните, но се надявам ти като врял и кипял в материята да ми обясниш по-подробно. :evil

Какво стана преди 2 години май беше? Кьонингсег отидоха за рекорд обаче сложиха ограничение на скоростта заради много смъртни случаи. Не знам дали не стана задължителен рол кейджа. Тука говоря на изсуст, но определено тая кола ще се различава от колата в магазина. Времето им ще е също с разлика от поне 4, 5 секунди.

Link to comment
Share on other sites

Виждал ли си скоро времената на Нюрба. Ламбо с Хуракан имат 6.52... И с кълнат, че колата е стрийт лигал с нормални гуми. Съжалявам, не мога да го повярвам. Или аз нещо не си превеждам добре. Искат да ми кажат, че това е по-бързо от "светата троица". Нещо има гнило. И остави това ами е само на 5 сек от Зонда Р... Ей тука вече има нещо.

Link to comment
Share on other sites

Тънкия момент е че тия времена се постигат от професионалисти, аз да въртя 24/7 пак няма да ги докарам то толкова, колкото прото.

 

Пламене, в официална новина пише, че двигатяля е optimized и refined, от предишната генерация, по-късите скорости са по-къси ама от кое, тук нещо транслейтъра ти отбегва. По-къси скорости, по-широка база, оптимизиран двигател, друго окачване от забележи "предишният" модел на ТИП Р......

Link to comment
Share on other sites

Ми изчаках ама нътцки, чел си бил ама нищо не си разбрал - факт

 

За този казус четох предостатъчно - искаш да кажеш, че от магазина ще ми продадат преработения вариант с късите предавки, може би защото съм им ВИП клиент? ;)

:evil

Не, просто ще ти продадат ПОСЛЕДНИЯ 2017 г. модел, с къси предавки, по-широк, оптимизиран двигател и тн нещица нормални за нов модел кола...
Link to comment
Share on other sites

Понеже аз английски не разбирам и ползвам транслатори, ще взема да ти го цитирам от български сайт за авто новини, та поне да си сигурен, че съм го разбрал правилно, ама сега ще кажеш, че и на тях "нещо транслейтъра им отбегва". ;)
 

От Honda уточняват, че за рекордния опит японската компания е използвала автомобил, участващ в „развитието на модела”....Трансмисията е 6-степенна механична, като за опита на „Нюрбургринг” кутията е била с по-ниски предавателни числа.... (http://automedia.investor.bg)

Link to comment
Share on other sites

Ужас човек, виж официалния бриф от хонда, че гледам си боксуваш на место и няма признаци да зацепиш. В новината от хонда си пише какво е променено по двигатела, купе, аеро, трансмисия и тн спрямо предишния модел....

Link to comment
Share on other sites

Ми което си е факт си е факт, пък инвестор не знам какво разбират от коли и спорт...

 

Following the production model’s debut at the 2017 Geneva Motor Show, the all-new Honda Civic Type R has set a new benchmark lap time for front-wheel drive cars at the Nürburgring Nordschleife. On 3 April 2017, a development car lapped the world-famous circuit in 7 minutes 43.8 seconds.

The new Civic Type R was part of the all-new tenth-generation Civic’s development programme – the largest in Honda’s history – and was engineered to deliver the most rewarding drive in the hot hatch segment, both on road and on the race track.

Several factors contributed to the new Civic Type R’s new benchmark time at the Nordschleife. At its heart is the optimised and refined 2.0-litre VTEC TURBO engine, producing 320 PS and 400Nm of torque. New lower gear ratios in the six-speed manual transmission further improve the car’s acceleration, while the new Type R‘s comprehensive aerodynamic package delivers outstanding high-speed stability, with a best-in-class balance between lift and drag.

The development car that achieved the lap time was technically representative of production specification. A full floating roll cage was installed for safety reasons, but its presence did not provide any additional rigidity to the body frame. The extra weight of the cage was compensated for by the temporary removal of the infotainment system and rear seats. The car was using road legal track-focused tyres.

Link to comment
Share on other sites

Не знам защо ми цитираш избирателно рекламните локуми колко яка е новата серийна кола (което със сигурност е така), а пропускаш промените в скоростната кутия на конкретния екземпляр поставил рекорда, ама предлагам да спрем, че май само ние двамата си хортуваме в тая тема. ;)

 

И преди да си ми казал пак нещо от рода...

 

...гледам си боксуваш на место...

 

...да ти напомня, че така става винаги, когато имаш много конски сили и въртящ момент. :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

Ми чета официален прес релийз, не чета инвестор....или инвестор са по-прави от Хонда...деазнам може.

Често нещо ти има: виждаш ли го това нещо написано:

 

КОНКРЕТНИЯТ ЕКЗЕМПЛЯР Е КОПИЕ НА ПРОДУКТОВА ГАМА,КОЯТО ИЗЛИЗА ДО БРОЕНИ ДНИ НА ПАЗАРА. ТЯ Е ЕДНАКВА С ТАЗИ ОТ ТЕСТА. ЗА ТОВА СЕ ПРАВИ ТЕСТ ДА СЕ НАНЕСАТ ПОСЛЕДНИ ЩРИХИ! В ПРОТИВЕН СЛУЧЕЙ, НЯМА РЕКОРД НА РИНГА.

 

ПО НИСКИТЕ ПРЕДАВАТЕЛНИ ЧИСЛА СА НАПЪЛНО НОВИ ЗА МОДЕЛА, НЕ ЗА КОНКРЕТНИЯ АВТОМОБИЛ, КАКТО И 10 ВЕРСИЯ НА ДВИГАТЕЛЯ, НОВОТО ШАСИ И АЕРО....

 

ТОЧКА ГОЛЯМА И УДЕБЕЛЕНА

 

 

technically representative of production specification

Link to comment
Share on other sites

Няма да споря повече - новата хонда си е с по-ниски предавателни числа, а ТАЯ хонда е с допълнително променени предавателни числа, съобразени с пистата и поставянето на рекорда (това, дето се опитваш да ме убедиш, че не е така, а и честно казано ми е все тая). Само си позволих да нормализирам шрифта с големина 36 от поста ти, понеже все още не ми се налага да нося очила, а и заема половин страница, но и 48 да беше използвал, не виждам как би станал по-убедителен. :)

 

 

 

4ff3c2c4db5d5.gif

 

 

Link to comment
Share on other sites

Не, тоя от спойлера. :devil

 

Румба, стига си ми губил времето да ти отговарям, че трябва да излизам...виж какво съм ти "нарисувал" и приключвам(е). :)

 

animaatjes-peace-13841.gif

Link to comment
Share on other sites

Тънкия момент е че тия времена се постигат от професионалисти, аз да въртя 24/7 пак няма да ги докарам то толкова, колкото прото.

 

Пламене, в официална новина пише, че двигатяля е optimized и refined, от предишната генерация, по-късите скорости са по-къси ама от кое, тук нещо транслейтъра ти отбегва. По-къси скорости, по-широка база, оптимизиран двигател, друго окачване от забележи "предишният" модел на ТИП Р......

Почти... Хуракан трбябва да е някъде около около 12ц и 488...не 40 секунди по-бърз и почти толкова бърз колкото кола, която не е нито стрийт лигал, нито става за писта и, която постави рекорд със сликове. Името на Хуракана беше перформънс или нещо от сорта.
Link to comment
Share on other sites

Искам такова окачване...не е ново, но досега никой не беше писал във форума за него. Всъщност това окачване е разработено още преди десетина години, но не е добило разпространение, поради факта, че е скъпо и сравнително тежко.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=5OLrrsMevTc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

 

По тоя повод в план-програмата на Франция фигурира точка за пълна забрана на бензиновите и дизеловите коли след 2040-та...а какво мислят за хибридите засега няма информация.

Link to comment
Share on other sites

По тоя повод в план-програмата на Франция фигурира точка за пълна забрана на бензиновите и дизеловите коли след 2040-та...а какво мислят за хибридите засега няма информация.

То се обсъжда след 2030 в целия ЕС да се забрани продажбата на бензинови и дизелови коли...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...