Jump to content
BulForum.com

jijane

Members
  • Content Count

    682
  • Joined

  • Last visited

About jijane

  • Rank
    Гуру
  • Birthday 07/22/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Plovdiv

Recent Profile Visitors

1395 profile views
  1. Колегата дето търси тютюн на листа ще го посъветвам да не се занимава. Сортовете ориенталски тютюн, които останаха да се гледат в България не стават за пушене сингъл. Не че не стават, ни ефектът и миризмата не са за всеки. Наще са с високо съдържание на никотин и смоли и не са подходящи за наргиле и качаци. Трябва да се направи някакъв бленд от различни сортове и без да обиждам колегата, но се съмнявам да се справи с тази задача.
  2. Баси, всичките ми познати, или поне повечето, които са под някаква форма ИТ-та/офис работници, се оплакваха, когато имат само 2-3-5 дена хоум офис. Сега като са 100% хоум офис с тенденция да си остане така реват,че им е писнало и искат обратно в офиса. Хърбите като мен, които са в бизнеса по осигуряването на хранителните продукти на тея дето по подписите имат слогани "stay home, stay safe", немане драми с движение, социални контакти и прочие. Пандемия, или не требе да се яде, пие, сере и т.н.
  3. Че за 10 лева струва ли си да е без гаранция?
  4. Спал съм на най-различни матраци, но за мен лично тия с покет пружините са ми най-удобни. Средно твърдите ми понасят най-добре, а да спя на разни мемори пяни ми е най-неудобно. То си е индивидуално до човек и така, че тоя или оня е хубав и удобен не а база мнения у интернета не важат.
  5. Офроуд и ЦРВ, еле пък да се сравнява със Субару. ЦРВ-то си е асфалтаджия с някакви възможности за равен черен път с два пръста кал. Навъдиха се всякакви влогъри, инста-нещо си, дето сравняват несравними неща. Очаквам скоро някой да направи клип как некой джиБ е по-добър в гората от някое Ферари.
  6. На по-новите коли компресора е постоянно зацепен. Товара се управлява чрез промяна на налягането в картера. Не са много по-чупливи от старите бангии работещи на включ/изключ. Комфорта в купето е на друго ниво.
  7. 128GB Transcend 420S със оставаща гаранция от 32 месеца - 50 лева.
  8. За Мазда 5-цата, ако е нов внос на 99% задното окачване ще е за ремонт. Те си имат драми там от завода. Мазна 5 дизел на незнайни километри, по-добре не. Бензинките са масларки повечето, както и повечето бензинови мотори от тия години без оглед на марката. Това ми е личното мнение.
  9. Покривните системи за плоски покриви са най-различни, но по издръжливост и съответно цена са: EPDM>TPO>разните там битумни, като ако са баластови, живота им расте още. Цените са най-разнообразни, в зависимост от производителя и фирмата изпълнител.
  10. Не съм, даже не съм ги виждал на живо тия коли. ЦРВ го мести без проблем това моторче. Но пък ЦРВ и прилични способности извън пътя са взаимоизключващи се.
  11. 6-ците и 3-ките на Мазда до 2009-та си е малко на късмет да уцелиш някоя, която да не е масларка(същото като акорд 7-ца с 2.4 мотора, повечето казват че не гори масло, но тихо си доливат). Колегата има СХ3 2.0/150 катъра от 2 години и маслото не го бара, но все пак е нов, не е някой горубленски туч на незнайни километри. СХ3 обаче си е дребна много, все пак е на базата на Мазда 2.
  12. @deus_pld Нека да разграничим продуктите за домашно производство от тези за масово поизводство. При тези за домашно ползване в повечето случаи са малки партиди от селектирани сортове и с повече внимание към детайла. Защо се усеща вкус на царевица, ориз, захар и така нататък е обект на друга дискусия с неизвестна продължителност. Има прекалено много променливи в производството на бира за получаване на желания вкус на потребителя и определени качествени показатели. Аз лично съм на мнение, че именно пивоварите с "традиции", които закупиха почти всички пивоварни в България, са виновни за моментнот
  13. До толкова са еднакви малца и ечемика, че малца(който се получава от ечемик)е почти два пъти по-скъп от ечемика. ГМО царевицата е едно от последните неща, които трябва да те притесняват в състава на масовите бири. И нека престанем да спекулираме със така популярния закон за чистотата на бирата, защото ако наистина се прилагаше с цялата си строгост, ще останат само тия дето си правят бирата у тях.
  14. Ако искаш да намалиш разходите за производство на бира ще се стремиш да вдигнеш съдържанието на ечемик за сметка на малц. Грис-а е по-скъп от малц-а и още по-скъп от пивоварния ечемик. Проблема основно идва от това, че пивоварния ечемик отглеждан в България, респективно и малц-а произвеждан от него е доста боклучав. За минимизиране на проблемите породени от боклучавите съставки най-евтиното решение е прословутия царевичен грис. От тоя грис, който се озахарява и т.н., след ферментацията не остава нищо. Грис се слага в рецептата на Стела Артоа, оригиналната белгийска, но не съм видял някой да ре
  15. Купи си някакъв ключ за 3-4 еврО.
×
×
  • Create New...