Jump to content
BulForum.com

ITD

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About ITD

Recent Profile Visitors

258 profile views
  1. https://hbogo.bg/ 6 лв. на месец директно към тях без нужда от абонамент към оператор... Вземи сега един безплатен месец достъп до HBO GO. Всички нови клиенти могат да услугата безплатно за 1 месец. След този период се заплаща месечен абонамент от 2,99 EUR. Може да спреш абонамента по всяко време.
  2. На 1-ви март ще го обявим. (Тази година)
  3. Не сме сменяли доставчика, а добавихме нов (Telia), като в момента сме пуснали основна част от трафика през него. Обмисляме го отдавна, но решението беше катализирано от няколкото поредни аварии, които имаше първия доставчик (Hurricane Electric) през декември. HE имат много добра свързаност, но за съжаление се оказаха доста нестабилни. Основния проблем с тях е, че при авария (напоследък доста чести) трафика не спира, а се влошава или се black hole-ва, което не ни позволява автоматично да преминем към резервен доставчик. Telia има славата на най-добрия и най-стабилния от доставчиците първо ниво и е повече от два пъти по-скъп. Рядко сме си позволявали компромиси с качеството на услугата и винаги сме съжалявали и бързо сме се коригирали. Вчера имаше флууд.
  4. Точно, в смисъл, че съм съгласен с теб за еволюцията и за отказването от стари навици.
  5. В момента се подготвяме за внедряване на нова IVR система, която позволява и включване на автоматично съобщение. За съжаление по законите на Мърфи събитията ни изпревариха. Съжалявам, че сте останали с впечатлението, че не мислим за клиентите. Надявам се в бъдеще да ви покажем, че не е така.
  6. Вярваме в свободата и в нуждата от взаимно удовлетворение от една връзка. Когато някоя от страните се почувства неудовлетворена, трябва да има свободата да я прекрати. Това е причината да нямаме срочни договори. Това е и причината да се чувстваме свободни да спрем предлагането на някоя услуга, когато тя вече не отговаря на възгледите ни. Да Няма изцепки.
  7. Определено е важно да се забавляваме
  8. Здравейте, Прави сте, следим с интерес дискусията Нямаме претенция да сме най-иновативни или най-гъвкави. Правим всичко така, че да е в унисон с ценностите и визията ни, за да чувстваме удовлетворение от резултата. Не винаги успяваме, но се стараем и се радваме, когато резултата се харесва. Не бихме направили нещо, което според нас не е редно, само защото някой го е поискал. Относно 0700 номера, както вече казах и в предния си коментар, сме допуснали пропуск, като не сме обърнали внимание на промяната в политиката за таксуване на мобилните оператори на такъв тип номера. Вече работим за решаването на този въпрос.
  9. Когато активирахме 0700 преди десет години беше най-удобния начин да осигурим връзка с нас при еднакви условия за всички. Не сме обърнали внимание, че ситуацията се е променила. Ще поправим това.
  10. Здравей Lucky Luciano, При стария начин на плащане също ползвахме ePay. За съжаление те са единствените, които предлагат подобна услуга в България и не мисля, че думата заигравка е подходяща. Както каза netrootbg през ePay съществува възможност да се плаща без да се регистрира потребител или карта. Колкото до касите, това че имаме само една не означава, че ограничаваме потребителите да плащат в брой. Всеки може да заплати таксата си в която пожелае каса на EasyPay. Вярваме, че всяка компания трябва да се концентрира в основната си дейност и да влага всичко в нея. Ние не сме касов оператор и сме убедени, че вместо да се опитваме да бъдем е много по-добре да насочим този ресурс към подобряване на услугите си.
  11. Здравей tedy, Всеки абонат на Cooolbox на безсрочен договор може да го прекрати в деня, в който върне устройствата си като таксата му се преизчислява до съответната дата. Все пак ще се радваме да ни дадеш въпросните две седмици, за да се опитаме да решим проблема или поне да разберем откъде е.
×
×
  • Create New...