Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Благодаря и на двамата. Аз това със сигурност ще го направя, но не искам някакво специално отношение, а по-скоро дали смятат да предлагат скоростите, за които чух миналата година, и ако са симетрични навсякъде поне 100, не бих се замислил.

До крайния срок за плащане към кулбокс (12-то число) има още близо 2 седмици, дотогава ще съм решил :) .

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Има да, те си вярват много. Точно затова ги разкарах преди години, защото едно обещават, друго правят, че и после сърдит го раздаваше Гаров. Звъни ми и ми казва:"С голямо учудване разбирам, че си отпратил техниците...".

Бяхме говорили да ми докара влакно, те ми идват с 220 метра FTP...

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Благодаря и на двамата. Аз това със сигурност ще го направя, но не искам някакво специално отношение, а по-скоро дали смятат да предлагат скоростите, за които чух миналата година, и ако са симетрични навсякъде поне 100, не бих се замислил.

До крайния срок за плащане към кулбокс (12-то число) има още близо 2 седмици, дотогава ще съм решил :) .

Здравей tedy,

 

Всеки абонат на Cooolbox на безсрочен договор може да го прекрати в деня, в който върне устройствата си като таксата му се преизчислява до съответната дата.

 

Все пак ще се радваме да ни дадеш въпросните две седмици, за да се опитаме да решим проблема или поне да разберем откъде е.

Edited by ITD
Link to comment
Share on other sites

Ми сипи му бе! Ама с аргументи, че ги знаеш какви са приказливи. 

Аз щях да ходя да пречукам някакъв кретен е залата за малко. Заради, да го наречем, некоректно отношение по телефона. После реших просто да им се обадя и да го обсъдим, което бе 1 час разговор и коментарите ни подминаха спомените от 90-те и даже се коментира голата тиква на оня малоумен "комисар"  

Link to comment
Share on other sites

Здравей tedy,

 

Всеки абонат на Cooolbox на безсрочен договор може да го прекрати в деня, в който върне устройствата си като таксата му се преизчислява до съответната дата.

 

Все пак ще се радваме да ни дадеш въпросните две седмици, за да се опитаме да решим проблема или поне да разберем откъде е.

Здравей. Със сигурност ще чакам до 11-12-ти в текущото положение (стария рутер). 25 лв не са малко, но ги споменах за пълнота - не е топ приоритетит цената за решение за доставчик, но в случая обаче единствено гигабита миналата година ме "замисли" и привлече да ви пробвам интернета :) . Тогава просто обърнах по-сериозно внимание на тогавашните ми скорости, от които от доста време имах някакви "мълчаливи" забележки, и беше добър момент и да "почувствам" гигабит.

А когато се появи критичен проблем (за мен поне), крехкото равновесие цена/полза започва да напомня за себе си така или иначе :) .

 

Edit: Еми ето, още същия ден вечерта започна пак проблемите, със стария рутер, микротика изцяло изключен отвсякъде. Няколко обаждания, whatsapp, viber.. пълен мъртвец. Но ще изчакам до 12-ти, дано нещо пипнете че да се оправи. Отново - наясно съм, че понякога подобни проблеми са много трудни за откриване.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

 

Здравейте, @jijane, 

 

 

В Cooolbox се стараем непрекъснато да подобряваме услугите, които предлагаме. На всички наши клиенти, които са на вашия план предлагаме възможността да преминат към новите ни услуги. Така използвате интернет със скорости до 1000 Mbps на същата цена на която е и пакетът, който Вашите родители ползват или пакетна услуга, която включва интернет, телевизия и телефон. Ако имате още въпроси или нужда от съдействие, можете да ни предоствите в лично съобщение три имена и актуален телефон, на който наш колега да ви потърси.

 

Благодаря за отговора, но нямам нужда от съдействие вече. Подал съм заявление за отказване, както и други хора подаваха в офиса Ви като бях. Не мисля, че с тези си действия подобрявате услугите, които използвам, защото реално ме изгонихте като ваш абонат. Поради тази причина от тук нататък парите ми ще отидат при доставчик, който предлага всякакви комбинации от услуги.

Edited by jijane
Link to comment
Share on other sites

Off/ Не съм абонат на куулбокс, но според мен хората имат различни нужди и един доставчик на услуги би трябвало да е по-гъвкав в офертите си ако иска да има максимален брой клиенти, понеже не на всеки му е необходимо всичко в 1, при положение, че ще ползва само телефона и евентуално чат-пат интернета.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

 

Поради нови промени в търговските условия от страна на Нова Броудкастинг Груп се налага повишаване цената на допълнителен пакет Diema Extra.

Повече информация можете да намерите тук => https://www.cooolbox.bg/news/promyana-v-cenata-na-paket-diema-extra

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

 

Поради нови промени в търговските условия от страна на Нова Броудкастинг Груп се налага повишаване цената на допълнителен пакет Diema Extra.

Повече информация можете да намерите тук => https://www.cooolbox.bg/news/promyana-v-cenata-na-paket-diema-extra

 

Ясно е, че съгласно Общите условия можете едностранно да променяте цените, но какво се има предвид под "за което публикува предварително, в нормативно предвидения срок", че така "от днес, за утре", при това от днес следобед, не ми се струва да е много редно...

 

Струва ми се абсолютно нередно човек да няма възможност да се откаже преди влизането в сила на новите цени.

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

В смс-а, който получих пише:

"Имате право на отказ от пакет Diema Extra в 30-дневен срок от датата на влизане в сила на изменението"

т.е. днес не мога да се откажа, защото изменението още не е влезнало в сила, а след това ще се издаде нова фактура, с новата цена...

Някой май е проспал времето за уведомяване!

Link to comment
Share on other sites

Драмата с новите цени продължава и в тази тема. Но, като предложих дискусията да се отдели в отделна тема преди месец, нЕкои от тук ревящите сега, бяха на друго мнение: хейт било нЕкакъв.

 


А нещо по въпроса с гоненето на абонати?
 
Това е абсЕлютно невъзможно. Лъжа и хейт смесени в симбиоза някаква :lol:
Капо ди тутти капи да гони. Абсурд!
Edited by biodesign
Link to comment
Share on other sites

А инфото от Нова е от 28.06.2017г. :laughing:

 

Горе-долу от това време забелязах една постоянна и доста агресивна реклама по Нова точно на Диема екстра...явно са го закъсали за абонати...

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

 

Поради нови промени в търговските условия от страна на Нова Броудкастинг Груп се налага повишаване цената на допълнителен пакет Diema Extra.

Повече информация можете да намерите тук => https://www.cooolbox.bg/news/promyana-v-cenata-na-paket-diema-extra

 

@Tony_, така както сте го написали, да разбирам ли, че във фактурата за септември, таксата ще бъде 6.99 лв., защото ще си начислите допълнителното левче за м. август?

Link to comment
Share on other sites

 

Здравейте,

 

Поради нови промени в търговските условия от страна на Нова Броудкастинг Груп се налага повишаване цената на допълнителен пакет Diema Extra.

Повече информация можете да намерите тук => https://www.cooolbox.bg/news/promyana-v-cenata-na-paket-diema-extra

 

 

 

@Tony_, така както сте го написали, да разбирам ли, че във фактурата за септември, таксата ще бъде 6.99 лв., защото ще си начислите допълнителното левче за м. август?

Здравейте, как е качеството на TV при Cooolox спрямо N3? досега само нет ползвам и съм доволен, но трябва да пускам телевизия и се зачудих. Доколкото виждам, неудобното е, че не може да се ползва с ка модул.
Link to comment
Share on other sites

Здравейте, 

 

Напомняме ви, че услугите на Cooolbox са предплатени и таксата за м. август е платена в началото на м.юли. Във фактурата, която ще ви бъде генерирана на 02.08.2017 г. се начислява таксата за м. септември. 

В следващите 30 дена, влизащо в сила днес, можете да се откажете по всяко време от допълнителен пакет Diema Extra.

Link to comment
Share on other sites

Което означава, че ако не се плати таксата до 12-ти Август (в случая), нета може да се ползва до 31 Август без да го спират. Или ако се откаже човек на 15 Август и занесе оборудването, трябва да му върнат 12.50 лв.

И се чудя ако все пак човек реши да плати примерно на 16 Август, дали се дължи някаква лихва за закъснение от 4 дни..

 

P.S. Иначе според мен Кулбокс са доволни и на сегашния си брой клиенти, явно не искат прекалено много, които да развалят качеството на гигабита на съществуващите..

Иначе можеха да вкарат някоя друга тарифа, която щеше да избие рибата, примерно 200 мбит за 18-20 лв - щеше да се напълни с абонати.

 

P.S.2. По моя проблем пак новини - последните 2-3 дни уж няма проблем с whatsapp - звъни си. Ще видя докога и по някое време може пак да пробвам с микротика да върна. Опасявам се да не няма някаква връзка с натоварване на оборудване, и сега да са по-спокойни дни и затова да няма проблем, примерно.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

Не се дължи лихва.Аз плащам винаги около 15-17-то число на месеца.И как ще дължиш лихва, за нещо което предплащаш.Т.е. нещо което не си ползвал.Преди време се опитаха да направят такова нещо, но точно след 2 месеца ги махнаха.Всички изреваха.Ако си ползвал и си закъснял да платиш, тогава е ясно, че дължиш лихва, но в случая не е така.

Link to comment
Share on other sites

Ок, приемам довода. Но тогава остава въпроса защо има такъв леко безумен срок до 12-то число :) ако може до 30-то "ненаказано". Не че по принцип бих (и съм) "нарушавал" като теб, просто ми стана интересно.

Link to comment
Share on other sites

По моя проблем пак новини - последните 2-3 дни уж няма проблем с whatsapp - звъни си. Ще видя докога и по някое време може пак да пробвам с микротика да върна. Опасявам се да не няма някаква връзка с натоварване на оборудване, и сега да са по-спокойни дни и затова да няма проблем, примерно.

Извинявай, но твоят проблем стана като турски сериал: 29864-ма серия вече и 5 страници от темата.

Спри се малко. Едва ли някой го интересува защо не ти работят месинджърите с които си въртиш милиардният бизнес.

Тарифите на мобилните оператори са почти смешни вече с включени неограничени минути, ти с месинджъри се занимаваш.

Нищо лошо, такива са ти разбиранията, но прекаляваш вече.

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...