Jump to content
BulForum.com

jijane

Members
  • Content Count

    681
  • Joined

  • Last visited

About jijane

  • Rank
    Гуру
  • Birthday 07/22/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Plovdiv

Recent Profile Visitors

1271 profile views
  1. Баси, всичките ми познати, или поне повечето, които са под някаква форма ИТ-та/офис работници, се оплакваха, когато имат само 2-3-5 дена хоум офис. Сега като са 100% хоум офис с тенденция да си остане така реват,че им е писнало и искат обратно в офиса. Хърбите като мен, които са в бизнеса по осигуряването на хранителните продукти на тея дето по подписите имат слогани "stay home, stay safe", немане драми с движение, социални контакти и прочие. Пандемия, или не требе да се яде, пие, сере и т.н.
  2. Че за 10 лева струва ли си да е без гаранция?
  3. Спал съм на най-различни матраци, но за мен лично тия с покет пружините са ми най-удобни. Средно твърдите ми понасят най-добре, а да спя на разни мемори пяни ми е най-неудобно. То си е индивидуално до човек и така, че тоя или оня е хубав и удобен не а база мнения у интернета не важат.
  4. Офроуд и ЦРВ, еле пък да се сравнява със Субару. ЦРВ-то си е асфалтаджия с някакви възможности за равен черен път с два пръста кал. Навъдиха се всякакви влогъри, инста-нещо си, дето сравняват несравними неща. Очаквам скоро някой да направи клип как некой джиБ е по-добър в гората от някое Ферари.
  5. На по-новите коли компресора е постоянно зацепен. Товара се управлява чрез промяна на налягането в картера. Не са много по-чупливи от старите бангии работещи на включ/изключ. Комфорта в купето е на друго ниво.
  6. 128GB Transcend 420S със оставаща гаранция от 32 месеца - 50 лева.
  7. За Мазда 5-цата, ако е нов внос на 99% задното окачване ще е за ремонт. Те си имат драми там от завода. Мазна 5 дизел на незнайни километри, по-добре не. Бензинките са масларки повечето, както и повечето бензинови мотори от тия години без оглед на марката. Това ми е личното мнение.
  8. Покривните системи за плоски покриви са най-различни, но по издръжливост и съответно цена са: EPDM>TPO>разните там битумни, като ако са баластови, живота им расте още. Цените са най-разнообразни, в зависимост от производителя и фирмата изпълнител.
  9. В зависимост от дейностите, с които се занимава, или иска и може да се занимава сервиза, сумите за софтуер и хардуер на годишна база могат много лесно да достигнат и подминат 30к лева. Разбира се става и с кабел и блутут джвъчка от Китай за 15 лева, почти същото е.
  10. Не съм, даже не съм ги виждал на живо тия коли. ЦРВ го мести без проблем това моторче. Но пък ЦРВ и прилични способности извън пътя са взаимоизключващи се.
  11. 6-ците и 3-ките на Мазда до 2009-та си е малко на късмет да уцелиш някоя, която да не е масларка(същото като акорд 7-ца с 2.4 мотора, повечето казват че не гори масло, но тихо си доливат). Колегата има СХ3 2.0/150 катъра от 2 години и маслото не го бара, но все пак е нов, не е някой горубленски туч на незнайни километри. СХ3 обаче си е дребна много, все пак е на базата на Мазда 2.
  12. @deus_pld Нека да разграничим продуктите за домашно производство от тези за масово поизводство. При тези за домашно ползване в повечето случаи са малки партиди от селектирани сортове и с повече внимание към детайла. Защо се усеща вкус на царевица, ориз, захар и така нататък е обект на друга дискусия с неизвестна продължителност. Има прекалено много променливи в производството на бира за получаване на желания вкус на потребителя и определени качествени показатели. Аз лично съм на мнение, че именно пивоварите с "традиции", които закупиха почти всички пивоварни в България, са виновни за моментнот
  13. До толкова са еднакви малца и ечемика, че малца(който се получава от ечемик)е почти два пъти по-скъп от ечемика. ГМО царевицата е едно от последните неща, които трябва да те притесняват в състава на масовите бири. И нека престанем да спекулираме със така популярния закон за чистотата на бирата, защото ако наистина се прилагаше с цялата си строгост, ще останат само тия дето си правят бирата у тях.
  14. Ако искаш да намалиш разходите за производство на бира ще се стремиш да вдигнеш съдържанието на ечемик за сметка на малц. Грис-а е по-скъп от малц-а и още по-скъп от пивоварния ечемик. Проблема основно идва от това, че пивоварния ечемик отглеждан в България, респективно и малц-а произвеждан от него е доста боклучав. За минимизиране на проблемите породени от боклучавите съставки най-евтиното решение е прословутия царевичен грис. От тоя грис, който се озахарява и т.н., след ферментацията не остава нищо. Грис се слага в рецептата на Стела Артоа, оригиналната белгийска, но не съм видял някой да ре
  15. Купи си някакъв ключ за 3-4 еврО.
×
×
  • Create New...