Jump to content
BulForum.com

Tony_

Members
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

About Tony_

  • Rank
    Новобранец
  1. Здравейте, @Mazev, Можете да активирате и спирате пакет Diema Extra по всяко време през клиентския портал My Cooolbox за желан от вас период. След активиране той ще бъде наличен на всички цифрови приемници до няколко минути, а цената остава 5,99 лв./месечно. При спиране на пакета се генерира автоматично 30-дневно предизвестие.
  2. Здравейте, @Samo_minava, Колегите ни са ангажирани с проблема. Ще споделим, когато има развитие.
  3. Здравейте, От днес, 01.09, канали bTV Cinema, RING HD и Nova Sport HD могат да бъдат управлявани с функциите за времеви контрол! Вече можете да гледате минали предавания до 7 дни назад, да превъртате и да спирате на пауза. Желаем ви приятно гледане!
  4. Здравейте, Напомняме ви, че услугите на Cooolbox са предплатени и таксата за м. август е платена в началото на м.юли. Във фактурата, която ще ви бъде генерирана на 02.08.2017 г. се начислява таксата за м. септември. В следващите 30 дена, влизащо в сила днес, можете да се откажете по всяко време от допълнителен пакет Diema Extra.
  5. Здравейте, Поради нови промени в търговските условия от страна на Нова Броудкастинг Груп се налага повишаване цената на допълнителен пакет Diema Extra. Повече информация можете да намерите тук => https://www.cooolbox.bg/news/promyana-v-cenata-na-paket-diema-extra
  6. Здравейте, @jijane, В Cooolbox се стараем непрекъснато да подобряваме услугите, които предлагаме. На всички наши клиенти, които са на вашия план предлагаме възможността да преминат към новите ни услуги. Така използвате интернет със скорости до 1000 Mbps на същата цена на която е и пакетът, който Вашите родители ползват или пакетна услуга, която включва интернет, телевизия и телефон. Ако имате още въпроси или нужда от съдействие, можете да ни предоствите в лично съобщение три имена и актуален телефон, на който наш колега да ви потърси.
  7. Здравейте, Както сме споделили и в нашия форум, въпросът е отправен към колегите от технически отдел. Ще пишем при първа възможност.
  8. @plameni, колегите ни предприеха действия за трайно разрешаване на въпроса. Би следвало всичко да е наред. @w00x, направихме тестове и отчитаме приблизително същите стойности към Франция. От наша страна не можем да повлияем в посока намаляне на пинга. @Samo_minava, надяваме се, че след съдействието на колегите вече всичко е наред.
  9. Здравейте, Налични са нови функции в портала My Cooolbox. С помощта на няколко клика можете да заявите своя допълнителен ТВ пакет. Вече не е нужно да се съобразявате с работно време или ден от седмицата - онлaйн всичко е възможно! От 09.05.2017 г. (вторник) няма да е възможно активирането и спирането на допълнителни ТВ пакети от coool центровете ни. Това ще се случва единствено през My Cooolbox. За да се възползвате от нововъведените функции е необходимо да имате регистрация в My Cooolbox.
  10. Здравейте, @Samo_minava, Благодарим ви за информацията. Бихте ли ни предоставили в лично съобщение три имена и телефон за връзка, за да направим проверка по сигнала ви.
  11. Здравейте, @Samo_minava, Бихте ли ни дали повече информация на кой канал наблюдавате този проблем, само в този ден от седмицата ли се наблюдава и за конкретно предаване ли става въпрос?
  12. Здравейте, @Lucky Luciano, Бихте ли ни дали повече информация дали за конкретно предаване се е отнасял проблемът (ако да, кое е било то) или се наблюдава и по време на други предавания.
  13. Здравейте, @w00x, поетапно беше извършен софтуерен ъпдейт на всички цифрови приемници, който приключи днес. Най-значимите подобрения са свързани с производителността на устройствата и визуализирането на субтитрите при някои HD канали. @Lucky Luciano, относно качеството на Нова ТВ, въпросът е коментиран многократно. Ползваме официално посочения сорс от Нова - BIX. Относно отзива ви след ъпдейта на фърмуеъра - бихте ли ни описали в лично съобщение на кой канал наблюдавате това трептене и какъв модел е телевизорът. За Disney Junior - бихте ли пояснили за кое меню става въпрос?
  14. Здравейте, @Nanko, Бихте ли ни предоставили в лично съобщение три имена и телефон за връзка, за да се свържем с вас и да ви консултираме лично. Важно е да уточним, че coool центърът в Пловдив, който работи с клиенти е само един и той се намира на ул. "Богомил" №59.
  15. Здравейте, @Gyumishev, По независими от нас и от доставчика на сигнала причини снощи имаше временен проблем с излъчването на канал Nickelodeon. Към момента каналът е наличен. Извиняваме се за причиненото неудобство.
×
×
  • Create New...