Jump to content
BulForum.com

3dfx

Members
  • Content Count

    507
  • Joined

  • Last visited

About 3dfx

  • Rank
    Гуру
  • Birthday 11/23/1984

Contact Methods

  • ICQ
    30049576

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Plovdiv
  • Interests
    Rallying!
  1. 3dfx

    PayPal

    По темата за Paysera - имам фирмени сметки в три държави (България, Румъния и Унгария), а освен това ги ползвам и като физическо лице. Платформата е малко дървена, но условията са супер - и като такси и като обменни курсове.
  2. Здравейте! Подарявам оригинална употребявана батерия Toshiba PA3780U-1BRS. Батерията до последно си работеше приемливо, но лаптопът замина към вечните ловни полета...
  3. В събота към 21:00 часа реших, че искам да гледам "Нощта на шампионите" по Diema Sport, която нямам, защото почти не гледам телевизия, а пък спорт - изобщо. Обадих се на support-a и от там ми обясниха, че принципно пакетът трябва да се заяви писмено в офиса на Cooolbox, но са готови да направят изключение и да го активират по телефона, ако в понеделник отида до офиса, за да се подпише заявлението. Знам – отдавна има оператори, при които можеш да активираш и декативираш услуги сам, online. И според мен това е нещо, за което трябва да помислите... Но – малките детайли са тези, които ти дават усещането, че отсреща има някой, който всъщност се интересува от проблемите ти, а не се опитваш да комуникираш с бездушна компания, за която си пореденият от безброй еднакви клиенти. Благодаря за отношението!
  4. Здравейте, Моля да разрешите добавянето на повече от един клиентски номер на физическо лице към потребителски акаунт. Имам три клиентски номера, които се водят на различни физически лица.
  5. Ами защото гайките/болтовете на гумите се затягат с динамометричен ключ, а не с гайковерт/кръстачка/ключ с рамо 1 метър и други подобни...
  6. Аз ползвам Cooolbox за дома и в двата си офиса...
  7. Nook-a май е ОК - имам опит само със Simple Touch, от който съм доволен. За glowlight версията знам, че няма слот за memory карта. Kobo не съм виждал на живо. При тях не ми харесва, че магазинът не работи в България. Sony си затвориха собствения магазин и преминаха към Kobo и сега не мога да си купувам книги през вградената апликация За PocketBook чух преди няколко седмици - гледам, че имат 20 модела и изобщо не успявам да се ориентирам из тях. Имат ли модели с вградена подсветка?
  8. Следващата ми книга (не че съм хукнал да си купувам) определено ще е с подсветка. И тъй като от книгите с подсветки се сещам само за Kindle, който не бих си купил (най-малкото защото не чете .epub) и Nook - може ли някой да сподели впечатления от друга книга с подсветка? P.S. Иначе ползвам това и съм супер доволен:
  9. Ами няма нужда аз да ги разделям, защото хората вече са ги разделили. И то не само на населението, ами и на броя автомобили и на дължината на пътната мрежа...
  10. Тезата за влиянието на контрола и глобите върху броя на катастрофите също е малко съмнителна... Никой не катастрофира умишлено, а е съмнително доколко можеш да извършваш превенция върху действия извършени по непредпазливост, чрез по-високи глоби. Ако ставаше толкова лесно можеше да обявим, че невнимателното движение на пешеходците през зимата е административно нарушение и да въведем глоба. Така ще намалим ли броя на хората, които постъпват в ортопедията, когато завали сняг? Съмнително е и доколко е целесъобразно да има свръхконтрол - никой не може да ме убеди, че по бул. Санкт Петербуг (това е булевардът от Надлез Родопи до кръговото на SPS) трябва да се кара с 50км/ч. Тези, които подкрепяте свръхконтрола, с толкова ли карате там? Смятате ли, че е нормално разрешената скорост да е еднаква за тясна павирана улица, минаваща покрай училище и за трилентов булевард и че всеки, който се движи с 80км/ч по Санкт Петербург трябва да бъде глобен с 200€, например? И не знам защо смятате, че катастрофите са някакъв феномен, който се случва само в България. В Wikipedia има статистика за броя на жертвите на пътя в над 150 държави и ние сме доста далече от "призовите" места...
  11. Според мен пътят към намаляване на ПТП-тата започва с едни по-дълги, по-задълбочени и по-качествени шофьорски курсове, а след тях - един доста труден изпит. С 24 учебни часа (поне преди 12-тина година бяха толкова) нямаш шанс да се научиш да караш.
  12. Доста е опростенческо при всяко ПТП да се търси причината първо в скоростта. Скоростта е последният фактор, не първият...
  13. А как печатат тогава!? На сайта им е написано:
  14. Тук - http://kanapestudio.com/contact/
×
×
  • Create New...