Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Извинявай, но твоят проблем стана като турски сериал: 29864-ма серия вече и 5 страници от темата.

Спри се малко. Едва ли някой го интересува защо не ти работят месинджърите с които си въртиш милиардният бизнес.

Тарифите на мобилните оператори са почти смешни вече с включени неограничени минути, ти с месинджъри се занимаваш.

Нищо лошо, такива са ти разбиранията, но прекаляваш вече.

Тъкмо в един друг форум се обяснявах с едни ... чукчи-писатели, но ти явно биеш всички рекорди. Явно толкова си и чел това, от което се оплакваш, че прекалявам.

Мислех да не се занимавам И с теб, но подобна провокация няма как. Като не ти отърва да ме четеш, блок и продължаваш, Ок?! Мисля, че IPB поддържа такава опция.

Поне двама знам, на които им е интересно какво се случва с "моя" случай, който не е някаква прищявка и не е свързана с милиарди, но е важна за мен, предполагам в друг аспект и за други хора.

Колкото до безкрайните минути от операторите, ти ли ще плащаш на тези, които търсят МЕН през тези месинджъри? А ако говорим за международни разговори с часове?! Да ти дам сметка да ми превеждаш парите.

С месинджърите качеството на разговорите е в пъти по-добро, с по-голям bandwidth - с нормална телефония често едвам разбираме какво си говорим, без значение кой с какъв телефон е.

Да не говорим, че почти всеки месец ми остават десетки неизговорени минути от плана.

Изобщо, какво ли ти се обяснявам... нечетящ и пишещ, пък и се дразни. Блок и подминаваш!

 

Аз пак ще си кажа по моя проблем - и днес засега нямам проблем, и Whatsapp/Viber си ми звънят :) . Да видим докога.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

---

Това не е пресцентър, нито чат стая. Като се интересувате трима - направете си една групичка във фейсбук и си чатете и лайквайте на воля.

Това все пак е форум и той се чете от доста хора, които повярвай ми, въобще не се интересуват от частният ти проблем.

Днес имаш - утре нямаш проблем. Това го пишеш вече 2 седмици. Днес ИСП-то ти е виновно, утре - не е.

Айде стига вече. Тая тема се е превърнала в клоака. Сълзлива драма от типа дързост и красота и нищо общо с услугата.

Link to comment
Share on other sites

И как по-точно няма нищо общо с услугата? Или трябва само хвалебствени писма да им пишем? 

Това е тема във ФОРУМ, дотук всичко е по темата. Вече ти се каза - като не ти харесва, блокирай потребителя. Или не чети. 

Link to comment
Share on other sites

И как по-точно няма нищо общо с услугата? Или трябва само хвалебствени писма да им пишем? 

 

Това е тема във ФОРУМ, дотук всичко е по темата. Вече ти се каза - като не ти харесва, блокирай потребителя. Или не чети.

И кое касае услугата? Услугата е достъп до интернет, не е съпорт на месинджъри. Интернет има ли? Има. Прекъсва ли му? Не му прекъсва.

Днес кулбокс са виновни, утре не са виновни. И тая плоча се върти половин месец.

Кулбокс си имат съпорт.

Странно мнение и то точно от модератор.

Edited by biodesign
Link to comment
Share on other sites

Явно нещо някъде му прекъсва, за да има тези проблеми, които за него явно са важни и сериозни проблеми. 

Трети път се казва - блокирай го и няма да вижда какво пише. Не знаеш как става ли? 

Link to comment
Share on other sites

Явно нещо някъде му прекъсва, за да има тези проблеми, които за него явно са важни и сериозни проблеми. 

 

Трети път се казва - блокирай го и няма да вижда какво пише. Не знаеш как става ли?

 

Знам как става, но не ми нареждай какво да правя, ако обичаш.

И пак казвам за трети път: като има проблем, който други нямат - звъни на съпорта. На кулбокс, на месинджърите си... на който си иска.

 

bfil.png

Edited by biodesign
Link to comment
Share on other sites

Аз викам ти на мен да не ми казваш какво да правя, какво ще кажеш? .Да беше чел, щеше да знаеш, че е минал вече през съпорта. Както и че сдруги доставчици всичко му работи. 

Link to comment
Share on other sites

Явно човекът наистина ни е блокирал, явно си е злопаметен по природа. Аз лично никога досега не съм блокирал потребител по форуми, а съм в интернет от 2000-та, и съм имал безброй и по-тежки пререкания с какви ли не индивиди по форумите. Отделно, никога не съм се дразнел на потребители, които продължително време си пишат по техни проблеми, даже ми е интересно развитието на нещата с времето. Но явно хора всякакви, съжалявам хората, които стигат до такива мерки, но явно за негово успокоение и лекарство е по-добре :) .

И да, нямаше да вдигам врява ако не бях стигнал до заключение, че е нещо от доставчика, затова вече около 2 месеца се разсипах от експерименти.

Съпорта засега не знае от какво е, правихме някои тестове и анализи. Засега е Ок уж, но затова са кофти такива проблеми, защото са "интермитентни", макар и досега относително сигурно възпроизводими в малко по-дълъг период.

Link to comment
Share on other sites

Да беше чел, щеше да знаеш, че е минал вече през съпорта. Както и че сдруги доставчици всичко му работи.

А случайно да си прочел, че след толкова проблеми все още не си е рестартирал оборудването в тях? Изобщо след като отказа да го направи и спрях да чета глупостите в темата. И да всичко си им е наред на Cooolbox-a. Всеки ден се използва за всякакви разговори и няма грам проблеми. И услугата е бетон и съпорта също. Всъщност на съпорта съм звънял един единствен път за всичките години и то защото исках да ми преместят оборудването. Веднъж имаше и проблем с изгорял приемник. За няма и час дойдоха и го смениха.
Link to comment
Share on other sites

Аз пък съм имал проблеми с тях, но не такива, че да ги ритам и не занимавам никого. Никъде нищо бетонно няма - като им гледам телевизията - нищо особено. За интернет нямам сериозни наблюдения, макар че плащам ей така бадева, но и там не са ме впечатлили с нищо особено в малкото пъти, които съм го ползвал. Ти ако искаш може паметник да им вдигнеш, няма проблеми. 

 

И кой по-точно ти каза, че не си е рестартирал оборудването? Общо взето оспамихте с тъпотии, докато единствен той пише за проблем с точно тоя доставчик. Ама толкоз бързате да им лъскате обувките, че даже не четете.  :laughing:

Link to comment
Share on other sites

И кой по-точно ти каза, че не си е рестартирал оборудването?

tedy го каза няколко пъти. Упорито отказва. Явно не четеш, а просто се включваш защото темата е активна. Телевизията им е също перфектна, но лично аз я използвам малко. За сметка на това всички вкъщи са мега доволни. Я сподели какви проблеми си има, че да се посмеем малко. Вероятно пак ще се окаже предмониторен проблем.
Link to comment
Share on other sites

За рутерите мисля че казах, че съм ги рестартирал няколко пъти отдавна.

За медиата не съм казал, но я рестартирах и нея 2 пъти, преди 10-тина дни, и преди няколко - пак. То стария рутер и без това при почти всяка промяна по конфигурацията си прави рестарт.

Самите Кулбокс НИКОГА не ми казаха или помолиха да рестартирам каквото и да било, а аз самия намеквах, че "се каня" да рестартирам евентуално медиата ако проблемът продължи. Толкова по отношение на "глупостите".

Иначе си научих урока, хората се дразнят, и не им пука за по-дребни проблеми, защото всички имат хиляди минути към оператор и не ползват whatsapp или вайбър, нищо че и от двете често се виждат теми по форуми, за проблеми с нотификациите, само дето почти всички винят телефоните си за това. Да, научих си урока, и смятам да не пиша повече по моя проблем, за който ясно друг го няма или не е забелязал, и полза няма, и каквото с кулбокс направим, това е, заинтересуваха се, явно не им е през оная работа. Ако се окаже от тях и нещо не стане работата, поне избор има. До последно ще гледам да остана на тях и ще експериментирам.

Пишех тук, защото този форум и тема по всичко личи, е по-гледан от Кулбокс, за разлика май от техния собствен, където я пише някой веднъж на 2 месеца, я не. Отдавна ми стана ясно, че явно други съфорумници нямат моя проблем, и вичко което продължих да пиша по проблема, е за "консумация" между мен и поддръжката на кулбокс. Сега дано е по-ясно за "мрънкането" и глупостите, с които занимавам четящите!

 

P.S. На мен пък ми прави впечатление постоянните мрънкания от повече от година относно ценовите политики на компанията, вкл. какви тарифи и планове имат за телевизия/нет/телефон, как премахват едни тарифи, дигали цени и т.н. Едни и същи неща. Е, аз пък точно с тези неща съм Ок, те си решават какви тарифи и цени да правят, свободен пазар е, те си решават дали ще задържат или гонят абонати. И макар че съм го коментирал неколкократно, не съм си позволявал да обиждам или демонстрирам особено раздразнение към пишещите тези неща. Ако щат и 50 години да повтарят тези си недоволства, аз съм Ок, стига да не заглушават много някакви по-сериозни проблеми, които някои потребители може би имат и проблемите им да остават в девета глуха. В случая проблеми почти липсват, затова това не стои на дневен ред.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

Едно ще ти кажа - като си спрял да четеш, сЕди си спрял.

Велика мисъл. Не съм спрял да чета. Спрях да пиша защото се пишеха само глупости. Така и не сподели какви са били проблемите ти с тях. Да не те е срам нещо?

 

За рутерите мисля че казах, че съм ги рестартирал няколко пъти отдавна.

За медиата не съм казал, но я рестартирах и нея 2 пъти, преди 10-тина дни, и преди няколко - пак. То стария рутер и без това при почти всяка промяна по конфигурацията си прави рестарт.

Самите Кулбокс НИКОГА не ми казаха или помолиха да рестартирам каквото и да било, а аз самия намеквах, че "се каня" да рестартирам евентуално медиата ако проблемът продължи. Толкова по отношение на "глупостите".

Иначе си научих урока, хората се дразнят, и не им пука за по-дребни проблеми, защото всички имат хиляди минути към оператор и не ползват whatsapp или вайбър, нищо че и от двете често се виждат теми по форуми, за проблеми с нотификациите, само дето почти всички винят телефоните си за това. Да, научих си урока, и смятам да не пиша повече по моя проблем, за който ясно друг го няма или не е забелязал, и полза няма, и каквото с кулбокс направим, това е, заинтересуваха се, явно не им е през оная работа. Ако се окаже от тях и нещо не стане работата, поне избор има. До последно ще гледам да остана на тях и ще експериментирам.

Пишех тук, защото този форум и тема по всичко личи, е по-гледан от Кулбокс, за разлика май от техния собствен, където я пише някой веднъж на 2 месеца, я не. Отдавна ми стана ясно, че явно други съфорумници нямат моя проблем, и вичко което продължих да пиша по проблема, е за "консумация" между мен и поддръжката на кулбокс. Сега дано е по-ясно за "мрънкането" и глупостите, с които занимавам четящите!

Значи рестартираш медията. Всичко тръгва на 6 и случайно забравяш да го споменеш в темата... Интересно.

А колко пъти се чу със съпорта? В този форум те питаш, но не е официален начин за контакт с тях. Дали числото не клони към 0? Защото ако си се чул ще отворят тикет в системата си и ще могат да проследят как тече разрешаването на проблема.

Още в първото мнение ти писах, че съм почти сигурен, че при теб е някъде проблема. Провери всякакви вариантите. Рутерите са мега капризни. Да не говорим, че няма второ такова лайно като андроида. Още повече пък неговите нотификации. Там хвърляш боб и се надяваш да си уцелил версия на софтуера при който работят.

Link to comment
Share on other sites

Къде съм казал в каква последователност са следните две неща: 1) рестарт на медията, 2) нещата тръгват на 6. ..?! :notify: Имало е периоди и преди 1.5 и 2 месеца, когато нещата са били по 2-3 дни наред.

В темата не бях писал последните 10-тина дни допреди 1-2 дни, или нещо такова, не съм го споменал за медиата, и какво.

Да, не е официален начин за контакт, но вече писах, че явно този форум е по-гледан от техния. По телефон се бяхме чули, после по имейл правихме разни тестове. Остава те да кажат дали има нещо нередно след тези неща.

От доста време просто споделям в по 1-2 изречения как вървят експериментите. Защото едно е да има тикет (май вече са два такива), друго е да вървят тестове и експерименти от моя страна вече 2 месеца.

"Рутерите са мега капризни" - Ок, писах (но явно не си прочел), че с лангейм досега за 2 месеца съм имал.... 1 или 2 пропуснати повиквания, срещу 601 или 602 докато тел-а е бил на кулбокс (да, по няколко десетки на ден).

Всичко останало, което пишеш, изгубва смисъл, за андроида (не че и моето мнение за него не е такова), версии на софтуера и т.н.

Още проследявам, направих 3 дни без проблем, както казах, страхувам се, че е проблем на случаен принцип, който може и да не се хване.

Предполагам става ясно за четящите, че искам да остана на кулбокс по възможност, защото във всичко останало нетът е перфектен, бърз и т.н.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

 и спрях да чета глупостите в темата. 

 

Велика мисъл. Не съм спрял да чета.  

 

Може да не е велика, но пък е вярна. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Може да не е велика, но пък е вярна. 

 

Е, спрял е да чете само глупостите. Някак успява да разбере кои са глупостите без да ги прочете и ги пропуска ;) . Иска се висш пилотаж за това, за сметка на това пък ги коментира успешно :D .

Този ми пост може би ще е един от малкото, които са пълен офтопик, но не се сдържах ... все пак далеч няма да съм единствен с пълни офтопици не само в тази тема.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

Явно човекът наистина ни е блокирал, явно си е злопаметен по природа.

 

Не позна причината. На човека му писна да чете тъпотии. От друга страна, след настоятелното приканване да ползвам тази функция от МОДЕРАТОР, взех, че го послушах. И наистина така е по-добре. Не чета нито теб, нито него. Оттук нататък.

Link to comment
Share on other sites

Не позна причината. На човека му писна да чете тъпотии. От друга страна, след настоятелното приканване да ползвам тази функция от МОДЕРАТОР, взех, че го послушах. И наистина така е по-добре. Не чета нито теб, нито него. Оттук нататък.

:D ще си позволя още един офтопик - ако модератор те помоли да се хвърлиш от мост без въже, какво ще направиш?

На мен лично ще ми липсват заяжданията ти :) . Т.е. нямам проблем с теб, но явно ти имаш . Макар че за по-лесното модериране, ще е по-добре, за да не стават разправии.

"Оттук нататък" - аха, ама нали ни блокира вчера.... кво стана ;) .

 

По темата - днес някой има ли някакви проблеми с лагваща връзка, често за кратко лагващи DNS?

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

Кой изтри последния ми коментар? Ще сподели или ще се крие?

 

Никога не съм се крил, когато съм извършил нещо...било по погрешка, било напълно умишлено. Ако става дума за този твой пост, преместих го там по 2 причини - стори ми се напълно неподходящ за тази тема и освен това минути преди твоя пост djaba беше пуснал пост там и предположих, че просто си сбъркал темата - нещо често срещано, когато човек е отворил няколко таба наведнъж. А всъщност наистина ли хранителният пост беше за тук? ;)

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

 

мнението не беше сбъркано като раздел. Просто реших и аз да споделя нещо, което надали някой го интересува :)

Малко по-сериозно казано: пореден ден има едни боричкания, които уж не са важни и всеки е "над нещата", но май почти никой не отстъпва и пише ли пише...като резултат си мисля, че тези страници са за прескачане, ако някой тръгне да се рови из раздела.

 

Благодаря за бързите отговори, надявах се, че не трийте и не цензурирате. Дано е така и занапред. ;)

Link to comment
Share on other sites

Аха, сега разбрах каква е била идеята. но предлагам все пак да си остане там, че да не пълним тази допълнително с още офтопик.

Link to comment
Share on other sites

И да всичко си им е наред на Cooolbox-a. Всеки ден се използва за всякакви разговори и няма грам проблеми. И услугата е бетон и съпорта също. Всъщност на съпорта съм звънял един единствен път за всичките години и то защото исках да ми преместят оборудването. Веднъж имаше и проблем с изгорял приемник. За няма и час дойдоха и го смениха.

+1 Аз съм към тях почти от началото и като цяло също съм много доволен. Съпорта им поне за мен е железен. На скоро правих ремонт и зад секцията която махнах, видях, че техния кабел се е разцепила обвивката. Обадих им се, ако искат да дойдат да го сменят, щот сега е момента до като няма секции, момчетата дойдоха точно след час и си го смениха.

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...