Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Абе имало някакви маркери за корегиране на леки драскотини или удърчета от камъчета по предния капак... големи... от захърно кристалче, до оризово семе... примерно. Та... някой да има повече информация?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Шкурене+нов прозрачен лак?

Някак несериозно звучи това с маркерите.

Само TD би трябвало да са старите дизели.

По принцип I-то трябва да идва от интеркулер, какъвто могат да имат и старите дизели - примерно VW TD от 92-93 ги има и TDI със същите мотори.

А на новите не мога да разгадая тая работа с червените букви, само съм забелязал, че колкото повече червени, толкова повече коне.

Също е странно BMW TDS и D, като D-то също има турбо, а логично е да е атмосферен щом няма T...

Edited by Overdrive
Link to comment
Share on other sites

Понеже ми тръгна приказката за покупка на автомобили (да не правя нова тема, тази си е "обща" - пък и сигурно бая простотии ще натворим и странични дето няма да са за специфична тема)...

 

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details това някой звънял ли го е? Все пак няма да е акцизен догодина двигателя (220 к.с.) и само на мен ли ми изглежда нещо повредена кожата на предните седалки?

Link to comment
Share on other sites

Понеже ми тръгна приказката за покупка на автомобили (да не правя нова тема, тази си е "обща" - пък и сигурно бая простотии ще натворим и странични дето няма да са за специфична тема)...

 

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details това някой звънял ли го е? Все пак няма да е акцизен догодина двигателя (220 к.с.) и само на мен ли ми изглежда нещо повредена кожата на предните седалки?

Внос от Швейцария, а те не са член на ЕС и или се дължеше ДДС (т.нар) мито или се искаше и някакъв сертификат. Вече не помня точно, но имаше някаква особеност там.

Link to comment
Share on other sites

Специално по отношение на кожата проблемът е по-скоро в снимките, целите са на наприятни точки, все едно са ресайзвани по някакъв метод от средата на 90-те.

За внос от Швейцария, като страна външна на ЕС, дължиш ДДС и мито. За сертификат няма нужда, колата си е европейска. Въпреки странния "удар", което ми прилича повече на дълбано с титаниев скалпел, офертата като за 220к.с. ауди от 2002-ра година ми изглежда доста приятна. Но добави ~30% данъци, за да получиш реалната й цена след вноса.

Link to comment
Share on other sites

Кожата си е съвсем добре.Цената и за момента е реална понеже е акцизна.Махнат ли акциза цената веднага ще скочи на 100% го гарантирам.Изобилства от коли с мощност, която влиза в акцизите, на ниска цена и са именно на такава понеже някой трябва да се излъжи да ги купи.

 

От Швейцария се иска на колите някав Технотест, което незнам кво е или да има евротабела, също което незнам кво е.

Link to comment
Share on other sites

2010 нищо няма да скача. По-скоро ще се наводни с такива акцизни двигатели на газ :D аз между другото много се надявам да приемат идеята всичко (данъци, такси) да е в бензина (не че вече няма и в него, де). Така е най-правдиво. Който кара най-много, най-много плаща (той и най-много амортизира пътя).

Link to comment
Share on other sites

Тогава всички ще минат на пръдня (метан) :laughing:

Но си прав за газта - ще направят оборот газаджиите като си накупят много хора двигатели по 3-4000 кубика и после се скрънзят за гориво.

Edited by Overdrive
Link to comment
Share on other sites

А няма да скочи.Цените на акцизните ще се дигнат понеже няма да са вече такива.Сега са евтини за да ги купи някой и после да налее една камара пари за акциз.Ако е висока цената + акциза няма кой да я купи.

 

И аз наскоро гледах едно Пежо 2001г. за 7000 лв при едни познати.Ама цената е тая щото цената на акциза сериозно минава цената на колата и така излиза, че нямаш никва файда да я купиш като за по-малко пари ще вземеш не акцизна и дори по-нова.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Ако в момента си купиш неакцизна кола, примерно BMW 520, регистрираш го, внасяш от англия блъснато 540 за 1000 паунда, разменяш им двигатели, спирачки, окачвания, минаваш през Технотест за протокол, вдигат ти данъка, но ще те карат ли да плащаш акциз, защото колата вече е акцизна? Или веднъж като се внесе и регистрира си се отървал?

Link to comment
Share on other sites

Съмнявам се, че някой ще знае отговорът на тоя въпрос... Както и се съмнявам тези, които го правят това упражнение, да регистрират новия двигател...

Link to comment
Share on other sites

Ами ТЕД беше писал нещо около смяната на двигател след катастрофата и това дето запомних е, че....се плаща акциз. Нека и той все пак да каже. Мисля, че беше ползвал стария блок, на нов двигател и се е оттървал от акциза, но с нов мотор и ако минеш технотест - няма логика да не те одрусат.

Link to comment
Share on other sites

Hай-сетне отпред са го направили да изглежда добре, но отзад са го осрали - не коментирам, че не ми харесва разположението на стоповете, а как може да имаш такъв багажник:

 

 

phpthumbgeneratedthumbni.jpg

Edited by Ferante
Link to comment
Share on other sites

откраднали са туиндоора на шкода?! :confused

 

 

edit: модела супърб беше широко рекламиран като иновативен и представящ за сефте подобно двойно отваряне на багажника - като на седан и като на хечбек/берлина. не се сещам зза по-стар модел който да е имал такива оферти, а на БМВ няма да им е сефте да взаимстват идеи и да ги лансират като свои - завиващите фарове са известни в ситроен за модели още от 60те години, но това не спря БМВ и ВАГ да рекламират като абсолютна новост това "свое откритие" през 90те.

не съм ровил. може да има и по-стар модел с такъв багажник. от 50те примерно. преди войните не вярвам толкова да са се бъзикали.

 

edit2: порових се. на ландровър намирам само страничното отваряне и прибиране на стъклото във въпросната задна врата - нищо общо с тук обсъжданото. на C30 капака си е единичен, освен ако не съм объркал нещо модела. супърб II с тази идея бе представен 2008ма (по изложения 2007ма), волвото излиза като модел от 2009та. все още остава в шкода/ВАГ първоначалната идея за отваряне нагоре ту така, ту иначе.

Edited by mobo
Link to comment
Share on other sites

Що да е на Шкода? От къде на къде?

 

От бая време има - майче първи са LandRover. Ся...точно дали ша е за хеч-бек...даже май Волво на C30 имат сходна.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Сходна или не, системата twin door e на новия Superb и се рекламира като изобретение и въведение на Шкода откакто го има модела. Никой до момента не знам да ги е осъдил за лъжа, така че поздрави на останалите :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Ахм...сега разбрах какво рекламират. Не че е първия 2 сегментен, ами че е първия седан/хечбек вариант. Което на автомобил в тоя клас е типично "източно-германска" екстра за мен ама ... евала. Иновация си е. И ако си пенипинчър (май така е думата) има смисъл. BMW чакам кога ще спрат GT-то. Напълно безмислено е. Пак се пънат да измислят обяснения за нещо ненужно, точно като X6.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...