Jump to content
BulForum.com

ITD

Members
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About ITD

Recent Profile Visitors

803 profile views
  1. https://www.amazon.com/gp/product/B09SZN357X
  2. За съжаление цената не се определя от използваното технологично решение, а от разходите за права към праводържателите, които са основната част от себестойността на телевизионната услуга…
  3. Ясно ни е, че предизвикателството е голямо. Надяваме се да не влезем в статистиката на провалили се български фирми дръзнали да разработват собствен продукт. Вярваме, че е риск, който си заслужава.
  4. На този въпрос ще отговоря с
  5. Plameni, благодарим за доверието!
  6. Следим го още от първия път, в който писа. За съжаление не отговарят. Твърдението, че само нашия рутер на намирал най-краткия път не е просто нови данни...
  7. Plameni, стига мрънка. Проблемът не е в нас, а в Cloudflare. Не ни анонсират въпросните префикси през връзката в БИКС. Писали сме им, но не отговарят. Явно и те си имат грижи.
  8. Благодарим за добрите думи!
  9. https://hbogo.bg/ 6 лв. на месец директно към тях без нужда от абонамент към оператор... Вземи сега един безплатен месец достъп до HBO GO. Всички нови клиенти могат да услугата безплатно за 1 месец. След този период се заплаща месечен абонамент от 2,99 EUR. Може да спреш абонамента по всяко време.
  10. На 1-ви март ще го обявим. (Тази година)
  11. Не сме сменяли доставчика, а добавихме нов (Telia), като в момента сме пуснали основна част от трафика през него. Обмисляме го отдавна, но решението беше катализирано от няколкото поредни аварии, които имаше първия доставчик (Hurricane Electric) през декември. HE имат много добра свързаност, но за съжаление се оказаха доста нестабилни. Основния проблем с тях е, че при авария (напоследък доста чести) трафика не спира, а се влошава или се black hole-ва, което не ни позволява автоматично да преминем към резервен доставчик. Telia има славата на най-добрия и най-стабилния от доставчиците първо ниво
  12. Точно, в смисъл, че съм съгласен с теб за еволюцията и за отказването от стари навици.
  13. В момента се подготвяме за внедряване на нова IVR система, която позволява и включване на автоматично съобщение. За съжаление по законите на Мърфи събитията ни изпревариха. Съжалявам, че сте останали с впечатлението, че не мислим за клиентите. Надявам се в бъдеще да ви покажем, че не е така.
×
×
  • Create New...